Krul, ik heb wel zo'n bruine navel en die streep naar onder en boven... Is die bij jou al weggetrokken? Vind het verschrikkelijk... Heb je ook striae?
Duidelijk Guuuuusss!!! Mooie donkere streep al op je NOD! Ik zeg; het zijn er tweeeeeeeeeee!! hahahaha nee hoor ik weet het niet, maar het maakt ook niet uit toch!? Stop nu maar met testen, wel duidelijk!! Maak maar snel een afspraak voor een eerste echo! @Kim: ik heb geen donkere streep onder mijn navel, heb m ook nooit gehad! Striae wel, maar had al wat voor de zwangerschap... Dat heb je goed voor elkaar zeg, nog lichter dan voor je zwangerschap! Ga maar snel naar de ha met Boaz ja, dat is wel zielig! Ik ben ook al 2x bij de ha geweest met Linde, maar niet ver gekomen. Ook een beetje zelfde klachten en dacht aan (verborgen) reflux en ook rare geluiden maken en huilen en kokhalzen, maar ik krijg alleen maar te horen dat alle baby's dat hebben... Volgende week moet ik met haar op nacontrole bij de kinderarts in het ziekenhuis. Ik denk dat die wat meer van babytjes weet dan een simpele huisarts. Maar succes hoor met Boaz en laat ons weten wat de ha zegt! @Uk: ik stuur MvM wel even een pbtje!
@Krullie... Top, hopelijk horen we snel iets Zijn we nu allemaal zwanger? Misschien kunnen we even een lijstje maken geboren & uitgerekend ? Ben wel erg benieuwd namelijk! @Guus... Nogmaals gefeliciteerd meid.. WELKOM BIJ DE CLUB
Haha, ja Thanks Uk..! En ja Krul, nu stop ik met testen, wilde nog wel een mooie duidelijke test zien, ben ik dol op! Maandag naar t ziekenhuis en dan maken we gelijk een afspraak voor een echo.., kan niet wachten!
Spannend Guusje, laat je weten wanneer je echo is? Krul, ik laat het maandag zeker weten wat de huisarts heeft gezegd. Heb vanochtend met mn telefoon opgenomen hoe erg Boaz zijn uithalen heeft, want je zult zien komen we bij de HA en hij is een voorbeeldig kind, zonder geluid te maken hahahaaha Zal niet de 1e keer zijn als ik er kom met klachten en uiteindelijk niets te horen is (Bij mijn dochter zovaak gehad). Ik hou je/jullie op de hoogte! Vandaag voor het eerst boodschappen gedaan, moet zeggen ben nu BEK AF! Mijn man had de afgelopen 2 weken boodschappen gedaan, mn schoonmoeder was vanmiddag bij ons in huis even aan het oppassen op Alyshá en Boaz, zodat ik zelf rustig boodschappen kon doen. Maar damn, dat viel toch wel zwaar....
heee meiden allemaal.. allereerst SORRY SORRY SORRY dat ik zoooo lang niets van mezelf heb laten horen . Ik heb al jullie verhalen zeker wel gelezen en met jullie meegeleeft en meegenoten. Heel veel meiden zijn al bevallen.. Stuk stuk voor allemaal gefeliciteerd meiden ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie wondertjes.. Heb de bevallingen niet helemaal meegekregen maar volgens mij is het bij de meeste wel goed gegaan toch..?? En wat ik een van het beste maar dan ook beste nieuws vind om te lezen is dat GUUSJE ZWANGER IS .... Ben echt zo blij voor je meid al die moeite die je hebt moeten doen en nu is het eindelijk zo ver...Kan niet vertellen hoe blij ik voor je ben. Kan me voorstellen dat je heel ongeduldig ben voor je echo die er aan komt binnenkort. Ik denk dat het er 2 zijn want je testen waren al best wel donker (niet dat het daarop te baseren is ) maar wel omdat je natuurlijk ook 2 eitjes had..Ben benieuwd hoor, denk toch echt dat het er 2 zijn. Wat denk je zelf..?? Waarom ik niet heb gereageerd is eigenlijk omdat ik altijd online ben op me telefoon waarbij ik niet goed kan reageren. Voorheen reageerde ik vooral op me werk maar ik zit al een tijdje thuis dusja en thuis heb ik het ook heel erg druk met me peuter in de peuterpubertijd en daarnaast natuurlijk ook nog gewoon het huishouden... Ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst heb gereageerd en in welke periode het was. Maar met de 20weken echo was alles goed en het was toen al een lekker druk mannetje. Daarna ging eigenlijk ook alles goed maar met de 26 weken begonnen de harde buiken. In het begin waren het er niet echt heel erg veel maar het werd steeds erger. Totdat het gewoon de hele dag duurde, dus echt de hele dag gewoon door harde buik. Het doet zon pijn gewoon letterlijk steen iNme buik en alsof me huid uit elkaar terug wordt getrokken. daaarnaast ook nog eens de hele dag benauwd en zuchten en zuchten alsof ik lucht te kort kom... Heb met de verloskundige gebeld, en mocht gelijk langs komen...ze heeft inwendig gekeken maar daar was gelukkig alles nog rustig. Maar me buik was echt gewoon te strak en voor haar gevoel had ik teveel vruchtwater..verder klopt het hartje gewoon goed van de kleine dus dat was prima gelukkig. daarnaast moest ik me ook controleren op zwangerschapssuiker... Dit heb ik vandaag gedaan en omg ik ging zowat over me nek van dat drankje en zoveeeeel moet je drinken zeg. dus daar krijg k volgende week de uitslag van. ik heb inmiddels dus ook een echo gehad om te kijken of ik echt teveel vruchtwater had. Allereeerst de kleine groeit super goed en hij weergt nu rond de 1300gram dat was afgelopen maandag. En wat betreft het vruchtwater dat is ruim, dus wat meer dan normaal. Ik moet over 2 weken weer terug komen om te kijken of de kleine goed groeit en of het vruchtwater hetzelfde is gebleven of dat het meer is geworden. Dus hoop dat het gewoon hetzelfde blijft. Maar goed we zullen zien. Inmiddels nu ik thuis zit zijn de harde buiken wel een heel stuk minder geworden maar ik wil toch weer proberen te gaan werken. Maandag ga ik weer beginnen en als ik het toch te zwaar vin dan ga ik gewoon weer terug de ziektewet in.. Merk ook dat als ik alleen al bezig ben met me werk dus erover praten of ik wordt gebeld door me werk dan krijg ik direct een harde buik echt super raar. Onbewust stress ik toch terwijl ik niet zwaar werk heb... We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen..Ik begin ook weer echt heel erg snel moe te zijn en me zoontje van bijna 3 vergt zoveel energie, maar gelukkig kan ik hem altijd naar me schoonmoeder brengen als ik echt even rust wil hebben. Niet dat ik dat doe maar die optie hebben is toch wel fijn eerlijk gezegd. En daarnaast mag Marouan per 13 mei naar de voorschool dus dan gaat hij 4 dagen ipv 2 dagen. Hoop dat hij het daar naar zn zin zal krijgen en veel gaat leren. Dusja meiden nogmaaals sorry dat ik niets van me heb laten horen maar komt echt omdat ik altijd op me telefoon online ben. En daarnaast niet werk en de laptop ook nog is kapot is. Ik heb nu een ipad dus hoop wat meer te reageren. ik ben jullie echt niet vergeten hoor meiden en lees echt bijna alles met jullie mee.. dikke kusss
@Citroen: hoe is het met jou nu meissie??? @MvM: leuk weer iets van je te lezen Geloof je meteen dat je het druk hebt!! Een kleintje hebben rondlopen, in de peuterpubertijd ook nog eens en bijna hoogzwanger zijn is geen ideale combinatie! Spannend wbt de onderzoeken de komende tijd van vruchtwater en groei van je mannetje. Hopelijk gaat alles gewoon goed en voorspoedig! Succes op het werk weer, goed naar je lichaam luisteren en inderdaad stoppen als het niet gaat. Jij en de kleine zijn nu belangrijker. Hou ons op de hoogte svp! @Guus: hoe is het??? Heb je het al wat mensen verteld??? Hoe voel je je? Ergens last van? @Uk & Juliave: hoe is het met jullie? Last van kwaaltjes? Babykamertjes helemaal af en de uitzet al compleet?? Fijn weekend allemaal!
@mamavanmarouan.. Leuk weer eens wat van je te lezen, ik heb de ene keer ook meer tijd dan de andere keer.... Heb ook veel last gehad van harde buiken bij mij was het blaasontsteking.. Kreeg 5 dagen antibiotica en had na dag 2 al veel minder last! Lekker genieten.. @Krullie.. Ik ben er klaar voor, bijna alles gereed.. (bed nog ophogen) Dus laat die kleine maar komen op 37 weken... !! Heb alleen het gevoel dat ze zeker tot 41 weken blijft zitten.. Nergens last van, alleen dat ze erg 'hoog' zit
@Ukkie: superrrr!! Hoog lekker je bed op! Ik vond het heerlijk toen ons nieuwe bed kwam met 36.5 weken Dat was hoog genoeg voor de kraamzorg. Zooo fijn met in- en uitstappen! Ben zo benieuwd of je voorspelling uit gaat komen haha @Kim: hoe was het bij de dokter met Boaz???
@Krullie.. Ja mijn bed is nu 10 cm te laag, dus misschien leg ik er wel gewoon een extra matras op ofzo. Ben redelijk klein en vind de instap van mijn bed nu HEERLIJK hahaha, ik denk als mijn bed 10 cm hoger is dat mijn vriend me 'een voetje' moet geven om in te stappen haha.. Vanmiddag naar de VK dus kijken of ze in 2 weken tijd wel is ingedaald, of iig richting beneden is gegaan. Vorige keer lag ze nog (te) hoog voor het termijn.. Ach we zullen zien... Heb je nog een leuke foto van je meisje..?? Ben van het weekend bij mijn nichtje op kraamvisite geweest, Esmee was ook geboren bij 37+0 weken. Zooo klein maatje 44 was te groot, 2850 gram en 45 cm... Kan echt niet wachten als ik zo'n klen prulleke zie!
Leuk om wat van je te horen mama van marouan, we dachten al aan je! Krul, ik heb een doorverwijzing naar het zkh, voor de kinderarts. Krijg deze week een brief met daarin de afspraak dus even afwachten.....
Spannend..... onze dochter gaat vanacht zonder luier naar bed, wordt vaak uit bed halen en op toilet zetten maar hopelijk is ze snel 's nachts ook zindelijk.. tip voor de moeders: Wanneer je bezig gaat met zindelijk maken, pak dan 's nachts ook gelijk mee.. Dit heb ik niet gedaan... Alyshá was 2 toen ze overdag zindelijk was, en inmiddels 5 en had 's nachts nog een luier voor.............
Oohh ja en laatst zei iemand een lijstje te maken met al geboren kindjes, Bij deze de eerste 04-01-2013 Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr
Inmiddels dag 2...En het gaat echt goed hoor! 1e avond Alyshá iets te laat uit bed gehaald want ze had al een plas gedaan in bed. 's nachts was ze droog. Gisteravond haar iets eerder uit bed gehaald, was droog 21:30 uit bed gehaald en na het voeden van Boaz 2:00u weer dochterlief uit bed gehaald voor een plas. Vanochtend wakker gemaakt om 7:30 en was ze droog. Ben écht super trots op dr! 04-01-2013 Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr 24-2-2013 Boaz geboren. 52 cm 4310 gr.
Hier beginnen de kwaaltjes....... Heb ontzettende steken in mijn vagina/schaambeen, had er afgelopen week ook al af en toe last van maar vandaag heel erg veel. Volgens de VK komt het omdat de kleine aan het indalen is... iemand hier last van gehad?? Geboren: 04-01-2013: Jupje - Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr 24-02-2013: Kimmuh - Boaz geboren. 52 cm 4310 gr. Uitgerekend: 27-04-2013: Ukkie87 - Meisje