Meiden, ik heb maar weer eens een foto'tje gemaakt.. 31+4 Mijn vriend zei gister maximaal 10 weekjes en dan zijn we met z'n 3-tjes... Smelt smelt hahaha...
Precies Uk, beter te veel tellen dan te weinig hoor Als je overtijd loopt, zit je anders zo elke minuut af te tellen! En overtijd lopen is niet ondenkbaar voor een eerste kindje! Prachtige buik meis, wauw!! Idd over 10 weken zijn jullie voor altijd met zn drietjes (of viertjes over een tijdje haha) zooo bijzonder
linsiej, gefeliciteerd met daan en sophie!! kimmuh, gefeliciteerd met Boaz! zo blij voor jullie allemaal meiden met mij gaat het goed hoor... nog altijd ups en downs maar ik ga door en met alle lieve mensen om me heen kom ik hier ook weer sterker uit xx
Hi meiden, op 24 februari om 20.14 uur ons prinsesje Lilly ter wereld gekomen verder verhaal volgt nog xxx
Boaz en lilly welkom op deze wereld! ! Julie zijn in een warm nest geland met ouders die heeeel erg naar jullie uitkeken! Ons meisje is alweer bijna 8 weken de tijd gaat zooo snel. Maar dat lachen en praten is ook wel erg leuk,
Hoi meiden Heb een tijdje niks van me laten horen maar was met andere dingen bezig. Mijn moeder is zaterdag overleden . Linssiejj, Kimmuh en Mvdk: Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Ach Linde..., gecondoleerd wijffie, wat een verschrikkelijk nieuws.. sterkte de komende tijd!! Dikke knuff
@Linde: meissie gecondoleerd...ik heb er geen woorden voor... is het plotseling gebeurd? Als je erover wilt praten mag het, hoeft natuurlijk niet. Heel erg heftig...wens je ontzettend veel sterkte met dit grote verlies. Knuff @Mvdk: waauw meissie gefeliciteerd Prachtige naam!!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal én een foto! @Guus: jaaa ook goed nieuws!!! Gaat dit 'm dan eindelijk worden?! Ik zeg TWEELING!
@Linde: ooh nee!!! gecondoleerd..verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende tijd!! @Mvdk: yeah gefeliciteerd mooie naam!!! Ben benieuwd naar je verhaal en ja natuurlijk ook een foto! @Guus: yes! Goed bezig!!! Ik ga duimen dat dit jouw ronde wordt!!! Go go go! Tot nu toe ben ik hekkensluiter dus het wordt weer tijd voor goed nieuws!! Duim duim @ukkie mooie buik!! Ziet er goed uit! Jij bent de volgende!! Spannend!! Aftellen!! @citroen fijn dat het goed gaat naar omstandigheden en dat je nog lekker meekletst hier!! Hier gaat alles goed! Buikje groeit heerlijk
Linde gecondoleerd! Knuffel voor jou! Gefeliciteerd Mvdk! Geniet er van! All: Foto's even geplaast in foto album van onze nieuwe aanwinst..Heb nu eventjes tijd om achter de laptop te zitten, Boaz slaapt nu even. Overdag is het een voorbeeldig kindje, eet slaapt en verder niet... Maar zodra het avond wordt wil hij er lekker bij zijn *Al slaapt hij nu even lekker... Ik kan jullie niet vertellen hoelang ik er in totaal over heb gedaan, ik was die vrijdag gestript en daarna de hele dag kramp gehad. Zaterdagmorgen slijmprop verloren, waarna de krampjes bleven. 's middags nog op visite geweest, en naar de briluniek gelopen vanaf parkeerplek... Vanaf half 5 in de gaten gehouden had de weeën om de 10 minuten. Rond 10en naar bed gegaan, en half 12 er uit, kreeg een rare kramp en een druk gevoel, moest mijn behoefte doen. Waarna ik 10 minuten op toilet heb gezeten te appen met mijn zus, omdat ik niet van toilet af kon komen de VK gebeld. (Was rond 20 over 12 'snachts) Opgehongen met de VK en ineens 0:26 kreeg ik de weeën om de 2 minuten. Terwijl daarvoor vanaf half 5 gewoon om de 10 min was. VK kwam, moesten nog even wachten op andere VK (in opleiding) Eenmaal aangekomen controle, had 5CM ontsluiting. 1:15 waren we in het zkh. Om 4:00u mocht ik beginnen met persen en om 4:29 is Boaz geboren. Rond 9:00u waren we thuis. Dus hoelang nou, geen idee..... Maar in verhouding vergeleken met mijn dochter sneller (Toen 1,5 a 2 uur geperst). Alles gaat nu stukken sneller, weet nog dat ik toen iets van anderhalf tot 2 weken heb gevloeit, en enorm last van de hechtingen had.. Ik vloei vandaag al bijna niets meer (Ben wel gescheurd, en heb een paar hechtingen van onder) Sinds gister stuwing, vandaag extreem erg dus hopelijk morgen afgezakt... Loop héérlijk met een paar kool blaadjes in m'n Bh! De pijn zakt nu veel sneller af, eerste dag moeite met lopen, zitten etc.. Toenertijd met mijn dochter écht wel een week last gehad.. Iedereen... Geniet lekker van jullie kleintjes, Guus & Citroen hopelijk voor jullie ook snel.... Inderdaad fijn dat je af en toe toch nog even kijkt Citroen Ukkie, wat heb jij een mooi bescheiden buikje zeg..Die van mij stond écht op knappen.....
@krullie.. Dank je wel.. @Mvdk.. Gefeliciteerd meid wat fijn.. we zien graag snel fotos voorbij komen.. Hopelijk alles goed met de kleine meid en met jou, nu lekker genieten !!! @LindeDD.. Meid, gecondoleerd.. Mijn god hier zijn geen woorden voor dikke knuffel en wil je iets kwijt kun je altijd hier komen schrijven natuurlijk !!! @Guusje.. Wauw, goed nieuws Toen het bij ons raak was was mijn BSM toevallig ook 8 mm! Klus ze @Julia.. Dank je wel, phoe ik ben de volgende.. Het lijkt zo verweg, toch maar een eng idee hahaha @Kimmuh.. Leuk om die bevallingsverhalen te lezen, fijn dat het zo goed met je gaat.. Ik ben ook erg benieuwd hoe ik alles ga ervaren Geniet van je mannetje! Hier, al ca. 2/3 weken veel last van harde buiken, steeds advies minder doen.. Ze komen en gaan wel 10x per dag. Vandaag bij de VK geweest hartje geluisterd alles goed, weer over de harde buiken gehad.. Advies met 6 weken met verlof ipv 4 weken en urine inleveren... Vanmiddag meteen gedaan, en jawel... Blaasontsteking, meteen medicijnen meegekregen. Moest ook bloedprikken voor suiker en ijzer, ijzer te laag. Minimaal 7,5 en mijn ijzer was 6,2 moet morgenvroeg opnieuw prikken bij het lap voor een 'officiele' test en dan gaan ze kijken welke medicijnen ik moet gebruiken tot het eind van de zwangerschap...De VK vond het raar dat ik nog zo actief was, en niet echt moe want dat zou echt moeten met die lage ijzer waarde's. Ben overdag wel wat moe, maar kan in de avond weer niet slapen.. Beetje vaag dus... Nergens last van en toch weer een hele lijst...
Tranen en een lach, het gaat hier allemaal samen... @Linde; heel veel kracht voor nu en in de tijd die komen gaat! Ik heb mijn eerste kuurtje primolut erop zitten. Afgelopen maandag, op dag 9 na het stoppen, menstrueerde ik nog niet. Even contact gehad met de gyn. verpleegkundige, ze heeft me meteen laten komen voor een echo. Mijn baarmoeder zag er uit alsof ik ieder moment ongesteld kon gaan worden. Op advies van de gyno ben ik gestart met 'de pil'...hier heb ik altijd goed op gereageerd en zou er dus wel voor moeten zorgen dat ik ongesteld wordt. Vanmorgen wakker met wat vervelende kramp in mijn onderbuik, en nu: ongesteld! Voor het eerst in een half jaar! (stiekem best wel blij mee dus) Over 2 dagen kan ik dus eindelijk beginnen met de eerste ronde Clomid!! Jeuhj!! Zijn er meiden die ervaring hebben met dat de reactie op de primolut lang op zich laat wachten, of niet komt?
Mooie pampers actie bij wehkamp; Tot 4 maart 2 pakken voor 11,- en gratis thuisbezorgd! Babyartikelen - Online Shop - wehkamp.nl - wehkamp.nl
@Kim: wauw leuk om te lezen zeg!! AL met al best vlot gegaan als ik t zo lees!! Fijn dat je zo goed hersteld!! Herkenbaar dat de kleine man er 's avonds bij wil zijn. Hier is Linde dan ook superwakker! Erg handig ahum @Juliave: heee das n vette aanbieding!! Thnx!!! Bestellen!! @Vogeltjes: spannend meid, hoop dat het aanslaat en t snel raak is! Geen ervaring met primolut, heb altijd provera gehad. @Ukkie: haha geen kwaaltjes, maar toch ook weer wel Zoveel harde buiken hebben hoort bij een blaasontsteking! Gelukkig ben je er bij, de kleine zou anders zomaar eerder kunnen komen. Hier ben ik na de bevalling ook weer op ijzer geprikt en had 6,5 hb ook te laag idd, terwijl ik me prima voelde. Heb nu ook ijzertabletten die ik 2 maanden moet slikken.
@Kim: aaah mooie foto's Prachtmannetje zeg, mooi gezichtje!! Trotse zus op de foto, wel leuk dat ze wat ouder is! Lief die vingertjes in zn mondje, Linde duimt hier ook, zo schattig!
Argh ik heb nu 2 keer aan lang verhaal getypt en 2 keer klikte ik op terug....... Ga straks weer even doen, ben er nu flauw van
Vogeltjes Bij mij sloeg de primolut ook niet aan, mijn menstruatie bleef zoals het was (Heeeel weinig) en gewoon om de 7 dagen, en 2 a 3 dagen ongesteld en heel minimaal dus. Omdat het bij mij niet aansloeg kreeg ik een verwijzing naar de gyneacoloog... Krullie, die ritme moet vanzelf komen kraamzorg zei dat het kwam doordat normaal in de nacht je buik in ruststand is.... We zullen zien. Gisteren was Boaz wakker geworden om 19:45 en wakker gebleven tot 1:30u. Daarna 5:00u weer wakker en 5:15 de fles. Ik mag hem nu 90 ML aanbieden, en nu om de 3 a 4 uur, hangt van hem af wanneer hij écht zin heeft. Hij drinkt behoorlijk veel, maar ja is ook een flinke kerel. Morgen komt de huisarts even langs, kennismaking en een onderzoekje..Boaz maakt soms behoorlijke uithalen waar je U tegen zegt.Alsof hij hetr erg benauwd heeft.... Wanneer mocht jij met Linde naar buiten toe? Gaf jij borst of flesvoeding? Fijne aaf allemaal!