Krul, even vraagje... ben je alweer ongesteld geweest? Ben erg benieuwd wanneer ik het weer wordt, omdat voor mijn zwangerschap ik een onregelmatige cyclus had,,
@Guus: echt aftellen nu. donderdag gaan jullie de nieuwe beeb voor het eerst bewonderen! We zien de foto van jullie garnaaltje wel verschijnen Super leuk! Buik ziet er al goed uit. Hoor inderdaad ook dat het bij de 2de veel sneller gaat. Gewoon lekker van genieten! @MvM: Hoe gaat het met jou? Is de beeb al gedraaid? En wat gaat er anders gebeuren? Laatste loodjes meis! @Kim: Hoe is het met jouw kleintje? @krullie Kan me voorstellen dat je tegen de prikjes opziet. Heel veel succes! tis voor het goede doel @ ukkie hoe is het met jou? Bijna 37 weken alweer! Aftellen is begonnen!
Ooh ja, vandaag al zelfs heel veel plezier Guus!! Kom maar op met het goede nieuws en een prachtige foto!
Thumbs up voor Guus vandaag!!! Succes en veel plezier schat!!! @Kim: ik ben nog niet ongi geweest, verwacht ik ook niet ivm pcos. Voor de zwangerschap gwn een jaar lang niet ongi geweest. Daarom ook niet meer aan de pil ofzo, hoop op een spontaan tweede wonder ooit
succes vandaag guus en inderdaad al een mooi buikje verschijnt daar, misschien wel twee dan , Mijn buik begon ook zo vroeg al te groeien. Ben benieuwd!
Helaas... Een leeg vruchtzakje, kan verder ff niks zeggen.. Ik ga voorlopig ff niet meer op zp. Succes allemaal.
wat????????????????????????????????????????????? wat ontzettend erg voor je............... (((( weet even niks te zeggen.....
O nee Guus.... lieverd wat vind ik dit erg voor je... Wat is dit oneerlijk... En ook echt onverwacht... Ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent nu. Neem de tijd om dit te verwerken en pak daarna de draad weer op. Ik hoop dat je hier weer terug wilt komen als je weer verder gaat en/of zwanger bent. Ik hoop het allerbeste voor je en er komt een dag dat je weer snel zwanger zult zijn en er een prachtig beebje in wording op de echo te zien is. Heel veel liefs meis en sterkte xxx
Dank je wel dames. Dinsdag krijg ik nog een echo en daarna wordt bepaald wanneer ik gecuretteerd word.. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben echt heel erg verdrietig en voel me echt leeg..
Guusje.. Wat een vervelend, onverwacht kut nieuws... !!! Ik snap dat je heel erg verdrietig bent en dat dit forum het alleen maar moelijker maakt, je mag hier altijd je hart luchten dat weet je, maar misschien is het fijn om er een ander groepje erbij te zoeken die hetzelfde meemaken als jou nu... Ik hoop dat je snel terug bent met goed nieuws, wij zullen iig voor je duimen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mega dikke knuffel
Ooooh nee Guusje!!! Wat verschrikkelijk !! Ik had zo op goed nieuws voor je gehoopt!! heel veel sterkte meis!! Ik vind het zo erg voor je! Dikke knuffel!
Guusje, dit had ik ook.... Onverwacht zwanger, met 5 weken een echo ook een leegvruchtzakje, moest 2 weken wachten waren lange 2weken maar uiteindelijk wel een klein garnaaltje met een hartje. En nu een zoon van 5 weken. Het hoeft niets te betekenen, het kan zijn dat het wél goed gaat!
Succes met wachten en sterkte in iedergeval.Als er wat is, je mag altijd je hart uitluchten hier.Goed of slecht, maakt niet uit!