Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik moet hem 4x pd van die spul geven, en KWAAD dat hij dan wordt.. Heb het nu 2x gegeven, dus vandaag moet nog 2x..Arm ventje!
    Boaz en ik hebben geslapen van ongv 13:45 tot 15:00 maar was eigenlijk te kort hahahaha
    Afgelopen nacht heeft hij het wél super gedaan..Voeding om 2:00 en toen weer om 6:00
    Maar 's avonds was hij wakker van 17:00 tot 23:00.
    We nemen het maar voor lief! :)
    Vandaag zit tussen de voedingen 3en half tot 4 uur,dus da's ook netjes..

@Linde, die prikjes blegh moet er nog niet aan denken...
    En er komen nog zoveel......
    Beterschap met jullie meisje,
    er wordt gezegd dat een badje de pijn verlicht.. Dus lekker ff badderen! :)

2. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi ladies!

Heerlijk al die verhalen. Kan ik me steeds beter voorbereiden. Voor zover dat kan dan :)

@ Krullie: Dat is inderdaad veel bezoek. Wj hebben besloten om een kraamborrel te doen. Natuurlijk niet voor de naaste vrienden en familie maar wel voor de mensen die iets verder van ons afstaan zoals neven nichten etc. Bezoek is leuk maar het kan inderdaad te veel zijn.

Gaat het al beter met haar drinken??

@ Kim: Balen dat Boaz spruw heeft. Hopelijk gaat het snel beter!!

@ Guusje: we gaan zo voor je duimen!! Wanneer is je NOD?? Duim duim duim!!

@Linde zielig die prikjes! :( voelt ze zich al beter??

@ukkie aftellen hè!! Spannend dat jij de volgende bent!! Wanneer start je verlof?? De mijne na Pinksteren! Aftellen :)

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Kim: Arme Boaz. En voor jou is het natuurlijk ook niet fijn dat je hem dat moet geven.
    Dat badje ga ik onthouden voor de volgende keer. Over 5 weken moet ze weer prikjes :(.
    Dymph voelde zich gisteren alweer een stuk beter gelukkig. Ze was weer lekker aan het lachen :).

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linde: fijn dat het beter gaat en ze weer vrolijk is!

@Kim: bedankt voor de tip wbt het badje, onthouden we!

Hebben jullie ook allemaal die zachte wikkeldoek van Moeders van Moeders?? Moet er opeens aan denken nu ik de advertentie lees :p Dat ik er zooooo blij mee ben!
    Ik wou dat ik er meer van had zeg, wat een succes is die doek!! Ze ligt er zoooo heerlijk zacht en warm in!!
    Echt een supercadeau vond ik het!!!

Hopelijk een tweede doek bij de tweede zwangerschap :p

5. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @krullie ik heb hem nog niet gehad omdat er leverproblemen waren. Kreeg pas een mail dat ze weer binnen zijn dus dat ze binnenkort komen. Ben benieuwd :)

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Mijn NOD is de 14e!

7. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Guus!! Nog een weekje wachten dus!! Duim dum duim!

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Krullie.. Nou eerlijk gezegd zie ik (soms) best wel op tegen de bevalling, dat ik de pijn enzo niet aankan, en het andere moment denk ik ach dat komt wel goed... (Ben gelukkig niet echt een watje) Dus dat ik moet genieten van de bevalling.. hmmm kan er helemaal niets bij voorstellen haha.. Ja vriendlief is erg lief en betrokken dat is érg leuk!

Die wikkeldoek van moeders voor moeders heb ik ook, wist niet dat ik hem kreeg maar toen ik klaar was kreeg ik een kaart met die doek, hij is inderdaar ÉRG warm en mooi.. ben er ook heel blij mee, nu nog in gebruik nemen :p

@Julia.. Ik ben de volgende ja, (lees verhaaltje boven) best spanning die bevalling, maargoed.. we zullen zien.. Ik ga 4 weken van te voren met verlof, dus mijn laatste dag is 29 Maart :) Inderdaad aftellen. Werk ook bij mijn ouders, daar kan ik niet helemaal met verlof dus zal daar regelmatig binnenlopen om wat zaken te factureren....

@Guusje.. Spannende week meid, wij gaan voor je duimen !!!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Meiden die pregnyl ook hebben gespoten/spuiten; wordt jullie bloed ook nog gecheckt na Eisprong?

Om te kijken of je wel een Eisprong heb gehad?

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Wat is t stil hier.....

Hier; nu al vanaf Eisprong flinke menstruatiepijn en steken in onderbuik.. Ook ben ik erg moe.. Maar die link kan ik niet leggen want dat kan ook door ziekte komen. En zware borsten. Niet echt pijnlijk maar ze voelen zo zwaar... En maagzuur. Maar goed, volgens mij heb ik elke maand weer andere klachten dus enige wat ik kan doen is afwachten!

11. sunshineS1976

@Guus: haha je hebt idd elke maand andere klachten geloof ik :p Heerlijk dat lichaam van je haha
    Helaas kun je niet meer doen dan afwachten! :(
    We duimen weer vrolijk en optimistisch met je mee naar de 14e hoor!
    Ik heb geen check gehad na pregnyl/eisprong, maar Citroentje volgens mij wel... volgens mij is het niet ook gebruikelijk dat ze het doen. In principe moet je een goede eisprong hebben als de eitjes rijp waren.

@Uk: je werkt bij je ouders? Dat lijkt me wel leuk en relaxt! ;)
    Onvermijdelijk om dan niet tussendoor nog even wat te doen inderdaad.
    Maak je over de bevalling niet te druk. Ik kan me overal druk over maken, maar daar maakte ik me niet druk over haha
    Het is je eerste, dus je hebt geen flauw idee van de pijn en wat er allemaal gaat gebeuren, profiteer daar van ;)
    En nee de pijn is echt vreselijk, al kan ik het me niet meer helemaal goed herinneren... maar het is tegelijkertijd zooo mooi allemaal... bizar.
    Ik heb uiteindelijk ook een pijnstilling in mijn bil gekregen. Wou absoluut geen ruggenprik. Die pethedine injectie haalde de scherpste randjes er vanaf en zorgde ervoor dat ik die 1,5 minuut die er tussen de weeën zaten, heerlijk wegzakte in een zee van watten.
    Als je het niet trekt, kun je altijd terugvallen op pijnstilling. Het is er niet voor niets. Laat het allemaal over je heen komen, het is zo'n natuurlijk iets, jouw lijf weet wat het moet doen als het zover is.

Die wikkeldoek is gaaf he :D
    Ik wist ook niet dat ik m kreeg, was een erg leuke verrassing!

Hoe gaat het met de andere meiden hier en de pasgeboren beebjes???
    Lekker gewandeld en genoten van het heerlijke zonnetje?

Fijn weekend allemaal!

12. sunshineS1976

Mijn meisje is alweer 1 maand oud....!!

Pfff!
    Hoe leuk ook, je ziet dr elke dag veranderen, ze kan steeds meer... toch gaat het ook ongelofelijk snel :(

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Gaat snel he Krul, mijn meisje is alweer 2.. Gaat zooooooo snel!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ladies, zit nu 9dpo en jaaaaaa ik weet t veel te vroeg om te testen maar toch gedaan. Zien jullie ook iets?

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Trouwens met middagplasje...

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    En test van net;

17. sunshineS1976

Ik zie zeker watt!! Maar ik vrees dat het nog een restje pregnyl is, vorige keer toch ook op 10dpo een posi test??
    Wil je niet ontmoedigen hoor lieverd, gun het je ook zooo!!
    Ik blijf voor je duimen!!

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik hoop het voor je Guusje!!!

Krull, even een rare vraag hoor had al een topic geopend maar krijg geen reacties jammer genoeg.
    Ik ben tijdens.de bevalling uitgescheurd, 2 witte hechtingen had (zijn er vorige week vrijdag uitgehaald) en 2 / 3 paarse, deze zouden zelf oplossen binnen 3weken na de bevalling.......
    Nu komt mijn zin langzaam terug, of eigenlijk niet langzaam hahaha maar zou het kunnen? (ik vloei niet meer) maar ivm de hechtingen.....

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik had 3/4 dagen geleden een omowitte test.. En zit nu 11 dgn na pregnyl..

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Bovenste test is van vandaag, onderste van gisteren

Share This Page