Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ja Citroentje, duimen draaien overuren hier!!! Je eitje is nu gesprongen en hopelijk bevrucht :D:D:D:D

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou wij hebben ons best gedaan :p
    nu dan maar wachten..
    ookal is de kans dat het lukt piepklein, ik vind het mega spannend!

heb trouwens mijn eisprong niet gevoeld ofzo, dus nu ben ik alweer bang dat hij niet is gesprongen! ;)
    merk trouwens wel dat mijn tepels erg gevoelig zijn, en mijn onderbuik voelt wel anders dan normaal, maar kan nou niet echt beschrijven hoe :p

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi allemaal,

al even geleden dat ik online ben geweest maar ben er weer hoor!

Citroen mijn duimen draaien ook voor je. Hopelijk vliegen de 2 weken je snel voorbij!

Mvm, fijn dat je bent gerustgesteld.

All:

Heb al eerder- getypt dat ik weekelijks last heb van migraine.
    Had het 2 weekenden geleden, vorig weekend en kreeg het afgelopen donderdag weer..
    Donderdag en vrijdag behoorlijk last van vlekken en hoofdpijn, blegh! Er is niets dat ik er kan tegen doen behalve af en toe een paracetemol nemen maar ja, dat helpt ook niet dus dan neem ik het ook liever niet.

Soms denk ik wel, het mag van mij wel februari zijn ;)
    Ons kamertje is bijna klaar! Ben druk bezig met dingetjes uitwassen zodat het er ook klaar uitziet (Lakentje, dekentje) etc.
    Zal binnenkort als het ECHT klaar is even een foto maken.

Hoe is het verder met de rest?
    Juliave, Krullie, Linsey.. Met jullie verder alles ok?

Fijne zondag!

4. sunshineS1976

Spannend Citroentje :D:D

@Kim: naar die migraine!
    Ik kan je een hand geven, ik ben ook geveld door de hoofdpijn sinds woensdag. Non-stop, bonkende allesoverheersende pijn. Naar huisarts geweest en vandaag ook naar de hap omdat ik het niet meer trok. Alles lijkt goed, bloeddruk ook, maar gedacht wordt aan een virusinfectie en zou ik er nu toch wel snel vanaf moeten komen.
    Meer dan paracetamol mag inderdaad niet... nou ik was echt in staat om een paardenmiddel te nemen, al doe ik dat ntl niet...

Hoop dat de laatste weken voor ons beter gaan al heb ik zo het idee van niet...

Superleuk dat het kamertje bijna klaar is. Ben ook reuze benieuwd!
    Hier nog niet, gelukkig mee gewacht. We hebben namelijk wonder boven wonder een bod op ons huis gekregen!
    Stevig aan het onderhandelen en we gaan nu ook een bod uitbrengen op het huis wat we op het oog hebben. Met een beetje geluk zitten we hopelijk per 1 jan in een nieuw huis en kan ook eindelijk de babykamer snel geverfd en ingericht worden!

Ben benieuwd naar de foto's straks!!

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ah balen krul van die hoofdpijn! dat heeft je dan gewoon in de macht.. bah
    en wat spannend van jullie huis!!!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie dus goed nieuws! Hopelijk verkopen jullie hem snel en hebben jullie dan ook snel de sleutel van jullie nieuwe woning.
    Dan kun je inderdaad dan beginnen met de babykamer.
    Heb je verder al wel meubeltjes enzo? Ivm levertijd.

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Citroen: Spannende tijd voor jou!! We gaan duimen met z'n allen :).

@ Kimmuh: He wat naar die migraine... Hopelijk wordt dat snel minder. Leuk dat jullie kamertje bijna af is. Ben benieuwd!

@ Krullie: Wat goed dat jullie een bod op het huis hebben! Hopelijk gaat het allemaal door en kunnen jullie snel de babykamer klaarmaken in het nieuwe huis.

Hier gaat alles goed. Kleine is erg aanwezig de laatste tijd, maar dat is eigenlijk alleen maar fijn. Al voelt het niet altijd even prettig ;).
    Vrijdag is er iemand van de kraamzorg langs geweest en weer veel informatie gekregen. Het komt nu echt dichtbij. Nog 3 weekjes werken en dan lekker met verlof. Ik ben al aan het aftellen.

8. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie+kimmuh, balen joh van die hoofdpijnen! Hopelijk gaat het snel beter...
    @krullie, spannend met je huisje!!

@linde, hoe ongemakkelijk soms ook ja het blijft toch fijn om het te voelen :)

9. sunshineS1976

@Kim: ja alle meubeltjes enz hebben we al in huis.
    Ook al behang, verf en laminaat enz. Alleen nog even een nieuw huis nu ;)

@Linde: het is echt aftellen voor jou ja! Super zeg! Hopelijk komt de kleine meid lekker op tijd en ga je niet over de 40 weken heen! Lijkt me helemaal erg met geduldig afwachten!
    Fijn dat ze zo lekker actief is, ons meisje ook!

@Mvdk: bij jullie ook alles goed? Heb je nog extra echo's gehad ivm de sua? Loop je nog bij de vk of bij de gyn nu?

10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, met ons gaat het wel, wel geregeld harde buiken waar ik me dan een beetje zorgen om maak maar verder redelijk ok :) we hebben 27 dec weer een echo gepland staan voor de controle, precies gepland wanneer mn man er ook weer bij is :) ik loop nog gewoon bij de vk zolang alles goed blijft gaan bij de volgende echo..

11. sunshineS1976

Maak je geen zorgen over die harde buiken meis, die horen erbij!
    Ik heb ze heel veel gehad, wel zo'n 4-5 per uur in een nacht door oa blaasontsteking. Vervolgens ook veel overdag gehad omdat ik te veel deed. En veel harde buiken wil zeggen dat je het rustig aan moet doen. Dat doe ik nu, werk halve dagen, elke dag om half 1 naar huis en lekker met de beentjes op de bank. Een wereld van verschil wat betreft harde buiken! Heb er nog maar zo'n 1-2 per dag!
    Verder horen ze er bij hoor, je baarmoeder oefent voor de bevalling straks.
    Eind december heb je de groeiecho dan toch met 30 wkn? Daar moet ik morgen een afspraak voor maken.
    Hopelijk is alles goed en groeit de kleine mooi volgens schema! Super dat je man er dan ook bij is, wel zo fijn om dit samen te delen! X

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ MvdK: Vervelend die harde buiken. Wat Krullie zegt, waarschijnlijk een teken dat je rustiger aan moet doen.

@ Krullie: Goed dat je halve dagen bent gaan werken. Ook best lekker nu lijkt me.
    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ons kleintje te vroeg komt omdat je dan wel heel dicht bij de feestdagen komt (ben 10 januari uitgerekend) en ben zelf 6 januari jarig ;). Nou ja, we zien het wel.

13. sunshineS1976

Oeh 6 januari jarig! Een mooier cadeau kun je niet krijgen toch?! :D

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    mvdk ik heb een dag eerder controle dan jou (Groeiecho)
    ben toch wel erg benieuwd!

LindeDD 10 januari, dan is mijn dochter ook jarig!
    afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik ben de 26e uitgerekend, en 3 dagen daarna (1 maart) is m'n pa jarig.. Hopelijk komt ie bij ons ook eerder, OF na 1 maart..
    Hoop niet dat het op 1 maart gebeurt.........

All:

Ik heb krentenbaard..... Ja... vraag me niet HOE maar heb het toch echt..
    Vind het echt verschrikkelijk, en het ziet er niet uit.. Heb het gelukkig bij mijn mondhoek met zo groot als de nagel van mijn pink(Hopelijk blijft het hierbij.)
    Mag hierom wel werken, en mijn dochter of man hebben het niet..
    Waarom!
    Migraine, hoofdpijn, krentenbaard... Kan er ook nog wel bij hahaha

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey ladies,

Tijdje niet geweest, komt omdat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn.. Ik word er ook een beetje triest van..inmiddels is hier bijna iedereen al zwanger en ik nog steeds niet, ook hier in de buurt raakt iedereen maar zwanger.. Ik gun het iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd maar het doet me wel pijn dat ik nog steeds niet zwanger ben...
    Morgen laatste pil Duphaston en dan wachten op ongi.. Dan kunnen we weer eindelijk met een volgende ronde beginnen..

Kim: jeetje meis, ik snap dat dit heel vervelend is!! Het jeukt ook erg hè! Ik heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap, alleen op mijn buik.. Ik hoop voor je dat het snel weg trekt.. Bij mij heeft het 2 weken geduurd, elke dag was te veel!

Rest van de meiden, het gaat hard nu hè, bijna iedereen al over de helft. Succes met alles! Dikke kussen voor jullie!

16. sunshineS1976

Ook een hele dikke kus voor jou Guus!!
    Begrijp helemaal hoe je je voelt!
    Je mag er ook flink van balen, dat is je goed recht. Zolang je ook maar positief blijft! Jullie eerste mooie wonder is er ook gekomen, een tweede wondertje is ook voor jullie weggelegd!
    Hoop dat je snel ongi gaat worden zodat je kunt gaan spuiten! En wie weet... is het "zomaar" de eerste ronde raak ;)
    Ik duim voor je en denk aan je!

@Kim: jeeeetje en ik dacht dat ik steeds van alles had :p
    hahha hoe kom je er aan?! Hoop dat je er snel vanaf bent!!
    Hier 27febr uitgerekend en mijn vader is 2 mrt jarig, hoop dat ook niet. Wil eigenlijk sowieso niet overtijd lopen, doe maar lekker half februari ofzo :p

17. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3737 Juliave, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    @ Citroen: Zo spannend!! Voor het eerst op het wachtbankje. Super spannende tijd! Hoe super zou het zijn! Ik ga enorm voor je duimen meis!! Wanneer is je NOD?

@ Kim/Krullie: Super vervelend die hoofdpijn en kwaaltjes.... Hopelijk voelen jullie je snel beter!

@ Krullie: Spannend een bod op jullie huis! Kindje, nieuw huis. Spannend tijd! Heerlijk nieuwe start in 2013!!

@linde, succes met de laatste loodjes! Spannend!

@guusje, hopelijk komt de ongi snel meis. Ik duim voor een super ronde voor jullie!!

@mvm hoe is het met jou? al wat geruster?

@ all Hier alles goed. Gisteren weer een echo gehad :) Ons garnaaltje is nu al echt een klein mensje. Echt zo bijzonder. Alles super mooi kunnen zien. Heb ook afrondend gesprek gehad met GYN. Nu over naar de VK. Gelukkig is alles goed met de kleine maar ik voel me wel beroerd. Misselijkheid gaat iets beter maar heb er sinds vrijdag weer een blaasontsteking bij :( Dus weer aan de antibiotica... Het blijft dus rommelen in mijn buik... Maar als de echos maar goed is moet ik daar maar op vertrouwen toch. Al is het soms wel erg eng. Volgende week intake bij VK en dan op naar de 12 weken echo. Ik ga zo een echofoto plaatsen op mijn profiel dus mocht iets interesse hebben...

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ha meiden...

Ga vanaf deze week weer een beetje bijlezen, heb een aantal ontzettend heftige dagen achter de rug, vriendlief is terug gekomen uit Irak en hebben zijn opa gistere begraven, verdrietige dagen.. Ook onze kleine werd regelmatig genoemd in speeche's dat ze het zo jammer vonden dat Opa zijn eerste achterkleinkind nooit heeft kunnen zien... Huilen huilen huilen, lang leven de zwangerschap... Ben al 2 weken gaan zwangerschapszwemmen en moet zeggen dat ik het enorm fijn vind om lekker bezig te zijn, nog een aantal dagen genieten van elkaar en vrijdag ochtend vertrekt hij weer voor ruim 4 weekjes...

Hopelijk met iedereen alles goed!

19. sunshineS1976

@Juliave: aaaaah wat een schatje!! Nu al een supermooi en lief kindje! :D:D
    Tuurlijk gaat alles goed! Wel naar dat je weer een blaasontsteking hebt zeg! Samen met de misselijkheid is t allemaal niet lekker! Hoop dat je overal snel vanaf bent! Vanaf 14 weken gaat t vast beter!

@Ukk: gecondoleerd met t verlies van de opa van je vriend. Supermooi dat jullie kindje genoemd is op de dienst, kan me voorstellen dat dit behoorlijk wat tranen veroorzaakt.
    Hier is van het weekend ook de opa van mijn vriend overleden. Donderdag de dienst. Net de rouwkaart binnen gekregen en ons kleintje staat er ook op als achterkleinkind. Zo mooi,lief en bijzonder... Bij de andere kleinkinderen staan de namen van hun kinderen, onder onze naam staat er een hartje. Zo mooi!

Sterkte meis nu je het weer 4 weekjes zonder je lief moet doen!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @julia... mijn nod is 9 december :)
    fijn dat je nu verder kan bij de verloskundige!
    prachtige foto van jullie poppie!!

ukkie, wat heftig allemaal meis!! denk je goed om jezelf? dikke knuffel meid!

guus, meid wij kletsen ook al gezellig in he andere topic ;) maar onze tijd komt nog lieve schat!!

@all... hier weinig nieuws. wachten is tot nu toe goed te doen. alleen last van rug en buikpijn en gevoelige tepels... pregnyl, love it ;)

Deel Deze Pagina