mvdk, de jeuk is wel minder maar het brand wel veel meer.. Korstjes zijn weg, maar heb nog wel een rode plek moet om 10 voor 4 even naar de ha toe om het te laten zien. Dochterlief heeft het niet gekregen,gelukkig!
@kimmuh, balen! Wat zei de ha? @krullie, Nog nieuws over de huizen? Hoe voel je je? @citroen, ik blijf ook duimen...bij twijfel altijd even het zkh bellen. @lindedd, klinkt goed! even lekker relaxen en dan beginnen aan de laatste loodjes! Gaat hard @all net mijn intake bij de VK gehad. Leuk gesprek en heb meteen mijn 12 weken echo gehad. Alles zag er super uit. Kindje was erg bewegelijk. Zo leuk om te zien. Volgende week heb ik nog een gratis extra echo op de Fontys en daarna pas 24 december terug naar de VK. Misselijk wordt nog niet minder. Maar hoop dat het de komende weken steeds beter wordt
Nou het is geen krentenbaard maar wat het nu op dit moment wel is, dat is een goede vraag. Morgen een zalfje halen en 2x pd zalven, en hopen dat het weggaat.... Dames, mijn buik lijkt te zakken.. Zelfs moeders op school die het zien is dit normaal? Is wel erg vroeg voor indalen lijkt me....
Kimmuh.. Wat vervelend, hopelijk is het snel weg! Fijn dat je dochtertje het niet heeft gekregen! Indalen lijkt me ook nogal vroeg... Geen idee wat het dan kan zijn... Citroen.. Is het helemaal doorgekomen? Of nogsteeds kleine beetjes..? Een LF van 8 is inderdaad kort maar niet onmogelijk... wel ideaal, hoef je 'maar' 8 dagen te wachten... Ik duim voor je meis... Juliave.. Wel fijn he al die echo's, geniet er maar lekker van Hopelijk ben je snel niet meer misselijk en kun je nog meer gaan genieten...
Even snel: @Juliave: fijn dat alles goed was, leuk de intake en een echo! Wanneer ben je uitgerekend?? @Kim: mmm indalen zou al kunnen geloof ik, vanaf 28 weken had ik ergens gelezen? Maar het is volgens mij wel erg vroeg ja. Fijn dat je dochter overigens geen krentenbaard heeft! @Mvdk: neeh yoga is niets voor mij Tsja ik had het kamertje ook liever al klaar gehad natuurlijk! Het gaat hier wel op het laatste moment worden denk ik, bleh! @Citroen: hmmzz dat is niet zo goed geloof ik hoor, een korte lf! Na de eisprong gaat het eitje afdalen naar de baarmoeder waar het na ongeveer 2-3 dagen aan kan komen en moet innestelen. Het moet goed innestelen, goed kunnen hechten en zo gaan groeien. Hier is veel progesteron voor nodig geloof ik. Als je lijf het slijmvlies al af gaat stoten 8 dagen na de eisprong heeft het wellicht bevruchte eitje geen eerlijke kans gehad om goed in te nestelen en tot ontwikkeling te komen. Je leest dat hier meer op het forum, meiden met een korte lf. Zij moeten onder andere van die utrogestan bollen inbrengen vanaf de eisprong om zo de lf te verlengen. Zou zeker het zh bellen!
En by the way Citroentje: Hoewel het rood is en nog allemaal onwaarschijnlijk zijn, zijn er wel degelijk meiden die denken dat ze ongi worden, maar dat het toch een innestelingsbloeding is... ben benieuwd of het morgen en de dag erna ook zo is en veel doorzet... echt niet spuiten voordat toch wel zeker is dat je ongi bent.
krullie, ja ik ga bij mijn eerst volgende fm gelijk vragen naar iets om de lf fase te verlengen, dan weet ik in ieder geval dat het daar niet aan kan liggen. en ik ga nog wel even een testje doen om er zeker van te zijn, maar eigenlijk was zondag mijn NOD pas... wanneer zal ik dan nu kunnen testen? want ik moet woensdag avond beginnen met spuiten!
@ Citroen: Lastig zeg, wat je nu moet doen. Ik zou vandaag even het ziekenhuis bellen en daar om advies vragen. @ Juliave: Fijn dat alles goed was bij de VK! Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af. @ Kimmuh: Indalen lijkt me erg vroeg, maar met een tweede kindje gebeurt het vaak wel vroeger dan bij de eerste dacht ik. @ Krullie: Hoe is het met jullie nieuwe huis? Jullie hadden toch een bod gedaan of ben ik in de war?
@kimmuh, oh wat raar joh, gewoon een huidontsteking ofzo? Ik heb geen idee wat het kan zijn dat je buik zakt, ik zou even de vk bellen.. @juliave, J fijn dat je gesprek en echo goed waren, hopelijk gaat de misselijkheid snel verminderen! @citroentje, ik blijf gewoon koppig hopen dat het nog goed komt deze ronde voor je! Maar ik had ook een korte lf, is niet handig nee want 10 dagen is wel een beetje het minimum, dus zou zeker vragen om iets wat het verlengt, mag je ook fijn aan de weer met die balletjes! :S maar gewoon even het zh bellen hoor voor je kan spuiten, misschien is het te vroeg voor een test en willen ze wel bloed afnemen ofzo, heb je toch nog een beetje zekerheid voor je begint met spuiten.. Succes meid! @krullie, ach meid beter laat dan nooit toch haha wat een cliche he, maar je hebt straks misschien wel je droomhuis op droomlocatie! Dat is het wachten dan wel weer waard
Hai ladies, Nou..lekker nieuws weer hier.. Als ik deze week niet ongi word dan mag ik deze maand weer niks doen! 2e maand op een rij!! ik zit nu op dag 6 na de Duphaston.., wel meer witte vloei, af en toe krampjes en onderrugpijn.. Wie wil er alsjeblief voor me duimen dat ongi deze week komt? Hoe bedoel je ik voel een tijdsdruk?!? Bleh!!
@guusje, :x nou meid het zit echt niet mee!!! hoop echt voor je dat het nog komt die ongi, het is 'gelukkig' nog vroeg in de week maar waarom zou je dan deze maand weer niks mogen doen? Kunnen ze niet opnieuw een kuur geven? Sterkte!
!Guus dat MEEEN je niet!! Ongelofelijk zeg....! Hopelijk komt het toch nog! Hier ook een keer 8-9 dagen na laatste pil ongi geworden... @Linde: jaja het eerste bod is gedaan! Afwachten nu, spannend! Koopakte van ons huidige huis is inmiddels door de nieuwe kopers getekend. Eng hoor allemaal @Citroen: poeh ja dan zou je alsnog zondag moeten testen... maar stel dat je zwanger bent is het niet goed als je dan puregon hebt gespoten natuurlijk... neem aan dat het zh wel weet wat ze doen/zeggen en dat jij echt ongi bent als in dat het geen innesteling meer kan zijn... Knuff meis en hoop dat ze direct kijken naar die lf die nu kennelijk erg kort blijkt te zijn!
even een update hier, de ongi is echt goed doorgebroken en morgen begin ik weer met puregon.. (op 5 december) 12-12-12 heb ik mn eerste fm weer en ga ik gelijk vragen over de lf... ik hou jullie op de hoogte hoor meiden, maar het kan zijn dat ik hier wat minder mee kletst,.. zit toch in een andere fase dan jullie (behalve guus maar daar klets ik ook nog mee in een ander topic )
wannabemommy gezellig dat je mee wilt kletsen... maar dit topic is al best een oudje aan het worden en op 2 dames na is iedereen hier ondertussen zwanger gelukkig!!! maar als je gezellig wilt kletsen over de mmm kun je misschien beter naar een ander topic waarin iedereen nog in dezelfde fase van de mmm zit... ik denk dat de dames hier me wel snappen? ik klets zelf nog in 2 andere topics. ik zou het leuk vinden om daar met je verder te kletsen! Wie start er nog meer in Augustus met IUI Puregon of andere hormonen spuiten
Ik snap je Citroen... zolang je ons maar wel af en toe op de hoogte houdt hoor! Blijf aan je denken en voor je duimen!! X
ik snap je hoor citroen en guus ook is heel normaal.. @guus wat balen zeg echt kut joh...ik vind t maar raar allemaal maar hoop sat jou tijd snel aanbteekt. @citroen ja dus toch een ongi..qel fijn dat je zo snel weer kan gaan spuiten.maar je moet maar snel info vragen over je lf dan. @all kom net van de vk vandaan en alles is goed me baarmoeder zit op 2/3 dus onder me navel zegt ze verder was het qeer heerlijk om het hartje te horen...op naar de gaslachtsbepaling vrijdag