Guusje.. GEFELICITEEEEERD !! Nee dat is geen pregnyl meer als je 5000 eh elke dag halveerd zit je nu op 1,44 ofzo veeeel te weinig om positief aan te geven
Guusje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!! KUS KUS EN EEN DIKKE KNUF! @all..... Ik kon er niet meer tegen, dus 2 weken+2 dagen na de bevalling ''het'' toch maar geprobeerd.... Ging goed!
Ja natuurlijk heb ik m gezien!! Blij dat ie gebruikt kon worden en natuurlijk een super resultaat afgeeft Hoeveel zouden het er zijn???? 1 of 2 beebjes???
Hoe voel je je??? Vast het gevoel dat je de hele wereld aan kunt Wanneer staat de eerste echo gepland???
@Mvdk: ben zeer benieuwd hoe het met de oprichtster van dit topic gaat!!! Hoe is het met je mooie lieve meisje??? Hoe bevalt het moederschap? Weet iemand hoe het met MamavanMarouan is?? Zij kletste hier ook altijd mee tot 15 weken zwangerschap en sindsdien niets meer gehoord hier of heb ik er overheen gelezen? Wel jammer, ben wel benieuwd hoe het gaat.
Hoe is het met je buik trouwens Kim? Weer lekker terug in proportie of nog wat los vel? Hier is het wel weer plat, maar nog wel best flubberig! Ik moet morgen trouwens op nacontrole bij de vk in het zh. Weet jij of iemand anders wat ze gaan doen?? Alleen babbelen of willen ze het ook nog even down under bekijken of?? Ik heb geen idee waarom het moet eigenlijk.
MamavanMarouan... nou je het zegt... Ze is gister om 17:21 nog online geweest, maar heeft vanaf 10 januari geen berichtjes meer gestuurd... Hopelijk is alles goed... Misschien even iemand een privé berichtje sturen?
Ik heb eigenlijk geen idee Krullie ik heb dat nooit gedaan. Ga dit met Boaz ook niet doen. Moet wel zeggen dat ik maandag a.s een afspraak heb bij de huisarts, want Boaz maakt verschrikkelijke erge uithalen bij de fles en na de fles en wordt steeds erger... Alsof hij het heel erg benauwd heeft, maar ademt verder wel normaal. (En gelijk een gesprek over de pil, want ik ga straks aan de gewone pil, al vind ik het wel erg spannend!) Hier wel een dunne buik maar wel wat loshangend vel, maar vind je het gek.. Hoe zo'n buik ik ook had hahahaha Over 3/4 weken naar de sportschool en buikspier oefeningen doen en hopelijk voor de zomer weer een strak buikje! Ben wel 64 KG, terwijl ik voor mijn zwangerschap 68 KG was..