Haha vreemd genoeg twijfel ik nog steeds enorm hoor, ondanks het eigenlijk wel gewoon goed te zien is... (Is dit normaal?)
jaa hoor je ziet duidelijk zn piemeltje met balletjes ahahha.ik ga kijken of ik hem vanavond kan uploaden die foto
Leuk meiden, die echo's!! Zo spannend om te weten wat het wordt. Ik moet nog ff wachten maar lijkt me erg bijzonder!! Qua gewicht kan ik nog niet meepraten. Ben nog niet zo ver en kan nog steeds bijna niets eten. Wie weet ben ik dus zelfs wat afgevallen. Gelukkig heb ik genoeg reserves Gisteren was echt een mooie dag. Ouders en zussen waren super blij. Veel tranen van geluk. Wel een raar idee want nu is het echt. heb vandaag ook afspraak gemaakt bij verloskundige. Eerst 26ste nog naar zkh en dan 3 december naar vk. @ all hebben jullie allemaal een nekplooimeting laten doen? @mirana, spannende dag morgen!! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!
Juliave die kilo's komen er vanzelf wel. Tot mijn 15e week (sorry, hoop voor jou dat het niet zo is) deed ik niets anders dan overgeven etc,en daardoor dus ook afgevallen.... Wij hebben geen nekplooimeting laten doen.
@ wie het ook alweer vroeg, wij hebben ook geen nekplooimeting laten doen @juliave, leuk he nu je familie het weet is het echt geniet er maar lekker van @mvm, ik heb geen verstand van die nub :0 @krullie, spannend hoor van je huis. wanneer weet je meer?
@Kim: die echo is duidelijk toch Hier nog eentje van ons meisje! @Juliave: fijn meis dat jullie nieuws zo mooi ontvangen is!! Wij hebben wel een nekplooimeting laten doen. Ik wou de kleine tussendoor gewoon nog even zien en ben iemand die altijd wel dingen wil weten en wou weten of het allemaal goed was. Ze testen op Down syndroom, wat dat betreft kun je het kindje vaak wel een mooi leven geven, maar kan er wel een hartafwijking zijn. Ze testen ook op trisomie 13 en 18 en dan zijn de kindjes eigenlijk niet levensvatbaar en halen ze de geboorte vaak niet. Het leek mij vreselijk als ons kindje dit had en ik daar pas met de 20 weken echo achter kwam als ik het kindje al voelde trappelen enzo... De kans is klein omdat ik vrij jong ben (27) maar het komt jammer genoeg ook bij meiden van 22 voor...
@kimmuh, wauw mooie buik meis! @krullie, oeh spannend meid, misschien toch nog op de valreep een ander huis waarin jullie kleine uk wordt geboren! @Linssiej, jij ook een mooie buik meid... ik had een grotere buik verwachte bij een tweeling ben benieuwd naar de huidige buik ukkie, je doet je naam wel eer aan! 0,3 kg... haha, nou ja als de kleine maar lekker groeit! mvm, wat spannend zeg... afwachten of je intuitie het goed had Julia, wat een bijzonder moment, lijkt me erg mooi..! tranen van geluk, heerlijk! die nub... ik snap der niks van haha... ik weet niet waar ik op moet letten hoor @all... Nieuws!! ''goed'' nieuws, denk ik vandaag ben ik ongesteld geworden!!! uit mezelf!!! en dat is al de 2e keer achter elkaar! eerst een cylcus van 24, en deze keer 33... dus het lijkt erop dat mijn lichaam weer een soort natuurlijke cylus opbouwt! heeel gek, maar wel goed denk ik, toch?? verder morgen de afspraak in het zkh... we gaan de uitslagen bespreken en het behandelplan... we zullen zien! ik hou jullie op de hoogte meiden.
Dat meen je niet Citroen!! Wauw!! Maarr dan moet er ook iedere keer ergens een ei zijn geweest!! Of toch niet en is je lichaam van slag door de hormonen... Het is wel raar als Clomid en Puregon allemaal niet aan slaat en je lichaam het opeens wel zelf gaat doen... Zou het morgen niet meteen van de daken schreeuwen, voor je het willen ze het de komende 3 maanden in de gaten houden en sta je weer "on hold". Wil je niet ontmoedigen hoor, zou super zijn als je opeens een eigen cyclus krijgt! Maar dat kan ook zonder eitje en als ze dat straks eerst in de gaten willen houden zonder dat (nu bedachte) behandelplan in werking te stellen... daar denk ik dan weer aan. Ik duim morgen op geweldig nieuws en een mooi behandelplan meis! X
jaaa dat is waar pien... ik wacht eerst rustig af wat ze te zeggen heeeft... en dan op het einde zeg ik gewoon dat ik een bloeding heb... ipv: ik ben ongesteld!! haha... ik zal het tactisch aanpakken
Gek genoeg ben ik al wel ruim 7 kg aangekomen haha.. Ik upload morgen een nieuwe buikfoto als ik op de pc ben, want met de, ipad lukt het niet. Gek genoeg weet ik niet waar al die kg's zitten. Iedereen zegt je bent nog zo slank alleen je buik groeit enorm naar voren. Op mijn benen etc ben ik ook niet echt aangekomen volgens mij. Ik eet wel meer dan voor mijn zwangerschap. Heb vooral tot 14.00 extreem veel honger. Dus eet wat meer brood etc. 's avonds heb ik geen echte honger meer na het avondeten, dit had ik eerder wel altijd voor mijn zwangerschap, maar dan ook echt zin in chips etc..
@mvm, tja dat is wel duidelijk ja @krullie, heb je ook zo'n foto met uitleg?! hahaha ik zie er niks in hoor @citroen, zo zo nou misschien heb je je lijf zo in de war geschopt met alle hormonen dat ie nu ineens wel weet wat ie moet doen Maar ongsteld betekent nog niet altijd dat er ook een eisprong is geweest maar het is beter dan niks! Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis! @linsiejj, houden zo toch, je zal later vast wel wat meer gaan aankomen maar voor nu is het wel lekker, blijf je wat mobieler
@citroentje, nou hoe gaat het? @all, zo gek. mn vriendin start ook met de mmm, omdat ze na 2 jaar nog niet zwanger zijn. Wel 2 jaar waarin ze er ook echt niet mee bezig waren hoor maar dan juist zie je vaak dat stellen zwanger raken maar zij dus niet. Na het zien van onze gezellige mmm hebben ze zich toch maar eens laten onderzoeken en haar man had weinig goede celletjes. Op zich niet heel gek want gezond leven, tja daar doet hij ongeveer het tegenovergestelde van. maar nu zijn ze dus begonnen (en doet hij wel zn best hoor) maar wat ik zo gek vind, zij heeft gewoon iedere maand een goeie eisprong van zichzelf en nu moet ze toch gaan spuiten.. Vanaf dag 3 kleine beetjes pregnyl.. Snapt iemand hier daar iets van?
Mvm, die laatste is inderdaad overduidelijk!!! haha van die ander kan ik niets uitwijs worden,. die van jou ook niet Krullie.. Wat erg he!