@ Ukkie: Wat een leuk kamertje! Die van ons komt ook bij de babydump vandaan. Bij ons werd alles netjes op tijd geleverd, zelfs een week vroeger dan we hadden afgesproken. @ Miranda: Wat fijn dat je zo'n goed gevoel over dit ziekenhuis hebt. Ik vind het ook allemaal erg goed klinken. @ Guusje: Spannend dat je volgende maand dan met een andere behandeling gaat starten. Hopelijk is het dan niet meer nodig .
Wauw Linde! Zelf gemaakt??? Wat leuk zeg!! Wou dat ik het kon Wil je ons nog meer foto's laten zien als het af is? (Ben nog op zoek naar inspiratie! ) Wij hebben een beetje dezelfde indeling in het kamertje. Ook een dakkapel (zo te zien) en ben van plan het bedje ook zo neer te zetten. Als jullie het zo laten staan dan @Guus: dat vijandig slijm komt meestal naar boven bij een samenlevingstest. Dat ken je vast wel. Dan kijken ze een uur of 10 later hoeveel zaadcellen nog actief zijn in het slijmvlies. Als er niets wordt aangetroffen is het al dood... kan zwak zaad zijn (maar das vooraf ook wel bekend natuurlijk) of een te hoge zuurgraad van het slijm waardoor het sterft... Maar onze gyn zei ook dat die samenlevingstest een beetje achterhaald is en ze dat niet heel snel doen, hooguit na een maand of 6 succesvolle pogingen qua eisprong en nog niet zwanger... Er zijn hier echt meiden die 8 rondes Clomid en een ei hadden, maar niet zwanger en na hormonen spuiten de eerste ronde raak is!
@ Miranda: Dank je . @ Krullie: Heb het hemeltje inderdaad zelf gemaakt. Het bedje staat al zoals we het willen dus inderdaad bij de dakkapel. Ik zal binnenkort eens nog wat foto's maken en hier plaatsen.
Super mooi linde! Gaaf dat je dat zelf hebt gemaakt!! @all poef hier beginnen de kwaaltjes te komen. Erg moe en sindsdien gisteren echt mega misselijk. Mijn darmen rommelen ook mega. Gelukkig is het nu op het werk we vol te houden maar gisteravond was het echt erg. Hoort er allemaal bij denk ik vind het ook niet erg. Baal alleen van de buikpijn. Daar wordt ik toch steeds angstig van. Volgende week eindelijk echo.
Meiden, bedankt.. Wij vinden het babykamertje ook helemaal leuk Linde.. Mooi hoor die klamboe ! En alweer 30 weken zwanger.. wowie!
@Julia: goed teken die kwaaltjes! Dan zit het wel goed hoor meis moet je maar denken! Vervelend, maar over een maand je of 7 heb je zo'n mooi wonder in je armen Naar die buikpijn, kan me zorgen dat je je zorgen maakt. Heb dat zelf ook gehad. Vertrouw op al die verhalen, het hoort er echt bij die eerste weken! Kan het daarnaast ook nog niet een restje blaasontsteking zijn? Heb je je urine weer ingeleverd om te controleren of de bacterie echt helemaal weg is? @Ukkie: Je hebt vandaag de geslachtsbepaling gehad als het goed is!! EN EN EN???! Hoe gaat het verder met jou? Al een mooi buikje aan het krijgen? Je vriend gaat bijna weg toch? Dat lijkt me echt moeilijk! Knuff! @MvM: hoest met jou meis? Lekker aan het genieten dat je mannetje weer terug is?? Wanneer weer een echo?
julia, vervelend meis, die kwaaltjes! alles voor het kleine hummeltje ukkie???? ennnn?????? weet je het al? ik denk een jongetje bij jou!
Hai dames, Flinke teleurstelling hier.. Vanmorgen een fm meting gehad en ik heb alleen een ei van 50x40!!! en dat op dag 8!! En vorige maand zat er aan die kant niks dus is echt van deze cyclus.. Deze is niet te bevruchten, daar is de kwaliteit nu te slecht voor..echt vaag dit! Dus geen pregnyl deze ronde.. Morgen op vakantie, dan kan ik hopelijk al dit gezeik ff achter me laten!
Huh guusje??? Das echt een mega ei!!! Hoe kan dat nou??? Wat zeiden ze in het ziekenhuis?? Super vervelend meid!!
@guus wat vervelend zeg om het maar netjes te zeggen moet je nu wachten tot he ongesteld wordt? @krul jaa zeker lekker weer met me mannetje echt heerlijk hoor..ben nog steds heel erg blij dat hij er weer is..verder gaat het hier wel zn gangetje maar heb gister een koortlip gekregen echt zo irritant..toen ik van marouan zwanger was had ik het ook dusja hopen dat het snel weggaat..en ik heb volgende week afspraken staan..nl 7november intake bij me vk en 8nov een echo..dus ik vins het toch wel weer spannend allemaal..verder hier niet zoveel last van kwaaltjes alleen nog steeds me borsten en misselijk doot y niet op tijd eten verder niets eigenlijk..steaks moet ik met marouan naar het consultatiebureau ivm zn apraak dus ben benieuwd wat ze zeggen .ik denk dat ze me naar logopedie sturen maar we zullen zien..verder merk ik ook dat sinds ik zwanger ben marouan extreem druk is niet luisterd slecht eet en heeeeeeeeel veel aandacht nodig heeft..hij was altijd al druk maar nu echt extreem en ook baldadig..weet soms niet wat ik er mee aan moet hoor pff.. hopelijk is het een fase en gaat die snel over.. hoe gaat t verder met jullie allemaal..ik lees wel mee maar reageer niet zo vaak want ben eigenlijk altijd online op me telefoon..net had ik een heel berocht getypt en was t in 1keer weg..maar goed meiden ik lees het wel allemaal .. xxx
waaaaaaaat guusje!!! 50x40!!!! heb je dan geen pijn? jeempie meid, pff dat is wel wat te veel van het goed! balen zeg!
LindeDD mooi hoor! Was al eventjes niet online geweest vandaar late reactie.. Guusje eerst even lekker genieten op je vakantie!!
@Guus: oh meis weet niet wat ik moet zeggen... Hoe kan dat nou opeens weer!! Dat is geen ei maar een cyste toch? Hopelijk is die wel weg straks als je ongi wordt, anders mag je niet aan een volgende ronde beginnen...Wat een domper meis! Hoop ondanks alles dat je wel een beetje van je vakantie kunt genieten... knuff! @MvM: spannend 8 nov weer een echo! Maar alles is vast goed met de kleine spruit! Hoe was het bij het consultatiebureau?? Krijgt hij logopedie? Hij is nog best jong toch?? Fijn dat je niet heel veel last hebt van kwaaltjes! Koortslip is irri, ik heb ze nu nog vaker nog normaal! Zovirax helpt niet meer, ben ik al immuun voor en de een zegt dat je het wel mag smeren en de ander niet omdat de effecten tijdens de zw niet onderzocht zijn. Wat wel helpt nu bij mij is een flesje echinaforce kopen (dr vogel) en een paar x per dag wat druppelen op een watje en dit op je lip deppen. Je krijgt m door verminderde weerstand, dus vitamine C vol erop helpt! Werd direct minder en na 3 dagen compleet weg. Hoop dat je dr ook snel vanaf bent! @Uk: hoop dat alles goed is!! @Juliave: 8 nov eerste echo, spannend! Bijna zover
Hai dames, Waarom doet miJn lichaam zo raar... Ik zit nu op cd 10 en heb een bloeding! Wat is er toch aan dehand? Maandag maar ff het ziekenhuis bellen... Ik reageer niet veel, ben op vakantie ennternet is megaslecht hier.
@Guus nu al een bloeding nou hope dat je meer duidelijkheid krijg van zh.. @krul jaa hopelijk gaat alles gwn goed met de kleine spruit.. marouan krijgt logopedie..ze gaat me een brief sturen met afspraak en verwijzing..ze zei wel dat hij niet lang daar zal blijven..ik vind hem aan de ene kant wel jong voor logopwdie majah we zullen zien.. het kan geen kwaad iig
@MvM: kwaad kan het niet, maar zo jong nog... ze moeten wel ter plekke willen meewerken @Guus: wat raar! Wat zegt het zh?? Misschien komt het door de cyste? Lijkt me raar als je echt ongi wordt.. Ik ga zo voor je duimen dat het straks de eerste ronde raak is Het kan!!
guus, wat raar! wat zeiden ze in het zkh? mvm, beter het zekere voor het onzekere... dat kun je later in ieder geval geen spijt krijgen dat je je kleine ventje niet hebt geholpen Hier verder geen nieuws, maandag zaadonderzoek en dan nog een dikke week tot het behandelplan...