Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zeer duidelijk MvM!! ;) mooie foto's zeg!!

Hier nogmaals mijn foto, maar dan aangegeven waar je moet kijken ;) Je kijkt precies tussen de beentjes, je ziet het linker- en rechterbovenbeentje.
    De witte cirkel is het geslacht. Bij een meisje lijkt het op een soort hamburgertje :p

2. sunshineS1976

@Citroen: ben zooo benieuwd meis! Wacht in spanning af!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja ik zie het een beetje, ik heb de echo van mijn dochter er bij gepakt dan lijkt het wel iets hahaha...

4. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krul vind het van jou toch ook wel onduidelijk..lijkt ook wel een beetje op een jongen ahhaha..Ik ben geen echo kenner hoor en zeker niet van meisjes...

ik heb net een afspraak gemaatk bij een echo bureau voor een geslachtsbepaling. Kan echt niet wachten tot de 20weken echo, zowiezo ook niet om onze uk weer te zien haha..7 december hebben we een afspraak. Mochten ze het niet kunnen zien dan mag ik later terug komen. Maar ik ben dan bijna 16 wkn dus ze zouden het dan moeten zien.

5. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha ik kan er ook allemaal niet echt wijs uit :) Maar ik heb dan alleen nog maar een garnaaltje gezien... :) Ben benieuwd hoeveel het over 2 weken al veranderd is.

Hoe is het met Citroen gegaan?? Spannend spannend!!

@mvm en jij gefeliciteerd! Ik zie dat je vandaag precies 12 weken bent :) Toch een mooie mijlpaal meis!! Enjoy!

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, haha bedankt voor de uitleg! Ik denk dat k t nu wel zie :)

@citroen, en en? :D

7. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave me ticker loopt een dag achtrr dus was gister 12wk precies maar bedankt uiteraard is de 12wkn een mijlpaal

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoi meiden, even een ego berichtje hoor...

vandaag naar het zkh geweest.. alles besproken en ook het behandelplan...
    mijn uitslagen waren allemaal goed, niks schokkend, ook mijn schildklier is gelukkig goed...
    de uitslag van vriendlief was niet goed, en zelfs nog slechter dan de vorige 2 keer.. toen was het 5 miljoen en 4 miljoen zaadjes... die keer 2,4 miljoen :(
    pfff. gewoon kut!!! (sorry zo voelt het echt even)
    mijn arts legde ons uit dat IUI voor ons eigenlijk geen zin heeft...
    als we iui gaan doen blijft er na het bewerken zo weinig over, dat de kans op een zwangerschap gewoon heeeeeel klein is...
    omdat er na het bewerken zo weinig goed zaad over zou blijven kunnen wij net zo goed zelf klussen, daarmee maken we evenveel kans als met IUI...
    dus IUI gaat niet door. de volgende stap is IVF/ICSI.

maar er zijn een paar dingen: voordat je echt aan ivf toe bent ben je wel een tijdje verder... door alle onderzoeken enzo die er bij komen kijken... verder zijn wij nog erg jong, de feestdagen staan voor de deur waardoor veel ziekenhuizen even niet behandelen... ook willen wij zelf graag van de feestdagen kunnen genieten zonder zo enorm intensief in het ziekenhuis bezig te zijn... Wij willen het idee van ivf even laten bezinken, even geestelijk aan wennen en tot rust komen...

daarom hebben we besloten dat we wel het voortraject van ivf gedeeltelijk gaan starten.. aanmelden enzo en de zakelijkere kant ervan...
    ondertussen ga ik spuiten, en als ik een ei heb gaan we zelf klussen (in principe komt dit voor ons op hetzelfde neer als IUI)

we volgen ons gevoel, en als we er klaar voor zijn gaan we de eerste ivf poging doen.

omdat ik uitmezelf ongesteld ben geworden, met perfecte timing, mag ik morgen al beginnen met spuiten :)
    volgende week eerste FM...

ik weet nog niet echt hoe ik me voel... zoveel emoties!!
    verdrietig, boos, bang, zenuwachtig etc...
    wel ben ik blij dat de arts eerlijk is en dat we weten waar we staan.

In mijn nieuwe ziekenhuis mag ik veeeeel meer eenheden spuiten en gaan we net zolang door tot er een ei komt.. dit was in mijn oude zkh heel anders dus daar ben ik heel blij om...
    we gaan voor een mooi ei!!!

sorry voor mijn lange verhaal meiden, moest het even kwijt

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Citroen: Pff, heftig hoor! Kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Het zou natuurlijk mooi zijn als de IVF straks helemaal niet nodig is, maar goed dat jullie er de tijd voor nemen. Eerst lekker van de feestdagen genieten. (Hoop dat dat wel lukt.)

10. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow inderdaad. Kan me voorstellen dat je het moet laten bezinken... Het is wel fijn dat dit ziekenhuis veel mogelijkheden biedt. Balen dat de zwemmers niet goed genoeg zijn. Maar je hebt er maar 1 nodig. Hopelijk krijg je nog een super ei en daarmee een prachtige kans.
    Laat het allemaal even bezinken en doe het inderdaad op je eigen tempo. Je bent nog jong en je hebt de tijd, al voelt het natuurlijk anders. Sterkte meid!!

11. sunshineS1976

@MvM: aftellen naar de geslachtsecho!! Ben ook erg benieuwd! Ja hoor met 16 weken zien ze het wel!! Ze kunnen het steeds vroeger tegenwoordig! In Belgie zit er 1tje die het met 13 weken al kan bepalen! :O

@Citroen: och meis... hele dikke knuffel!
    Dat is even schrikken... die stap had je niet verwacht... of in ieder geval zeker niet gehoopt. Een heftig traject gaan jullie straks misschien in, maar wel een traject met hoge slagingskansen lieverd. Je bent nog zo jong, je zoveel goede kans om straks een embryo teruggeplaatst te krijgen die heerlijk bij jou 9 maandjes blijft plakken! Want op een ei na, is alles bij jou gelukkig wel goed! Als die eitjes er eenmaal zijn komt de rest vanzelf, dat weet ik zeker!
    Hoewel de kans klein is ben ik toch verheugd dat je niet echt stil gaat staan en gewoon mag spuiten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en je hebt maar 1 supersterk zaadje nodig!!!
    Blijf altijd voor je duimen en hopen hier!!
    Kusss

12. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @citroen, pfff wat een ingewikkeld verhaal weer zeg, (voor jullie bedoel ik dan he niet om te lezen ofzo hoor) en wat een moeilijke keuze weer! Vind het echt knap van je(jullie) dat je je er zo doorheen slaat en nog zo goed doordacht een beslissing neemt. Zoals je het uitlegt klinkt het ook echt als de beste optie om het ivf nu te starten maar pas te beginnen wanneer het goed voelt voor jullie. Maar wel heel fijn dat je zo'n goede uitleg had en dat je zelf kon aangeven nog door te spuiten. Het is misschien geen grote kans maar dat hoeft ook niet, het is en blijft een wondertje dus je weet het maar nooit! Ik blijf ook gewoon duimen voor jullie dat het toch lekker lukt ;) Heel veel sterkte lieverd! Dikke knuffel op afstand :)

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mvm... Hahahha, dat is inderdaad overduidelijk!!

Citroen.. Wat heftig zeg, hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar en bij anderen (onder andere bij ons ;)) We slepen jullie er doorheen en hopelijk SNEL resultaat!

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik nu pas reageeer, maar wilde niet te kort reageren..
    Maar wat een verhaal weer zeg..vooral van het zaad. Maar zoals de andere ook al hebben gezegd. Je hebt maar 1 sterk zaadje nodig lieverd, en ik snap dat het teleurstellend is maar je moet het zo zien dat er ook veel goede zaadjes zijn..Dat is toch het belangrijkste...
    En zoals je zegt je bent nu uit jezelf ongesteld geworden dus ook uit jezelf een ei...Hopelijk volgende maand gwn weer, misschien is je lichaam zichzelf weer een beetje aan het herstellen..Zou toch super fijn zijn...En ik kan me voorstellen dat zon ivf behandeling best heel erg zwaar is en vooral veel afwachten...Maar lieverd jou tijd komt echt nog wel dat weet ik zekerrrrrr..!!!

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi allemaal

even late reactie maar beter laat dan nooit.

Citroen, jeetje.. Wat een verhaal weer.. Je mag hier altijd je ei uiten hé! We zijn er ook voor jou,
    voor jullie komt de tijd ook nog wel, dat moet gewoon!

All:
    Gister controle gehad, alles was goed.. Heb zelfs het hoofdje zelf gevoeld met mijn handen, was erg vreemd
    Volgende controle 6-12 en 24-12 groei echo dan gaan m'n man en dochterlief ook mee..

Nu weer afsluiten, zo Alyshá ophalen we krijgen de juf op huisbezoek # altijd spannend!

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    #3676 citroen, 15 nov 2012
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
    bedankt voor alle lieve reacties meiden :)
    het is moeilijk, en dat zal het ook wel blijven maar we gaan er echt voor...
    ondertussen gister weer begonnen met spuiten... de kans dat het met spuiten en zelf klussen gaat lukken is eeeerg klein, maar ik wil ondertussen niet ''stilstaan''...
    en de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus je weet het maar nooit!

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Citroen... Heel goed meid.. Een meisje bij ons uit het dorp heeft 2 IVF kindjes, en zou 'nooit' spontaan zwanger kunnen worden.. zeg nooit nooit, want ze is nu in verwachting van haar 3e kindje !!!

Voor degene die het leuk vinden, mijn 16 weken buikje staat in mijn album :)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey meiden,

Ik lees met jullie mee hoor, reageer niet zo veel omdat uk ook niet zo veel te vertellen! Hier wachten natuurlijk, duurt allemaal nog wel ff..
    De 19e begin ik met de Duphaston.. Dus niks spannend nog!

Citroen, op jouw verhaal had ik natuurlijk al op gereageerd, echt klote gewoon...! Dikke kus voor jou!

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ukkie wat een mooi bescheiden buikje heb je!!

20. sunshineS1976

En zo is het maar net lieverd!! :D:D
    I will keep my fingers crossed for you!!

@Kim: bijzonder om je beebje zo duidelijk te voelen in je buik! Je ziet zeker vast ook je buik wel bewegen van buiten?

@Guus: op naar de volgende ronde meis!! Dan gaat het spannend worden!! Hoe lang moet je de provera slikken?

@Ukkie: mooi buikje voor 16 weekjes!! Leuk om elke maand het bij te houden :) Hoe voel je je verder nu??

@MvM: en hoe voel jij je meis?

Hier ontzettend veel last van mijn borsten weer. Heel de zwangerschap al gehad, het nam iets af, maar de gevoeligheid komt nu weer enorm terug. Moet ze goed ondersteunen, want lopen is anders al pijnlijk. Ook enorme jeuk. Denk dat ze zich goed voorbereiden op straks ;)

Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina