Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hahaha Citroen! :p
    Dat wordt wennen om je zo te noemen :p
    Moet je denk ik ook je handtekening een beetje veranderen... daar ben je ook wel erg aan te herkennen vind ik...

@Kim: hier ook een groeiecho, met 30 weken en nog een groei- en liggingsecho met 32 weken. Het is overal weer anders zie je wel...

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Uk, aaaah,een meisje leuk!!! Heb ook een meid, echt fantastisch!
    Oh Provera..haha, ik googlen..kon er al niks over vinden!

Citroen,welkom! Hahaha waarom citroen eigenlijk? Heb je iets met die dingen?

3. sunshineS1976

@Guusje: hopelijk is de breuk die hersteld moet worden niet te ernstig? Hoe lang moet hij in het zh blijven?

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Citroen: Ik zou dan even je profiel aanpassen, want bij je statestieken zie je alles wat je hebt geschreven! Heel makkelijk dus om weer op te zoeken ?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/search.php?searchid=5402214
    Profiel even zetten niet zichtbaar voor iedereen !

Guusje.. Hopelijk heb je geen uren in het zoeken van proevera gestopt... hahaha :D

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zo me handtekening ook maar dan:p haha..
    en waarom citroen? nou ik dacht ik moet iets doen wat nergens op slaat... dus ik wilde aardbei, omdat ik die graag lust. maar dat was al bezet en toen kwam citroen bij me op haha...

ukkie hoe doe ik dat dan wat jij zegt?
    ik heb nu bij mijn gebruikersinstellingen wel wat dingen verandert bij privacy... een rijtje met dingen stond op dat iedereen het kon zien en dat heb ik veranderd naar ''vrienden''
    moet ik nog wat veranderen dan? :p

6. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke naam citroen haha..je kan beter het zekere voor onzekere nemen met van die nieuwsgierige mensen..

@all ik ben nu in de wachtkamer bij de vk maar het is alleen voor een intake en op deze vestiging hebben ze geen echo dus moet daarvoor nog wachten tot morgen haha..

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, hij heeft ooit eens zijn pols gebroken, en is er zo mee doorgeloPen. Stuk bot is verkeerd aangegroeid, het is het moeilijkste stukje bot in de pols wat te opereren valt, ook omdat er precies aders lopen die ook weer omgelegd moeten worden. Er moet een stuk bot uitgehaald worden,dit wordt vervangen door een stuk bot uit zijn heup. Hierdoor is het wel een 7 uur durige operatie dus is er wel ff zoet mee. 3 maanden in het gips. Dus mag niet rijden,ik heb geen rijbewijs dus moet elke keer met openbaar vervoer naar ziekenhuis..maar ach, ik hoop dat ie er niet heel lang last van blijf houden...

Mvm; spannend,succes zo en veel plezier morgen!

8. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden, we hebben alleen een gesprek gehad en een tas met informatie meegekregen.. Was wel weer leuk om haar te zien we hadden het nog over me eerste bevalling. Ze vroeg me of ik weer thuis ging bevallen (wat toen onverwachts was gebeurd) Maar ik zei dat ik msischien toch wel in het ziekenhuis wilde bevallen. Toen zei ze nog nou dan ga ik niet met je mee hoor in de auto hahaha...Omdat me bevalling zo snel ging vorige keer dat het nu wel nog sneller zou gaan. Maar goed ze zei dat het uiteindelijk me eigen keuze is..dus misschien veranderd dat met de tijd wel weer hahaha. Morgen dus me echo...ben echt bang..klinkt heel stom maar heb 2 weken al geen echo meer gehad dus vind het hartstikke eng...ik hoop dat we een kleine mensje mogen zien met een kloppend hartje...hoop t zo... liefs

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Citroen.. Als hij staat op vrienden is het goed, mitst ze natuurlijk in dit forum mee leest dan weet ze het nog zo Hahaha...

Mvm.. Succes morgen, en die echo komt wel goed :)

JIPPIE, KLAAR MET MOEDERS VOOR MOEDERS...
    Hahaha, lekker gewoon plassen op de wc Hahaha

10. sunshineS1976

Gaat snel he Uk??! Ongelofelijk hoe de tijd vliegt!!

@Miranda: beter zo dat alles veranderd is! Je wilt geen ongewenste pottenkijkers...
    Bijna de uitslag!! Duimpjes draaien voor goed nieuws!

@Guus: klinkt heftig zeg! Een operatie van 7 uur! Jeetje! Hoe lang moet hij in het zh blijven?
    Wat betreft je eisprong denk ik nu "gelukkig" is het zijn pols if u know what i mean :p ;)
    Als het niet anders kan en je wilt geen ronde overslaan en hij ligt nog in het zh, doe je gewoon even de gordijnen om het bed dicht en ga je heel zachtjes je gang :p Hij kan lekker blijven liggen toch :D ghehe :p

@MvM: leuk om weer een bekende vk te zien!
    Tuurlijk heb je morgen een goeie echo :D
    Iets anders is not an option!

Maarruh snelle bevalling... vertel vertel! Vind bevallingsverhalen erg leuk om te lezen!
    DUs als je tijd hebt; van begin tot eind graag :p ;)

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. Dacht altijd dat het een cliché was maar de tijd gaat idd erg snel, al mag het van mij nog sneller gaan haha! (Ik kan nu niet wachten tot ik de uk kan voelen!)

Meiden, ik heb via de h&m 2 mama-broeken besteld, donker blauw en beige ze zitten heeeerlijk (€19,95 en 29,95) en nu wil ik nog graag een mama-broek licht blauw maar die kan ik nergens vinden :(

https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&tbm=isch&q=skinny+jeans+vrouw&revid=981011479&sa=X&ei=4KSaUICCN-TC0QW7gYGgCw&ved=0CDcQ1QIoAA&biw=1024&bih=672#biv=i|11;d|O0Vxq1LNXMFF4M:

Dit model/kleur iemand tips ???

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, hahaha,jij bent niet goed! Tenzij hij een privekamer heeft, doe ik gewoon de deur ff op slot! Haha
    Morgen laatste dagje vacance, vrijdagochtend alweer naar huis..ondanks het slechte weer toch heerlijk gehad! Vanmiddag naar een binnenspeelpark geweest, Joa vond het prachtig! En vanavond lekker kaasjes,nsstokbrood,pate,olijven,hammetjes,etc met een lekker roodje wijntJje..heerlijk! Volgende week maar weer balansen, haha!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guusje... Geniet ervan meid, jullie hebben het verdiend !!

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guus geniet er maar lekker van..

@ all, ik heb om 11,40 de echo.. Ik ben zo bang echt dom gwn ik wil niet eens bang zijn maar dat heb ik nu ineens heel extreeem..Wil niet een diepe diepe teleurstelling na alles...Spannenddddd

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ MvM: Had ik ook hoor, bij alle echo's, toch weer spannend elke keer.

@ Guusje: Geniet nog even van je vakantie!

@ Ukkie: Fijn he, dat je niet meer in die flessen hoeft te plassen :).

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    guus lekker genieten meis!

mvm, hoe was de echo meis?? ben super benieuwd :)

ukkie, geniet van de plasvrijheid :p bedankt voor het plassen meid!

17. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all, ik ben helemaal verliefd. We hebben net de echo gehad en kleine uk was echt flink gegroeid. De vorige keer was ik 5 dagen terug gezet. En nu dus de echte termijn echo gehad. En ik ga dus niet op 10,4wk maar 11,3 wk..Het zag er allemaal heel goed uit. En de kleine uk was lekker druk bezig en aan het koppeltje duiken.. Me placenta ligt zoals het er nu uitziet aan de achterkant dus dan denk ik dat ik de kleine ook sneller ga voelen als bij de eerste..De vk zei dat alles er goed uit ziet en dat we er vanuit moeten gaan dat het allemaal goed loopt nu...Dus dat heeft me echt gerustgesteld..Maandag zijn we dus 12wk..wat een sprong in een keer en het eerste trimester is alweer voorbij..Het hartje klopt ook hartstikke goed ben hartstikke trots, verliefd en blij...En jaa manlief ook uiteraard

Ik ga vanavond de echos inscannen en plaatsen..

xxxxxx

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mvm, wat heerlijk voor je meis!! En ik had dat ook zo erg toen ik zwanger was,bang voor de echo's maar heerlijk gevoel dat alles goed zat, hOort erbij!

Hier; net de gyn gesproken. Ik moet op 19 nov met duphaston beginnen, zo kan ik precies een week na operatie ovuleren, dus helemaal goed geregeld! Alleen ben i er niet zeker van de datum, volgens mij is het te vroeg maar dat vraag ik morgen tijdens echo wel.

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jaaaa mvm wat goed meid! en nu lekker op die mooie rozw wolk gaan zitten, en genieten!

20. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even een ego berichtje; ben net terug van de echo en alles was goed! Je zag een prachtig garnaaltje met een kloppend hartje. Grootte was goed, hartje klopt en alles zat op de juiste plek. Ben zo blij en ook echt verliefd op een klein zwart-wit garnaaltje :) Over 2,5 week nog een echo en laatste gesprek in ziekenhuis. We blijven duimen maar nu ga ik ook genieten :)

Deel Deze Pagina