Citroen, haha grappig! Welkom(terug) lol. Krullie, ik weet alleen de 30 weken echo uit mijn hoofd die van 32 is mij zo niet bekend. Wanneer heb je je controle? Ik heb woensdag a.s weer een controle. Daarna om de 3 weken. Ukkie, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.. Juliave wat zeiden je familie? Mooie echo trouwens! Mvm, fijn dat je echo goed was! Het heeft even geduurd voordat ik reageerde, erg druk gehad deze week met werken, was mijn 1e werkweek. Viel wel behoorlijk zwaar, na 2 weken vrij waarvan 1 week ziek zijn geweest. Mijn buik begint nu langzamerhand echt in de weg te zitten, en de kleine uk is zooo actief.. Soms denk ik bij mezelf ''ga nu maar even slapen'' haha.. Wou dat het februari was... zucht Ieder fijn weekend gehad?
mvdk mooi kamertje! Die van ons is nog niet af, de laatste puntjes moeten nog op de i, het randje van het ledikantje moet geverfd worden. De woezel en pip's moeten gelakt worden en dan aan de muur.. Manlief is een paar dagen ziek geweest dus dan blijft alles liggen. We hebben tijd zat, maar toch duurt het mij eigenlijk te lang voordat het klaar is.. Haha
@Kim: de 30wkn echo is nog niet afgesproken, zal de volgende keer wel komen. 32e is mij ook niet bekend, maar daar had ze het over. Een groei en liggingsecho. Maar misschien bedoelde de vk dan per ongeluk de 36e ofzo... want een liggingsecho met 32 lijkt me nogal vroeg. Ik moet nu ook elke 3 weken. Vorige week geweest, over 2 weken weer. Wat leuk dat je beebje zo actief is!! Mijne ook wel, maar nu heeft ze net als ons twee dagen weekend en is ze erg lui. Hoop maar dat het erbij hoort dat ze wel eens dagje minder actief zijn! Heb je niet al een mooie buikfoto gemaakt? Ben wel benieuwd! Werk je nog steeds je contracturen? Ik ga vanaf morgen halve dagen werken, dinsdag naar de arbo-arts en hopelijk wordt het dan ook echt officieel. Het is me te zwaar, het werk is te veel en ik krijg gewoon buikpijn en veel harde buiken. Hopelijk helpt het als ik halve dagen ga werken en voel ik me beter. Doordat ik me soms helemaal niet tof voel (maar klagen wil ik ook eigenlijk niet want zo makkelijk om zwanger te worden was het allemaal niet...) denk ik ook vaak: was het ajb maar februari, ben het beu! Maar we komen steeds dichterbij gelukkig! Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Plaats je ook foto's als het af is?? Er moeten nog wat dingetjes gebeuren, maar volgens mij ben je al wel een heel eind! Herkenbaar hoor...wil het ook af hebben! Alle kleertjes wassen en strijken en lekker alles inrichten. Heerlijk lijkt me dat! Alleen hier is de kamer nog even "on hold" omdat we dinsdagaaf weer een bezichtiging hebben van mensen die voor de tweede keer komen kijken naar ons huis. Spannend dus... Wellicht wordt het op de valreep nog verkocht en dan maar hopen dat wij ook snel in een ander huis kunnen... Fijne aaf nog meiden en werkse weer deze week!
He hoi, jullie hebben een koopwoning dan? Is er een reden waarom jullie daar weg moeten/willen? Als je aangeeft nu al harde buiken te hebben zou ik inderdaad ook proberen te minderen. Jij werkt ook in de zorg toch? Ik heb zelf een contract van 5 uur in de week.. Al werk ik 15 tot 20uur. Deze week heb ik 18,5uur gewerkt en volgende week zit ik op ongeveer 11uur dus bij mij verschilt het enorm. De makkelijke ochtendroute's kan ik wel gewoon draaien, maar vorige week donderdag had ik een cliënt die ik moest douchen en daarna lange steunkousen aandoen tot in mijn cliënt haar liezen, daar heb ik wat meer moeite mee nu. Ik heb 10 december weer 2 en half week vakantie, en begin tussen kerst en oud en nieuw weer.. Dan tot 26-1 dus moet te doen zijn hoop ik! Ik heb in mijn album een paar foto's geplaatst, van een verschil tussen enkele weken. De laatste heb ik vanochtend gemaakt, zie alleen nou dat ik het vanaf mijn andere zij heb gedaan. De striemen is nog van me vorige zwangerschap, er is tot nu toe *even afkloppen* nog geen nieuwen bijgekomen. En mochten die wel komen, so be it. Ik weet waarvoor ik het doe Als alles klaar is maak ik zeker wel een paar foto's en plaats ik in mijn album, of anders hier op het forum. Binnenkort heb ik een fotoshoot ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Voor mijn zwangerschap had ik ook veel shoots, alleen me lichaam is nu toch wel veranderd ha ha! Ga samen met mijn dochter, dus ben benieuwd naar het eindresultaat! Heb je al een intake gehad met je kraamzorg? Ik had het afgelopen woensdag, heb recht op 59 uur in 8 dagen. (Onderste foto vandaag gemaakt. 24weken+4dagen)
Wauw Kim prachtige buik!! Groeit hard zeg! Lekker goed insmeren! Maar idd... die striemen worden ook weer lichter en je weet waarom ze zijn verschenen! Je hebt pittig werk hoor! Je werkt genoeg uur in ieder geval! Heerlijk die vakantie straks, dat moet het al met al wel te doen zijn tot je verlof begint! Nee ik werk in het onderwijs. En probeer al zoveel mogelijk achter mn bureautje te blijven zitten, maar de afstanden tussen de lokalen en de kantine en de kopieerapparaten zijn groot. Je bent toch continu aan de gang. Ja we hebben een koophuis en het staat nu bijna een jaar te koop. We wonen in een gat, midden in de polder met geen enkele voorziening. Het piepkleine basisschooltje hier is ook op sterven na dood. Was 7 jr geleden een leuke plek hier, maar als gezin is het gewoon zeer onhandig. Als ik boodschappen wil doen, kind in de auto, 7km rijden, kind weer uit de auto enz. Wil ik niet. Wil lekker kunnen wandelen en ook iets dichter bij schoonfamilie zitten. Ben benieuwd dinsdag! Al lijkt het me ook wel erg zwaar om binnen 1-2 maanden te verhuizen...we'll see!
Wauw Kim... Mooie buik zeg, ik zal er komende week wel is mijn buik opzetten.. 16 weken en een Inniminnie buikje haha... Was zaterdagmiddag met mijn moeder de stad in geweest.. Word er niet vrolijk van, zoveel leuke 'gewone' kleding pffff....
@juliave, wat een super leuk idee die koffertjes! Hoe is het gegaan? @kimmuh, mooie buik!! Heb jij al een gesprek gehad met kraamzorg? Hier krijg k t pas met 7 maanden.. Echt grote verschillen in zorg joh, de verloskundige zie ik ook veel minder en echo's worden alleen gemaakt met een week of 11 en evt 20 weken als je dat wil... Gek he dat dat zo verschilt.. Maar ja gelukkig gaat het gewoon goed en hebben we ook niet meer zorg nodig Maar ik snap wel dat je af en toe zegt laat het maar februari zijn hoor, ik heb het nog niet erg maar word ook wel steeds een beetje minder mobiel haha ach ja het is het allemaal dubbel en dwars waard toch @ukkie, al is het natuurlijk fijn om je man te zien hoop ik voor jullie dat het niet om zo'n reden nodig is.. Ik ben benieuwd naar je foto! En dat kleren kopen, lastig he! ik zie nu ook overal ineens mooie kleren en tja dat gaat echt niet lukken meer
Hee meiden. Wat goed om te lezen dat het met alle zwangere goed gaat. Hopelijk voor de andere meiden ook snel goed nieuws. Hier gaat het allemaal prima. Mijn bbuik groeit als kool.plaats zo nu en dan wat op het buikjes forum en in mijn album. Baby's zijn lekker druk., erg bijzonder on te voelen.
@linsiejj, heb even je foto's gekeken maar je zou met die 20 weken foto toch niet zeggen dat je daar een tweeling hebt verstopt!
Hey thnx allemaal! Misschien rare vraag aan de zwangeren hoor... Maar hoeveel kg zijn jullie nu onderhand aangekomen? Krullie, aan de ene kant hoop ik dat ze hem kopen en aan de andere kant niet: Is inderdaad wel druk om in 2 maanden tijd te verhuizen,alles weer uitpakken, babykamer maken.. Maar aan de andere kant, als je een nieuw huisje hebt en daar wel van plan bent te blijven dan ben je ook in 1 keer klaar. Hebben jullie al een andere huis/buurt op het oog dan? Linsey hebben jullie al namen bedacht?
@kimmuh, ik al 4,5 kilo... En dat bovenop de 5 kilo die ik met de gezellige hormonen erbij heb gekweekt maar ja die mag k natuurlijk eigenlijk niet mee tellen hierbij, alleen tja als het eenmaal zover is wil ik die er ook graag weer af.. Er zijn leukere dingen maar ja ik vind het niet heel erg nu hoor, je weet waar je het voor doet gelukkig Jij al wat aangekomen?
@Kim: jij hebt de kraamzorg idd al vroeg gehad! Ik heb hem hier ook pas in de 7e maand, net als Mvdk. Ja we hebben 2 andere huizen op het oog (al bekeken enzo) mocht dit verkocht worden. Dan maar even kijken wie van de 2 er het snelst uit kan zodat we nog wel voor 2013 over zijn... Ik vind het ook een dubbel gevoel! We zien het wel... Hier al bijna 10 kg aangekomen helaas... volgens de gyn is het normaal en moet ik me er niet druk om maken. Dus dat proberen we dan ook maar niet Al valt dat niet mee soms! Hoe zit dat bij jou? Aan je slanke lijntje te zien valt het reuze mee! @Uk: ooh hou op! Zoveel leuke kleren!! Valt me op dat het allemaal nog leuker is dan vorig jaar! Is dat zo of lijkt het maar zo nu je er meer op gefocust bent omdat je het niet kunt kopen? Ik vind het ook erg jammer moet ik zeggen! Zulke leuke jurkjes voor kerst enzo... pff! @Juliave: ben heel benieuwd hoe het blijde nieuws ontvangen is! @Miranda: tomorrow D-day!! Hoe laat is de afspraak meis??
Hihi idd op die foto van 20 wkn valt het nog mee, inmiddels alweer flink gegroeid. Kreeg de opmerking afgelopen zaterdag hoe lang ik nog moest haha.. Ik plaats binnenkort weer nieuwe !
Ik ben nu 0,3 kilo aangekomen... Snap er niet zoveel van, verloskundige zegt dat het niet erg is omdat de kleine toch goed groeit enzo.. Maar ben al ruim 16 weken !! Ben ook niet misselijk geweest enzo.. Eet wel minder omdat ik sneller vol zit, maar 4 boterhammen per dag en een maaltijd gaan er gewoon in! Krullie.. Ja ik denk dat ik er nu meer op let, maar idd alles is zoooveel leuk dan 16 weken geleden hahahah
Dameshier is me echo van afgelopen keer... Dat streepje tussen de beentejs kan je daar al de NUB van aflezen..?
Oeeh MvM!!! Nub wijst omhoog dus ik zeg Jongen! Maarrr een kleine kanttekening: rond de 11 weken kan het nog alle kanten opgaan. Volgens mij was het met 12-13 weken het meest betrouwbaar! Maar je denkt zelf ook een jongen toch??
ik denk ook een jongen ja haha maar vind hem niet zo heel duidelijk aan de ene kant lijkt ie omhoog en aan de andere kant weer niet vergeleken met de ruggengraat
Ik kan er niet zo heel veel uitmaken maar dat heb ik ook met gewone echo's en mijn echo's. Hieronder heb ik even een foto-tje die is gemaakt tijdens onze geslachtsbepaling. Misschien heb je hier wat aan mvm? Ik ben zelf 1.5 kg aangekomen. Ga nu richting de 69.9, zeg maar 70kg. Groetjes
hahaha ja zo zag ie bij marouan er ook uiy ik zal is een keer een echo van hem uploaden hij ging er uitgebreid voor liggen toen. ik weet dat t nog vroeg is voor de nub majah altijd proberen kan toch ahahah.ik ga een afspraak maken bij een ehobureau dus hopelijk kunnen hun wat zien als ze het niet kunnee zie dan mag ik gratis nog een ker ahhaha