Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Guus: hoe is het met je meis?? Hoop dat je van het bloeden af bent inmiddels.

@Kim: oei das niet lekker dat de uithalen er nog steeds zijn en zelfs erger. Lijkt me vreselijk om dat elke keer te moeten horen. Wat gaat de kinderarts over 2 wkn doen? Ze kunnen er toch niets aan doen voorlopig of kunnen ze dat idee nog bijstellen?
    Hoe gaat het nu 's nachts?
    Hier slaapt ze sinds 1,5 week door. Van 23u tot 6/7 uur. Na de ochtendfles leg ik er weer terug en slaapt ze verder tot een uur of 11! Heerlijk hoor! Ik slaap vaak lekker mee haha
    Nu kan het nog! Over vier weken is mijn verlof voorbij!

Ze heeft btw geen last meer gehad van de prikjes, niets aan het handje gelukkig!

@Citroen: jeeh meis wat ben ik blij voor jou!!! Heerlijk een nieuwe liefde!! En kan jou het schelen wat de rest er van denkt! Snel of niet snel, daar heeft niemand wat mee te maken. Als het goed voelt, dan voelt het goed en moet je er lekker van genieten!!!
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt hoor :D

@Juliave:hoe is het met die harde buiken?

@Ukkie: nog alles rustig in je buikje? ;)

2. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weer 5 pagina's verder :)

Geboren:
    04-01-2013: Jupje - Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr
    12-01-2013 - LindeDD - Dymph geboren, 49 cm 3450 gr.
    08-02-2013: Krullie85 - Linde geboren, 50 cm 3240 gr.
    24-02-2013: Kimmuh - Boaz geboren. 52 cm 4310 gr.

Uitgerekend:
    27-04-2013: Ukkie87 - Meisje
    22-06-2013: Julia - Meisje

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Citroen: wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Geniet lekker van je nieuwe liefde.

@ Krullie: gelukkig maar dat Linde geen last meer van de prikjes heeft gehad. Dymph heeft vorige week ook weer prikjes gehad en daar had ze gelukkig ook een stuk minder last van dan de eerste keer.

Met mij gaat het op het moment wat minder goed. Ben afgelopen week weer begonnen met werken en dat viel me erg zwaar. Heb nu al een paar dagen last van m'n schouders en nek en dat is sinds gisteren zo erg dat de pijn echt ondraaglijk is. Ik kan zelfs geen borstvoeding geven omdat ik niet lang in één houding kan zitten. Ik mis het nu al heel erg. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de fysio, hoop echt dat ze me kunnen helpen.

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    LindeDD.. Alweer aan het werk.. pff wat gaat het toch snel zeg! Hopelijk kan de fysio je wat oefeningen geven zodat je snel minder pijn hebt !

Julia.. Goed opgelet ;)

Krullie.. Vandaag weer heel veel buikpijn, geen idee waar het vandaan komt... slaap ook erg slecht maargoed, kan overdag weer even gaan liggen, maar slaap dan in de nacht weer niet goed pfffff

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hi,

boaz komt snachts gemiddeld 1x. Is wel netjes, vind het ook niet erg om mijn bed uit te gaan..Het is maar zo eventjes:)

vanavond ga ik mijn spiraaltje laten zetten!
    Om 10 over half 7 moet ik er zijn, ben best zenuwachtig heb nog steeds buikpijn vanaf 13:00u dat de assistente mij had gebeld, erg hé!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    boaz slaapt niet zo heel veel trouwens, hij is behoorlijk lang wakker... 's nachts slaapt hij dan wel, komt 1x maar overdag is hij eingelijk meer wakker dan dat hij slaapt (soms wel vermoeiend)
    kan bijv. niet even de was doen, dit lukt alleen als manlief thuis is.
    Kleine vent vind het maar niets in de wipstoel, schommelstoel dus kan hem er niet even in doen zodat ik mijn ding kan doen, waar hij dan bij is.

Hij ligt nu even naast mij op tafel, op de aankleedkussen, dekentje erover. Hij kijkt alle kanten op en beweegt behoorlijk veel.:) Tot hij straks begint te jammeren, dan vind ie het niets meer aan om te liggen..

Hij heeft echt al een eigen willetje!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linde: oooh nu alweer aan het werk! Hoeveel dagen werk je?? Hoe heb je het met je meisje geregeld?
    Lijkt me wel behoorlijk wennen weer! Ik mag ook weer over een maandje, pff het gaat veel te hard!
    Hoop dat de fysio je kan helpen! Beterschap hoor!

@Ukkie: oeh spannend, misschien wel een teken dat het gaat beginnen!

@Kim: haha leuk dat eigen willetje!!
    Hier ook een bewegelijk kindje idd!
    Maar ons meisje is heel erg makkelijk, vind dr wipstoeltje heerlijk en kan zichzelf er goed in vermaken.
    Slaapt smiddags ook goed zodat ik lekker mijn ding kan doen. Daarnaast moet ze soms toch gewoon ff in de box of wipstoel als ik iets moet doen, ook als ze het niet wil. Dan huilt ze maar even... kan niet non-stop aan dr wensjes voldoen hoor.

Succes vanaaf!
    Of dat is eigenlijk al te laat haha nu heb je m al als het goed is! Waarom zenuwachtig?? Nog nooit eerder gehad? Ben benieuwd of je het voelt. Het lijkt mij toch raar om zoiets in je lijf te hebben!

Hier geen anticonceptie, toch pcos. En daarnaast hoop ik mijn eisprong vanzelf weer op gang komt. Een tweede is meteen welkom :)

Hoeveel voeding krijgt Boaz nu per dag?
    Hier 5 flessen van 150 (165) cc. Vier lukt nog niet echt, vooral 's avonds heeft ze honger.

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. Wat spannend meteen een tweede.. Hier ook PCOS maar wil nog geen tweede! Wil er echt 2/3 jaar tussen laten. Ga straks dus ook bewust ruim een jaartje aan de pil! Ze zeggen dat je meteen na je zwangerschap erg vruchtig bent, dus ik ben benieuwd ;)

Volgende week (van 39 naar 40 weken) heeft mijn vriend de hele week nachtdienst... brrrr zie er toch wel een klein beetje tegenop. Hij mag zijn mobiel bijhouden en is binnen ca. 60 minuten thuis maar dan nog, als de weeen beginnen en ik ben alleen, brrr vind het maar niets !

Moet zeggen dat ik nu wel alles beu aan het worden ben! Mag echt niet klagen over mijn 9 maanden want ben er doorheen gefietst maar het begin me nu echt teveel te worden. Slaap slecht, vind mijn buik erg zwaar, vooral snachts het omdraaien enzo, het uit de bank opstaan, lopen... veel steken onderin... LIEF KLEIN MEISJE, KOM AUB SNEL BIJ PAPA EN MAMA, we kunnen niet wachten !!!! :);)

9. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ukkie, spannend die laatste loodjes! Snap dat je het spannend vindt dat je vriend nachtdienst heeft. Mijn man is ook altijd slecht bereikbaar op zijn werk en heb vd week ook alle mogelijke telefoonnummers opgeslagen in mijn telefoon :) Hopelijk heb je niet te veel last deze laatste loodjes! Hou ons op de hoogte!

@krullie spannend hoor. Ik weet nog niet wat wij gaan doen na de bevalling. Ik wil niet meteen weer zwanger raken maar ik wil wel weten of mijn cyclus weer op gang komt of dat het weer zo is als voor mijn zwangerschap... Dus eigenlijk blijven dan alleen condooms over.... Tja niet echt fijn dus... Twijfel twijfel.. We will see... Wat doet de rest van jullie?

@Kim hoe is het gegaan? Viel het mee?

@ linde, poeff alweer aan het werk. Kan me voorstellen dat het zo wennen is! weer een nieuw ritme en ook lichamelijk zal het niet meevallen. Hopelijk kan je snel je ritme vinden en voel je je beter.

Poeff nog 15 dagen werken hierna. Kijk echt uit naar mijn verlof. Voel me wel goed maar ben erg moe en vooral klaar met het werk :) Heb zin om gewoon lekker niets te doen en de laatste dingen voor de kleine te regelen. Aftellen dus!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai meiden

Ff snelle update; helaas zit er nog een stolsel is net ik de echo gezien, over 2 weken terugkomen en als het er dan nog zit aan de Dupheston. Als het daarna nog niet weg is curretage, en als t schoon is mag ik met nieuwe ronde beginnen.. Wel een domper dus weer, hoop geen curretage.. Dat zou echt een domper zijn!! :x

Nu snel naar mijn werk.

Liefs

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Guusje: Das inderdaad een domper. Hopelijk is het over 2 weken schoon en hoef je geen curretage.

@ Juliave: Nog 15 dagen werken. Aftellen dus :). Ik kan me heel goed voorstellen dat je ernaar uitkijkt. Ik heb de laatste weken ook afgeteld.

@ Kimmuh: Hoe is het gegaan met het spiraaltje?

@ Krullie: Ik werk 3 middagen. valt op zich wel mee dus. De maandag is m'n man vrij en op dinsdag en donderdag breng ik Dymph naar m'n schoonouders.

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Balen Guusje! Hopelijk over twee weken beter nieuws zodat je aan een volgende ronde kunt beginnen! Hoe voel je je verder?
    Sterkte meis!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ja, echt enorm balen, nog even een tegenvaller na een tegenvaller... Als het er niet meer gezeten had mocht ik meteen door, dus erg vervelend dit! Mocht ik binnen die 2 welen nog een stolsel verliezen dan mag ik bellen voor een eerdere echo, dus hopelijk gebeurd dat.. Alsof het allemaal niet zwaar genoeg is geweest.. Ben erg moe nu en flink duizelig. Ga vanavond even een lekker stuk biefstuk eten.. Hopelijk werkt t!

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoi dames,

gisteren naar de huisarts toe...
    Eendenbek er op, jammer genoeg was de 1e te kort..Dus die er af en weer een nieuwe er op.
    Mijn baarmoedermond zat nog helemaal dicht (nog geen menstruatie gehad) dus mijn huisarts heeft het open''gebroken''.
    Dit was wel eventjes pijnlijk.
    Verder het inbrengen enzo deed geen pijn.
    Gister avond bloed verlies, vandaag gewoon wat slijm.. Geen pijn gehad, geen na pijn en verder geen menstruatie pijn *Gelukkig*

Krullie, Boaz krijgt 5 a 6 flessen 120, hangt er vanaf als hij 's nachts 1x komt dan dan 5 flessen en als hij 's nachts 2x komt dan 6 flessen.
    Vandaag zit ik al op 7 flessen, hij dronk vanochtend 70 en rond 3 uur 90, en net om 18:00 150, is heel verschillend op het moment.

Ben aan het uitproberen met de flessen, want ik was begonnen met Avent, die ging niet. Dus overgegaan op Difrax
    Laatste week, anderhalf week smeerde Boaz behoorlijk met de fles, de heflt ging er naast ipv erin.
    Dus nu een kersenspeen maat S gekocht, nu doet hij ook wat langer over de fles waardoor hij vermoeid wordt.
    Met de Difrax gewone S heeft hij binnen 10 minuten de fles op van 120cc.
    Nu 20 minuten, lijkt me wat beter dan binnen 10 minuten.

Volgende week moeten wij naar het Cb toe, de 23e naar de kinderarts en de 25e cb, 1e prikjes!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Guusje.. Wat ontzettend balen zeg, had gehoopt dat nu al alles goed zou zijn, hopelijk is over 2 weken alles schoon... Knuf!

@Kimmuh.. Nou, spiraaltje zit er weer in.. Hopelijk krijg je niet al te veel last van menstruatiekrampen !!!

16. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    tot nu toe nog geen last gehad.
    Avond van plaatsen wel bloedverlies, gisteren slijmverlies, vandaag weer bloedverlies.
    Is dit dan nu mijn menstruatie, of is het nog van het plaatsen?

17. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden ben ik weer!

@guusje, meid ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen tegen jou, wat een ongelooflijke pech heb je toch!! Ik hoop maar dat hier geen een prachtige, zorgeloze 9 maanden en een perfecte baby tegenover staat die je alles doet vergeten!! Dikke knuf meid!

@ukkie+juliave, spannend hoor jullie laatste stukjes!!

@citroentje, wat fijn voor je meid! idd lekker schijt aan anderen, je verdient een leuke vent!!

hier gaat het nog steeds niet zo goed.. :( arme gup heeft zooo'n last, en de osteopaat had inderdaad veel gedraaide wervels etc gevonden maar toch mag de behandeling voor haar niet helpen.. Hij heeft ons nu dus ook doorverwezen naar het cb waar ze doodleuk zeggen, ja komt vast omdat ze niet gewend is plat te liggen, ze groeit toch goed?! Echt verschrikkelijk wat ze daar er soms uitgooien. Ondertussen zijn we er zelf vrij zeker van dat ze last heeft van verborgen reflux, dus morgen even de huisarts bellen.. Ik hoop zooo dat die kan helpen want het is zo'n heerlijk grietje maar het is verschrikkelijk om te zien hoeveel last ze ervan heeft.. En wat me ook ontzettend stoort, wat ik er hier nu dus even lekker uitgooi, zijn al die achterlijke mensen die je als je met een probleem van je kleintje komt zo aankijken en behandelen van ach, ja het is je eerste kindje he, zal allemaal wel meevallen he, komt wel goed. Tot ze haar #$%^ een keer zien wanneer ze last heeft, dan ineens draait iedereen om, krijgen spontaan tranen in de ogen en zeggen dat er echt iets aan gedaan moet worden.. ja dan geloof je me wel he?! pfff echt zo irritant! alleen zal je natuurlijk altijd zien dat wanneer je een arts of iets ziet mn lieve poppetje even geen last heeft en heel rustig is.. Moet ik dan iedereen maar meeslepen die het ook heeft gezien om anderen te overtuigen dat ik inderdaad een nieuwe, onzekere, jonge moeder ben maar niet achterlijk?! :(:(:(

Zo dat ben ik even kwijt :)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    mvdk... Oh meid wat vervelend zeg !! Gewoon voor jezelf en lilly opkomen, een moeder voelt toch alles aan dus als je gevoel het zegt ervoor blijven vechten.. bij CB kunnen ze makkelijk lullen maar die zien niet hoe ze thuis is... succes !

19. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    mvdk waar heeft je kleine meid precies last van, als ik vragen mag?

20. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, nee dat mag niet! ;) nou na haar fles, ongeveer 10 minuten erna, hoor en zie je haar heel erg slikken, ze steekt dr tong uit, overstrekt zich en meestal hoor en zie je aan haar lijfje ook dat het omhoog komt, ze trekt er een pijnlijk gezichtje bij en moet er ontzettend om huilen. Het komt een beetje in golven want ze stopt steeds tussendoor en probeert dan heel dapper even te kletsen of te slapen tot het weer opkomt en ze weer in tranen uitbarst..
    ze heeft ook heel veel de hik, en ruikt vaak zuur uit haar mondje..

Share This Page