Linsiejj.. Gefeliciteerd, en nu genieten van die 2 knappe kindjes !! Hopelijk alles goed gegaan ??? Mvdk en Kimmuh.. Ben benieuwd wie van jullie het eerste is, het scheelt maar een dag... erg spannend voor jullie...!!
Dames, volgends mij loop ik in de weeën. Ik ben gisteren gestript en had lichtelijk menstruatie.. Echter vandaag slijm verloren, en sinds vanochtend steeds van die rot krampen. Sinds vanmiddag half 5 bijgehouden en krijg ze om de 10 minuten. Ga er vanuit dat dit de weeën zijn. Het is al zolang geleden, dat ik me eigenlijk niets herinner van het gebeuren bij mijn dochter....Behalve de bevalling zichzelf! Spannend
@linsie, gefeliciteerd!!! @kimmuh, spannend meid!! Ik blijf online met je mee kijken Stuur je even wat hormonen hierheen? Ik wil ook wel beginnen Oooh zie nu dat je bericht van gister was, dan is het vast doorgezet!! Hoop dat alles goed is met je xx
Je bent niet meer online Kim Betekent dit dat er nu een lief klein beebje in je armen ligt???? Ben zooo nieuwsgierig
Inderdaad normaal is kimmuh elke dag online, vandaag niet... Hopelijk goed nieuws... Nu jij Mvdk.. Daarna komt het voor mij steeds dichterbij... spannenddddd haha
Hai ladies, Vanmorgen fmmeting gehad, 1ei van 13 en 1 van 14! En bsv 5,7, zag er eindelijk weer eens goed uit!! Woe weer terug, spannend!!
Mooi guusje!! We duimen weer voor je!! Dit wordt jullie ronde!! Spannend Kim, ben erg benieuwd!! Krullie hoe gaat het? Wat zijn jouw eerste ervaringen als moeder??
Hallo, Ik ben na de primolut clomid gaan gebruiken. Gisteren de laatste ingenomen van 50 mg. Vrijdag eerste echo om te kijken of het wil groeien daarbinnen. Ik heb ook diabetes type 1. Ik ben benieuwd. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik ben benieuwd hoe de eerste echo gaat en wat ik niet moet vergeten te vragen. Ben nogal snel overrompeld tijdens een afspraak. Vriend gaat mee en die kan het ook vragen, maar die is dan meer bezig met kijken hoe het met mij gaat. De schat! Ik hoop op reactie!
Hoi allemaal.ben onderhand bevallen van een zoon genaamd Boaz. Hij is geboren op 24-2 om 4.29uur. Alles is goed we zijn gezond. Nu eerst lekker genieten!
@Kimmuh.. Gefeliciteerd met je kleine vent.. Boaz, prachtig/stoere naam.. moest er een half jaar geleden wel aan wennen maar je hoort de naam steeds vaker en vind hem steeds gaver! Geniet ervan... en zet er snel een foto op.... @Guusje.. we duimen voor je meid !! @Mvdk.. Jij bent aan de beurt Zo komt het voor mij ook steeds dichterbij hahaha
@Kim: jaaaa hij is er Leuke en stoere naam! Gefeliciteerd wijffie!!! Hoe was de bevalling??? Ging het een beetje vlot uiteindelijk? Thuis bevallen toch? Geniet hoor meis @Guus: jaaa ook voor jou goed nieuws!! Back on track!! Duimen gaat door! @Ukkie: jaja voor jou komt het ook steeds dichterbij Je kunt zomaar overvallen worden met 37 weken zoals ik Geniet nog even die laatste weken hoor! Ik heb het helaas niet echt kunnen doen door verhuisstress enz en heb daar nu wel spijt van! @Juliave: jij schiet ook lekker op meis, ruim over de helft!! Mooie buik?? Het is heerlijk om moeder te zijn, nog steeds onwerkelijk hoor dat ik echt mama ben! Het is heavy... wat ze zeggen is waar: je leeft alleen maar voor je kleintje en komt verder nauwelijks aan jezelf toe. Ik dacht altijd dat het wel mee viel, maar het is echt zo haha. Maar het is t allemaal waard! Heb nu eindelijk een vast ritme gevonden met voedingen en slapen dus dat is wel fijn. Dan kun je tussendoor wat dingen gaan plannen zoals het huishouden of een douche bijv Maar ze is zo mooi en lief, ik geniet! @Mvdk: you're next
Jaaaaaah, Kim, gefeliciteerd met jullie zoontje Boaz! Stoere naam hoor!! Nu heerlijk genieten en uitrusten! Dikke knuff
Krullie.. Misschien heeft de verhuisstress alles een beetje versneld? Maargoed, ik heb het idee dat ons meisje lekker 2 weken langer blijft zitten... Achja, ik tel vanaf vandaag gewoon nog 10 weken, dan zit ik zeker goed