@tante M: welkom! Het lijkt inderdaad alsof je wel gewoon een eisprong hebt, maar wellicht pas heel laat en niet tussen dag 14 en 25 ofzo waardoor je een heel lange cyclus hebt. Ook dan kan Clomid wel uitkomst bieden. SPannend dus al die onderzoeken bij de gyn en wat daaruit gaat komen. Ondertussen zeker door blijven klussen, je weet het maar nooit! @Miranda: bij Clomid kan zich ook later een eitje ontwikkelen... daarom moeten ze ook eigenlijk controles tm dag 21 blijven uitvoeren. Toch geloof ik er zelf niet zo heel erg in. Als er op dag 13 bijv niets te zien is, denk ik niet dat er iets nog gaat gebeuren... Maar het kan, niet voor niets dat het protocol is dat ze je tot dag 21 moeten volgen... Goed dat je al bent begonnen met Clomid. Er is niets mis met eigenwijs zijn Er komen een paar spannende dagen aan voor wat dames hier! Ga voor jullie duimen meiden!!!
net mijn de eerste dosis clomid gehad van deze ronde... en der bleef 1tj (neem nu dus 2x50mg) hangen achter in mn mond.... jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat zijn die dingen VIES! blegh! vorige keren niet gemerkt omdat ze toen goed door mijn keeltje gleden zoals ze moeten... man o man... ik proef et nog!
HOI ALLEMAAL! ok, nu begrijp ik het verschil tussen primolut en clomid! nu net de 2e dag primolut achter de rug nog 8 te gaan haha heb idd waarschijnlijk een eisprong, alleen zonder een menstruatie is die (behalve door continue te testen) moeilijk meetbaar. had zelfs op (noemmaar even) dag 1 een eisprong en daarna op dag 14 volgens de echo weer bijna een!!! dus ipv niet vruchtbaar ben ik zeg maar ubervruchtbaar???? juist.......hmpf?!!! ja nee joh erg duidelijk allemaal, lichaam van mij. toppie snap je heeeelemaal....... niet! haha hoop dat ik idd met 1 kuurgenoeg heb maar ga er maar niet van uit, durf eigenlijk ff nerges op te hopen de laatste tijd. merk wel dat ik de MK al beter een plekje kan geven, maar bern al 3 weken erg moe en lusteloos, dus denk dat nu pas alle spanningen eruit komen. succes allemaal met alle uitslagen! liefs
hallo meiden even een paar dagen afwezig geweest, zat er helemaal doorheen, maar sinds vanmorgen weer reden om blij te zijn
WAAAAAAAAAH VLEKKENGEK!!!!! gefeliciteeerrrddd!!!! vrijdag de 13e is dus écht geen ongeluksdag...!!!!!! edit: et is ook echt een mooie test... niet turen enzo... hoever ben je nu dan... hoeveel dpo is deze test??? hij is echt duidelijk! misschien zijn et er wel 2, haha ben zo blij voor je!!!
tijd voor een update dacht ik zo... MissMiranda: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg, FM 18-4 Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg Mvdk: 1e kindje, ronde 3 Clomid 50 mg, iui gepland op 4-3 Jupje: 1e kindje, ronde 2 Clomid , fm 6-04 2 eitjes van 18 mm Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden. Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden Moefoe: 1e kindje Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl Zwanger: Mrdam: uitgerekend op... Vlekkengek: uitgerekend op... weet zo niet alle ontwikkelingen uit mn hoofd dus moet waarschijnlijk nog verder worden aangepast...
@ Vlekkengek, wat goed!!!!!!!! gefeliciteerd. Das nou goed nieuws. Hopelijk volgen wij allemaal ook snel Strooi maar wat HCG in de rondte, misschien helpt het. @ all Heb vanmiddag in mn pauze de eerste spuit gezet. Was eerst best zenuwachtig, maar dat was meer ook omdat ik in tijdnood zat. Ik kon gewoon niet meer wachten tot half zes/zes uur Had afgesproken om bij mn ouders te eten, vandaar.... (ik zit nu ook stiekem achter hun laptop hihi) Viel echt mee, ik zette m hup in 1x in mn buik. Hopelijk gaat het wat doen... @tante M welkom. @krullie je hoeft nog maar 3x te spuiten!!! Ben zo benieuwd voor maandag. Hoe laat mag je? Laat het ons snel weten he of er wat te zien is! Juliave is er inmiddels wat gegroeid? Miss Miranda, ik had niet zoveel moeite met slikken van clomid, gewoon plens water er tegenaan gooien Idd niet zo lekker als ie achterin je keel blijft hangen. Ook voor jou volgende week een spannende dag! Hoe is met alle andere meiden? Ik merk alweer wat mijn stopwoorden in deze forum zijn: spannend, benieuwd, hopelijk, spuiten en clomid haha. FIjn weekend allemaal!!!
@imno... super dat het spuiten goed ging!!! en ik heb gelukkig geen moeite met de clomid innemen, maar nu bleef ie dus hangen en daardoor proefde ik em... baaaah! jij ook fijn weekend!!!
@Vlekkengek: GEFELICITEERD MEID!!! Ben superblij voor je! Ga duimen dat je beebje de komende 8 maandjes lekker in veilig in je buikje blijft zitten! Prachtige test!! @Imno: heeeerlijk dat het spuiten je mee viel meis!! Gelukkig maar! Ik ben psychisch niet helemaal 100 % denk ik *bang voor een naald* Gelukkig hoef ik zaterdag en zondag sowieso nog en dan hoop ik maandag op goed nieuws! Moet om 16.15 dus 17.00 hopelijk wel weer thuis. Weet niet hoe ik moet reageren als ik hoor dat er nog 0,0 iets te zien is... maar ik moet positief blijven en van het goede uitgaan! @Miranda: bleeeeh!! Ken de smaak!! Heb het ook een paar keer gehad. Heb een beugel en een "spin" in mijn gehemelte en daardoor willen ze niet altijd in 1x achterover... Even lekker wat fris erachteraan nemen om de smaak te vergeten
vlekkengek; jeahhh van harte gefeliciteerd weet je zelf hoever je ongeveer bent? ik ben gister bij de verloskundige geweest voor de eerste keer en was gister 8weken .22november ben ik uitgerekend. weer hartje zien bewegen/gehoord en was al goed gegroeid.
@vlekkengek Wat een super nieuws!!! Altijd super als er weer een succesverhaal is!! Wat een super gevoel moet dat zijn! Geniet er van!! Hopelijk volgen wij snel. @imno super dat het spuiten meeviel. Hopelijk gaat het nu aanslaan!! Spannend!! @krullie succes de laatste dagen!! Kan me voorstellen dat het super spannend is. Je doet er zoveel voor en dan hoop je toch echt op goed nieuws... @all ook ik heb vandaag weer controle gehad. Cd 14 en er was nog niet veel te zien. Twee eitjes die 9mm waren dus wie weet gaan die nog groeien. Maandag weer controle. Het begint al een beetje routine te worden. toch elke keer weer balen als er niets gebeurd. Hopelijk gaat er snel wat groeien zodat we het echt kunnen gaan proberen
@ Vlekkengek: GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws. Dat geeft ons weer wat hoop . Geniet ervan! @ Imno: Fijn dat het spuiten je zo goed af gaat. @Juliave: Balen dat je eitjes nog niet echt groeien. We blijven hopen en duimen.
MissMiranda: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg, FM 18-4 Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg, NOD 06-05 Mvdk: 1e kindje, ronde 3 Clomid 50 mg, iui gepland op 4-3 Jupje: 1e kindje, ronde 2 Clomid , fm 6-04 2 eitjes van 18 mm Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden. Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden Moefoe: 1e kindje Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl Zwanger: Mrdam: uitgerekend op 22-11 Vlekkengek: uitgerekend op...
@Juliave: Ik had hetzelfde bij Clomid 50 en 100: 9 mm op dag 11 en dat was ook te weinig. Helaas zijn ze bij mij weer verdwenen toen, maar het kan nog alle kanten op gaan bij jou!! Voor hetzelfde geld maken ze nu een gigantische groeispurt Hoop het zo!!! @all: wij gaan volgend jaar trouwen en vanmiddag hebben we een afspraak om een eerste mogelijke trouwlocatie te bekijken!! Het is een prachtig kasteel en aan de hand van de foto's ben ik al verliefd dus ben benieuwd hoe het er "echt" uitziet... !
@krullie, Dat is nog eens een leuke bezigheid! Veel plezier!! @Juliave, ik hoop voor je dat je alsnog goeie celletjes hebt maandag! Bij mij ging het afgelopen ronde ook wat langzamer, hopelijk is dat het bij jou nu ook gewoon! @mrdam, super dat je goed nieuws had bij de echo!! 8 weken is toch al best lang he, nog maar 7 maanden te gaan @Imno, (zoals iedereen al zegt hihi, maar wat kun je anders zeggen )super dat het prikken zo goed ging! xx