Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Jeetje Citroen, wat ontzettend naar voor je. Ik hoop dat het allemaal nog goed komt. En wat hier schrijven betreft, doe waar je je goed bij voelt. Zoals Kim en Krullie al zeggen, je kan hier altijd terecht.
    Sterkte!!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Ukkie: wat heerlijk dat je je zo goed voelt meid! Het begint op te schieten he nu! Heb je al een mooie buik???

@Linde: hoe is het met jullie mooie dochter?? Hoe bevalt het moederschap???

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Krullie: met Dymph gaat het goed. Ik geniet echt van haar. De kraamweek vond ik heel zwaar, maar nu krijgen we steeds meer een ritme. Morgen komt er iemand van het consultatiebureau. Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.

4. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @citroen ooh meid super shit! Je hebt al zoveel aan je hoofd :( Ik denk aan je ! Sterkte meis!

@guusje ook voor jou super balen. Hopelijk komt de ongi snel en kan je weer verder. Dat wachten is inderdaad het ergste. Ik duim weer voor een super ronde voor jullie!!

@Linde fijn dat het goed gaat! Heb je nog een recente foto? Ben benieuwd!

@ukkie, fijn dat het ook met jou goed gaat!! :) aftellen en genieten!

@krullie, hoe is het met jou? Hoe staat het met de verhuizing? Voor jou wordt het echt aftellen nu!!

@all hier alles goed! Buikje begint hard te groeien en voel me gelukkig steeds wat beter. Morgen hebben we onze 20 weken echo al. Ben zo benieuwd! Hopelijk is alles goed en kunnen we zien of we een jongen of een meisje krijgen. Spannend. Ik zal straks nog even een foto van mijn buik uploaden dus mocht iemand hem willen zien.

5. sunshineS1976

@Linde: wat heerlijk dat je zo geniet meid! Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Je hoort wel van iedereen dat het zwaar is en dat zal het ook ongetwijfeld zijn, maar ik moet er nog achter komen ;) Het gaat hier niet al te lang meer duren!
    Dat is wel fijn dat het CB naar jou toe komt, is dat gebruikelijk de eerste weken na de bevalling dat ze aan huis komen?
    (ja ik heb geen idee sorry :p )

@Juliave: ik zat al nieuwsgierig naar je buik te zoeken, maar je hebt m nog niet geplaatst! Ben benieuwd! ;)
    Leuk dat je het goed gaat zien nu, pronken!! En morgen de 20wkn echo al, spannend zeg!! Je laat hier wel weten of alles goed is en wat mooie foto's showen he!?! ;)
    Heb je trouwens een gevoel wat het is; jongen of meisje?
    Zo had ik vanaf dat 1 echt sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn.

Hier gaat het wel goed, laatste loodjes... heavy! Heb goede dagen, maar ook dagen waarbij ik maar iets hoef te doen (licht huishoudelijk werk) en ik krijg krampen in mijn buik en rug. Niet lekker! Wil niet weten hoe de echte weeën zullen zijn straks haha ;)
    Het nieuwe huis is ook éindelijk rond...zag mezelf nog even onder een brug slapen :p
    Maandag krijgen we de sleutel en hebben we maar liefst 4 (!!!) dagen om te schilderen en te verhuizen :p
    En ik moet me rustig houden...dat wordt wat :p

Ben echt superblij, het is zo'n mooi huis! En dan kan ik eindelijk aan de babykamer beginnen...jeetje het werd tijd zeg. En gaan toeleven naar de bevalling! Hopelijk is het huis snel klaar en kan ik nog even overal van bijkomen en naar de bevalling toeleven voor de kleine meid zich aandient! Stel je voor dat ze over 2 weken al komt, daar ben ik echt nog niet klaar voor!

@Kim: hoe is het met jou?? Bijna verlof geloof ik he??
    Ben je van plan thuis te bevallen of in het zh??

@Mvdk: ben ook benieuwd hoe het met jou is! Last van de laatste loodjes of huppel je fluitend rond? ;) Thuisbevalling of zh?
    Maar misschien dat je met sua wel naar het zh moet?

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Juliave: spannend, morgen de twintig weken echo! Veel plezier!

@ Krullie: Fijn dat het n rond is met jullie nieuwe huis. Dan is het inderdaad te hopen dat de kleine nog lekker even blijft zitten en jullie het huis eerst helemaal naar jullie zin kunnen maken.

Hier een foto van Dymph:

Attached Files:

7. sunshineS1976

Aaaw gossie!!! Wat een schatje! *smelt*
    Lieve foto zeg, ze kijkt zo mooi de camera in haha!

Hoeveel weegt ze nu?? Welke maat kleertjes draagt ze?

Ik kan echt niet meer wachten tot onze kleine er ook is *zucht*

8. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @citroen,ze je pbtje

@linde, wow!!! Wat een lieverdje :)

@guusje, pffff meid echt ik geloof je gewoon niet meer! ;) maar ff serieus wat een pech joh! Sterkte maar weer en hopelijk gauw door naar een echte ronde!

@krullie, poeh wat een gekte verhuizen en doen in 4 dagen?!!!
    Succes!!
    Met mij gaat het wel goed maar ook hier zijn de laatste loodjes errug zwaar! Ben heel snel moe en heb snel last van mn rug en bekken enzo. En nu met die dikke laag sneeuw voor de deur kom ik ook echt niet buiten, terwijl mn manlief nog steeds niet thuis is :( dus het is weleens makkelijker geweest maar ja het blijft het waard als je dan dat gekke kind wat maar niet wil begrijpen dat ie geen ruimte meer heeft om zo druk te doen weer voelt :)

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    ahhhhww Linde wat een mooie foto zeg!!!

Krullie, morgenavond is mijn laatste werkavond.
    Ik heb dan 6 cliënten dus komt helemaal goed!
    Allemaal kleine dingen, oogdr, steunkousen uittrekken, medicatie aanreiken etcetera.
    En dan 14 weken verlof, aan de ene kant lekker maar aan de andere kant........... Zo lang niet werken.. Haha

Bedoeling is om in het ziekenhuis te bevallen, en jij?

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Krullie: de eerste keer komen ze van het CB inderdaad thuis. Daarna moeten we daarheen.

Dymph is trouwens weer goed gegroeid. Ze is nu 3600 gram en zit dus al een stukje boven haar geboortegewicht (3450 graam)! :)

11. sunshineS1976

@Kim: heerlijk meid!! Geniet nog even van die laatste avond! ;)
    Maar 14 weken? Je hebt toch ook 16 weken? Dat is minimaal verlof dacht ik toch?
    Ja hier ook in het zh. Doordat ik al die tijd bij de gyn ben gebleven heb ik een medische indicatie gekregen omdat zij niet aan huis komen. Wel fijn, was sowieso van plan in het zh te bevallen. Maar nu moet het :)

@Linde: wat goed dat ze lekker gegroeid is! Heerlijk dat ze het zo goed doet! Tevreden meisje verder?
    Geef je ook borstvoeding of fles? Hoe gaat dat?

@Juliave: vandaag heel veel succes met de 20wkn echo! Ben heel benieuwd of je een meisje of een jongen krijgt. Hopelijk is alles goed. Geniet ervan!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Vandaag dan eindelijk na 3 maanden ongi geworden. Maandag uitgangsecho en dan beginnen met spuiten! Wist niet dat ik zo blij kon worden met mijn ongi, haha

13. sunshineS1976

Yes Guus!!! Goed nieuws meid!! Op naar een fantastische ronde met een prachtig ei en plakkend beebje! :D

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Krullie: het is best een tevreden meisje :). Ze kan ook heel goed huilen, maar dat hoort er ook bij. Ik geef borstvoeding. We hebben er in het begin behoorlijk mee gestoeid, maar nu gaat het goed.

@ Guusje: Fijn dat je eindelijk aan een nieuwe ronde kan beginnen.

15. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    hallo meiden,
    weer even een berichtje van mij...
    hier ook een heftige week achter de rug,
    afgelopen zondag vertelde mijn vriend opeens dat hij niet wist of hij nog wel samen verder wil... zijn gevoelens voor mij zijn sterk verminderd... hij heeft me dit nooit eerder vertelt dus ik ben er erg van geschrokken.
    wel waren er de laatste tijd vaker spanningen, meningsverschillen/ruzie... maar ik ging er vanuit dat dit door de mmm kwam...
    mijn vriend is geen prater en zei verder altijd dat er niks aan de hand was dus ik heb er verder niks achter gezocht.

ik ben toen even een paar dagen naar mijn ouders gegaan zodat we allebei de tijd hadden om na te denken.

nu ben ik weer thuis, we hebben besloten het niet gelijk op te geven... we willen het nog wel samen proberen.
    ik hoop dus dat het weer allemaal goed komt, maar dat weten we natuurlijk niet 100% zeker...
    zijn gevoel moet weer terug komen, het moet weer gezellig worden..

ik zelf dat dat de mmm even te veel is geworden voor onze relatie. op een gegeven moment gaat het je leven beheersen.
    alles draait om het ziekenhuis, en de vele hormonen maken mij ook een een leuker persoon....

daarom hebben we afgesproken eerst te stoppen met het ziekenhuis traject...
    we moeten eerst zeker weten dat het goed zit.
    we moeten samen leuke dingen doen, weer plezier maken samen en ik hoop van harte dat zijn gevoelens voor mij weer opbloeien.

ik lees nog wel eens even hoe het hier is, maar zal niet meer zo actief reageren... ik heb het er best moeilijk om de mmm op te moeten geven vlak voor we in de icsi trein zouden stappen.

(uit de proef bewerking van het zaad is gekomen dat er na bewerking 0,9 miljoen goede zaadjes zijn en dus zouden we met icsi aan de slag moeten)

liefs citroen...

ow en als iemand tips heeft om een relatie te verbeteren... graag! ;)

16. sunshineS1976

oh meissie....
    een megadikke knuffel voor jou
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... vind het heel erg voor je/ jullie.
    De mmm is ook gewoon zwaar, je leeft eigenlijk alleen nog maar voor 1 ding,zeker de vrouw. Dat is toch degene die alles moet ondergaan en er het meest mee bezig is.

Ik snap dat je het vreselijk vindt om nu een pauze in te lassen. Kunnen jullie wel zo terug het traject in (bijv dmv een telefoontje) als jullie daar weer aan toe zijn? Dat dan niet weer allerlei vooronderzoeken nodig zijn maar er direct gestart kan worden met icsi?

Ik snap je gevoelens wat betreft het stoppen, ik denk wel dat het nu een goede keus is. Je gooit je relatie ook niet zomaar weg en jullie moeten weer ontdekken hoe jullie samen zijn, zonder de mmm. Hij moet weer de gevoelens terug krijgen die hij had voor jou. Jullie moeten weer genieten van elkaar.
    En hoe...kon ik je maar de gouden tip geven, maar dat vind ik ook moeilijk. Het ene stel heeft baat bij een vorm van relatietherapie en veel (uit)praten, de ander moet alles achter zich laten en alleen nog maar vooruit kijken. Ook kan een lekkere ongedwongen vakantie wonderen doen.

Bedankt dat je je verhaal met ons wilde delen. Ook al reageer je niet actief meer, zou het leuk vinden zo nu en dan nog eens te lezen hoe met je gaat :)

Dikke kus en knuffel!

17. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @citroen ooh wat erg meis! :( Klinkt wel als een verstandig besluit. Eerst even alles samen op orde krijgen is altijd beter. Ik hoop echt dat jullie er uit komen en dat de liefde er snel weer vanaf spat! Ik ga enorm voor jullie duimen. Laat je af en toe (of heel vaak als je wilt natuurlijk) iets van je horen? Kop op meis!

@guus, fijn dat de ongi er is! Je bent weer begonnen! We duimen weer voor een super ronde voor je!! Toi toi toi!!

18. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag ook 20 weken echo gehad. Wat een fantastisch moment. We hebben zo mooi naar onze beeb kunnen kijken. Wat zie je alles al goed. Echt magisch! Ik vond dit het mooiste moment tot nu toe. We hebben echt genoten! Gelukkig was alles ook goed. Alles lag op schema en was aanwezig. Zo fijn! En.... zoals jullie kunnen zien krijgen we een meisje! Zo leuk! Ik dacht zelf echt een jongen maar het is gewoon een mooie meid! Super! De roze invasie kan komen! Nu lekker nagenieten en genieten van het weekend! Jullie ook allemaal een mooi weekend ladies!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Van Harte Julia!!!! It's a girl!! Heb zelf een meisje, zo leuk! Jurkjes kunnen ingekocht worden! ;)

Citroen; jeetje meis... Weet ff niet wat ik moet zeggen.. Wel goed dat jullie het nog proberen en dan is het inderdaad wel de juiste keuze om alles even op een laag pitje te zetten met de medische molen! En wie weet...gebeurd het wel spontaan over een tijdje, je weet maar nooit! Ik hoop dat je af en toe nog ff komt kijken hier en laat weten hoe het met je/jullie gaat. Sterkte met alles meissie! Dikke kus!

20. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, zo nou de roze inkopen kunnen beginnen! :D
    gelukkig was alles goed en hebben jullie er zo van kunnen genieten!
    het blijft zo bijzonder die kleine(grote) wondertjes :)

@guusje, jeeej ongesteld ;) nou ja leuk is meestal anders maar gelukkig kun je eindelijk weer beginnen!

@linde, echt fijn dat het nu zo goed gaat, zelfs al met de borstvoeding, jullie zitten lekker op je wolkje :)

@kim, ik dacht ook dat het altijd 16 weken was? Smokkel jij stiekem 2 weken?

@krullie, hoe is het met jou?

Share This Page