He Krullie, ja vanaf de buitenkant zie je het ook al heel duidelijk. Jammer genoeg is onze kleine beeb wel een klier, want telkens als mijn man zijn hand op mijn buik doet is ie echt stil. Of als mijn dochter haar handje op m'n buik doet.. Hij beweegt alleen maar bij mij, wel jammer voor hen natuurlijk. Maar daarom gaan ze ook mee de 24e met de groei echo Prettig weekend allemaal!
@krul, ja voel me prima nog steeds "last" vam dezelfde kwaaltjes zoals pinlijke borsten en misselijk als ik niet op tijd eet en snel moe..verders eigenlijk niets haha
Hoi dames, Wat een verhalen weer... Pff het is jullie zo gegund. Hier is het genieten en het echte aftellen is begonnen! Ik wil graag nog twee weken doorwerken zodat ik dadelijk langer met de kleine heb. Hier een foto waarop ik 33.4 zwanger ben
wauw jupje wat een prachtige foto! leuk wat van je te horen... fijn dat het zo goed gaat, nu aftellen... spannend hoor!! je laat et ons wel even weten als het popje er is hé?
@Kim: leuk dat je man en dochter mee gaan met de groeiecho over een paar weken! Geen 3D/4D echo laten maken toevallig? Ik twijfel daar nog een beetje over! Lijkt me wel bijzonder namelijk, maar het is ook gewoon erg leuk om haar voor het eerst echt te zien als ze wordt geboren. Grappig dat jullie knulletje nu al lekker eigenwijs is Ons meisje reageert ook het meest op mij en kan ferme trappen uitdelen. Bij dr papa reageert ze soms en zachter. @MvM: nou fantastisch toch meis dat het zo goed gaat Ik begin het zwaar te vinden hoor...en het ergste moet nog komen! @Jupje: leuk om weer iets te lezen en te zien!! Mooie foto!! En een mooie buik! Mooi gedaan!! Inderdaad nu aftellen, spannend zeg!! Je laat het ons wel weten als de kleine er is he
Hoi meiden hier afgelopen di 13 nov om23.15uur bevallen van een prachtige dochter esmee melissa 3780 gram en 49cm lang. Bevalling zelf was helaas een verschrikking,duurde 15uur vanaf begin tot eind gigantische buik en rugweeen gehad, met tussenpozes van maar hooguit 20sec ertussen , uiteindelijk Ruggeprik gehad, maar waar de weeen ook alweer snel doorheen kwamen, morfinepomp gehad dit deed helaas niks voor de pijn, ons meisje wilde het laatste stujje ook niet goed verder indalen waardoor ze na anderhal uur persen met de vacuumpomp ter wereld is geholpen kan alleen maar zeggen nog meer ellende esmee hield er een flink ontveld hoofd aan over waar ze veel pijn aan had, moesten ook 2dagen int zkh blijven. Nu erg gelukkig thuis tis zo n heerlijke meid drinkt ook goed, zijn super trots op ons kleine meisje. Meiden die nog ff moeten hou vol ,tis een ongelooflijk gevoel om ouders te zijn, fe papa is ook ontzettend trots en gelukkig voor de rest vd meiden boor jullie komt het ook echt wel helemaal goed hou de moed erin. Gr mrdam
GEFELICITEERD!!!!!! wauw mrdam wat een geweldig nieuws!!! krijg er kippenvel van... heeeeeel veel geluk toegewenst met jullie kleine meid. geniet ervan! xxx
Gefeliciteerd mrdam!!!! De eerste baby hier!! Geweldig!! Geniet van dit moment!! Foto?? Jupje, mooie foto!! Aftellen voor jou! Krullie, vervelend dat het zwaar wordt... Veel kwaaltjes?? Zorg goed voor jezelf en neem voldoende rust! Hoest met jullie huis? All, hier vandaag 9 weken! Begin wat te worden hè. Heb het nog steeds zwaar. Super misselijk heel de dag en gisteren ook overgegeven... Hoort er bij... Ik kan niet wachten tot de echo de 26ste
Mrdam... Gefeliciteerd met jullie kleine meid !!!! Geniet ervan.... en laat jezelf flink verwennen na zo'n heftige bevalling!
@Mrdam: wauw meis, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!! Je bent nu mama! Prachtige naam! Heel naar dat het een heftige bevalling was. Gelukkig doet jullie kleine het goed! Is haar hoofdje alweer aan het genezen? Ook heftig voor zo'n kleintje! Gaat het met jou ook verder goed? Geniet van deze prachtige tijd en rust goed uit! @Julia: er komen steeds wat meer kwaaltjes bij ja. Maagzuur, beenkramp, harde buiken, moe en vooral veel last van bandenpijn. 's Nachts bij elke beweging een stekende pijn in mijn liezen, echt niet fijn. Maar eigenlijk wil ik echt niet klagen, want het is zo een voorrecht om dit mee te mogen maken... en ik heb het er ook echt allemaal voor over, maar dat neemt niet weg dat ik echt uitkijk naar februari! Het huis is hier nog spannend... de makelaar verwacht een bod... maar ja dat weten we nog niet zeker! Jij bijna op 3 maandjes meis! Wauw! Spannend, volgende week weer een echo. Alles is vast super Vervelend dat je het ook zo zwaar hebt... gelukkig hoort het erbij die eerste weken en wordt het vanaf een week of 14 een stuk beter! Ik ben nooit echt misselijk geweest, maar wel doodmoe. Vanaf een week of 14 veranderde dat 180 graden, zooo lekker. Het tweede trimester is het best! Fijne dag meiden!
Hey Krullie,nee we hebben geen 3/4d echo laten maken, en we gaan het ook niet doen.. We moeten maar geduld hebben tot de groeiecho Even een vraagje, ik heb de laatste tijd erge last van migraine, iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?
Ik heb het ook gehad! Kan van veranderde hormoonhuishouding komen en/of te weinig water drinken. Heb het ook soms erg hevig, dat ik ook echt even 2 paracetamolletjes in moet nemen en dan gaat het even later wel weer. Hopelijk komt het niet te vaak terug!
He, vorig weekend had ik het, kreeg het tijdens mijn ochtendroute. Dus had het zaterdag en zondag. Deze week weer, kreeg het afgl vrijdag. Gister hele dag hoofdpijn maar verder geen vlekken.. En vandaag hoofdpijn en gewoon een rot gevoel.. Paracetemols helpen niet.. Nog 14 weken dames, het mag wat mij betrefd al wel februari zijn!
@ Mrdam: GEFELICITEERD!!! Wat een mooie naam! Vervelend dat het zo'n heftige bevallig was, maar nu lekker genieten! @ Kimmuh: Ik heb ook een tijd erg veel last van zware hoofdpijn gehad. Veel water drinken hielp wel bij mij.
Mrdam; gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Wat naar dat de bevalling zo heftig is geweest! Maar als je eenmaal je dochtertje in je handen had is het je allemaal waard geweest hè!! Super hoor!! Hier; gister een bloeding gehad, alleen bruin bloedverlies gepaard met fikse krampen.. Ziekenhuis denkt dat het de cyste is. Gister ook begonnen met de Dupheston.. Dus hopelijk over ca 13 dagen ongi, dan kunnen we gaan beginnen met de puregon!
Succes Guusje! Hopelijk voel je je snel beter en laat de ongi niet te lang op zich wachten!! Ik duim voor een super ronde voor jullie!! @all Ooh ik voel me beroerd!! Heel de dag misselijk en moet ook regelmatig overgeven... Vanochtend toch bij dokter medicijnen gevraagd. Zo kan ik niet werken namelijk. Hopelijk slaan die aan zodat ik me snel iets beter voel. Ik kan nu bijna niets eten dus dat lijkt me ook niet goed voor de kleine
Gefeliciteerd mrdam! Vervelend van me nare bevalling.. nu lekker genieten. Wij kunnen ook niet wachten tot we onze kleintjes vast kunnen houden. Schiet nu wel lekker op. Bij mij zijn ze beide erg druk. Je kunt het ook aan de buitenkant zien. Bij mij reageert vooral de kleine meid meteen als je de hand op mijn buik legt. Ook als mijn vriend tegen mijn buik praat reageren ze. Erg leuk en zo bijzonder. Wij laten rond de 26 weken een pretecho maken. Gisteren die van vrienden van ons gezien en was zo ontzettend mooi en duidelijk. Verder gaat het hier goed. Moeheid wordt wel steeds erger en kan minder doen, maar alles voor mijn kleintjes.
julia wat rot dat je zo beroerd bent zeg, hopelijk helpen de medicijnen goed... guusje, oe een cyste, balen... heb je ook een echo gekregen dan om het te zien? kimmuh, aah bah, migraine is echt geen pretje.. ik hoop dat het niet te vaak terug komt.. all... morgen eerste fm weer... ben benieuwd
Julia.. Ooh wat vervelend meid, hopelijk duurt het maar even en is het met de 12 weken helemaal voorbij !! Citroen.. Succes morgen met je FM ! Ik heb volgens mij zondag de kleine voor het eerst gevoeld... Ofja, ik zat in de bios en het leek net of mijn buik begon te knorren maar ik had net gegeten.. Net alsof er iemand bubbels zat te blazen in mijn buik, het duurde jammer genoeg maar 10 seconden en heb het erna niet meer gevoeld.. Hopelijk komt het snel nog eens! Op maandag werk ik altijd van 08:00 tot 20:00 (jaa ik weet het veel te lang) en ik kwam thuis en had enorme buikkrampen, waarschijnlijk is dit 'bandenpijn' geweest... Pfff vond het verschrikkelijk!