Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kimmuh.. Woooow wat een buik, prachtig dat je van voren niets ziet !! Ik dacht dat mijn buik groot was, phoe zal ik ook zo'n grote buik krijgen.. Ben zo benieuwd, ooit denk ik nu al, dit komt nooit meer goed hahaha... Zal er van de week ook wel eens een foto opzetten.. :)

@krullie & Mvdk.. 18 Februari krijg ik een 30 weken echo en meteen de uitslag, en eventueel meteen de spuit...

@Citroen.. Oooh ooh meid wat balen, vind het ontzettend knap dat je voor jezelf kiest! Hoe heeft je vriend er opgereageerd... Misschien hebben jullie even een pauze nodig, het is toch een heel proces wat je moet verwerken, en als je dan elkaar niet kunt steunen wordt het erg moeilijk... Dikke knuffel!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net echo gehad, bsv was 5mm, 1 ei van 11 en 1 van 10, dus zijn nog klein, maar ik zit pas op dag 8. Maandag weer terug voor een nieuwe echo!

3. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt goed guusje!! Hopelijk groeien je eitjes prachtig door!! Duim duim duim!

Ik ben vandaag 20 weken zwanger. De eerste helft zit er op :) het aftellen kan beginnen!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Juliave, nog niet gaan aftellen hoor! Straks is de zwangerschap voorbij en dan ga je echt je buik missen hoor, trust me!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Citroen: oh meis hele dikke knuff voor jou...vind het heel erg zoals het gegaan is. Idd ben jij hier erg belangrijk en moet je echt aan jezelf gaan denken. Een relatie redden moet je met zn tweeën doen! Wens je heel veel sterkte de komende tijd meissie X

@Kim: wauw wat een flinke toeter en echt laag zeg!! Ik draag echt superhoog. Niet goed als je je verveelt! Heb ik geen last van met de verhuizing. Jammer dat je niet in de buurt woont, je had best mogen komen helpen ;)

@Mvdk: hoe is met jooouuu?? Wat doe je zoal de laatste tijd?

@Juliave: jeeh over de helft!! Feli!

@Uk: bijna de 30 weken meis, wauw het gaat snel he!

@Guus: nou meid dat klinkt erg goed, twee mooie eitjes al over de 10mm zo vroeg!! Doorgroeien! Krijg je straks als cadeautje voor het lange wachten een prachtige tweeling ;)

@MvM: ben benieuwd hoe het met jou gaat meis, je bent maar stil!

@Hier: verhuizing achter de rug. Alles in 4 dagen gedaan, wat een drama... we zijn echt kapot. Ik probeer toch mee te helpen waar ik kan, kan moeilijk iets uit handen geven. Maar je wordt wel "beloond" als je te veel doet...
    Ben blij dat het oude huis nu weg is, kunnen we alleen hier lekker rommelen. Het is al leefbaar in ieder geval. Woonkamer, keuken en onze slaapkamer zijn helemaal klaar; het is alleen nog wat kaal; schilderijen en andere snuisterijtjes ontbreken nog.
    Wieg staat klaar in onze slaapkamer, mocht ze komen, dan kan het ;) Maar liever nog even niet. De babykamer moet nog gedaan worden! Twee wanden zijn al gesaust, nog 1 die behangen moet worden. De garderobekast staat er al, morgen lekker inrichten denk ik.

Fijne week allemaal meiden!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ow krul, wat heerlijk dat jullie er zitten, scheelt een hoop stress he, zo'n verhuizing is echt killing!! Nu proberen wel je rust te pakken hoor, je krijgt nog een bevalling en een kind die veel energie van je gaat eisen, dus je moet ervoor echt wat rust pakken, geloof me!
    Maar wel heerlijk dat de wieg er al staat, mocht het gebeuren is dat alvast klaar! Xx

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies, net een echo gehad, grootste ei was nu 15. Ook nog een paar van 10 dus hopelijk groeien er 1 of 2 kleintjes mee, anders miet ik stoppen. Bsv was 8,1. Woensdag weer terug!

8. sunshineS1976

Dank Guus! Je hebt gelijk! Ga me nu rustig houden en me voorbereiden op wat komen gaat!

Wat een geweldig resultaat meis, ben superblij voor je!! 15 is echt prachtig!! Nog 1 of 2 erbij en je kunt weer je best gaan doen ;)
    En wij met duimen! ;)

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Krullie.. Ja wat gaat het snel hé...:) Wat fijn dat jullie al helemaal over zijn.. Die aankleding is er meestal snel genoeg, fijn dat de wieg er al staat, ook al is de babykamer nog niet klaar.. de eerste weekjes kan ze lekker in de wieg liggen, hoe bevalt je verlof verder??

@Guusje.. Kan mezelf niet voorstellen dat ik die buik ga missen haha...:) Nou hopen dat je Woensdag groen licht krijgt, en niet dat je te horen krijgt dat er TE veel eitjes zitten, wij duimen voor je!

10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @guusje, spannend! Hopelijk groeit het mooi door nog even, maar ook weer niet teveel he ;)

@kimmuh, hihi lachen joh die taart! Zet even een fotootje als ie klaar is :)

@krullie, kijk he he eindelijk kun je al die nestelgevoelens ergens op richten, ok het is maar een wiegje maar weet je hoe vaak je die opnieuw kunt opmaken?! ;)
    Doe wel voorzichtig he, wat de anderen ook al zeiden je moet wel een beetje energie overhouden hoor..

Hier gaat het wel goed, kan nog maar hele kleine stukjes lopen en ben heel gauw moe maar verder goed ;)
    Manlief is nog steeds niet thuis maar hopelijk begin volgende week dus nog even geduld pfff
    Ik kan het me alleen echt niet voorstellen, over 3 weken ben k gewoon uitgerekend!!! En kimmuh en krullie, jullie dus ook! Zeg het maar even een paar keer hard op tegen jezelf, hoe raar klinkt dat?! :D k had gister een verjaardag waar mensen er steeds naar vroegen, en mn buik is niet zo heel groot, volgens anderen dan, volgens mij issie heel groot ;) dus iedere keer was het 3 weken? Ja echt 3 weken, tot ik aan het einde van de dag zelf een beetje in shock was want ja 3 weken, hoe vaker je het zegt hoe gekker het klinkt! We zijn er zoooo lang mee bezig geweest en nu is het gewoon bijna zover! Ik geloof het nog niet helemaal hoor ;)

11. sunshineS1976

@Uk: ik heb al ruim 2,5 week verlof, maar nu in het nieuwe huis nu alles achter de rug is, krijg ik pas de rust!
    In ieder geval heerlijk om niets te moeten en lekker op de bank te kunnen hangen en uit te kunnen slapen als ik daar zin in heb!

Ga jij met 34 of met 36 weken met verlof? Heb je al een complete kledingkast vol hangen inmiddels voor jullie meisje??
    Vind het zo leuk al die roze kleertjes :D Moet mezelf echt bedwingen niet steeds alles te kopen wat ik tegen kom. Heb nu wel even genoeg!

@Mvdk: leuk weer wat van je te lezen :D
    Ook zo'n last van je bekken? Is de baby al goed ingedaald?
    Ik waggel ook net als een pinguin! Als ik in beweging blijf gaat het wel, zodra ik van de bank opsta of uit bed of me omdraai in bed, dat is echt pijnlijk!
    Kleine is al wat ingedaald en ligt vast in me bekken, maar kan nog verder. Verwachten een flinke, ben benieuwd hoe de bevalling zal gaan!

Manlief is hopelijk wel op tijd weer thuis! Dan vertrekt hij voorlopig niet meer toch?

Hier is het ook erg onwerkelijk. Zo lang naar verlangd, op gehoopt en voor bezig geweest en opeens is het gewoon over 3 weken al zover. Of nog minder... gebeurt niet vaak bij een eerste, maar het kan!
    Over 3 weken een babyboom hier :D Ben zo benieuwd hoe we alles gaan ervaren! De bevalling en het moederschap, zo nieuw en spannend allemaal!!

We houden elkaar we op de hoogte hier he?! :D

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Helaas wat ik zelf wou maken is meerdere malen mislukt, dus donderdagmiddag snel naar de bakker gegaan met de vraag of zij iets voor mij konden maken.
    De meiden die daar werken incl de bakker vond het een geweldig idee, echter de mensen die brood gingen halen keken me aan van :$:$:$:$:$:$ hahaha

Zie hieronde de foto..
    Manlief was flink verrast toen ik op zijn werk verscheen, hij had het niet verwacht en zijn collega's al helemaal niet.
    Eerste wat ik zei bij mijn binnenkomst was van dit krijgen jullie dus hé met jullie vieze praat altijd :D
    Ze waren allemaal stil, zelfs toen ik wegging waren ze nog helemaal verbijsterd zei manlief.

Verder afgelopen weekend ziek geweest... Ben nooit ziek en in me zwangerschap sjonge jonge, niet normaal hoevaak al.
    Migraine weer, en buikgriepje erbij.. Vandaag alleen nog hoofdpijn en moe etc.. Maar ja dat wordt je ook van het niets doen thuis.
    Morgen heb ik controle bij de verloskundige en ook een echo, mijn vader gaat mee omdat hij wel erg benieuwd is, heb er wel zin in om even weer te gleuren naar onze kleine man...

Verder beginnen de kwaaltjes van kwaad tot erger,
    last van mijn rug, bekken, last van mijn borsten, vooral rechter en begint ook al met lekken, slapen gaat 's nachts bijna niet meer..
    Het aftellen is nu toch écht begonnen!
    Laat maar komen ;) Wij zijn er klaar voor!

Krul, fijn dat je er nu helemaal in zit, en doe rustig aan hé en neem je rust het is allemaal niet niets:)

13. sunshineS1976

Gewéldig die taart Kim!! Hilarisch :p
    Kan me voorstellen dat klanten in de winkel je een beetje raar aankeken haha

Vervelend dat je ziek bent geweest! Helemaal niet lekker nu deze laatste weken!!
    Dus voor jou geldt ook; lekker uitrusten! En je voorbereiden op wat komen gaat! ;)

Ging je trouwens in het zh of thuis bevallen?

Veel plezier bij de echo morgen, leuk dat je vader mee gaat!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Mvdk.. Inderdaad nog maar 3 weekjes, en MAXIMAAL 5 weekjes ;) Spannend, geniet ervan...

@Krullie.. Op het werk zijn we bezig met een overname en daar hebben ze mij hard bij nodig.. Tot nu toe staat in de planning dat ik met 36 weken stop met werken. Heb wel afgesproken als het lichamelijk niet gaat dat ik dan bij 34 weken stop... Onze kleding kast begint aardig vol te hangen, zal binnenkort wel eens een foto'tje maken :D Ook veel kleertjes van noppie's, lief enzo overkocht van mijn beste vriendinnetje.. dus keus genoeg :D 2,5 week verlof al, heerlijk.. ik snap dat je nu pas echt tot rust komt.. geniet er dan ook lekker van, straks is de rust voorbij :p

@Kimmuh.. Beterschap meid, hopelijk worden de kwaaltjes niet erger... veel plezier bij het gluren van je kleine man :D

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Leuk he al die kleertjes voor de kleine beebs..
    Moet wel zeggen, dat voor meisjes veel meer te vinden is dan voor jongens! Telkens als ik de prenatal of bij zussen binnenloop zie ik zóveel leuke meiden kleding, voor jongens moet ik toch altijd iets verder zoeken dan mijn neus lang is!

Vandaag echo gehad,
    alles was goed met onze kleine spruit, lag al behoorlijk ver in de bekken. Dat verklaart ook de behoorlijke steken die ik heb als ik 's avonds lekker ontspannen op de bank zit/lig.
    Verloskundige vertelde mij dat de baby gewoon helemaal vooraan ligt, je kunt gewoon alles voelen omdat ik (zoals zij zei, slank ben) en dat er daardoor een heel tedervelletje overheen zit
    Moest deze weken wel uitkijken met botsen van mijn buik tegen ''dingen'' omdat anders de baby er last van kan krijgen.
    Heb verminderd vruchtwater, dit had ik ook bij mijn dochter..
    En ze vertelde me ook dat hopelijk volgende week de laatste controle, dat het daarna wel gaat gebeuren.
    Moet volgende week dinsdag weer heen nu, dan ben ik 38 weken..
    Op zn laatst weer rond 39 weken (net als bij mijn dochter) maar zal absoluut niet langer overlopen.
    Hoop dat ze gelijk heeft, want ik ben me buik en me kwaaltjes behoorlijk flauw :-D
    Het is gewoon één en al BUIK wat je ziet als je naar mij kijkt hahaha

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou meiden, jullie allemaal bijna de laatste loodjes, einde is in zicht!

Blijven jullie nog af en toe hier nog wel kletsen? Anders voel ik me zo alleen... ;)

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier; beetje vaag weer, zoals altijd.. Kan ook nooit normaal zijn. Eergister was bsv 8.1 en vandaag 5.7, nog wel 3 lagen duidelijk en dat betekend dat je je ei nog niet gehad hebt. Alleen ei ziet eruit alsof het wel gesprongen is, weet trouwens de afmeting niet eens meer.. Moet vrijdag terugkomen, nog een keer kijken, en dan zal wel duidelijk worden of ie nou wel of niet gesprongen is..

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    guus, jeetje gaat ook nooit een keer soepel bij jou hea! ik duim voor je door hoor meissie!

alle andere ladies, succes met de laatste loodjes! het zit er voor iedereen bijna aan te komen! :)
    ik kom steeds om het hoekje kijken of er al babynieuws is ;)

met mij gaat het redelijk, ups en downs... ik vind het erg moeilijk en ben best emotioneel... maar dat is niet raar denk ik ;)
    dit heeft tijd nodig...

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Citroen,

Ja, tuurlijk heeft dit tijd nodig.. Je moet nu lekker aan jezelf denken, vertroetel jezelf, ga met vriendinnen uit eten, filmpje of zoiets, en vooral veel rust nemen.. Xx

20. sunshineS1976

@Citroentje: zware tijd voor je meis, helemaal niet raar...heeft erg veel tijd nodig. Je komt er op den duur weer gelukkiger uit, al lijkt dat nu niet altijd zo. Hoop dat je straks weer een hele fijne relatie hebt en een prachtig kindje in de toekomst!!

@Guus: ik blijf hier dagelijks komen hoor ;) Don't worry! Blijf graag op de hoogte van iedereen!
    Goh jij hebt ook een apart lijf he! Heb je wel geklust voor de zekerheid??? Wellicht is t grootste ei al gesprongen!

@Kim: oeh spannend zeg!! Begrijp ik het goed dat als de kleine niet vanzelf komt, ze je gaan inleiden rond de 39 weken??
    Idd zijn de jongenskleertjes altijd in de minderheid!!
    Ben best blij met mn meisjeee :D :p

Hoop dat je mannetje snel komt... die van mij moet nog even een weekje blijven zitten en dan mag ze ook komen. Heb het inmiddels ook behoorlijk gehad met die buik en alle kwaaltjes!!

Deel Deze Pagina