hopelijk zijn wij dan wel volgend jaar deze tijd hoogzwanger, of nog beter een beebje in onze armen... hoop het zoooo voor iedereen hier jammer dat je tijdens de maanden met clomid niet zwanger bent geworden, maar wat goed dat je ook spontaan een eitje had... doet je lichaam toch nog eens iets natuurlijk na al die tijd hopelijk is het raak en anders iig veel succes met het spuiten!
@Jupje: gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke naam!! @Linde: nog steeds alles rustig?? Spannend!!! @Guus: ja wachten is het ergste!! We duimen door!! @Citroen: succes vrijdag!! Hopelijk zie je een prachtig eitje!! @mammavanmenno: welkom, hopelijk krijg ook jij snel goed nieuws! @all; vandaag laatste flessen voor moeders voor moeders ingeleverd en ben creatief bezig geweest. De kledinghangers zijn af. Ik vind ze leuk geworden
julia, creatief hoor! erg leuk geworden. mamavanmenno, welkom hier. zoals guus als zei zijn guusje en ik de enige van dit groepje die nog niet zwanger zijn, maar we kletsen hier gewoon lekker door dus een nieuwe niet-zwangere is hartstikke gezellig ik hoop dat we niet lang meer tot die categorie behoren
Ik hoop het ook citroen en mamavanmenno! We werken hard door! Julia: bedankt voor t plassen, hebben we hard nodig! En de hangers zijn mooi geworden zeg! Creabea hoor! Hier, voor degene die pregnyl spuiten/gespoten hebben; kregen jullie ook van die grote tepelhoven en tepels? Ik heb het nog niet eerder zo erg gehad als nu.., niet mooi meer hoor! Had ik ook toen ik zwanger was!
@citroen + guusje, blijven volhouden hoor, voor jullie komt het ook, dat moet gewoon Zaten jullie niet ook op een ander forum met meiden die nog niet zoveel zwanger zijn? Is dat misschien niet meer wat voor mamavanmenno, ook al is ze hier natuurlijk ook welkom @mamavanmenno, zie hierboven ook een stukje. Maar wat een mooi verhaal van je eerste kindje joh! Dat is echt een sprookje, nou ja hoe het afliep dan natuurlijk @juliave, mooooi! zie je pbtje @jupje, gefeliciteerd!! Hopelijk herstel je snel en kun je nog meer genieten van jullie wondertje
Ladies, Ik heb 9 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten, ik weet niet waarom ik het deed maar ik heb met een ovulatietest gedaan, is ie nog positief? Dit klopt toch niet?
Uiteraard kon ik het niet laten.. Hier een zwangerschapstest.. Wat denken jullie? Heb maanden hiervoor ook wel eens een test gedaan een week na pregnyl en toen was hij omowit..
omg GUUSJE dat is echt wel een positieve zwangerschapstest maarrr het is toch zo dat de pregnyl nu eigenlijk al uit je lichaam is of niet..???Wanneer is je NOD..ik heb geen ervaring met pregnyl maar ik hoop t zo voor je .xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx knuffff
@guusje, ooow meid wat doe je jezelf toch aan met die testen!! ik hoop echt dat het raak is maar het kan toch ook echt nog de pregnyl zijn... Sterkte!!!
@Jupje gefeliciteerd met jullie meid! @Mama van menno, welkom! @Guusje hoop dat het raak is, nog eventjes afwachten dus..Spannend! Heb een tijdje niet veel van me laten horen, ik heb wel alles meegelezen via de telefoon maar om dan te reageren duurt allemaal veelste lang. Hoe gaat het met de rest? Krullie hoe gaat het met jou? Al zicht in jullie nieuwe woning? En je zwangerschap, houdt je het nog een beetje uit/vol? Hier alles goed, behoorlijk grote boll buik en nog steeds aan het werk (nog 3wk.) Eergister controle gehad verloskundige vertelde mij dat ik er wel vanuit mocht gaan dat deze beeb ook groot wordt. Mijn dochter was ruim 7 pond en 52cm, daar mag ik nu ook wel weer rekening meehouden.. Zo vader zo zoon lol hahaha Vandaag is onze meid 5 jaar geworden! Waar blijft de tijd?
Ja joh, maak mezelf helemaal gek nu! Hiervoor heb ik ook testen gedaan een werk later na pregnyl en die zijn meestal omowit. Maar goed.. Overmorgen maar weer testen.. Pffff.. Spannend!!
Kim; gefeliciteerd met je meissie!! 5 jaar alweer, gaat hard he, mijn dochtertje is alweer 2 gaat voor mij ook heel hard!
Ja de tijd vliegt voorbij, voor we het weten is onze beeb straks geboren en ook alweer 5......... Het is ook niets een jaar! Nou duim voor je!!!! (Voor de liefhebbers, heb in mijn album foto's geplaatst van mijn bolle buik )
@ Guusje: Jeetje meis, spannend!! Over een paar dagen nog maar eens testen zou ik zeggen. @ Kim: Gefeliciteerd met je dochter! @ Julia: Leuk zeg, die hangers! @ Mama van Menno: Welkom. Hopelijk ben je met Clomid snel zwanger. Nou, vandaag m'n uitgerekende dag. Alles is nog rustig. Ik begin het nu wel heel spannend te vinden.
oeioeioei guus dat wordt spannend! je kan zwanger zijn maar kan ook nog van pregnyl zijn... en als je zwanger bent zit je nog voor nod dus dat vind ik ook altijd wat eng... maar ik duim voor je!
kimmuh, gefeliciteerd met je dochter! mooi meid linde, oeh dan wordt het nu wel spannend zeg! ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voor jou
Ha meiden! Veel gekletst hier! @Linde: spannund! Nog max 2 weken, dan heb je je dochter sowieso in je armen! @Kim: gefeliciteerd met je dochter! De tijd vliegt zeker! En dan heb ik nog geen kleine rondhuppelen. Ze zijn groot voor je het weet! Flinke buik zeg en zo laag! Is de kleine al ingedaald? Leuk dat het ook een flinke gaat worden, al valt 7 pond toch nog wel mee? Je hebt het al eens eerder gedaan dus komt wel goed @Juliave: leuke kledingbordjes zijn dat geworden zeg!! Heb je echt leuk gedaan! @Guus: oeh meis! Jeetje! Je houdt de spanning er wel in zeg! Het kan nog van pregnyl zijn he... maar ook van jezelf. Als de streep donkerder wordt, zit het goed!! Het kan ook een mooie vroege test zijn als je eisprong toevallig toch eerder is geweest, dat kan ook nog. Misschien wel net voor je de pregnyl zette! Spannend hoor meis, ik duim voor je! Je weet het, ik geloof in spontane eitjes bij jou!
@Guus ik testte bij mijn zoon ook eerst positief met ovulatie test (omdat ik geen zwangerschapstest meer had liggen), maar omdat die dan positief was, ging ik toch nog een zwangerschapstest doen en die was ook positief... helaas kan ik je niet helpen met de eventuele kans dat dit komt door het spuiten of niet... hoop in ieder geval voor jou van niet @all, ik wil hier wel blijven schrijven hoor... maar als jullie een ander forum weten waar er misschien toch meer meiden nog aan het proberen zijn, mag je mij altijd doorverwijzen ik ben nog niet echt heel hard bezig met het zwanger worden, wil alles een beetje op mij laten afkomen... al denk ik dat dit gevoel van onverschilligheid snel gaat omslaan éénmaal ik bij gyn ben geweest... mijn man is heel positief over de toekomst, hij denkt dat het allemaal heel snel gaat gaan; wie weet heeft hij gelijk @ alle hoogzwangere dames: geniet van de bolle buik!