Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb de kleine niet meer gevoeld, en weet daarom ook niet zeker of het eergistere avond wel zo was.. Maargoed, ik kan niet wachten tot ik haar elke dag voel! Hopelijk komt die tijd snel! Heb deze week een aantal keer gedroomd dat ik een jongen krijg ipv een meisje.. De vrouw vroeg, wil je weten wat het wordt..? Ik zo wij weten het al en toen zei ze: Wat leuk he een jongen hahaha....

Krullie.. Jaa ik kom zeker snel een plaatje showen :D

MvM.. Oooh wat leuk !!

Kimmuh.. Gefeliciteerd, 22..? Lekker jong ding... Mooie foto's ook, knappe dochter van je !

Als we straks alle kleintjes hebben moeten we maar snel een grote babyborrel organiseren !!!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je dr wel gevoeld hoor Uk!! Nog heel even geduld en je voelt dr dagelijks!

Hier ook vaak gedroomd van een jongetje! Ging daarom ook nogal twijfelen! :p Maar als het goed is, is het toch echt een meisje :p

Stel je voor; alles roze, van behang op de muur tot alle kleertjes; is het opeens een jongen :p

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    even snel een update van mij

vandaag op cd10 nog niet echt een dominante follikel,
    wel een paar iets groter, ze heeft er 1 opgemeten, die was nu
    11 mm... nog niet groot genoeg dus, maar voor cd10 niet slecht.
    nu maar hopen dat ie doorgroeit.
    de vorige keer had ik op cd10 al 1 van 16mm, dus misschien stom maar ik had een beetje een dipje na die nieuws vandaag ;) had stiekem deze ronde ook gehoopt dat het zo snel zou gaan.

vrijdag moet ik weer dus ik hoop dat er dan 1 of 2 goed zijn gegroeit!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ow ja,
    baarmoederslijmvlies was al wel mooi dik, ruim 10 mm!
    dat is goed...
    en ook nog gevraagd naar de lf fase.. dit wil ze nog even aanzien, dat het 1 keer zo kort is betekent niet dat het altijd zo is... en 7 is wel wat kort, maar niet kansloos zei ze.
    (en ik heb gerekent dat ik zondag ochtend mn eisprong had, dus dan kom ik op 7 dagen. maar misschien was het ook wel zaterdag avond, dus dan was mijn lf fase bijna 8 dagen...)

5. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @citroen, ik hoop dat je ei nog maar lekker doro gaat groeien..Duimpies voor jou lieverd...

@ukk, toen ik zwanger was van marouan voelde ik hem ook pas ergens met 20 weken het begon met de plopjes en soort van belletjes...Bij hem lag de placenta oook aan de voorkant..Hij trapte erin dus drm voelde ik hem ook later denk ik..Nu ligt de placenta aan de achterkant dus hoop de kleine Saif wel sneller te gaan voelen...

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    @citroen ik duim voor je!

Mvm, het kan maar zo zijn dat je hem wel hebt gevoeld, het kan wel met 16 weken. Bij mij was de 1e keer met 15 weken.
    En straks voel je hem dagelijks, en denk je... '' Doe even rustig.. ''
    Althans heb ik wel.

Onze beeb heeft een voorkeurshouding, hij ligt met zijn hoofd boven, en zijn ruggetje/ billetjes op zij (links) en voetjes naar beneden.
    Hij schopt me regelmatig tegen me blaas aan, en it hurts! Haha

Krullie, die dromen had ik ook hoor in het begin.
    Maar toch denk ik soms nog van '' straks is het geen jongen, maar een meisje, wat dan? ''
    We hebben de naam, kleertjes etc etc.
    Moeten nog even 2 weken geduld hebben, dan wordt het wéér bevestigd met de groeiecho..

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb de foto's van het kamertje in m'n album geplaatst! :)

8. sunshineS1976

@Citroen: jeeh meis ik ben blij voor je hoor!
    Snap dat het een beetje een domper is omdat het de vorige keer zo snel ging! Maar het kan beter wat langzamer gaan dan te snel, dan heeft het eitje genoeg de tijd om te rijpen!
    Baarmoederslijmvlies is ook dik in orde!! Ik ga voor je duimen! Het is vast en zeker goed gegroeid en hopelijk komen er nog 1 of 2 eitjes bij!
    Even afwachten met je lf dan... duim dat ie toch wat langer gaat zijn dan 8 dagen!

@Kim: haha ik denk soms idd ook "Waar ben je mee bezig?! Gaat het?! Chill " :p
    Kleine is echt superdruk, buik beweegt alle kanten op :p
    Wel superleuk natuurlijk, maar de trappen worden steeds harder.

Leuk die voorkeurshouding! Hier wisselt het volgens mij enorm, heb regelmatig een raar gevoel dat mn hele buik van binnen omdraait. 's Nachts ligt ze overdwars. Hoofdje rechts en voeten links. Krijg dan in beide zijden allemaal trapjes en duwtjes.

Hier vanmiddag de groeiecho. Hoop dat er niet abnormaal veel vruchtwater is, maar kleine heeft het bij mij wel wat ruimer dan gemiddeld. Kan een nadeel zijn over 10 weken als ze gewoon overdwars kan liggen...

Ik vind je kamertje geweldig!!! Echt prachtig! Heel rustig ook, mooi dat wit en dat groen, komt ook overal in terug, superleuk! Woezel en pip is sowieso leuk voor de babykamer. Zn naam hangt er ook al! Is dat ook al bij familie/vrienden bekend?

Ja af en toe denk ik dat dus ook: straks is het toch een jongen :p
    Een naam hebben we dan wel, maar tis sneu dat ie dan in een roze kamertje moet liggen met roze kleertjes :p

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Haha nou dat heb ik dus ook.. ''Wat als'' het een meisje is..
    Kan niet wachten tot de groeiecho, want dan hebben we nog een bevestiging.
    Die twijfels zou iedereen wel hebben denk ik..
    Ik heb het in iedergeval wel.

De naam is alleen bekend bij mijn schoonouders en mijn moeder+man en vader+vriendin.
    Verder niet, en ze komen het kamertje ook niet te zien :)
    Ze moeten afwachten en geduld hebben, al is dat van mijn kant van de familie wel moeilijk.
    Mijn zus wil graag de naam weten, mijn dochter zeurt er heel veel om.
    Gelukkig leert ze kleine letters op school en geen hoofdletters.
    (Omdat de naam is hoofdletters geschreven is)
    Ik had voor de gein gezegd dat de kleine Kees komt te heten, omdat er 4 letters zijn.
    Ze zei laatst namelijk, ''Mama, de baby zijn naam zijn 4 letters... Hoe gaat ie nou heten dan?''
    Mijn man reageert daarop steeds mama weet het nog steeds niet, en ik had daarop gereageerd dat is Kees.
    K. e. e. s toen kreeg ik een eigenwijs antwoord van nee hoor want er is geen S in de naam. ;);););)

Ze is er nu niet meer zo heel veel mee bezig *gelukkig

Hoe is je echo gegaan? Alles goed?

Ben benieuwd!

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    kim ik zie geen fotoalbum??

ik heb je gevraagd om vrienden te worden, misschien komt het daarvan

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja klopt, heb je geaccepteerd.... Heb het staan ''alleen voor vrienden''.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ah nu zie ik je fotoalbum! :)

mooi kamertje hoor! erg lief en mooie kleur..
    en woezel en pip vind ik ook altijd zo schattig :)

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dankjewel.
    Mijn man had liever wat jongens achtig, zoals Cars of zo
    echter wou ik woezel en pip... Mijn wil is wet (Hahahaha)

Toen onze dochter 2 was, was ze al te groot voor een ledikantje en hebben we toen een 1 persoons prinsessen-bed gekocht
    Als deze jongen ook een grote jongen wordt zoals zijn papa, dan kan mijn man over 2 jaar het kamertje maken naar wens, dan komt er maar Cars of Bob de bouwer of weet ik veel.....
    Maar voor een babykamer vond ik Woezel en Pip toch wat leuker/liever.

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Citroen.. Alleen maar goed meid, als die eitjes te hard groeien kan het misschien weer niet goed gaan want met teveel eitjes mag/doen ze ook niets! Rustig laten groeien tot 1 mega ei!! :D

@Kimmuh.. Mooi kamertje, lekker rustig.. Kan voor een jongen & een meid toch ?! Boaz, erg leuke naam... Je hoort hem steeds vaker :)

Hier de 20 weken echo alles goed, het was nog steeds een meisje hahaha.... Ben erg opgelucht en smoor verliefd op ons kleine prinsesje! ;) Krijg échte moedergevoelens nu... echt zo ontzettend raar. De vrouw in het ziekenhuis zei dat ze ook erg mooie (hoe kan ze dat zien mooie? haha) lange dunne benen had... hahah... I'M SO IN LOVE ;)

Bijgevoegde bestanden:

15. sunshineS1976

hahahahahaa prachtig :D

Duidelijk :p Moeders wil is wet :p

Geweldig ook die dochter van je! Lekker eigenwijs!! Vier letters en dan meteen al zeggen dat Kees niet kan want er is geen s. Heerlijk!!
    Tegen de tijd dat ze die grote letters kan gaan lezen is de kleine er al denk ik ;)

16. sunshineS1976

Gefeliciteerd UK :D Wonderlijk he dat zo'n klein wondertje in je buikje groeit!! Natuurlijk ben je helemaal in love en dat wordt straks nog minimaal vertienvoudigd als ze over 20 weekjes in je armen ligt!

@Hier:
    Groeiecho was op zich wel goed. Kleine begint heel hard te groeien nu. Twee weken geleden alles mooi op schema, dus 27 weken, nu zit alles op 31!
    Maar moest me vooralsnog geen zorgen maken... met 34 wkn weer een echo en dan kunnen ze goed vergelijken hoeveel ze is gegroeid. Ze zat nu in ieder geval al boven de bovenste lijn op de curve. Gewicht was 1480 gram, een waarde van P80. Ook best flink dus. Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen!

Verder was alles goed, prachtig sterk hartje en normale hoeveelheid vruchtwater :)

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mooie echo Uk!
    Die verloskundigen kunnen bijna alles zien, zij hebben er voor geleerd hé.
    Ben jij ook zelf lang van je zelf? Of je man/vriend?
    Dankjewel, en ja de kleuren kunnen voor beiden. Maar hoop toch wel 100% dat het een jongen is hoor, en dat ze zich niet vergist hebben hahaha...

Krullie, ja moeders wil is wet!
    Dus het kan maar zo zijn dat je niet 29 weken nu bent maar 31... Spannend zeg!
    Vandaag had je de groei echo toch, krijg je dan de volgende keer weer een echo puur om te kijken hoe jullie meid groeit? Ivm de weken?

Ik denk dat ze de hoofdletters nog niet krijgt op school, ze zit nog maar in groep 1 en daar zijn ze bezig met de kleine letters.
    Ze kent er al zoveel, de b,a, en o kent ze ook wel, dus als ze heel goed kijkt dan zou ze het zo kunnen zien.
    Maar de B is in een hoofdletter en de A ook dus dat maakt het moeilijker :)
    Ach ja, nog eventjes en dan is onze uk er en dan mag zij het ook weten!!

Fijne avond iedereen!

18. sunshineS1976

Ooooooh groep 1! Nee dan zal ze die letters niet snel zelf kunnen lezen ;)
    Dan zijn ze daar wel erg vroeg mee bezig zeg!
    Wordt het aangeboden of komt het vanuit de kinderen zelf?
    Ik heb in ieder geval altijd meegekregen vanuit de opleiding dat je kleuters moet ondersteunen in hun ontwikkeling. Hebben ze er interesse in, dan biedt je het aan. Anders niet, ze hebben nog zoveel andere dingen te leren :)

Ja dit was een groeiecho. En dan met 34 weken weer om dan een duidelijk groeipatroon te kunnen vastleggen.
    Die van 27 weken was niet betrouwbaar, omdat kleintjes meestal pas vanaf 30 weken hun eigen plan gaan trekken. Vanaf 30 weken gaan erfelijke factoren een rol spelen en kun je grote verschillen gaan krijgen.

Nou ik denk niet dat ik het nu kan stellen dat ik dan ook meteen 2 weken eerder uitgerekend ben. Alleen dat ze dan straks groter zal zijn dan gemiddeld als ze zo blijft groeien.
    Ik teken er trouwens wel voor hoor! Bevallen met 37/38 weken!

19. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    he meiden ben ik weer, wat een hoop berichtjes weer in een korte tijd, leuk :)

@citroen, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was door de vorige keer maar het lijkt me toch een heel mooi resultaat! Duimen weer voor morgen!

@kim, haha lekkere bijdehand meisje heb je!

@krullie, spannend dan de groeiecho binnenkort weer, dan kunnen ze idd pas echt de lijn zien, ach ja klein of groot als het maar goed gaat toch ;) ik zie iets eerder bevallen ook wel zitten hoor, beter dan 2 weken later ofzo :) maar ja we moeten het nog maar even geduldig afwachten... :)

bij mij gaat het wel goed, kleine is ook soms heel druk, echt bizar gewoon hoe erg ze dan kunnen bewegen in je buik! Heel gek maar die kleine van ons is nu al een papas kindje! Niet normaal hoe druk die is wanneer hij in de buurt is! Vast ook omdat het normaal natuurlijk stil is bij mij thuis maar toch, hij hoeft zn hand maar heel licht op mn buik te leggen of die kleine vliegt ernaar toe... Super schattig natuurlijk maar hallo mijn buik zit er nog wel tussen ;)

20. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @uk, mooie foto weer!! gelukkig was alles goed, wat vliegt de tijd he!!

Deel Deze Pagina