Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    kan t vreemd genoeg niet op de pc krijgen, kan m wel delen via whats app maar niet naar mn hotmail sturen in mp3, alleen in een amr bestand die ik niet kan openen via pc...

2. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, zie je pbtje

@guusje, woooooow GEFELICITEERD!!!!!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Ukkie: waauw wat ben je al ver :D
    Trek je het allemaal nog? Bijna verlof!

@Kim: bijna naar de kinderarts, nog heel even volhouden! Ben erg benieuwd wat ze gaan doen, want vaak is er op het eerste gezicht lichamelijk niets te zien... maar zijn de klachten er wel degelijk dus wat dan?!
    Ook allemaal erg intensief die zorg voor Boaz op deze manier poeh! Trek je het nog wel ?? Hoe gaat het snachts? Kan hij dan ook niet een paar uur doorslapen?

@Mvdk: oh meis wat naar dat het allemaal niet zo lekker gaat! Dat klinkt allemaal niet fijn die eerste bijzondere tijd. Ik heb ook bv geprobeerd, maar helaas lukte het ook niet. Erg verdrietig en vind het nog steeds moeilijk te accepteren maar het is niet anders.
    Ik hoop dat de osteopaat wat kan betekenen. Heb je daar al een afspraak bij?? Je hoort daar toch vaak goede verhalen over bij onrustige babys!
    Hoop dat alles snel beter gaat meis! Knuf!

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mvdk.. Oh meid wat vervelend, jullie horen nu helemaal op een roze wolk te zitten en zo is het erg vermoeiend, dikke knuffel hopelijk is er snel verbetering !!

Krullie.. Ja, mijn werkdag zit er over 1 minuut op, en dan alleen morgen nog, moet wel zeggen dat ik het erg spannend vind om alles achter te laten. Werk er nu 5 jaar en vind het erg moeilijk om alles los te laten, heb nl. in 5 jaar tijd veel opgebouwd en berreikt.. Maargoed, proberen los te laten, en te genieten.. en af en toe op de koffie mag best toch :D Verder gaat lichamelijk alles súper, heb het gevoel dat ons meisje zo tevreden is dat ze zeker tot 41 weken blijft zitten ;) Ben alleen redelijk klein (1.60) en heb wel redelijk veel last dat ze zo hoog ligt, ook al is ze aan het indalen.. Veel benauwd.. maar als dat alles is ;)

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
  6. sunshineS1976

@Ukkie: jeeeh verlof morgen!! ;)
    haha herkenbaar hoor het moeilijk vinden...ik had het ook. Met een dikke brok in mijn keel liet ik mij klaslokaal achter waar de nieuwe vervanger al in "mijn" kasten zat te snuffelen.
    Echter een week of twee later was ik alles al vergeten ;)

Ooooh wat een prachtig wiegje! :D:D:D:D

7. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden,

ik reageer bijna niet omdat ik het heel erg druk heb en ook weinig online ben..ik zit nu echt helemaal thuis, ben ook arbeidsongeschiktverklaad (officieel) zit nu al een tijd in de ziektewet maar goed. Ik heb afgelopen week weer een echo gehad maar het vruchtwater was nog steeds ruim en de kleine uk maakt het goed hij groeit goed met de curve mee...Hij woog rond de 1700gram met precies 30 wkn zwanger...De harde buiken heb ik nog steeds maar gelukkig wel minder sinds ik niet meer werk. Al ga ik een dagje naar buiten met gezin dan merk ik het gelijk, want krijg dan gelijk last van me bekken, rug en heupen. Ook de benauwdheid heb ik nog steeds, vk zeg dat ik dit allemaal wel zou houden tot aan de bevalling en dat de benauwdheid wel minder zal worden als de kleine gaat indalen. Meneertje ligt nu namelijk in een volledige stuit dus ben benieuwd wanneer hij gaat indalen...Gelukkig komt ik deze zwangerschap niet zoveel aan als bij marouan dus dat is weer een voordeel. Heb ook een beurs gevoel van onder (wat je hebt na het bevallen ). Gister toen ik op de bank ging zitten deed het gwn pijn van onder. IK dacht ga toch is kijken met een spiegel (jaa sorry dames maar moest toch ff checken) En toen ik keek zag ik gwn op me buitenste schaamlip iets diks. Toen ging ik het nalezen op internet en kwam ik uit op een vaginale spatader..Alls komt overeen met waar ik last van heb en vanochtend gig ik weer kijken en hij zat er nog steeds..Weet niet of ik ermee moet gaan naar de vk of ha..Het doet echt pijn zon dik gevoel van onder zelfs als ik normaal zit...Dusjaaa meiden hoop dat de tijd maar snel gaat en dat ik maar snel mag bevallen... nog 9 wkn max

@guus, spannend nog een paar daagjes en dan heb je je echo..ben benieuwddd...!!! succes met de misselijkheid

sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar lees het wel allemaal maar kan het niet onthouden...maar ik dacht ik reageer wel want anders lijkt het net alsof ik jullie laat zitten terwijl ik voorheen elke dag reageerde...

xxxxxxxx liefs

8. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden, ook weer even een beRichtje van mij.

@ukkie je verlof is begonnen. Joehoe!! Nu lekker gaan genieten en voorbereiden op het grote moment!

@guusje, aftellen tOt echo!! Spannend!!

@ mvm balen meis dat je je zo slecht voelt. Hopelijk komt je kindje snel! Gelukkig kan je nu wat meer rusten! Laat goed voor je zorgen!!

@krullie. Mvdk hoe is het me jullie

Hier alles goed. Alweer een weekje verder. Ben aan het aftellen tot mijn verlof. Ook hier wordt het langzaam zwaarder. Probeer zo rustig mogelijk aan te doen. Afgelopen week pretecho gehad, kleine maakt het erg goed! Ze lag alleen helemaal dubbelgevouwen en dus met haa voeten in haar gezicht dus we hebben geen goede 3D echo kunnen maken. Goede nieuws is dat we het vrijdag nog een keer mogen proberen. Toch fijn om ons meisje dan nog een keer te zien :)

Succes allemaal meiden, of met de laatste loodjes of met de kleintjes en guus natuurlijk met de eerste loodjes :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    MvM, rustig aan meissie.., wel vervelend dat je nu al af moet tellen, duurt nog wel ff natuurlijk.. Sterkte en ik denk aan je!

Juliave; dat met die echo dan herken ik nog van mijn dochtertje, wij mochten toen ook terugkomen en zelfs toen zagen we niks, toen al een eigenwijsje! ;)

Hier: buik en borsten groeien heel hard, veel sneller als bij mijn 1e zwangerschap. Ben al wijde truien aan het dragen, haha
    Misselijkheid is trouwens zo goed als weg, mits ik op tijd eet. Alleen nog erg moe..

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Voor alle geinteresseerden; ik heb nog een nieuwe foto van de fotoshoot in mijn album gezet, deze wil ik op canvas laten zetten, wat denken jullie?

Liefs

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Deze foto kwam ik net op de pc tegen, hier was ik bijna 37 wk van mijn dochtertje, echt bizar, en raar dat ik straks ook weer zo'n grote buik heb! ;)

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Voor je het weet Guusje heb je weer zo'n buik... en mischien nog wel groter..

Ben donderdagmiddag naar de kinderarts geweest, trok het niet meer die rare geluiden van Boaz, haalde van alles door mijn hoofd omdat mijn dochter vorig jaar ook is geopereerd aan een kieste bij haar linker long...

Boaz heeft tracheomalacie dat betekend dat het klepje van de keel naar de luchtwegen is slap, telkens als hij adem haalt wiebelt dit heen en weer en daardoor komen die geluiden.
    De kinderarts zei dat hij hier over heen moet groeien, en vaak doen kinderen dit ook :)
    en op internet staat dat als ze luchtwegen problemen krijgen of niet vanzelf overgaat dat ze dan wel onder het mes moeten.
    Hopelijk groeit zoonlief er gewoon overheen namate hij ouder wordt dat het geluid gaat afnemen....

http://www.medicinfo.nl/%7B5601c02f-0aca-46a9-9a3d-a37b512f9836%7D

Krullie, 'snachts komt Boaz gewoon om de 3 uren
    op het moment drinkt hij maar 90/120 cc. Niet echt heel veel,
    maar daarin tegen ben ik wel om de 3uur aan het voeden.
    (7/8 voedingen over 24 uur.)

Zit er sterk aan de denken om voor de nacht een schep bambix er door heen te gaan doen, waardoor de fles dikker wordt en dat hij dan wel wat langer doorhaalt...

Moet woensdag naar het consultatie bureau toe, dan krijgt hij ook z'n eerste prikjes.
    Dus 2 koude hydrofiele washandjes meenemen voor het verzachtend van de pijn...Arm mannetje!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Er kan geen filmpjes worden weergegeven hier op zwangerschapspagina.nl Jammer!

Zie onderstaande link:

Filmpje 1 met zwart beeld is tijdens de fles,
    dit gaat elke fles weer opnieuw

En filmpje 2 tijdens het slapen van Boaz.
    Dit gaat bijna de hele dag door ;)

Boaz fles - YouTube

Boaz slapen - YouTube

14. sunshineS1976

@Guus: waaah komende week het moment van de waarheid!! Prachtig beebje in wording op de echo :D
    Prachtige buikfoto! Jeetje wat een mooie buik, maar je hebt ook wel echt een prachtig figuur waardoor hij extra goed uitkomt!
    Hou ons op de hoogte hoor met je buikfoto's!
    Heerlijk die kwaaltjes en dat je buik groeit! Schijnt sneller te gaan de 2e keer!

Prachtige foto in je album btw.Knap dat de fotograaf dat moment zo heeft kunnen vastleggen. Vrolijkheid en liefde spat er van af. Love zwart/wit. Echt vergroten en aan de muur is my opinion! Love it!

@Juliave: Wanneer ga je met verlof? 34 of 36 weken?
    Jammer van de 3Decho!! Wel superfijn dat je terug mag, want je wil natuurlijk wel een mooi plaatje ;)

@MvM: Gaat je bevalling ingeleid worden als beebje in volledige stuit ligt?
    Hier is de kleine nog gedraaid met 32 weken dacht ik. Lag ook in stuit en zelfs vaak overdwars.
    Dat lees je best vaak, zo'n spatader van onderen. Kan volgens mij geen kwaad, maar echt fijn is het niet!!

@Kim: Jeetje dat zijn best heftige geluiden meis... kan me voorstellen dat je toch eerder bent gegaan dan de afspraak, zou het ook niet trekken!
    Fijn dat er iets is gevonden, al wil je ntl het liefst dat er niets is. Maar die geluiden zijn ntl niet normaal. Maar the bottom line: ze gaan er dus niets aan doen? Ook niet als hij erg veel last (huilen) er van heeft?

Linde krijgt met 2 maanden haar eerste prikjes, volgende week :(
    Koude washandjes? Geef me tips ajb!!
    Die moet ik op het huidje doen voor de prikjes of er na als verkoeling? Krijgen ze de prikjes in de beentjes of? En hoeveel zijn het er???
    Ga het moeilijk krijgen, kan het niet verdragen als ze pijn heeft :(

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja 2 koude hydrofiele washandjes na de prikjes op doen.
    Ze krijgt 2 prikjs in haar boven beentjes.
    Beide beentjes 1.
    Ze pakken een stukje vet/vel en daarin komt de prik.
    Alyshá zette het toen best op het krijzen en was daarna stil.
    Tip: na het "onderzoek" doe voor de prikjes alvast de romper wedr aan, truitje en sokjes zodat je alleen nog haar broekje aan hoeft te doen.
    Als je dat allemaal moet doen wanneer ze huilt is niet prettig!

Nee ze gaan er niets aan doen kinderen groeien er als het goed is overheen.
    Op internet staat dat dit wel kan duren tot de tweede levensjaar.....
    Hopen dat dat hier niet het geval is..

Ga ff stoppen typ via mn tel, boaz heeft ff een momentje dat hij alleen aandacht wil van mij.. :)

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul; ja ik kan er niks anders op zeggen, het doet jou meer pijn als haar, zeker bij die eerste prikjes.., geef je borstvoeding of fles? Tip; na prikjes gelijk borst of fles aanbieden, is ze het zo weer vergeten, dat deed ik altijd! Iedereen om me heen ziet mijn buik al, haha, check It out;

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja je begint toch al wel wat te zien!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier bloednerveus..., echo is verplaatst naar morgenmiddag! Mijn man had al een afspraak bij de Fysio in ziekenhuis dus ik had gebeld of we niet aansluitend konden, en dat kon dus!! Pfff, ik hou t niet meer, zooooo spannend!!

19. sunshineS1976

Aaaaaah Guuuuss!! Ik zenuw met je mee hoor!! Echt!!

Maar wat een mooi bolletje heb je daar al onder je trui verstopt!! Zit wel goed hoor wijffie :D:D:D

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    spannend guus!! :)

Deel Deze Pagina