@Juliave: naar dat je zo beroerd bent! Hoop dat de medicijnen snel helpen en dat de misselijkheid snel weg is! Maak je niet druk wat betreft het weinig kunnen eten, die kleine pakt echt wel wat hij/zij nodig heeft! @Citroen: ooh meis wat spannend morgen! Hoeveel spuit je nu?? Want dat is me even ontgaan, mocht je het wel gemeld hebben. X @Ukk: aaah dat zou te gek zijn!! Het zal ongetwijfeld vaker gebeuren dat je dit gaat voelen en dan weet je zeker dat dit het was!
@citroen, hoelaat heb je de afspraak ben echt benieuwd.!! @jup, wat een mooie buik en foto zeg.wees er maar trots op @mrdam, nogmaals gefeliciteerd en geniet maar lekker van je meissie. En wat een bevalling zeg..maar dan heb je er wat prachtigs voor terug. @juliave, 9 wkn alweer tijd gaat toch wel snel..overgeven is een goed teken in de zwangerschap maar natuurlijk niet fijn..ik hoop dat de medicijnen snel aanslaa. @guus..oeeh een cyste dat klinkt pijnlijk..hoop dat je ongie doorzet en dat je aan de puregon mag beginnen. @linssiej, wat leuk zeg 2 beebs in je buik en vooral omdat er dnek ik meer bewogen wordt...Nog ff 16 wkjs wachten en dan zijn ze er...Of misschien al eerder...spannend mei. @uk, dat zou leuk zijn nu al de beeb te voelen he..Echt zon fijn gevoel... @ krul, jaa na de 20 wkn wordt het wat zwaarder maar vanaf 32 wkn vond ik persoonlijk het allerzwaarst...probeer lekker rustig aan te doen en te genieten van je buikkie... @ all, ik heb de vk gebeld omdat ik me niet zo fijn voel. En dan bedoel ik dat ik niet weet of de baby nog leeft. Ja het klinkt heel dom maar ik heb dat nog steeds door die miskraam. Ik was voglens de vk de "gevarenzone" al voorbij..Maar ik vind 4 wkn wachten toch wel heel lang wachten. Dus drm mag ik zometeen om 14.15 langs komen. Ik hoop dat alles goed is.
waaauuww op cyclusdag 10 een eitje van 16 mm!!!! en het baarmoederslijmvlies was ook erg mooi, 10 mm! ben echt blij..!! moet vanavond en morgen avond nog puregon spuiten, 125 eh... en vrijdag pregnyl!!!! jeeeej! wanneer kan ik nu het best klussen? 21-11 nog puregon 22-11 nog puregon 23-11 pregnyl rond 18.00 uur... ik heb gisteravond nog geklust... de gyn gaf het advies om 22-11 en 24-11 te gaan klussen... wat vinden jullie?
ja die neiging heb ik ook, maar vriendlief heeft al zo weinig zaadjes... dus ik ben bang dat dat niet verstandig is!
@citroen, waaauuuw!! wat een super goed resulaat joh!!! ik durf ook niet voor jou te zeggen wanneer klussen het beste is, zou het gewoon even vragen joh! het voelt misschien een beetje gek, (ik heb het ook een keer gevraagd so i know ) maar dan heb je wel gelijk het beste antwoord! @ de rest, even bijlezen dan volgt de reactie verder zo @mrdam, gefeliciteerd!! klinkt als een heftige bevalling, maar fijn dat het erna beter ging. Hoop nu ook?
@krullie, balen he die kwaaltjes wantje wil eigenlijk niet klagen.. probeer rustig aan te doen en herinner jezelf eraan dat je zwangerschap nu voor de rest gaat, de wereld wacht over het algemeen wel maar die kleine niet @uk, oooow wat gaaf! dat was het vast al hoor, nu afwachten tot de volgende keer J het duurt soms even maar het is het echt waard! @juliave, hopelijk voel je je gauw beter! heb je de medicijnen al genomen? @mvm, nou hoe was het bij de vk?
@citroen waaaauwww geweldig wat en mooi ei maar ook ik heb geen ervaring met spuiten en wanneer te klussen misscbien dat je gyn of iemand hier je het beste kan vertellen hoe en wat..ik heb eem goed gevoel voor je iig...dit moet m worden citroen.!!!! @all ik ben naar de vk geweest en ze gig eerat voelen en de baarmoeder zat preciea hoe hoog die moeat zitten en ook de grootte was goed..daarna zijn we naar het hartje gaan luisteren en die klopt ook heeeeeel mooi was de eerste keer dat ik hem hoorde en regelmaat waarmee het hartje klopt was ook hartstikke goed dus ben gerustgesteld. ze zei ook dat als ik me ogerustvoelde of ieta dat ik mag langskomen wanneer ik wil dus dat vind ik echt superrrr fijn...
@Citroentje: neeeeee meis dat meen je niet! Zie je wel! Ik wist dat het goed zou komen!! Je hebt gewoon een prachtig ei klaarliggen meis! Wauwie!! Nu het klussen! Berekening: 23 nov om 18u de pregnyl: je eitje gaat springen +- na 36 uur; dat wil zeggen dat hij ergens rond 06.00 uur gaat springen in de nacht van zaterdag op zondag. Aangezien de zaadjes niet zo goed en veel zijn zou ik niet elke dag gaan klussen in jouw geval. Ik zou het donderdagavond en zaterdagavond doen! Zaterdagnacht rond middernacht. De zaadjes hebben dan zo'n 6 uur om bij de eileiders te komen en liggen dan al klaar als de eicel vrij komt. Ook de sterkste zwemmertjes van donderdag zijn daar dan nog nog steeds aan het wachten Als ze er iets langer over doen, ook geen probleem, je eitje is 12 uurtjes lang te bevruchten, dus ze hebben even de tijd Denk dat je met donderdagaaf en zaterdagaaf heel goed zit!! You go girl @MvM: gelukkig dat alles goed is, tuurlijk is alles gewoon goed! Snap je angst, heb het zelf ook gehad. Fijn zo'n vk waar je dan gewoon langs mag komen!
@ Citroen: Wouw, wat een goed nieuws!! Ik zou inderdaad klussen zoals Krullie zegt. @ MvM: Fijn dat je gerust gesteld bent. @ All: Gisteren op controle geweest. Alles is nog steeds goed. Ze is nu ook flink aan het bewegen . Morgen komt er iemand van de kraamzorg voor een intakegesprek. Ben benieuwd.
@krul bedankt voor je uitgebreide klusberekening! ik denk dat dit dat inderdaad ga doen... pff zit er telkens over na te denken!! morgen avond zet ik de pregnyl... en guppies blijven ongeveer 72 uur actief in de vrouw. we gaan dan vanavond klussen, en zaterdag weer... en misschien zondag ook nog wel haha.
even een snel vraagje tussendoor... als ik 23-11 om 18.00 uur de pregnyl zet... wanneer is dan mijn NOD?
Lekker klussen idd Zondagochtend is ook nog een goeie, lekker doen Je eitje springt zondagochtend vroeg, dus 14 dagen later is je nod! Ook wel 16 dagen na pregnyl zeggen ze. Dus zondag 9 december!
Oh meiden wat een fijne berichten weer!! @citroen, wat geweldig!!! Wat een mooie kans!! Ik zou ook gaan voor vanavond en zaterdagavond en voor de zekerheid zondagochtend. Je weet het nooit Ooh ik hoop het zo voor je meid. We duimen allemaal voor je. Je eerste echte ei!! Super!! Erg spannend!! Zet hem op!!! @mvm fijn dat alles goed is!! En fijn dat je langs mag komen van je vk!! @linde fijn dat alles goed is!!! @ukkie gaaf dat je je kleintje gevoeld hebt!!! Lijkt me zo speciaal!! @all hier gaat het gelukkig stukken beter!! Medicijnen slaan goed aan. Misselijkheid is stukken minder. Kan gelukkig weer wat eten en gewoon functioneren ben echt blij. Maandag weer controle. Eerst een echo en als dan alles goed is afrondend gesprek in ziekenhuis. hoop zo dat alles goed is, maar daar gaan we vanuit. Spannend!
nou dames, de pregnyl zit erin! zelf gedaan, viel me 100% mee... ik heb er niks van gevoeld... overal lees ik dat pregnyl nogal een vervelende prik is, maar bij mij dus niet... nou ben ik gelijk bang dat ik iets fout heb gedaan gisteravond geklust... morgen avond weer... en dan maar wachten... 2 heeeele lange weken... *gaat op het wachtbankje zitten*
@citroen, ok wachten is niet leuk maar je zit eindelijk eens echt op het wachtbankje!!! ben zo blij voor je, en dat nadat je zo'n lastige beslissing moest nemen om nog te wachten met ivf/icsi.. Spannend hoor meid, nu met z'n allen twee weken duimen draaien!
@citroen dit moet hem worden gwn heb er echt een heel goed gevoel bij..in een keer eem goed ei..het is gwn zoals het hoort te gaan in zon traject mooi ei spuiten klussen op tojd enn wachten maa...ik duim voor je lieverd...sorry voor de spelfouten doe dit op me telefoon