Krullie hier op de basisschool bieden ze het aan... Sommige kinderen doen er wat mee en sommige interesseert het gewoon niet. Mijn dochter kan haar naam al schrijven, ze schrijft opa oma papa mama baby uit zichzelf.. Als ik haar meehelp kan ze meer woorden maken maar dan moet ik de letters opnoemen die zij al heeft geleerd.. wel heel grappig, want ze zit nog maar vanaf januari op school, waarvan ze in februari een paar weken (6 a 7) heeft gemist doordat ze in het ziekenhuis heeft gelegen. Tegenwoordig kunnen de kleintjes al behoorlijk veel... Mvdk dankjewel!Zag je reactie al Oja en krullie: Mijn dochter was bij de geboorte ook 52 CM en ruim 7 pond.....
@Krullie.. Jaa helemaal in LOVE hahaha... @Kimmuh.. Ikzelf ben maar 1.60 mijn vriend is 1.87 dus die prachtig lange benen heeft ze tot nu toen van vriendlief meegekregen... @Mvdk.. Dank je wel, vind de echo ook echt super.. Mijn vriend is echt super leuk met al mijn nichtjes dus ik verwacht dat ons kleintje ook een papa kindje word.. Wel super schattig!
Hai ladies, Ff kort; dag 17 na Duphaston en nog steeds niet ongi.. Snap er niks van. Deze maand gaat weet aan mijn neus voorbij! De 19e heb ik een echo.. Vandaag is mijn mooie meid jarig!!! 2 jaar!!
update: net terug uit het ziekenhuis, vandaag cyclusdag 12, het eitje wat de vorige keer 11 mm was is nu ruim 13 mm.. hij groeit dus, maar niet heel snel... dinsdag mag ik weer komen, hoop dat ie dan groot genoeg is voor pregnyl
Even een updatje van mij, moet het even kwijt dus dan typ ik het hier wel even van me af.. Heb de laatste tijd behoorlijk last van rare steken onder bij mij blaas.. Nu weet ik dat onze uk met zijn hoofdje boven aan ligt en beentjes onder, dus als hij schopt dan krijg ik een trap regelrecht naar mijn blaas.. Maar nu bleven de steken wat langer, en tijdens het lopen.. Ook heb ik zo nu en dan rugpijn, heb contact opgenomen met de VK Waarschijnlijk is het bandenpijn, mocht ik denken van hé dit klopt echt niet of het langer blijft aanhouden moet ik weer bellen.. Dit is echt een compleet andere zwangerschap als bij mijn dochter, had toen niets, nergens geen last van, geen rare dingen, geen rugpijn...... Zo zie je maar wat een verschil
@Mvdk: dan krijg je ook een meisje!! Dat zijn allemaal papa's kindjes!! @Guus: gefeliciteerd met je dochter! Ennuh: wil je even aanraden on een zwangerschapstest te doen!! Tenzij je al die tijd vanaf einde menstruatie tot nu geen sex hebt gehad... je zou de eerste niet zijn die ineens spontaan een eisprong krijgt namelijk! @Citroen: mooi dat het groeit meis!! Hopelijk maandag tijd voor de pregnyl!! Blijven duimen! @Kim: dat was een flinke meid!! Niet lekker die kwaaltjes! Al gedacht om je urine even in te leveren voor een mogelijke blaasontsteking?? Kan ook die steekjes en rugpijn veroorzaken! Maar idd, als het weer anders gaat voelen of aanhoudt, gewoon weer bellen. Maar zou wel even je urine bij de huisarts brengen
Volgends mij omschrijving leek het de verloskundige meer op bandenpijn, maar als ik het vaker kreeg en het bleef aanhouden en de pijn en de rugpijn moet ik bellen want dan zouden het ook weeen kunnen zijn... Nu is het allemaal weer gezakt, de pijn en ook de rugpijn.. Dus aankomende dagen maar even extra rustig aan doen!
Nou....wat ik nu weer hoor... De vriendin van mijn broer is zwanger.., mijn moeder kreeg het via een sms te horen van mijn broer. Ze zijn net een half jaar samen. En ze heeft een schildklierafwijking waarvoor ze medicijnen slikt. Daardoor werkt de pil niet meer goed en is ze er doorheen zwanger geraakt... Ik weet niet wat ze gaan doen, mijn broer heeft ook financiële problemen.. Waarom worden vrouwen die niet willen zwanger worden zo 123 zwanger? Ik hoor zo vaak dit soort verhalen, ik wil dit niet meer horen!
By the way; sorry voor mijn geklaag.. Heb het er erg mogelijk mee de laatste tijd, vandaar dat ik er ook niet meer zo vaak ben.
@Kim: oei dan is het wel even belangrijk dat je het in de gaten houdt!! Hopelijk is het bandenpijn, zal wel toch! @Guus: ach meiss big hug! Dat is erg naar om te horen van je broer en zn vriendin... oneerlijk... dat is het enige woord wat erbij hoort eigenlijk. Zulke dingen wil je het liefst niet horen als je in zo'n traject zit en alles tegen zit... Ook bij jullie komt alles goed schat, al snap ik dat het moeilijk is om op deze momenten positief te blijven denken. XXX
@Guusje.. Gefeliciteerd met jullie kleine meisje.. Nog steeds niet ongi, hmm snap er ook niets van ?! hopelijk de 19e wat meer duidelijkheid. En de vriendin van je broertje, phoe als ze nu een aantal jaren samen zijn en het gepland is zou je er meer vrede mee kunnen hebben natuurlijk. Snap dat dit nu heel erg vervelend nieuws is wat je helemaal niet wilt horen op dit moment. Dat je wat meer afwezig bent is begrijpelijk maar zit je ergens mee, van je afschrijven dat lucht op !!!! Dikke knuffel @Citroen.. Beetje groei is beter dan geen groei toch, zie het positief meid, hopelijk is het eitje groot genoeg voor pregnyl maar eerlijk gezegd ben ik er een beetje bang voor. Ik kreeg namelijk pas pregnyl met mijn eitje (22 mm en de ronde erna 25 mm, gebruikte wel chlomid en die maakt de eitjes blijkbaar sterker? Zonder Cholmid kan het geloof ik wel voor de 20 mm) Hopelijk komt er deze dagen een groei spurtje aan !! @Kimmuh.. Erg vervelend meid! Ik heb tot nu toe nergens last van alleen vandaag wat maagzuur met vlagen.. hopelijk heb je snel minder last ! Meiden, ik heb onze kleine gistere voor het eerst best goed gevoeld.. ik denk het zal wel weer een aantal dagen weg zijn maar vandaag weer 3 keer, ben helemaal in de wolken wat een fantastisch gevoel...
Thanks ladies, lieve woorden doen me wel goed hoor! Verjaardag van Joa vieren we gelukkig zondag, ze was hartstikke ziek vandaag! Hoge koorts en hoesten en flinke snottebellen, zo zielig.. Ze wilde zelfs haar cadeautjes niet uitpakken, dan is het goed mis! Ik had wel een leuke taart gemaakt, best trots op mezelf!
Geweldig Uk! Geniet van dat gevoel!! Guus: prachtige taart!! Wauw! Vind dat altijd zo knap dat mensen dat zo kunnen maken!!! Beterschap voor je meisje, hopelijk is ze zondag weer de oude!!
lieve lieve lieve guus, meissie, ik weet hoe je je voelt.... en ik weet ook dat er geen woorden zijn die je kunnen troosten. sommige momenten zijn makkelijker, sommige zijn moeilijk.. en zo'n moeilijk moment lijkt soms als iets waar je niet doorheen komt. maar vergeet neit hoe sterk je bent lieverd! *knuffel* ----- ukkie, meis sorry maar hoe bedoel je precies ''maar eerlijk gezegd ben ik er een beetje bang voor.'' waar ben je bang voor dan? ik ben niet zo snel van begrip haha
Thanks lief citroentje van me! Wij worden ook wel zwanger he, alleen wordt bij ons het geduld wat meer op de proef gesteld!
Guus dikke knuffel voor jou!!!! En beterschap met jullie kleine meid.. Is niets aan als ze ziek zijn en vooral niet op hun eigen verjaardag. Gaat het vandaag weer iets beter met d'r?