Krullie goed nieuws!!!!! Mvm, eindelijk nog een jongen. Al namen bedacht? Linssiej 11 kg, zit dat alleen in je buik of ben je verder ook helemaal gegroeit? Ik had afgelopen week mijn controle,ben nu 70.9kg.
Nog geen idee Kim! Het bod is geaccepteerd en nu moet de rest nog allemaal Ons huis moet in ieder geval per 1 febr opgeleverd worden... dus we hebben nog 1,5 maand... pff! Nou ja ik moet me er niet druk om maken, het komt wel goed...
Ik heb zelf het idee niet erg veel te zijn aangekomen. Mijn benen en billen zijn niet echt dikker. Mijn borsten zijn ook niet veel gegroeid, maar heb wel een tussenstuk voor mijn bh moeten kopen want kon niet meer dicht. Meeste zit dan toch op mijn buik en de rest mss gewoon hier en daar een beetje, maar heb niet het idee dat ik dikker ben. Ja mijn buik hihi daar kan ik niet omheen. Echt veel meer en anders dan eerst eet ik ook niet. Maar ja vind het nu niet erg om aan te komen.
Nee daar zal ik me ook geen zorgen om maken, dat je nu aankomt is nogal logisch he met 2 lieve mormeltjes in je buik hahaha... Hoe voel je je verder? Niet misselijk of andere kwaaltjes? Rugpijn? Ah oke Krullie, ach komt helemaal goed! Onze babykamer is nu helemaal klaar.. Zal er vanmiddag even een fototje van maken en in m'n album doen. Jullie horen het nog!
mvm, een jongen!! wat leuk zeg een broertje voor een zoontje! echt super. ik ben ook wel benieuwd naar jullie namen kimmuh ik ben benieuwd naar het kamertje krullie, wauw 1,5 maand. wat gaat het dat opeens allemaal snel he echt fijn, en dan gelijk het babykamertje maken natuurlijk?! @all... ik heb woensdag weer mijn eerste fm. ik hoop dat het net zo snel gaat als vorige keer! ik hou jullie op de hoogte
Krullie.. Nee ik heb de kleine nog helemaal niet gevoeld, maak me daar soms wel een beetje zorgen om.. Placenta ligt aan de voorkant dus dan kan het langer duren, ze zeggen dat je bij 27 weken dan je kindje pas elke dag (goed) voelt! Donderdag heb ik mijn 20-weken echo! Wij hebben wel al een aantal namen die we leuk vinden maar ik en vriendlief liggen nog niet helemaal op een lijn... Vriend: Lisa & Lynn, vind ik beide wel leuk maar niet WAUW.. Ikzelf: Yara & Lenne... De eerste vind mijn vriend mwa en de tweede vind hij helemaal niets...
@Uk: hahaha heel herkenbaar over dat niet op 1 lijn zitten wbt de namen! Zo waren wij dus ook...alles waar ik mee kwam was "jak en ugh" in zijn ogen en andersom! Uiteindelijk kreeg hij een spontane ingeving en die vond ik ook superleuk dat we eigenlijk al geen andere naam meer kunnen voorstellen bij dit kindje. Jammer dat je de kleine nog niet voelt! Maar heel normaal idd. Ik heb het met 17 weken goed gevoeld, daarna zo'n 2-3 weken niet en vanaf 20w5d is het een drukte van jewelste geweest in mijn buik. Heb trouwens ook een voorliggende placenta! En ben ook redelijk gevuld van mezelf natuurlijk dus de gyn had hier al gewaarschuwd dat het wel tot week 24 kon duren voor ik wat ging voelen. Kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt, maar de kleine doet het vast prima! Je hebt een lekker stootkussen met die voorliggende placenta! Het komt vanzelf, het kan nu echt niet lang meer duren! Spannend donderdag! Uitgebreid jullie wondertje bewonderen, hopelijk is alles goed! Ik vind het leuke namen die jullie al bedacht hebben, maar je moet het er wel over eens zijn. Het is ook niet makkelijk om een naam te kiezen! @Kim: jaaaahaa ik wil foto's zien!! @Citroen: oeh spannend meis!! Hoop ook dat het weer lekker rap gaat!! Ga je woensdag ook de Utrogestan aankaarten ivm korte lf?? Ja het eerste wat vriendlief beloofd heeft te gaan doen, is de babykamer in orde maken! Poeh nu fingers crossed dat het allemaal op tijd gaat lukken zeg. Tijd begint te dringen, best eng... echt uitgebreid genieten is moeilijk als we nog moeten verhuizen en niet eens weten wanneer. De banken hebben zoveel spoedaanvragen voor 1 januari gekregen dat het daar niet echt opschiet...
@voelen, ik voel ook nog niets en me placenta ligt niet aan de voorkant dus ik zou hem wel eerder moeten voelen..Ben benieuwd wanneer die dag komt..Kan niet wachten hahaha. @citroen, ben echt benieuwd of je een mooi ei heb....Kan je gelijk vragen over je LF... @namen, jaa we hebben al een naam en die staat als vast. Hij gaat heten ; Saiffedine uitspraak is Seefedin.. Dus we zullen het wel gaan afkorten naar Seef hahaha..Maar goed we hebben dan dus Marouan & Saiffedine.. Veel van jullie zullen de naam niet kennen of misschien niet mooi vinden haha..
@krullie, gefeliciteerd met je huis!! Ik hoop dat het allemaal een beetje opschiet voor je @mvm, ken de naam inderdaad niet maar hij is wel mooi! @kim, heb je al wat van de vk gehoord over je lage buik? @citroentje, op naar de volgende kans dan maar he, ben benieuwd wat ze zeggen over je lf.. succes! @linsiejj, hihi het blijft toch een gek idee, 2 hummeltjes in je buik! @ukkie, ik heb ook een voorliggende placenta en het duurde ook wel even, gelukkig heb je bijna je echo en heb je voor je gevoel weer een bevestiging maar het is het wachten waard hoor
@ Krullie: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hopelijk krijgen jullie snel de sleutel. @ MvM: Nog een jongetje!! Voor je zoontje wel leuk denk ik. @ Citroen: Spannend, morgen weer fm. Succes! @ Ukkie: Ik voelde mijn kindje ook pas voor het eerst rond de 20 weken. En toen ook maar af en toe. Komt goed! @ All: Ik ben begonnen aan m'n laatste werkweek. Vandaag en donderdag nog en dan lekker verlof. Heb er wel zin in. Morgen weer controle bij de vk en een liggingsecho. Ben wel heel benieuwd, m'n laatste echo was de 20weken echo dus is al weer even geleden.
@Mvdk: bij jou ook alles goed meis? Is de kleine lekker actief? Heb je nog groeiecho's binnenkort? Ik heb donderdag de 30wkn echo. Ben benieuwd! @Linde: oeh meis zooo spannend gaat het nu voor je worden! Mocht het zover zijn dat je bevallen bent, laat je het hier wel weten zodra je kunt he ?? Liefst met bevallingsverhaal Ben erg benieuwd hoe het je zal vergaan! Is de kleine trouwens al ingedaald? Of weet je niet hoe ze ligt? Leuk weer een echo! Succes nog met werken! Gaat wel gek zijn he om er zolang uit te zijn of niet? Ik kan me nu al voorstellen dat ik op de laatste dag bijv echt ga janken Lekker gaan genieten van je verlof en hopelijk komt de kleine meid snel! Des te langer kun je van dr genieten voor je weer aan het werk moet!
@All: Hier gaat het echt spannend worden. Eén februari moeten wij uit ons huis (dat gaat nog wat worden... word nu al emo bij het idee dat we het gaan verlaten na al die jaren!) en we hebben net de koopovereenkomst van het nieuwe huis getekekend. Als de bank een beetje opschiet moet alles 15 januari rond zijn! Pff!! Dan hebben we "maar" 2 weken om te verven, behangen, vloeren leggen en alles te verhuizen. Ben dan 34 wkn en dan is mn verlof ook net begonnen. Zie wel op tegen het werk... in de Kerstvakantie maar alles in gaan pakken! Als de bank eerder rond is, mogen we eerder in het huis, dus daar hoop ik wel op! Boven zit helaas nog enkel glas en het liefst willen we dit in die 2 weken ook nog laten vervangen door kunststof kozijnen enzo... hopelijk gaat dat ook nog lukken, even snel offertes regelen. Liever in die 2 weken vervangen als we nog aan het klussen zijn, dan als alles al klaar is... Duimen jullie met me mee dat de bank het snel allemaal rondkrijgt en akkoord is?????
Linde... Spannend die laatste 4 weekjes, babykamer helemaal klaar..? FOTOOO Krullie.. Oke drukke maar toch spannende tijd.. Niet te veel tillen he, zorg maar dat vriendlief flink wat spierpijn heeft aan het eind van het jaar
@Krul, dus een drukke tijd breekt er aan voor jullie..Hoop dat het allemaal soepel verloopt.. @lindeDD..wooww tijd vliegt zeg alweer bijna bevallen..Wat SPANNENDDD.hoop dat je een makkelijke bevalling tegemoet gaat..Ennnn natuurlijk gezond kindje op de wereld zet...
Krullie, ik hoop dat de bank een beetje opschiet. Met hoeveel weken ga jij met verlof? Ik heb nog steeds de foto's niet upgeload, druk druk.. Was gister jarig(22 geworden) en vandaag ging me moeder her-trouwen dus druk druk! Ga met 15min weg, samen met mijn dochter naar de biosscoop want dat had ik d'r ook nog beloofd! Ik zal vanavond of anders morgen even de fotot'jes plaatsen Hier wel een fototje van onze kleine tut, voordat we naar het gemeentehuis gingen. En eentje dat ze (de 2 jongens zijn mijn tantezeggertjes) de ringen brachten naar mijn moeder en haar man. (Als het lukt tenminste via de telefoon...)
@Kim: gefeliciteerd met je verjaardag!! En feli met je moeders trouwen!! Was het een leuke dag? Ook nog met je dochter naar de bios; gezellig! Een heel dametje is het zeg!! Volgens mij lijkt ze echt ontzettend veel op jou! Ik ga met 34 weken met verlof! Volgende week nog een week werken, dan 2wkn kerstvakantie en dan nog 1,5 week. Heerlijk! Had het eerst tot 36 geregeld maar omdat ik nu halve weken werk moet ik met 34. Niet erg hoor, heerlijk! En jij?? @Uk: haha komt goed wbt vriendlief Morgen de 20wkn echo! Kom je wel mooie plaatjes showen daarna? @MvM: wanneer is jouw 20 wkn echo??
@krul me 20wkn echo is op 3januari en 4januari heb ik controke bij de vk..volgebs mij heb ik vanmiddag de kleine gevoeld.eerst voelde ik alemaal soort van belletjes en een half uur later echt van dat geklop aan de binnenkant haha..denk wel dat dat hem was..maar daarna heb ik hele dag nieta meer gevoeld..