Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, je hebt gelijk. Ik probeer tot Woe te wachten, misschien di, maar morgen maar ff niet.. Hopelijk doe ik dat ook! Haha! Ik wil zo graag...;)

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties :).

De bevalling is best vlot verlopen. Vrijdagavond rond half 11 begonnen de weeen en die werden al snel heftiger en volgde elkaar snel op. Om half 1 heeft mijn man de vk gebeld en die was er een half uurtje later. Toen bleek ik al 9 cm ontsluiting te hebben!! We hebben toen besloten om thuis te blijven en niet meer naar het ziekenhuis te gaan. De vk heeft mijn vliezen gebroken en na 2 uur persen was ze er dan. Heftige, maar wel vrij korte bevalling dus.

Nu ligt ze lekker te slapen en heb ik even voor mezelf voordat we er zo voor het eerst in bad gaan doen. Ben benieuwd :).

@ Guusje: Spannend voor jou!!! Ik ga voor je duimen dat je woensdag weer een knaltest hebt!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou... Kon het natuurlijk niet laten en een test gedaan. Omowit dus einde verhaal voor deze maand. Aankomende cyclus met puregon beginnen.. Snik..

Linde; zo, alles vlot verlopen dus, wel fijn toch? Nu lekker genieten van haar, ben benieuwd naar een foto! X

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Guus jammer voor je, hopelijk volgende ronde dan wel raak!
    Ik duim voor je.

@Krul:
    Zo ver ik weet is mijn uitgerekende datum nog steeds 26-2.
    Moet deze week nog werken en volgende week, dan heb ik mijn verlof.

Ik was bij Alyshá 17 januari uitgerekend ze is de 10e geboren.
    5 jaar geleden, maar weet het allemaal nog als de dag van gister.
    Kreeg om 17:00uur mijn eerste wee, tijdens het avondeten.
    We hebben na GTST gebeld naar deverloskundige die gaf aan dat als het om de 3 minuten was en zolang moesten we weer bellen...
    's nachts moest ik telkens naar het toilet toe, mijn moeder vertrouwde het toen niet en heeft om 3:00u gebeld, ze was er om 4:00u en had al 5 a 6 cm ontsluiting, mocht naar het ziekenhuis.
    Dus mijn man (was toen nog m'n vriend) gebeld, mijn zus... Die waren er binnen een half uur. Om 5:00u waren we in het ziekenhuis in de verloskamer..
    Tot 8:00u is mijn moeder gebleven, kreeg toen persdrang dus is me moeder weggegaan. Ik mocht beginnen met persen de eerste half uur in bed geperst maar kon daar geen kracht in zetten.
    Vervolgends de baarkruk klaargemaakt, daar heb ik anderhalf uur geperst en toen was het ineens ''floep'' op de handdoeken en daar was ze.
    Alyshá zat vast in de geboortekanaal, zodoende dat ik 2 uur heb geperst.

Ze gaven aan dat als ik om 12:00u even wat ging eten, ik daarna rond 13:00u even werd gedouched en dat we dan 14:00u lekker naar huis konden... Dit was helemaal niet het geval.
    Tijdens het lopen naar de douche ruimte ben ik flauw gevallen. De verpleegkundige had er iemand bijgeroepen, was ik ook flauw gevallen en toen ik weer bij was vroegen ze of ik naar het bed kon lopen want ze hadden voor de douchedeur het bed gerold, dit is ook niet gelukt......
    Dus jammer genoeg moesten Alyshá en ik een nachtje blijven.
    De volgende ochtend 9:15 zijn we naar huis gegaan.

Hoop dat het allemaal wat sneller verloopt als tijdens de bevalling van Alyshá, maar al bij al dan zeg ik nog zo niet, dan jammer dan! :)
    Heb er vanaf mijn eerste wee tot en met ze er was 16 uur over gedaan. Zonder ruggenprik of andere pijnstillers.

Duimen dat het me nu weer lukt, en dan ook dezelfde dag naar huis mag!

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik weet niet of ik je al heb gefeliciteerd Linde, maar anders dan nog een keer! Gefeliciteerd!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Had gister nog een leuke foto gemaakt van dochterlief.

Ze kwam naar mij toe..

'' mama, ik heb ook een baby in mijn buik ''

schatje! ;););)

Bijgevoegde bestanden:

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, kimmuh, leuke foto!!

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    gefeliciteerd Linde!

HiHi leuke foto Kim!

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    linde gefeliciteerd!!
    wat geweldig zeg, en wat een mooi en originele naam! denk erbij meteen aan een klein engeltje :)

@all. a.s. woensdag de 3e fm, de eitjes groeien niet zo snel dit keer! we zullen zien

10. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linde wow! Super! Gefeliciteerd meid! Nu lekker genieten van jullie kleine meid!!

@guusje balen meid!! We duimen weer voor je de komende ronde... :(

@citroen. Hopelijk komt er toch een mooi eitje aan. Bij mij duurde het ook vaak veel langer dan normaal. Goed werk heeft tijd nodig :) hopelijk heb je woensdag een prachtig ei van 20mm. Duim duim duim.

@all hier alles rustig. Volgende week weer naar vk. Buik begint nu hard te groeien, leuk!

11. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    Hoi meiden hoe is het hier, al een tijd nie hier geweest, esmee is vandaag alweer 9
    Weekjes oud gaat zo hard, ze slaapt al 2weken de nachten door erg prettig.
    Kbegin nu pas de heftige bevallige een beetje te verwerken.
    esmee heeft nu fysiotherapie voor dr nekje tblijkt toch allemaal wat heftiger te zijn dan we dachten, ze heeft een scheur in de nekspier, noemen ze torticollus.
    Waardoor dr hoofdje nu scheef staat, dit gaat heel lang duren voor het overgaat als het al overggaat.
    Volgende week hebbe we gesprek met de gynacoloog die de bevalling heeft gedaan met vacuumpomp, voor pns zijn ze telang doorgegaan, ik heb nooitpersdrang gehad geen persweeen en ze daalde maar niet in, ze schoot steeds weerom
    Hoog ze wou er gewoon nie uit, ze zei 1keer trekken als dat niet lukt een keizersnee , toch bleef ze zolang trekken met de vacuumpomp , waardoor dr hoofdje dus helemaal ontveld was en dr nekje nu kapot.
    We zijn zo boos, maar o zo blij dat het niet erger nog is afgelopen, tis,een heerlijke meid die veel lacht en weinig huilt.
    Sorry voor het lange verhaal maar moest het hier ook ff kwijt.
    Kvind zo jammer dat wij zo n traumatische herrinering aan de bevalling hebben, dr is nog zoveel meer verkeerd gegaan die dag maar zal jullie er verder nie mee laatigvallen. Geniet intens van jullie kindjes meiden en de andere meiden heel veel sterkte jullie is het ook zo gegunt een prachtig kindje xxx

12. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mrdam, je valt ons er toch niet mee lastig meid! Gooi het er juist even lekker uit, misschien lucht het wat op..
    Wat een heftig verhaal joh, ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen, hou je ons op de hoogte? Gelukkig geef je aan dat het wel een vrolijke meid is en hopelijk komt ze er goed bovenop, die kleintjes zijn nog zo sterk! Heel veel succes in ieder geval bij je gesprek!

@linde, zo dat klinkt als een goeie bevalling ;) al wil ik daar natuurlijk niet mee zeggen dat het niet zwaar geweest zal zijn hoor :) fijn dat het goed is gegaan en wat spannend dat je haar voor het eerst in bad hebt gedaan! Wanneer je weer tijd hebt wil je vast wel delen met ons hoe dat was :D

@guusje, :x het wil ook gewoon niet mee zitten meid! Ik kan niks anders zeggen dan dat k hoop dat het snel wel gaat lukken voor je, dikke knuf!

@citroentje, succes met de fm morgen, ik duim ook mee langer wachten mooiere eitjes :)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @all. vandaag op cd 20 niks nada noppes!!!!
    geen ei, snap er niks van. afgelopen vrijdag was er wel iets, niet veel maar toch, maar dat is gewoon weer gekrompen.
    stom he! nu ophogen naar 150 eh en maandag terug.

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Jammer Citroen!!! en alvast heel veel succes maandag!

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Citroen: potverdorrie! Stomme eitjes!! Geef ze maar even een lekkere boost ;) Succes maandag, hopelijk dan wel goed nieuws!!

@Juliave: leeeukk dat je buik nu gaat groeien! Lekker benadrukken en er mee pronken ;)

@Linde: ooeeh heerlijk om je meisje in bad te doen!
    Je bevalling klinkt helemaal volgens het boekje zeg! Fijn!
    Maar dat zwaar en zeer pijnlijk is, daar kan ik nog niet over mee praten, maar ik weet zeker dat je gelijk hebt.

@Mrdam: jeetje meis wat een heftig verhaal!
    Daar val je ons niet mee lastig, gewoon lekker alles schrijven wat jij kwijt wilt.
    Ik ben heel benieuwd wat de gynaecoloog te vertellen heeft tijdens het gesprek. Wat erg dat het zo is gegaan zeg... ze hadden veel eerder moeten ingrijpen wat dat betreft, heel logisch dat jullie heel erg boos zijn. Jullie meisje is je alles, daar vecht je voor en dat mag niemand kwaad doen.
    Heeft het nog gevolgen voor de toekomst van Esmee? Beperkingen? Kan ze er last van krijgen, behalve dat je het natuurlijk "ziet" als het niet recht trekt.
    Ik ken nog een erger verhaal wat dat betreft, vandaar dat ik ook zoiets heb van "blijf met die vacuumpomp maar bij me uit de buurt". Een meisje werd er ook uitgetrokken met een pomp, waardoor er een nekwervel is verschoven en ze stopte met ademen. Met als gevolg een flinke hersenbeschadiging en lichamelijke beperking. (verhaal van Stephanie en Sterre, tijdschrift Vriendin en auteur van Gefeliciteerd, het is een gehandicapt kindje.)

Gelukkig is dat jullie meisje niet overkomen, maar wat er is gebeurd had in feite niet zo mogen zijn!
    Hoop dat je alles in de loop der tijd een plekje kunt geven meis. Geniet van je mooie meisje. Heerlijk dat ze het zo goed doet en tevreden en vrolijk is!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #4036 ukkie87, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Meiden... Sorry sorry, heel lang niet online geweest.. Vriendlief is thuis van Irak, niet veel van elkaar kunnen genieten de eerste week want hij heeft een aantal dagen met 41 graden koorts op bed gelegen en de rest van de week tussen de 39 en de 40 graden.. Nu gelukkig opgeknapt, laatste paar dagen aan de babykamer gewerkt, spulletjes zijn binnen en de innesteldrang is ERG hoog.. vandaar erg druk gehad en niet veel online geweest.... Ga jullie weer wat meer volgen... :)

Linde.. GEFELICITEERD, we zijn erg benieuwd naar je verhaal, en fotos natuurlijk ;):p

Guusje.. Wat spannend meid, weet je al iets meer ?!

Mrdam.. Wat een heftig verhaal meid, hopelijk is het allemaal op te lossen met fysio en heeft jullie kleine meid er zo weinig mogelijk last van... (ps, heb je een foto ????)

* Voor de meiden die het leuk vinden, heb 2 fotos van de babykamer in mijn album staan...

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Citroen, balen meis!! Hopelijk doet de ophoging wel wat!!

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Prachtig kamertje Ukkie!!!! :D

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mooi kamertje Uk!

Hier: ik moest di ongi worden, heb pregnyl geprikt dus moet wel optijd zijn maar helaas.. Nog steeds niks.. Net ziekenhuis gebeld en ik word zometeen terug gebeld. Ben benieuwd, word er niet goed van. Vanaf nov geen goeie Eisprong meer gehad, eerst een cyste, toen kerst en gesloten gyn en nu dit weer.. Het ging zo goed in het begin.. Waarom nu dan niet meer?!? Ik wil zo graag weer eens beginnen met een nieuwe ronde..:(

20. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    @ mrdam helaas nemen ze in nederland nog steeds feel te veel risico's..... Met serious request was iedereen zo bezig met vrouwen in afrika die bevallen, maar pas na de geboorte can ons wondertje beseften we dat hrt in nederland ook niet zo vanzelfsprekend is. Het aantal dood geboren kidjes is in nederland schrikbarend hoog! !! En dat is met de deskundigheid hier helemaal jiet nodig.

Onze mup was ook niet ingedaald en toch wilden ze gaan inkeiden. Mijn man en ik vobden dit vreemd. Zelfs na extra cobtrole omdat niet alle artsen overtuigd waren zeiden zecdat het goed was. Na 7 cm ontskuiting kwam er een arts die er geen vertrouwen in had. Hij maakte een echo en concludeerde dat ze nog steeds niet was ingedaald en scheef lag. We zijn zo dankbaar dat hij besloten heeft tot een keizersnede ( natuurlijk had ik graag natuurlijk bevallen) ik wil namelijk niet weten wat er had kunnen gebeuren als ze gewoon waren doorgegaan.

Deel altijd je angsten en je gevoel en geef aan hoe jij terug kijkt op ee bevalling. Artsen moeten meer naar het gevoel van de ouders luisteren. Ook al zit je kindje nog in je buik je moedergevoel is al zooo ontzettend waar!!!

Deel Deze Pagina