Guusje nee toch dit is niet het nieuws wa tje wilt krijgen bij een echo verdorie zeg wat een k*t zooi..ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin meer heb in dit forum maar zoals de anderen zeggen je kan altijd hier je hart luchten. Maar het kan misshien toch zo zijn dat je over wen week of 2 wel wat ziet sat je misschien wat later zwanger bent geworden..?!!?! Ik wil je geen extra hoop geven maar het kan wel.. lieverd ik gun je echt een groot wonder..als we wat voor je kunnen doen roep je maar. Dikke kus en knuffel.xxxxx
MvM: dat lijkt me sterk, ik heb pregnyl gespoten dus kan allemaal niet veel later zijn denk ik. Of kan de innesteling nog lang daarna komen? Volgens mij niet toch? Ik heb dinsdag weer een echo, als er dan niks te zien is word ik gecuretteerd..
Kimmuh, ik hb pregnyl gespoten met met 7 weken een echo gehad.. Dan kan het termijn toch niet erg verschillen? Of kan dat wel? Alles groeit trouwens gewoon lekker verder, buik borsten en heerlijk misselijk.. Ik word er niet goed van, helemaal omdat ik eigenlijk wel zeker weer dat het onmogelijk is om dinsdag wel wat te zien.. Al die kwaaltjes voor niks.. Dat is het verschrikkelijkst, voel me zo klote, ik zit er middenin en ik wil niet meer..
@Guus: nee sorry door je hormoonbehandeling kan het niet veel later zijn. Met 7 weken moet er echt iets te zien zijn, het kan niet 2 weken achter lopen... Zo klote meis Idd je voelt je zwanger en het is niet echt... en afwachten is helemaal vreselijk... knuffel lieverd xxx
Guus.. Het enige wat je kunt doen is afwachten, en ik geloof best dat het heeeel erg frustrerend is !!! Vooral als je jezelf nog zwanger voelt, zo wil je jezelf natuurlijk niet voelen, niet in deze situatie !!! Dikke knuffel meid.... sterkte en succes dinsdag!
Ja ik weet het niet om eerlijk te zijn, volgends de schatting was ik toen ook 7 weken zwanger.... Alleen was er ook een leegvruchtzakje. Wij moesten toen 2 weken wachten en toen was er echt een granaaltje met een hartje. Week daarna naar de verloskundige gegaan en toen werd ik weer een week teruggezet met de uitgerekende datums Het kan nog alle kanten op gaan wat dat betrefd. Succes morgen Guusje!
@guusje, wat een rot bericht joh! ik hoop dat je idd net als bij kimmuh nog verlaat goed nieuws krijgt... heel veel sterkte meid! @kimmuh, heb net die filmpjes geluisterd, getver wat een eng geluid!! kan me heel goed voorstellen dat je je daarover zorgen maakt.. Gelukkig weet je nu wat het is, en het kan geen kwaad? hij krijgt wel gewoon genoeg zuurstof en zo binnen? @ de rest, ik ga proberen om echt weer actiever mee te kletsen hoor, lees wel wanneer het even lukt maar reageren is soms iets lastiger.. maar nu lukt het even met de kleine meid slapend in mn draagdoek.. We zijn ondertussen 2 behandelingen bij de osteopaat verder, er bleek inderdaad vanalles scheef te zitten bij haar waardoor ze zo onrustig zou kunnen zijn. Ook heeft ze erg last van(verborgen) reflux maar als het goed is kan dat ook met die behandelingen verholpen worden. ik hoop het maar want het is echt hartverscheurend hoe ze soms kan huilen
mvdk volgends de arts bij het consultatie bureau heeft hij er geen last van omdat hij niet beter weet. Maar hij stopt steeds vaker met ademhalen, en vind het maar doodeng. Moet volgende week weer naar de kinderarts toe. Hij groeit verder wel goed, en drinkt voldoende (800ml over de gehele dag)
Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleintjes mvdk en Kim! Lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je kleintje zich rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter! @guus heel veel succes! Wie weet komt er toch nog een wondertje!! @hoe is het met mvm en ukkie? Laatste loodjes nog vol te houden?? @krullie hoe is het met jullie? Hier alles goed. Aftellen naar verlof vrijdag pretecho gehad en vandaag weer bij vk geweest. Alles ziet er goed uit. Voel me ook best goed. Natuurlijk wel de gebruikelijke kwaaltjes en alles wordt wat zwaarder maar geen grote dingen. Aftellen maar
Kim; jeetje, kan me voorstellen dat he je zorgen maakt met dit geluid! Heb je dit ook aan de arts laten horen?
Mvdk.. Begrijpelijk dat je hier iets minder aanwezig bent omdat je kleine meisje zo huilt, oh gerum, hopelijk kunnen ze snel iets voor Lilly betekenen! Juliave.. Ja hier gaat het goed maar krijg echt kwaaltjes (laatste 2,5 week mag nog niet klagen haha) Slapen wordt steeds lastiger omdat ik nogal veel draai en dit doet pijn met mijn buik, en de steken in mijn 'schaamstreek' doen steeds pijner en pijner.. Ze ligt ook al heel erg laag, van mij mag ze binnen een weekje wel komen hoor! Maargoed, dat hebben we niet voor het zeggen... 19 April hebben mijn vriend en ik 8 jaar verkering, we hopen op een cadeautje
Ja Guusje, die geluiden is normaal als een kindje tracheomalacie heeft... Ze groeien er overheen, kan 6 maanden duren 12, of 24... Hoop dat het zo snel mogelijk is. Je moest vandaag naar het zkh toe toch? Hoe is het gegaan?
Hai meiden, Zoals we eigenlijk al wisten, leeg vruchtzakje nog steeds, zit nog steeds in ziekenhuis en we bespreken zometeen wanneer het weggehaald wordt. Liefs