Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, ja, ik weet inmiddels dat ik een raar lichaam heb dus we ebben zeker om de dag geklust! :D

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

You go girl!!:D

duimpjes draaien hier alvast! Dit is de eerste echte keer dat je Puregon spoot toch?? Hoe vond je het? Deed je het bij jezelf of liet je het je man doen?

3. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    #4123 mvdk, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    @krullie + kimmuh, van mij mag het ook al wel komen hoor, zo over een weekje nu zou precies mooi zijn :) hihi kon je het maar plannen he! Maar hoe fijn het ook is dat je zwanger bent die kwaaltjes zo raak je wel een beetje zat ja, maar ja straks zijn we het weer vergeten ;)

@ krullie, fijn dat je het nu weer wat rustiger aan kan doen! eindelijk!

@guusje, hhmmmpfff jij weer met dat gekke lijf van je :) hopelijk weten ze gauw zeker wat er dan nu is gebeurd...

oh ja, manlief komt naar huis!!!! :D eindelijk :D

4. sunshineS1976

Fijn dat de aanstaande papa naar huis komt Mvdk!!!
    Spannende tijd nu!!
    Volgende week, ergens in week 38 mag ze wel komen hoor!! Ben er aan toe!! ;)

We houden elkaar wel op de hoogte he meiden?? Ben erg benieuwd naar jullie kleintjes en de bevallingen!!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul; ik spuit zelf maar ik moet vanwege ziekte mijzelf normaal gesproken al spuiten, dus is peanuts voor mij!:D

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, ik blijf ook gewoon meekletsen hoor, alleen niet zo vaak als jou ;) @kimmuh, super goeie tip van jou, las over dat jij voorzichtig moest doen met het stoten van je buik en lette er bij mezelf eens op, maar arme arme gupje dat bij mij zit! Ik stoot overal tegenaan! Ga er nu maar heel goed opletten...

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Guusje ik duim voor je !! :)

Mvdk ja mijn verloskundige zei dat tegen mij, dit ook omdat de beeb echt behoorlijk voor zit, en alleen een laagje ''huid'' er om heen zit. Moest goed oppassen, dus dat probeer ik dan ook maar..

@ Krullie of ze mij dan gaan inleiden dat weet ik niet, denk het niet. Maar volgends Atje (verloskundige) komt deze ook weer met 39 weken.
    Mijn dochter is ook geboren met 39 weken, dus ben erg benieuwd!
    1 nadeel: Wanneer we in 39 week zitten dan heeft mijn dochter de voorjaarsvakantie dus dan wordt het rusten van 13:00 tot 15:00 wel wat lastiger.
    Maar dat komt ook wel weer goed.

Heb afgelopen nacht alles gelezen, maar had geen zin om te reageren. Dit was mijn 6e nacht al dat ik 's nachts op zit.....
    Ik heb zo'n gigantische borrelende darmen, snap er niets van. Hoef verder niet naar het toilet toe of zo maar het is net een slachtschip in me. Zo hard! Manlief wordt er zelfs wakker door (vandaar dat ik de nacht beneden doorbreng) omdat zijn wekker om 5:30 uur gaat..... Dan heeft hij nog een beetje zijn nachtrust haha.

Fijne dag allemaal!

8. sunshineS1976

Hai meiden!

Wou even doorgeven dat ik in het zh lig; vannacht werd ik wakker en braken mn vliezen!!
    Spannend!

Tot snel!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Spannend! succes! Hou ons op de hoogte!!! ;)

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, alweer bijna 29 weken, vind het nu wel érg langzaam gaan... Soms denk ik, wow het gaat zo snel, en soms denk ik nóg 3 maanden voordat de kleine er is... Ik zal wel zo'n geluksvogels zijn dat ze met 42 weken pas komt.. maargoed, nog even geduld..

@Guusje.. spannend weer meid!
    @Mvdk.. Geniet ervan dat je mannetje weer thuis komt, wanneer komt hij ?
    @Kimmuh.. Hopelijk vannacht een betere nacht voor jou..

@KRULLIE... AAAAAAAAAAAAAH SPANNEND !!!!! Hou ons op de hoogte, vind het zo spannend !

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Like my new nails? :D

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, spannend wijfie! Zet um op!!

13. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh krullie wat spannend!! Ik hou het forum in de gaten!

@guusje spannend weer meis! Vervelend dat er zoveel onduidelijk is hè! Ik duim voor je!

@citroen, heel veel sterkte meid!!

@ukkie fijn dat het goed gaat! Ja ik vind het ook langzaam gaan. Mag van mij ook snel juni worden :)

@rest voor jullie wordt het ook al spannend!! Succes met de laatste loodjes!! Hou ons op de hoogte!

Hier gaat het ook goed. Buik begint erg te groeien. Beeb begint al meer op blaas te drukken en heb ook sinds gisteren pijnlijk gevoel aan mijn schaambeen. Lijkt wel of het gekneusd is. Iemand ervaring mee. Heb gisteren best veel gelopen en gesjouwd dus misschien wat overbelasting? Wat denken jullie? Ook voel ik de beeb al regelmatig!! Erg leuk!!

Ooh ja gisteren kinderwagen gekocht en vanochtend in elkaar gezet. Hij is prachtig. Aftellen tot juni zodat we hem kunnen gebruiken :)

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hallo meiden, heb weer even meegelezen met jullie. Wat goed om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Spannend he van Krullie dat ze gaat bevallen. Wij praten op een ander forum en daar heeft iemand contact met haar. Ze had vannacht weeën om de 1.5 minuut en zat op 6 cm ontsluiting.
    Grappige is dat wij een dag tevoren een lijstje gemaakt hadden met voorspellingen wie als eerst zou bevallen. Krul stond op alle lijstjes al laatste.

Wat een vervelende situatie Citroen. Las ook dat je de laatste keer goede eitjes had. Erg vervelend. Sterkte.

Guusje nog niet zwanger helaas :(! Ik blijf hopen voor je dat het toch snel gaat gebeuren.

15. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh wat spannend van krullie. Hopelijk snel goed nieuws!!

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ze is vanochtend bevallen :). Gewicht en lengte weet ik zo even niet uit me hoofd, maar was een mooi gewicht.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaaahhh, gefeliciteerd Krul!!!! Hele dikke kus voor jou!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie gefeliciteerd... !!!!

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yes! Gefeliciteerd krul! Ben benieuwd naar je verhalen, de naam en natuurlijk een foto :)

20. sunshineS1976

Hai lieve meiden!

Snel berichtje van mij :)

Gisterochtend bevallen om 8.45 van ons prachtige meisje Linde! 50 cm lang en 3240 gram :)
    Hoewel ik de bevalling erg zwaar vond, was het 't allemaal waard. Kijk er met een bijzonder gevoel op terug.
    Foto's komen nog :) Zal ze in mijn album plaatsen.

Linde had een matige start omdat de navelstreng erg strak om haar nekje zat. Ze kreeg wat extra zuurstof en moest een paar uur in de couveuse en ook een nachtje blijven. Gelukkig is ze helemaal tot rust gekomen en zijn we sinds vanmiddag thuis.

Heerlijk, maar ook eng en onwennig allemaal.
    Raar, maar ik voel me ook echt anders...
    Wat een wonder dit. De liefde die je voelt is écht onbeschrijflijk...

xxx

Deel Deze Pagina