Haha ik weet dat de man het geslacht bepaald maar wel erg toevallig dat hier zoveel meisjes geboren worden.... Mijn meisje wordt nu net wakker dus kort bericht.
@jupje; mannen bepalen t geslacht idd, maar toch hangt t ook van de vrouw af Meisjeszaadcellen zijn de langst levende, mannelijke de snelste maar de kortst levende. Een tot enkele uurtjes voor je eisprong klussen kan je een jongen opleveren, die zijn er het snelst. De meisjes daarna maar houden het langer vol om de eicel proberen in te dringen @mvdk: hier superdruk We krijgen maandag de sleutel van t nieuwe huis, moeten alles in 4 dagen verhuizen en schilderen enz. Ik word langzaam gek... wat een werk...en ik wil ook zoveel doen want vriendlief kan het niet in zn eentje, maar word dan wel getrakteerd op harde buiken en krampen... @Juliave: waauw gefeliciteerd Geweldig nieuws en superleuk een meisje! Alles roze idd! Hier ook Leuk bewerkt zeg die foto haha
Hoi hoi mijn verlof gaat vanaf vandaag in! Jeej.. Morgen 36 weken zwanger, gaat hard zeg. Er worden in verhouding MEER meisjes dan jongens geboren, kijk maar eens in de winkels er is altijd zoveel keuze voor babykleren voor meisjes dan voor jongens. Wat was dit in het begin ook moeilijk zeg! Hoe gaat het met iedereen? Fijne maandag!
@krullie Heel veel succes met je verhuizing! Zal zeker aanpoten zijn. Doe het wel een beetje rustig aan he. Laat de mannen het zware werk maar doen! p.s. de kledingringen zijn onderweg. Hopelijk ontvang je ze vandaag of morgen! @ kim klinkt heerlijk! Nu lekker uitrusten en genieten. En vooral; aftellen! Spannend!!
@Julia.. Gefeliciteerd, alweer een meid erbij @Jupje & Krullie.. * Bij ons klopt het idd, hebben vrijdag's geklust.. (Zaterdags niet) en zijn op een zaterdag uitgeteld dus wss zaterdag's een eisprong gehad, we krijgen een meisje.. dus idd de langst levende @Kimmuh.. Geniet van je verlof meid!
Vanmiddag een echo gehad, alles zag er goed uit, morgen beginnen met 75IE puregon! Eindelijk weer, 3 maanden voor moeten wachten! Ben echt blij, haha, en zeker weer zin in! Kim, lekker verlof, heerlijk genieten en alles voorbereiden op de kleine uk!! Hier iedereen al weer bijna uitgeteld, en ik nog niet eens zwanger.. Beetje een slome ben ik, maar ja, komt vast wel goed.. We hebben immers al een kleine uk dus het is niet onmogelijk.
@guusje ja maar nu kunnen we allemaal speciaal voor jou gaan duimen! We zullen goede vibes jouw kant op sturen! Super dat je weer kunt beginnen!! Duim duim! Wanneer is je eerste FM?
@Guusje: het is zeker niet onmogelijk!! Ook bij jou gaat het goed komen! Een tweede wonder!! @Kim: gefeliciteerd, geniet van je verlof! Ja je ziet idd wel veel meisjeskleding in de winkels @Julia: bedankt meid voor de ringen, ze zijn prachtig! Ja hoor ik doe rustig aan Heb lekker wat geschilderd vandaag, niet veel. Anderen hebben het meest gedaan, fijn al die hulp!
julia, jeeej een meisje wat leuk zeg!! kimmuh, heerlijk geniet van je verlof meid! guusje, jaaaa eindelijk! ben blij voor je! @all... vandaag in het ziekenhuis geweest... (ik maak deze ronde af omdat er al eitjes aan het groeien waren, en ik wil niet het risico lopen dat dat cystes worden) en tuurlijk, er zitten nu 3 super mooie eitjes! dus ik heb net pregnyl gezet zodat ik een eisprong heb en dan is alles mooi schoon daarbinnen. erg dubbel dit. ik knok zolang voor een mooi eitje.. nu heb ik 3 prachtige follikels en doen we er niks mee door de situatie! ik heb gelijk in het ziekenhuis verteld dat we met de behandeling stoppen. de arts vond het heel erg, en was erg lief en begripvol. als we er weer aan toe zijn mogen we een afspraak maken en kunnen we weer starten... (ze zei dat ik altijd mag terug komen, ook als dat in de toekomst met een andere partner is ) tussen mijn vriend en mij gaat het nog steeds niet super. er is een soort afstand... hij doet normaal tegen mij, en ik probeer van alles om het gezellig te maken maar dit wil gewoon niet lukken. het is heel oppervlakkig. we leven als broer en zus. dus daar word je ook niet gelukkig van... ik vind het erg moeilijk.
@citroen Ooh wat dubbel....!! Heb je eindelijk mooie eitje....en dan dit... Zo shit voor je meid. Hopelijk komen jij en je vriend er uit.op wat voor manier dan ook. Je weet nu in ieder geval wel dat de behandeling op deze manier aanslaat dus als jullie er ooit weer klaar voor zijn kan je weer verder (eventueel met een nieuwe partner ) heel veel sterkte meis!!
@Guusje... Wat een goed nieuws zeg... Hopelijk nuchter carnaval vieren @Citroen... Ooh meid wat een vervelend nieuws, ik heb er geloof ik nog niet eerder over gelezen? Ben dan wel alweer een hele tijd weggeweest... echt een vervelende situatie, hopelijk komen jullie er samen uit... Vanavond naar de VK, bloed prikken i.v.m. mijn bloedgroep A-Negatief.. dan gaan ze ook het bloed van het kindje controleren en gaan ze kijken of ik extra spuiten moet. (ivm rhesus factor)
@ citroen, hoe gaat het nu met je? @ Krullie, begint het al een beetje op te schieten jullie nieuwe woning/ baby kamer? @ Ukkie wanneer krijg je daarvan de uitslag? @ all: Dit is mijn 3e dag nu van zwangerschap verlof, en ik verveel me (ja echt) heeeeel erg.. Heb nog even een foto gemaakt van m'n buik, moet het toch een beetje bijhouden!
@all.. hier lijkt het toch echt over te zijn... het is een broer zus situatie geworden waarin ik de enige ben die probeert om er voor te vechten... hij doet totaal niet zn best... ik moet iedere keer maar afwachten of hij normaal doet of heel afstandelijk... en als hij normaal doet en we geen meningsverschil hebben ofzo, dan voel je gewoon dat er een afstand is ontstaan. er komt helemaal niks van zijn kant. zelfs een knuffel of een kus kan er niet van af. dat komt niet bij hem op zegt ie (als je er echt voor wilt vechten vergeet je zoiets niet!) ondertussen moet ik constant op mn tenen lopen om de dag door te komen... ik hou het niet meer vol en daarom heb ik besloten dat ik nu aan mezelf moet denken... ik kan hem wel proberen het naar zn zin te maken, maar waarom zou ik dat doen als ik zelf ongelukkig ben? ik vind het erg moeilijk ga deze week nog terug naar mijn ouders daar kan ik gelukkig weer terug komen... wie had dit ooit gedacht?
Jeetje citroen... Wat een drama meissie... Ik hoop dat je bij je ouders een beetje tot rust kan komen van al dit gedoe.., vind het echt verschrikkelijk voor je! Sterkte de komende tijd en wie weet hebben jullie gewoon even een pauze nodig. Dikke knuffel voor jou! X
Citroen dikke knuffel voor jou, vind het erg rot voor je! Ik hoop dat je even je rust vind bij je ouders thuis.... Sterkte de komende tijd.
@citroen, ook van hier een dikke knuffel!!! Goed dat je aan jezelf denkt, het moet toch echt van twee kanten komen om weer beter te worden!! heel veel sterkte lieverd @kimmuh, nu al aan het vervelen? haha erg hoor, dan duurt het wachten wel heeeel lang @ukkie, nou hoe was je test? Bij mij hadden ze ook die antistoffen gevonden want ik heb negatief en onze gup dus kennelijk positief maar met een fijne spuit in je been is er gelukkig niks meer aan de hand naast een beetje gevoelige been dan @guusje, morgen je fm toch? Spannend!! duimpjes draaien weer mee hoor @krullie, leef je nog meid, met al die gekte om je heen? Hoop dat alles een beetje lekker gaat met jullie megasnelle verhuizing!!
MVDK ik weet het..... De dagen duren ook behoorlijk lang.. Verveel me gewoon erg! Huishoudelijke taken doe ik 'sochtends en dan heb ik nog tijd over om nog even bank te hangen en tv te kijken. 's middags gaat m'n dochter naar school toe dus zit ik eigenlijk met mijn handen over elkaar.... De was is er al helemaal doorheen, vervelend is dat hoor! hahahaa Vanmiddag ga ik naar mn stiefzusje toe, ingredienten halen manlief is zondag jarig dus we gaan vanavond een (borsten)taart maken die hij morgen mee kan nemen naar zijn werk. Hij heeft altijd verhalen als hij thuis komt over die mannen daar, oversekste oude kerels (lol) dan krijgen ze een keer wat anders dan wat de meesten meenemen, een koek!