Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    JUPPIE!
    dit moet gaan lukken deze maand!
    goed klussen en dan ben jij de volgende, weet t zeker!

2. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @jupje das mooi, hopelijk is het raak!

@krullie mooi dat je ongi bent, ben je even mijn proefkonijn voor het spuiten ;) Ben echt benieuwd...
    Ik lees vaak over puregon én pregnyl, maar ik heb alleen puregon meegekregen. Of krijg je dat later pas ofzo. Misschien weet jij dat?

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Imno: great, ik ben weer het proefkonijn ;)
    haha
    Het voordeel is dat ik zondag echt heel erg weinig tijd heb om zenuwachtig te zijn en te twijfelen met prikken, want dan komen we veel te laat voor het etentje. Dus gewoon verstand op nul en die naald erin steken... ;)

Ik heb de Pregnyl ook al in huis, maar liefst 3 setjes dus kan drie cyclussen vooruit als het moet. Ik zou als ik jou was de gyn even bellen want dat spul moet je ook echt in huis hebben. Als je het recept pas mee krijgt bij je fm op dag 10, heb je kans dat je het niet op tijd hebt vanwege de tekorten die er nu zijn.

4. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Das wel irritant ja dat je dan net een date hebt. Idd verstand op nul en spuit erin hihi.

Wat raar zeg van die pregnyl. Wanneer moet je dat dan spuiten? Bedankt voor de tip. Ga dinsdag gelijk bellen! Had trouwens ook 2 naaldjes tekort. Zijn lekker bezig.
    :(

5. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @jupje wat een geweldig nieuws!! Ideaal! Hopelijk gaat het deze keer helemaal lukken! In ieder geval heerlijk dat je een echte kans hebt!! Ik moet dinsdag op controle en hoop op dezelfde uitslag. Geniet van dit moment!

Nog wel een vraag, wat is een samenlevingstest?

Meiden succes!

6. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn update: eerste kindje, Maart 2012 PCOS, April 2012 eerste ronde Clomid 50mg

7. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    @ juliave bij een samenlevingstest moet 4 t 8 uur van te voren seks hebben gehad de haalt dan wat slijmvlies weg je baarmoederha om te kijken of hier levende zaadcellen in te vinden zijn
    Door de clomid ontstaat er namelijk de kans dat de zaadcellen hier niet doorhe komen

8. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @jupje, wat een super goed nieuws! Ben echt blij voor je! Hoop dat je gevoel klopte en er straks mischien een dubbel goed bericht komt!

@krullie, natuurlijk word je ongi wanneer je het net niet wil, echt die lichamen kunnen veel meer dan wij denken ;)
    Succes met het spuiten!! Ik heb nu 2 keer die ovitrelle zelf gezet en het is echt simpel hoor, zodra je voorbij die zenuwen bent :)
    Komt goed meid, gewoon huppakee spuit erin!

@Imno, gaat lekker dan bij jou met die spuiten! Hopelijk krijg je dinsdag wat duidelijkheid van je gyn en regelen ze het nu wel goed..

xx

9. sunshineS1976

@Mvdk: dat stelt me gerust, dat de ovitrelle bij jou goed ging. Pregnyl en Ovitrell schijnt erger/gemener te zijn dan Puregon. Als het zover is dat ik Pregnyl moet zetten, laat ik dat wel even doen door een assistente... het gaat me al duizelen als ik die gebruiksaanwijzing daarvan lees.

@Imno: ook al naaldjes tekort... gaat lekker ja! Meteen achteraan gaan! De Pregnyl moet je zetten op het moment dat je een rijp eitje hebt. Door de Pregnyl zal je eitje dan binnen 36 uur gaan springen en kun je gaan klussen ;)

10. sunshineS1976

MissMiranda: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg
    Mvdk: 1e kindje, ronde 3 Clomid 50 mg, iui gepland op 4-3
    Jupje: 1e kindje, ronde 2 Clomid , fm 6-04 2 eitjes van 18 mm
    Vlekkengek: 2e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor
    behandelmogelijkheden

Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op...

11. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    MissMiranda: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg
    Mvdk: 1e kindje, ronde 3 Clomid 50 mg, iui 4-3 uitslag 16-4
    Jupje: 1e kindje, ronde 2 Clomid , fm 6-04 2 eitjes van 18 mm
    Vlekkengek: 2e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor
    behandelmogelijkheden

Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op...

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @jupje wat een geweldig nieuws... ik hoop dat je intuitie klopt en dat het deze ronde gaat gebeuren, en wie weet wel dubbel op ;)

@de spuitertjes onder ons... klinkt best wel spannend allemaal dat gedoe rondom het spuiten, maar ik denk dat het eerst moet wennen dat je het daarna als vanzelfsprekend voelt... net als bij de echo's/FM zeg maar, je moet toch over een soort drempel... het is ook niet niks allemaal. maar goed alles voor het goede doel...

@iedereen, de provera zit er op... ik heb woensdag mijn laatste pil gehad... gister dacht ik dat ik wat steekjes voelde, misschien voortekenen dat de ongi er aan komt... ik hoop het wel... de vorige keer werd ik 4 dagen na de provera kuur ongi, dus als dat nu weer zo zou gaan zou ik morgen ongi moeten worden...
    nu zit ik me weer druk te maken dat ik het dit keer nooooit wordt;) *hoe-maak-je-jezelf-gek*

13. sunshineS1976

hahahahhahahaha:D

14. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hoi meiden

afgelopen vrijdag bij de gynacoloog geweest en blijk 7weken zwanger te zijn alles zag er goed uit zelfs al het hartje horen kloppen, zo bizar zo vroeg al. kheb wel even een traantje gelaten van blijdschap.
    als het goed is ben ik uitgerekend op 23november.
    volgende week komt moeders voor moeders langs en volgende week ook al naar de verloskundige erg snel allemaal .

voor wie interesse heeft ik heb nog 16 clearblue ovulatietesten met houder over geldig tot 5-2013 en 8-2013 en potje tarwekiemolie en potje teunisbloemolie over zijn er maar een paar uit.
    voor als iemand het zou willen overnemen laat maar weten.

15. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow wat een geweldig nieuws!! Geniet ervan! Dit soort succesverhalen zijn een mooie opsteker voor ons!! :)

16. sunshineS1976

#376 sunshineS1976, 8 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2012
    Gefeliciteerd Mrdam!! Wat fijn dat alles goed is!!! Houden zo! Geniet er maar lekker van!!
    Ik hoop we hier met zn allen ook snel op roze mogen!

:( Ik ben hier doodzenuw voor vanmiddag... 17.00 zijn we even snel thuis, Puregon uit de koelkast halen en 17.25 spuiten en 17.30 de deur weer uit rennen anders zijn we echt te laat...
    Ik hoop zooo dat ik er (zoals ik veel lees) echt niets van voel... brrrrr:(

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mrdam, wat een blij nieuws! heerlijk, geniet ervan meid... klopt de termijnbepaling van 7 weken met wat je zelf had berekent? of ben je korter/langer zwanger dan je zelf dacht..

@krullie, oehhh succes meid! ik zal aan je denken, maar het gaat je helemaal lukken weet ik zeker!!!

hier nog geen ongi ;) niet leuk

18. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Hee'
    Wat n Goed nieuws!!!
    1 kleintje dus!!! :D

Super cool!
    Als je de testen nog hebt heb ik eventueel interesse!
    Laat t maar weten!
    Groetjes!!

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe is het gegaan? Hopelijk viel het mee? Hoe lang moet je nu spuiten?

Ik moet morgenvroeg op controle. Hopelijk is de clomid aangeslagen en staat er een mooi eitje klaar....

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jupje: Wat een goed nieuw dat er 2 eitjes aankomen! ( Intussen misschien al gesprongen?) Hopelijk is het deze maand raak voor jullie!

@ Krullie: Hoe is het spuiten gegaan?

@ Mrdam: Wat een goed nieuws! Geniet er lekker van!

Hier weinig nieuws. Ongi is weer over en gisteren m'n laatste pilletje Clomid genomen dus nu weer afwachten, en klussen natuurlijk ;).

Deel Deze Pagina