Nou, uiteindelijk heeft de. Bloeding maar 2 uur geduurd gister, is nu weg.. Raar toch? Morgenochtend maar wel even bellen, ben toch wel benieuwd wat het geweest is... Ik lees met jullie mee hoor, alleen reageer ik weing, ik reageer met telefoon van man die hele vervelende knopjes heeft, haha, erg lastig! Maar ik lees mee hoor!
even een update: vriendlief heeft vanmorgen zn guppies weer ingeleverd, dus die kunnen weer onderzocht worden. volgende week bij onze afspraak horen we de uitslag, ik ben benieuwd!
Spannend Miran! Ik ga voor jullie duimen hoor! Vanmorgen ziekenhuis gebeld en ik moet vrijdagmiddag, zodra ik terug ben van vakantie gelijk voor een follikelmeting komen. Ze hopen dat het de cyste is geweest die de bloeding veroorzaakt heeft. En dan hopen dat er dan toch een mooi ei te zien is! Afwachten maar!
Guusje.. Wat een raar verhaal zeg, had er nog nooit van gehoord... Hopelijk snel duidelijkheid.. Miranda.. Duimen draaien voor goede guppie's Ik heb zaterdag afscheid genomen van mijn vriend, hij zit voor zijn werk 8 weekjes in Irak.. Heftig maargoed, we proberen de tijd maar zo goed mogelijk door te komen. Afgelopen donderdag een 'pret' echo gehad zodat mijn vriend nog even naar de beeb kon zwaaien... Uiteindelijk hebben we ook nog te horen gekregen dat we een MEISJE krijgen... Helemaal in LOVE !
@Guus: we wachten weer af... hoop op toch nog goed nieuws voor je volgende week! Enne: je bent toch op vakantie?! Houd je even niet met ons en het forum bezig meis @Miranda: spannunnd!! duim duim duim! @Ukkie: sterkte meis de komende tijd... niet makkelijk zonder vriendlief! En jeeeh geweldig een meisje!!!!!!! Gefeliciteerd Roze shoppen! Ze hebben zooooveel zoete kleertjes Maar misschien ben je daar niet zo van? Ikke wel!
@Guus: spannend guus! Hopelijk is er toch nog iets moois te zien! Gelukkig viel de bloeding mee... Ik duim voor je! Geniet van je vakantie! @Miranda: spannend!! Weer een stapje verder! Wanneer heb je je afspraak!! We duimen voor je!! @Ukkie: yeah een meisje! Wat super!! Geweldig dat je man mee kon naar de echo en dat jullie samen dit moment hadden! super leuk! kom maar op met het roze @all ik tel de dagen af tot donderdag! Ben zo benieuwd! Man zit nog in het buitenland dus ik ga alleen. Hopelijk kan ik hem zaterdag meteen een prachtige eerste foto van onze beeb showen Duim duim! Vraagje; hebben jullie tussen de 7 weken en 12 weken nog een echo gehad? Ik zou er graag npg wel 1 willen rond de 10 weken... anders is het weer zo lang wachten... is dat normaal of hebben jullie alleen daarna nog met de 12 weken een echo gehad?
Nog 1 vraagje, dan hou ik op! Volgende maand wordt mijn man geopereerd. Mocht dit nou porecies uitkomen met mijn eisprong, kan ik dan van te voren iets nemen waardoor mijn ongi wordt vervroegd? Bestaat er zoiets? Anders gaat volgende maand weer verloren... En dat wil ik echt niet!
@Guus: dan kun je toch aan de provera?? Zo laat je je menstruatie eerder komen maar is wel lastig te plannen... je slikt de pillen 7 of 10 dagen en 3 tot 7 dagen ná de laatste pil kun je ongi worden... zoiets moet je dus bijna 14 dagen van te voren weten... Anders: IUI? Dat ze zaad invriezen voor inseminatie? Maar dat zullen ze misschien niet zomaar even doen als het om 1 maandje gaat... ook al is die maand voor jou natuurlijk wéér een weggegooide poging. Niets ernstigs hoop ik met manlief? @Juliave: spannend meis, duim met je mee! Een mooier cadeau bij het weerzien van je man kun je niet hebben dacht ik zo! Ik heb een echo met 8,5 week gehad, de termijnecho met 11 weken en omdat ik anders geen echo meer zou krijgen, toch ook de combinatietest met 13 weken laten doen. Fijn dat ik de test heb gedaan en alles goed was, maar voor de echo was het achteraf niet nodig. Heb een hele lieve gyn die geen zin heeft in het "gedoe" van het hartje zoeken en gewoon elke keer even kijkt Dus ook: vraag er gewoon om... kleine moeite voor hen lijkt me, om je even gerust te stellen
Krullie.. Ja ik hou ook van 'zoet' en roze !!!! Komt goed dus Heb net de luiertas van Lief gekocht (Dots en Flowers roze/blauw). Juliave.. Ik had helemaal geluk, 7 weken een echo, ziekenhuis zei zelf kom over 2 weken maar terug anders duurt het bij de VK nog zolang! Dus ik denk dat je dat best mag/kan vragen.. Gewoon doen, zeggen dat je het nu zo spannend vind en dat je bang bent dat het mis gaat, dat je daarom graag een extra controle krijgt. Ik kreeg bij de VK nog een echo met 10 weken en de nekplooi (zelf betaald) bij 12 weken.. Dus 4 echo's gehad binnen 12 weken.. Boffen hé Hahaha Guusje.. Proevers, maar dat krijg je niet zomaar.. Zou het anders niet weten! Hopelijk gaat er geen ronde verloren !! Succes...
@ Ukkie: Wat leuk, weer een meid! @ Juliave: Ik heb de eerste echo met 7 weken gehad in het zh. Daarna bij de vk met 11 en 20 weken. Dat is ook standaard geloof ik. @ Guusje: Ik hoop zo dat je vrijdag goed nieuws krijgt en er toch een eitje kan groeien! Dan meteen maar even bespreken over volgende maand. Moet je man lang in het ziekenhuis blijven?
LindeDD dan heb je binnenkort weer een echo toch? met 30 weken krijg je een groeiecho als ik het goed heb.
Oh, hier in Hoogeveen krijg je rond je 30ste week een groeiecho. Om te kijken of de kleine beeb in die 10 weken ook goed is gegroiet volgends de lijnen..
even een nieuwtje: mijn gebruikersnaam is veranderd. ik had namelijk het idee dat een kennis/vriendin van mij ook wel eens op dit forum zit, en omdat ik graag anoniem wil blijven mocht ik mijn naam veranderen van het beheer... dus miss miranda is voortaan citroen