Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vogeltjes

vogeltjes Lid

Oct 30, 2012
    17
    0
    0
    @guusje27 Ja, ik moet gewoon naar het zh voor echo's hoor...ik denk ook dat we ons daar maar op gaan focussen. Ben bang dat het verwarrend is om ook nog eens ovulatie-testen te gebruiken.

Zaterdag de laatste Primolut genomen...nu afwachten wanneer ik, voor het eerst in bijna een half jaar, weer eens ongesteld wordt. Gek om daar naaruit te kijken hoor :)

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hier alles nog rustig.. Al mag het van mij wel komen hoor, slaap 's nachts bijna niet meer.. Heb afglp nacht alle uren van de wekker gezien, half 1, half 2, half 3 etc.. Blegh!
    Nog eventjes geduld!

Ik hoop voor je Vogeltjes dat je menstruatie snel op gang komt, na het stoppen bij mij bij Primolut duurde het een paar dagen maar was minimaal.....

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Vogeltjes.. Phoe heftig zeg, wel fijn dat ze er nu zo snel bij zijn.. Ik heb wel ovulatie gedaan maar omdat ik PCOS heb vond ik het alleen maar verwarrend (en duur!)

Guusje.. Dikke knuffel meid, het valt ook niet mee zo !!!!

Over 3 uur en 15 minuten dan mogen we ons kleine meisje weer eens bekijken... :)

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    En ukkie hoe was je echo?

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hai lieve meiden!

Hoe is het met jullie??

@Kim: aftellen meis!! Balen dat je niet meer goed slaapt! Dat is straks helemaal, dus dat hoop dat je toch nog ergens je slaap kunt inhalen. Je moet wel goed uitgerust zijn!

@Mvdk: hoe is het bij jou meis?? Is er al een beeb??

@Guus: hmmz wat doet je lichaam nou weer?!

@Uk en Juliave: begint bij jullie ook lekker op te schieten he :D
    Hoe was de echo Ukkie?
    Juliave: hoe is het met de babykamer? Al leuke spulletjes/kleertjes ed aangeschaft??

@Hier: alles goed, op en top genieten!
    Hebben een erg zoet kindje!! Ze huilt alleen maar als ze écht honger heeft en bij het aan- en uitkleden. Dat vindt ze vreselijk.
    Voor de rest is ze zooo lief en zoet! Heel tevreden!
    Maar misschien komt de verandering nog ;)
    We geven nu de "laatste" voeding om 0.00 uur en daarna komt ze uit zichzelf rond 4 uur/ half 5. Daarna weer lekker verder slapen tot half 9. Mag dus niet klagen!

XXX

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie... Ooh wat een heerlijke tijden !! Helemaal op de roze wolk dus, lekker genieten meid !!!

De echo was wel leuk maar moet zeggen dat de 20 weken echo écht het allermooiste is.. Nu kon er alleen een hoofd in beeld of haar buik, of haar been dus de bewegingen enzo zie je veel minder goed. Ons kleintje heeft een positieve bloedgroep dus ik heb de Resus D spuit gekregen, die ik na mijn bevalling nog een keer krijg. Verder groeit de kleine goed, ze is nu ca. 1400 gram, en ligt met alles iets onder gemiddeld.. Prima dus!

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoi dames,

vandaag controle gehad.. Was er een dik uur!
    Had een extra controle d.m.v een echo i.v.m de verminderd vruchtwater
    Moet vrijdag a.s weer terug komen en krijg dan weer een controle met de echo.
    Je ziet verder op de echo niets meer van onze uk, zo groot issie al haha! :)

Ukkie, mooi een kleine beeb dus...

Krullie, fijn dat het je zo goed bevalt en heerlijk dat ze toch al 's nachts een beetje doorslaapt!

Hier nog eventjes geduld.
    Heb vandaag een fotoshoot gehad met mijn gigantische buik!
    Als ik de foto's binnen heb plaats ik wel een paar in mijn album.

Fijne aaf allemaal!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Net mijn 1e spuit Gonal F gezet, hopelijk gaat dit weer eens zijn werk doen!!! En dat ik maar snel zwanger mag worden!! Ben inmiddels al weer 11 maanden bezig...:( en ik ben der klaar mee!!

Kim; ben benieuwd naar je foto's!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Guusje ik duim voor je !!!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guusje.. Succes..

Kimmuh.. Ook ik wacht op je foto's :D

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik heb tot nu toe deze nog maar ontvangen (en nog wel een paar, maar vind ik niet mooi.......)
    vrouwen, en hormonen het is nooit goed genoeg hahahaha

:$

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Mooi hoor Kim, je hebt echt een prachtige buik!!

Hier; dochtertje is vandaag geopereerd, neusamandelen eruit en buisjes gekregen. Was een heftige vermoeiende dag.. Alles is gelukkig goed gegaan alleen dochtertje is erg van slag. Ze ligt op bed en slaapt nog niet, ik duik er ook in, ben gesloopt!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Guusje heel veel beterschap met jullie kleine meid, hopelijk is ze snel weer de ''oude ik'' en houdt ze verder niets over aan de operatie. Komt vast helemaal goed!

Vertroetel d'r maar lekker!

14. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mooie foto Kim!! Echt leuk!

Guusje, succes ik duim weer voor je!

Ukkie fijn dat alles goed gaat!!

Vandaag dagje naar 9 maandenbeurs. Ben benieuwd :)
    Gisteren eerste bijeenkomst van de puffcursus gehad. Was erg leuk. Leuke groep lijkt me!

Fijn weekend ladies!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kimmuh.. Wauw, ik vind het wel een prachtige foto, en wat een buik.. moooooi !!

Juliave.. Have fun girl !

Guusje.. Hopelijk alles goed met de kleine meid!

16. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoi dames
    ben vanochtend/tegen de middag gestript nu lichtelijk menstruatie kramp.
    Advies van vk was om even te gaan liggen en slapen, lig in bed slapen lukt echter niet......
    Wie weet zet het ook door, en anders dinsdag terugkomen wordt dan normaal gestript. Spannend!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Oog Kim, spannend meis!! Hopelijk zet het door!! Ik denk aan je! X

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Denk het niet, inmiddels nu uit bed gegaan.... Heel lichtelijk menstruatie kramp nog maar dus kleine beeb heeft er nog geen zin in!:)
    Straks boodschappen doen, moet ook nog gebeuren!

19. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, spannend, misschien sta je zo in de supermarkt en begint het alsnog ;)

@guusje, beterschap met je meisje!

@krullie, wat heerlijk dat het zo goed gaat :) geniet er lekker van meid xx

@all, hier gaat het wel goed, ben het alleen wel zat :) Kan ook echt niet meer slapen en dat breekt je wel een beetje op maar ja hopelijk is die kleine er gauw klaar voor.. Woensdag weer naar de verloskundige en dan ging ze kijken of ze evt konden strippen.. maar ik denk zelf dat het pas 4/5 maart komt omdat dat symbolisch voor ons gewoon heel erg passend zou zijn.. Alleen lijkt dat nu nog zo ver weg! haha het is ook nooit goed he ;)

@juliave, was het leuk op de 9maandenbeurs?

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hee meiden, ik lees zo nu en dan nog even mee met jullie. Mooie foto's Kim.
    Ik ben afgelopen maandag bevallen van Daan en Sophie. Heb foto's van de twee in mijn album. Gaat goed hier. Zijn nog wel allemaal in ziekenhuis omdat ze iets te vroeg waren 36+1 maar voor een tweeling is dat best lang.
    Nu heerlijk genieten. Het is zo ontzettend mooi.

Share This Page