@guusje spannend!!!! Hoop zo dat dit jullie ronde wordt!!! Duim duim duim en klussen klussen klussen @linde succes met de laatste loodje! Hopelijk snel goed nieuws!!
@guusje, duimpjes draaien ook hier door!! laat het nou gewoon even lukken nu! @all, even kleine update. Vorige week kregen we het bericht dat de kleine een groeiachterstand had en deze week waren ze het daar in het ziekenhuis niet mee eens! Niks aan de hand volgens hun.. Super fijn natuurlijk maar ik zat daar wel even met een mond vol tanden!! Dat dat ook nog een optie was hadden ze er niet bij gezegd! Maar ja gelukkig is het goed nieuws
Citroen hoe is het met jou meis?? Moet je weer verder gaan met spuiten zo? Wat hebben ze in het zh gezegd over je lf?? Fijn weekend! X
krullie, en de rest natuurlijk ook... ik ben inderdaad weer aan het spuiten nadat ik helaas weer erg snel ongi was geworden... mijn korte lf fase wilde ze nog niet veel aan doen, hij is 7 of 8 dagen... wel kort zei ze maar niet onmogelijk... (al denk ik zelf dat het toch wel kort is... innesteling is meestal een week na bevruchting, dus ik zit echt net op die grens...) maar ik wil nu eigenlijk vragen of ik deze ronde mag bloedprikken na de eisprong om te kijken of het wel echt een goede eisprong is met een goede progesteron waarde... maar even overleggen. maandag weer de eerste fm... maar ik denk dat dit de laatste ronde is op deze manier, misschien nog eentje... maar dan toch echt over op ivf... xx
Citroen; ja, dat zal ik zeker vragen, met bloed prikken heb je het bewijs van een goede Eisprong of niet, en het is zo gepiept, dus gewoon vragen hoor! En meten ze ook iedere keer je bsv? Als die nog niet dik genoeg is wirdt het natuurlijk ook lastig he.. X
He citroentje Wat shit van die lf... ik denk echt dat je gelijk hebt...voordat het eitje goed en wel is ingenesteld, wordt het eigenlijk alweer afgestoten... Hoe dik je bms ook is. Geen verkeerd idee ook om je progesteron te laten prikken, al denk ik dat het wel goed is. Maar kaart ook die lf nog eens aan, zeker als je ook in dat zh het ivf traject in gaat. Want ik wil heel graag weten waarom zij zeggen dat het niet onmogelijk is terwijl al die klinieken voor ivf en icsi in Gent en Dusseldorf (niet voor niets wijken zoveel NL uit naar het buitenland) zeggen dat een poging pas een kans van slagen heeft met een lf van ten minste 10 dagen... Vind dat je wat dat betreft echt op je strepen moet gaan staan en gewoon duidelijkheid moet gaan hebben. Bedoel het niet negatief, maar je verdient het niet om weer een jaar aan te modderen terwijl je dure behandelingen nodig hebt waarvan NL er maar 3 vergoed en jouw zh niet veel aan je lf wilt doen... terwijl andere klinieken er juist naar streven om die lf te verlengen omdat daar het probleem kan liggen. X
krullie, ik ga het inderdaad opnieuw aankaarten morgen... ik zal er ook bij zeggen dat het me veel onrust geeft. als die lf fase zo kort is, dat voelt gewoon niet goed en daar wordt ik erg onzeker van. verder met het ivf trajact is het volgens mij standaard dat je je progesteron hoog houd met van die bolletjes of extra pregnyl ofzo... bedankt voor het meedenken meid
maar als ik nou dit keer na de eisprong bloed ga prikken en mijn progesteron gehalte is mooi hoog. (dan heb ik dus een goede eisprong) maar ik heb toch een korte lf... hoe kan het dan? is dat dan toch op te lossen met bv die bolletjes?
Ja precies, natuurlijk geeft je dat onzekerheid meis. Maar vraag er ook bij waarom die zeer goed aangeschreven klinieken beweren dat een lf minimaal 10 dagen moet duren. Waarom zegt jouw zh dan wat anders? Ik lees ook over die utrogestan bollen om de lf te verlengen ja. Maar ik weet niet precies wat je lijf doet bij een korte lf. Te snel progesteron afbreken? Een mooie progesteronwaarde betekent een mooi rijp eitje en als die waarde daalt wordt je uiteindelijk ongesteld. Dacht ik. Dus als de waarde goed is heb je wel steeds een goede eisprong, maar zakt de progesteron te snel en dat kun je hoger houden met die utrobollen geloof ik ja. Nou ja ik ben er ook niet helemaal in thuis hoor. Hoop dat ze morgen antwoord kunnen geven op je vragen en je een goeie fm hebt! X
Hey meiden, alles goed met iedereen? groeien de buikjes allemaal mooi? wil wel eens een paar fotootjes zien van jullie! hier; heb al een paar dagen een opgeblazen gevoel, gepaard met krampen. En ik heb een mega opgezette buik, zeker in de avond.. Ook soms misselijk, maar dat heb ik wel eens vaker na de pregnyl. Volgende week kan ik testen, spannend!
hallo Guusje, hier wordt het behoorlijk zwaar nu. Ik heb onlangs in ziekenhuis gelegen en sindsdien kan ik niet heel veel meer, dus lig voornamelijk in bed. Ik heb in mijn fotoalbum vandaag nog een foto geplaatst van mijn buik etc Ik lees nog steeds mee hier, jammer nog geen nieuwe zwangere
He wat vervelend wijffie, succes met alles he!! En inderdaad lekker rustig aan doen, laat je maar vertroetelen door die man van je!
ja misschien door het gewicht van de kids dat mijn buik zo laag zit, maar heb vrijdag in ziekenhuis gevraag hoe ze liggen en kindjes zijn nog niet ingedaald dus mijn buik zakt gewoon doordat ze groter worden denk ik. Ja manlief doet nu het meeste in huis . Ik doe nog wat kleine dingetjes omdat de hele dag niks doen niets voor mij is.