Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Echt Guus??????????????????????????!!
    Aaaaaah als je 3-4 dagen geleden een witte had.... OMG!!

Over 2 dagen weer!!

@Kim: hahaha moet wel gniffelen om je vraag !
    Ik vraag me een klein beetje hetzelfde af haha

Ik heb weer ontzettend veel zin, al 2 weken ofzo, maar ik durf niet!! :p
    A: vk zei 6 weken wachten ivm infectiegevaar. Nu voel ik me helemaal top en ik heb maar 2 weken gevloeid maar vriendlief heeft die 6 weken goed in zijn oren geknoopt
    B: ik had 1 oplosbare hechting en heb geen pijn of wat dan ook meer van onder, maar ben wel bang voor pijn. Gek he? Dat het zeer doet of dat ik niets voel en alles nog uitgelubberd is :p

Ik heb er wat naar gegoogled en waren genoeg meiden die al na 2 weken weer sex hadden...om je hechtingen hoef je je niet druk te maken, als ze niet al opgelost zijn dan hebben ze hun werk al wel gedaan en is je huid gewoon weer hersteld.
    Ik vraag me eerder af waarom ze 6 weken ivm infectiegevaar aanhouden, maar miss is dat alleen als je nog vloeit?

In ieder geval, als je je gang gaat, let me know hoe t was hahaha :p

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Krul; ik had ook pas weer sex na 2 maanden hoor.., ik vond t doodeng!!

En ik doe morgen weer een testje hoor, kan nu echt niet meer zo lang wachten! Haha, helemaal als je het verschil ziet tussen test van gister en vandaag.. Dus spannend!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik dirf het puur niet om de hechtingen... De verloskundige heeft alleen gezegd wanneer ik er aan toe was het wel verstandig is om het veilig te doen ivm enorme vruchtbaarheid... Nou ja heb condooms in mijn nachtkastje :p

Die 6 weken is voor het vloeien,.omdat die 6 weken daarvoor staan....
    Het kan zolang duren. Al is dat echter bij mij niet zo....

Nou ja ALS het zover is hoor je het hahahah

(je zei dat ik me.over de hechingen geen zorgen hoef te maken, snap dat hetcde werking wel heeft gedaan.. ) maar komen we daar niet tegen aan enz.
    dan?

Beetje off topic nu hè..... :)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Test vanmorgen :D:D

5. sunshineS1976

EN? Hoe was het????? :p

6. sunshineS1976

OMG Guus! Ik zie n streep!!
    Zal toch nie waar zijn :D:D:D:D:D

Mag ik je al feliciteren of wachten we nog even een dikkere streep af??? Dit ziet er goooeeeeddd uit!!! :D:D:D:D

7. sunshineS1976

Is dat zo??? mmm! Ik verwacht niets vanwege pcos...dus geen voorbehoedsmiddelen hier. Pil komt er niet meer in en condooms passen niet dus :p

En als je tegen die hechtingen aan komt wat dan? Volgens mij merk je daar dan niets van en kan er niets gebeuren verder hoor. Anders bel je de vk even? :p haha Maar zou dat met zo'n vraag ook niet snel doen haha
    Ik moet vrijdag naar mijn vk, ik wil t wel voor je vragen hoor :p

Ennuh; zo ruig wou je toch ook niet tekeer gaan de eerste keer offe??? :p :p
    Zou het gewoon voorzichtig proberen ;)
    Ben erg benieuwd :p hahah

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik loop te stuiteren hier!! Zal het dan eindelijk zover zijn? We wachten nog even op een knaltest..,pffff, wachten!!

En de sex was gewoon gelijk weer goed hoor, alleen geestelijk moest ik mezelf er aan toe geven, dat duurde een paar weekjes daarna..

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Nou wat denken jullie..... Vandaag weer lichtelijk bloed verlies, beetje oranje achtig. DAMN! Hahaahhaha
    Moet toch maar even geduld hebben, mijn lichaam heeft er blijkbaar niet zo veel trek in dan ik.

En nee Krul, ik denk niet dat het er ruig aan toe gaat de 1e keer althans, niet als het aan mij ligt :p

Guus! Zie toch echt wat hoor!!! Wanneer kan/ga je weer testen?

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Kim; ik den morgen, langer kan ik toch niet wachten :D

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Nou mn duimen draaien voor je!!

Ben benieuwd :D

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kimmuh.. Hmm, ik heb geen idee meid sorry!

Guusje.. Weet je hoeveel eenheden pregnyl je hebt gehad? Volgens mij halveerd het per dag.. Als je een paar dagen een witte test had ziet dit er wel HEEL erg goed uit :D Mijn duimen draaien overuren !! Spannend !

@Sex.. Ik hou er normaal wel van, maar moet zeggen dat ik mezelf met zo'n buik niet echt sexy/aantrekkelijk vind.. Hier dus wel af en toe hoor maar niet zo erg als voor mijn zwangerschap..Vind het ook een raar idee... Vind het wel zielig voor vriendlief, maar hij begrijpt me wel..

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ukkie, heb 5000IE gespoten 12 dagen geleden..

14. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Haha dames wat een gesprekken. Hier keizersnede dus ander verhaal maar echt niet de zes weken afgewacht hoor!

Guus spannebd...

Andere vraag. Ook wij gaan niet meer aan de pil maar mag komende 6 maanden absoluut niet zwanger worden vanwege buikwond maar het liefst een jaar niet. We hebben samen besproken in oktober er weer voor te gaan.

Ik ben echter na 9 weken nog steeds niet ongesteld. Had gehoopt dat mijn lichaam het nu ging begrijpen.... Hoe zit dat bij jullie?

15. sunshineS1976

@Kim: he bah!! Dan moet je nog even wachten idd!
    Jammerrr!!

@Guus: jaaa het ziet er heel goed uit!! We wachten voor de vorm nog even een knaltest af dan, maar ik heb goede hoop dit keer!!!

@Ukkie: oh meid ik voelde me ook moddervet tijdens zwangerschap dus veel minder zin. Had wel zin hoor, maar hier helaas vriendlief die wat afwijzend tegenover sex stond. Zeker toen er echt een dikke buik in het spel was had hij er behoorlijk wat moeite mee helaas! Dan waren we echt met drieën ipv twee en wat als de baby er emotionele schade van zou ondervinden :p pfff
    Met je vriend bespreken hoor, natuurlijk heeft hij er wel begrip voor dat t minder hoeft, niet zo gek ook! Makkelijk gaat het ook allemaal niet meer met zo'n dikke buik ;)

@Jupje: haha de zes weken niet afgewacht, toe maar! Ging dat wel een beetje met zo'n buikwond dan?? Lijkt me toch behoorlijk pijnlijk!
    Wauw wat gaaf dat jullie er in oktober weer voor willen gaan!! Ik wil ooooook weer!! Wil ze het liefst toch snel op elkaar als ons dat gegund is!!
    Maar het liefst wel zonder mmm... Maar daar vrees ik voor.

Jammer dat je nog niet ongi bent geworden meis... bij sommige meiden is de pcos weg na een bevalling, maar lang niet bij iedereen. Vrees er hier ook voor...
    Misschien komt het nog hoor! Geef de moed nog niet op!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Aaaaaaaaaahhhh!!!!! Krul, daar komt je test!! :D

17. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Ohhhh guus super!!!!!! Gefeliciteerd!!!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Guusje: Ja!! Gefeliciteerd!!! Eindelijk :).

@ Jupje: Geef je borstvoeding? Dat kan er namelijk ook voor zorgen dat je cyclus nog niet op gang komt.

Ik wil op de duur ook nog wel een tweede denk ik, maar ik moet er nog niet aan denken hoor. Eerst maar eens kijken hoe het met één gaat :).

19. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    @linde heb borstvoeding gegeven de eerste 6 weken. En denken aan een tweede.. Tja als het dedalijk weer een jaar duurt willen we wel op tijd weer gaan proberen. We hopen dat ons een tweede op de natuurlijke wijze gegund is en ach ja anders dat een tweede uberhaupt gegund is.

@krullie keizersnede is mij enorm meegevallen. Grootste probleem vond ik het niet zelf mogen autorijden.

Hier nu genieten van de laatste drie weekjes vrij met mijn meisje

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Dit is toch geen pregnyl 5000 meer toch? Is nu 13 dagen geleden dat ik gespoten heb!

Share This Page