@jup, gefeliciteerd meid en geniet van deze mooie periode. @guus ik duim voor je lieverd @kim, gefeliciteerd met je dochter tijd vliegt
Helaas, het was toch de pregnyl.., 2 streepje is er nog heel licht maar een stuk lichter dan gisteren. Ik had het kunnen weten, toch te vroeg getest. En ik had het al in gedachten dat het zo kon zijn hoor, dus ben niet zwaar teleurgesteld ofzo, het kan nog deze maand, alleen niet van dit streepje!
Dankjewel allemaal. Ze is flink verwend hoor! Donderdag jarig, gister kinderfeestje en vandaag nogmaal mijn kant van de familie.. (En ze heeft al zoveel cadeautjes gekregen!) @Krullie: De vorige 2 controle's was de beeb al ingedaald, dus dat is al 4 weken zo. Moet 21december weer heen voor controle ben wel benieuwd, en rond 4februari krijgen we nog een echo. Hoe is het met jou? Heb je ook zo'n flinke buik? Last van stiae? @Guus: Ik blijf voor je duimen! Prettig weekend allemaal.
Ladies, ik zit nu op 11 dagen na pregnyl,en nog steeds een streepje, kan dit nog steeds van de pregnyl 5000 zijn? In het echt is ie duidelijker!
Hoi Guusje! op de test van vrijdag zie ik niet echt een tweede streep (kan natuurlijk een vertekend beeld zijn op pc scherm)... maar op de test van vandaag zie ik wel een licht streepje!!! hopelijk krijg je snel uitsluitsel want je moet wss gek worden van de spanning!!!! succes
@Mamavanmenno: welkom hier meis! Had je nog helemaal geen welkom gewenst, sorry! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. Wat bijzonder hoe je je zoontje uiteindelijk hebt gekregen, met recht een écht wonder!! @Kim: al 4 weken? Kan dat dan ook een teken zijn dat de beeb zich op tijd aankondigt? Hoe was jouw eerste bevalling trouwens? Met hoeveel weken en hoe verliep het? Vind bevallingsverhalen wel interessant @Guusje: ooh meissie! Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo'n streepje (van vandaag dan!) had ik dus ook op 4 dagen voor nod... 2 dagen voor nod ietsje beter en op nod het duidelijkst... oef spannend zeg!! Ik blijf nog steeds geloven in spontane eitjes Maandag weer testen en dan moet ie duidelijk zijn hoor! Hoop zoooo dat je dan die digitale CB kunt doen! @Citroen: hoe was je fm weer meis?? Hoop dat je meer eitjes hebt!! @Hier: weer een groeiecho gehad bij de gynaecoloog. Waar de vk's zich zorgen maken, vind de gyn onze kleine niet absurd groot. Weegt nu al bijna 2400 gram en loopt 2 weken voor, metingen komen op 35.2 uit. Valt alles mee. Ook ligt ze nu ineens perfect! Ook is het hoofdje al in mijn bekken gedaald en kan ze volgens de gyn niet meer in stuit draaien. Nog wel om haar eigen as want ze ligt nog niet vast. Ze schatten haar geboortegewicht rond de 4000 gram. Iets flinker dan de gemiddelde baby, maar geen reus! Ben benieuwd! Fijn weekend meiden!
Hoi meiden Ik ben vanochtend om half 5 bevallen van ons dochtertje Dymph! Het is allemaal goed gegaan, een uitgebreid verhaal volgt nog.
Linde; jeeeeeaaaahhh!!!! Gefeliciteerd net je mooie dochtertje!!! Leuke naam hoor!! Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie het goed maken! Nu genieten!! Xxx voor jullie Krul; ja, ik hoop ook dat ik die test snel kan gebruiken! Kan niet wachten!
Potverdorrie Linde!!! Ik wou hier net komen schrijven dat het stil rond jou was en dat het wellicht iets kon betekenen!! WAAAAAAHHHH!! Proficiat meid!! Van harte gefeliciteerd met jullie wonder!! Prachtige naam!! Geniet!! Hoop dat alles goed met jou en de kleine gaat! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!!
Nou, denk dat het toch te vroeg is.. Wel raar, dat ie eerst donkerder wordt, en nu weer lichter.. Is nog wel een streepje maar wel lichter..
@guusje, haha jij blijft bezig met die testen proberen ik moet zeggen dat ik geen streepje zie maar dat zal wel aan de comp of foto liggen.. @linde, gefeliciteerdd!!! Wat een mooie naam! @krullie, ik vind het ook niet echt groot klinken, wat is 2 weken op een gemiddelde nou?? zo'n gemiddelde is toch het midden tussen de grote kids en de kleintjes, anders is het geen gemiddelde! gekke vks heb je gewoon en 4000 is tegenwoordig toch vrij normaal dacht ik, je hoort het anders heeeel vaak! wel fijn dat het nu al zo goed ligt, geeft een beetje geruststelling dat dat iig goed gaat!
Heb een rijtje gemaakt van mijn testen, die van vandaag is ong even licht als die van vrijdag, vaag toch?
Nog 1tje van vandaag, dan hou ik op..! Dinsdag maar testen weer, Woe moet ik ongi worden, dan is donderdag mijn NOD? Klopt dat?
@Guus: nee dan is woensdag ook je NOD toch? Dacht ik. De dag waarop je ongi moet worden is je nod dacht ik. Maar poeh... ik zou ff wachten met testen je wordt hier helemaal gek van! Ik snap je hoor, zou hetzelfde hebben, maar die streepjes zijn soms duidelijk en soms vaag... nu kan je hcg natuurlijk schommelen die eerste week Maar wil je geen valse hoop geven. Probeer te wachten tot woensdag, hoe moeilijk ook, maar dan heb je wel zekerheid. Duim nog steeds voor je! @Mvdk: ook alles goed daar? Ook een mooie flinke buik? Wordt wel zwaar he de laatste loodjes! Vind ik tenminste @Kim: mijn buik valt mee, maar komt omdat ik zelf al wat buik had waarin de kleine zich lekker kon verbergen Heb niet zo'n uitpuilende zoals jij Maar gelukkig zie je het wel goed. Heb jij striae of heb je goed gesmeerd? Ik had er al wat op heupen en borsten en voor zover ik kan beoordelen is er niets bij gekomen. Dan zijn ze paars/rood toch?