Aaaaaah, mamakrul!!! Onbeschrijfelijk gevoel he, geniet ervan en rust vooral goed uit, je hebt het nodig!! En ben reuze benieuwd naar je meisje, prachtige naam!! Xxx voor jou!
Super gefeliciteerd krul!!! Geniet van deze super bijzondere tijd!! Linde, wat een prachtige naam! Heel veel geluk!!
Ik vind het echt raar; volgens ovulatietesten is mijn ei nog ver te zoeken... Ben erg benieuwd moegen naar de echo. Met clomid had ik altijd op dag 11 mijn ei en ik zit nu al op dag 18 en Eisprong is er nog lang niet!! Wie kent dit?
Gefeliciteerd Krullie!! En natuurlijk een hele mooie naam . Ik ben zelf altijd erg blij geweest met de naam Linde . De eerste week is inderdaad heel onwennig, maar dat gaat snel beter.
Ik denk dat er toch iets niet goed gaat met de puregon en mijn lichaam, net ovutest , niet eens meer een 2e streepje te vinden.. En dat op dag 18.. En mijn eitjes zien er ook raar uit op de echo's die ik gehad heb, rare vormen, dus niet mooi rond.. Ik heb echt zo'n baalmoment nu.., heb echt het gevoel dat ik nooit word.. Gister etentje met vriendinnen gehad, en ja hoor, weer eentje zwanger. Hartstikke leuk maar doet me wel echt pijn.. Zou het nu nog een optie zijn om te verhogen deze cyclus? Op dag 19? En wat denken jullie, met clomid 50 had ik altijd een goede Eisprong, nu met puregon, dit rare verhaal.. Misschien beter aan de menopur? Of niet? Pffff, baal hier gewoon echt van!
Guusje misschien kun je even contact opnemen met de gyn en het voorleggen, misschien hebben zij een andere optie voor je. Vind het jammer voor je, en het lijkt alsof iedereeeeeeen ineens zwanger is, dat had ik toen ook... Krullie helemaal op de roze wolken, geniet er van!! Fijne zondag allemaal.
Krullie gefeliciteerd!!! Het is zoooo mooi om moeder te zijn! Een jaar geleden begonnen wij nu in het ziekenhuis en nu trotse moeder van onze mooie jinte.
Uiteraard weer slecht nieuws, lijkt wel of het niet mag.. Nu al maand 4 geen Eisprong.. Straks weer aan de Duphaston. Eitjes groeien al een week niet meer en 1 gekrompen.. Ga nu ff een potje hard huilen... Zie het ff niet meer zitten!
@krullie, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat jullie kleine dame er al is en dat het goed gaat met jullie! Geniet er lekker van meid! @ guusje, nou bij jou wil het echt ff nie lukken he! Misschien werkt puregon voor jou niet? Zou dat kunnen? In ieder geval heel veel sterkte xx @all, met onze gup gaat alles goed, is keurig ingedaald, en vanaf woensdag komt papa thuis dus mag het wel gaan gebeuren hoor Alleen mn vader had slecht nieuws gehad, hij heeft nierkanker.. Morgen horen we hoe ver het is en wat ze eraan gaan doen..
@mvdk Ooh nee! heel veel sterkte!! Hopelijk kunnen jullie snel jullie beeb in jullie handen houden! @guusje shit zeg meid!! Raar dat die eisprong nu niet meer komt. Konden ze in het ziekenhuis uitleggen hoe dat kwam? Bij mij was het ook heel wisselend. Ene maand mooi ei, andere maand niets. Z frusterend! Snap dat je het even niet meer ziet zitten! Kop op meid! Sterkte!! @citroen, hoe is het met jou?? @krullie ben zo benieuwd naar jouw eerste ervaringen! Hoe is het met jullie?
Ik werd net gebeld door t ziekenhuis en ik moet nu een week wachten, als ik dan nog niet ongi ben dan krijg ik Dupheston. Dan maand erop beginnen met Gonal F, omdat deze in kleinere stappen omhoog gezet kan worden.. Dan begin in met 85 ong..
@Guus: oh meis wanneer zit het je nou eens mee?! Spreek dat lijf eens even goed toe!! Duimen blijven, ondanks de drukte, nog steeds hard voor je draaien! @Mvdk: oh meis wat een vreselijk nieuws! Veel sterkte en knuff, hoop dat er een goede behandeling mogelijk is!! @Hier: bedankt voor jullie felicitaties! Ik geniet! Maar het is ook zwaar! Met de voeding gaat het niet zo goed, krijg waars ook meer uren kraamzorg nu. Geef nu borstvoeding, kolf daarna af en geef dat ook en dan ook nog kunstvoeding erbij. Ze was te veel afgevallen namelijk. Ik wil nog veel meer schrijven, maar ze begint alweer te jengelen Tot snel meiden! Hoop dat jullie ook snel je wondertje in je armen hebben en dat Guus snel een piepklein wondertje in dr buikje mag hebben!
Krul, ja, borstvoeding is ook e je heel zwaar!! Ik had te veel melk en mijn borsten konden het niet aan.., was van cup b naar cup F gegaan.. En Joa dronk niet goed dus dat was ook zo'n gekloot.. Dus ik weet er alles van! Na 3 weken ben ik uiteindelijk gestopt, ik vond het echt verschrikkelijk Maar ik wilde ook van mijn dochter kunnen genieten en door al die dingen, ook 2x in 3 weken tijd een borstontsteking ben ik gestopt. Daarna hebben we pas rust gekregen. Ik hoop voor je dat het mag lukken maar als het niet lukt gewoon laten gaan, een kindje is al zwaar genoeg en tijd vliegt voorbij, dus je moet gewoon lekker ervan genieten!! Dikke kus!
Guus knuffel voor jou! Mvdk, ook voor jou, en sterkte! Krull geniet er lekker van, voor je het weet zijn ze straks alweer 5.
Meiden, kijk nou.. Ben ik nou gek of worden de streepjes nou duidelijker? Dit is toch een teken dat de eitjes wel groeien? Laatste is van net...
Krullie, wat heb je een ontzettende knappe dochter.. prachtig, hopelijk genieten jullie met volle teugen van die kleine meid! Mvdk.. Wat een vervelend nieuws meid, wat zijn de volgende stappen voor je vader ? Guusje.. Pauze, pfff... dat is echt verschrikkelijk.. ook al is het maar een week, het voelt zo ontzettend nutteloos haha... Op je foto zie ik de streepjes idd donkerder worden.. Ik zou het goed in de gaten houden hoor.. niet geschoten is altijd mis !! Zijn er meiden die 'bewust' geen borstvoeding gaan geven? (Zoals ik?)
Guusje zo te zien wordt het wel duidelijker inderdaad! en Ukkie, ik ga geen borstvoeding geven.. Als onze beeb er is krijgt hij nutrilon standaard 1.