Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Sjonge jonge lieve Guus... ik heb er geen woorden meer voor!!
    Hoe kan dit nou toch!

@Jupje: je hebt helemaal gelijk... die verhalen staan niet op zichzelf!! Vreselijk dat dit nog gebeurd in ons land. Hoe is het herstel na de keizersnee?

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guus.. Pfff meid het schiet ook niet op, ik kan mezelf voorstellen dat je graag DOOR wil gaan... Dikke knuffel...

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Maandag krijg ik een echo, had t ziekenhuis gebeld en zij vond het ook raar.. Nou, hopelijk is alles schoon en mag ik direct met puregon beginnen, maar t zal wel niet, anders was ik wel ongi geworden!

4. sunshineS1976

Ben benieuwd Guus!! Veel succes! Hou ons op de hoogte!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Thanks Krul! ben erg benieuwd.., heb wel continu steken in onderbuik en tepels komt vocht uit.. Erg raar allemaal.

Daarna met dochtertje naar de kno arts, ze heeft continu een oorontsteking dus we laten haar maar eens goed onderzoeken. Ben benieuwd. Heerlijk..zo'n ziekenhuisdagje...:(

6. sunshineS1976

Je lichaam speelt met je, bah!

Oooh succes ook met je dochtertje, zielig!!
    Zhbezoekjes betekent voornamelijk wachten ja... succes meis!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ze heeft vandaag wel voor t eerst op t potje geplast..., trots!!! Kleine meid wordt al weer zo groot!

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Leuk he Guus voor je het weet gaat ze straks al naar de basisschool (dan worden ze pas ineens groot...)

succes vandaag!

9. sunshineS1976

En Guus???? Hoe was het vandaag??

Geweldig zeg je dochtertje op het potje!! Wees maar trots!!

@Kim: hou op :p Alles op zn tijd :p
    (maar geloof je helemaal!)

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Nou.... Weer een apart verhaal.., wel een Eisprong gehad en door echo zag ze dat ik heel dik bsv heb, 14cm
    Maar lichaam stoot het niet af. Komt heel weinig voor maar uiteraard bij mij wel...:x
    Nu aan de Dupheston, dubbele dosis want vorige keer kreeg ik geen bloeding. Hopelijk snel een bloeding, dan kan ik stoppen met de pillen en EINDELIJK aan een nieuwe ronde beginnen!! Loop al vanaf nov te wachten nu!! En nu beginnen met puregon, hopelijk werkt dit beter bij mij!

Joa heeft in beide oortjes vocht zitten.., dit betekend dat ze weinig hoort (ong.net zo veel als dat wij 2 vingers in onze oren steken) en heeft door dat vocht ook pijn.. 21 febr krijgt ze buisjes en worden ook haar neusamandelen geknipt.. Pfff, mijn kleine meisje onder het mes.. Vreselijk!!
    Maar goed, hopelijk gaat het wel helpen, grote kans dat ze daardoor ook sneller gaat praten, doet ze ook niet zo veel nu.. Maar wel heel erg spannend allemaal!

11. sunshineS1976

Goh Guus wat een apart verhaal!
    Maar kun je echt niet zwanger zijn dan???!! Zou over 2 daagjes ofzo anders nog maar een test doen voordat je met die pillen begint. Echt honderd procent zeker weten. Want wel een eisprong gehad en een heel dik baarmoederslijmvlies... raar hoor!
    De pech dat jij dat weer hebt he :(

En wat sneu van je meisje!! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren! Helemaal geen fijn idee, maar gelukkig is ze nog heel erg jong nu dit allemaal gaat gebeuren. Maar voor een moederhart verre van leuk!
    X

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ja, dat vroeg ik natuurlijk ook al, maar dan zou je tussen de lagen bsv vocht en ruimte moeten zien, bij mij zat alles op elkaar dus geen tekenen van een zwangerschap. Ben vandaag al met de pillen begonnen, wil zsm weer verder!

En ja, van mijn dochtertje, het lijkt me gewoon zo'n verschrikkelijk idee dat ik haar in die narcose weg zie zakken... Pfff, nog even niet over nadenken.., volgende maand de 21ste gaat het gebeuren.

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hey Guusje, ik kan je wel beloven dat het sneller achter de rug is dan je denkt!
    Onze dochter is vorige jaar februari ook geopereerd (kieste bij haar long) en moest daarvoor ook onde narcose.
    Hoe rustig jij bent, hoe rustig je dochter dan is. Hoe beter zij er dan ook weer uit komt.
    Succes!

En ook succes deze ronde.

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Thanks Kim, en je hebt gelijk, merk dat met alles eigenlijk, kids voelen heel goed aan hoe jij je voelt.. Ik ben vrijwilligster bij een kinderspeelochtend en heb al met een aantal moeders gesproken waarvan hun kinderen ook buisjes hebben. Is zo gepiept en wereld van verschil daarna, dus heb goeie hoop!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guusje, wat balen hopelijk ben je snel ongi en kun je door naar die volgende ronde !!! Beterschap met je meisje....

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Thanks Uk! Alles goed verder met jou?

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja zeker, voel mezelf echt super.. Helemaal niet het idee dat ik alweer bijna 27 weken zwanger ben.. Zwangerschapsverlof komt steeds dichter bij en moet zeggen dat ik het wel raar vind om te stoppen met werken hahaha.... Slaap de laatste tijd wel wat minden goed, veel wakker, lang wakker, in de nacht niet moe.. maar als mijn wekker gaat wel... Dat is minder maar als dat alles is... achhhh ;) Dikke knuffel voor jou meid, hopelijk heb je snel een positieve test in handen, maar geniet tot nu toe van je knappe dochter Joa!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    Lieve meiden,
    Even een berichtje van mij. Helaas niet een leuk berichtje., het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij. Geheel plotseling heeft hij mij verteld dat hij twijfelt over onze relatie of dat hij niet meet weet of hij nog bij mij wil blijven. Ik ben erg verdrietig en zit echt even in de put want de kans is groot dat het echt over is.

Ik zal dan ook een poosje niet zo actief zijn op zp

Liefs citroentje

19. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Heel veel sterkte citroentje, mocht je je ei kwijt willen je mag hier schrijven wat je maar wilt! goed slecht, maakt niet uit.
    Dikke knuffel vanaf deze kant en een dikke KUS

20. sunshineS1976

oh meis toch..... vind t heel erg voor je :(
    sluit me aan bij kim...je kunt hier of in pb altijd je verhaal kwijt!
    Dikke knuffel en veel sterkte! X

Share This Page