Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze idd ook op markplaats gezien de wiegjes..ik heb er geen hast bij eerlijk gezegd ahahah want desnoods slaapt hij de eerste dag ij de kinderwagen bka net als bij marouan toen..en dan zoek ik gelijk op mo en gaat me man hem halen dus wat dat betreft heb ik geen haast nu..

Merk nu echt dat ik niet veel meer kan..me man heeft eergister de was opgehangen en vandaag ik weer. Alles wordt zwaarder en krijg gelijk last van harde buiken..en ik wil zoveel doen nog in huis..

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oh ja das waar :p Kan ook nog! Maar niet te lang hoor, die matrasjes zijn er volgens mij niet op gemaakt om urenlang een baby lekker op te laten slapen.
    Nog ff volhouden!! Ik kon ook niet meer op t eind, in- en uit bed was hell, zelfs omdraaien. Na de bevalling was ik echt blij verrast dat ik ineens weer alles kon zonder pijn! In 1 klap overal vanaf!!

@Linde: ooh wat een mooie foto!!! Een prachtig koppie!! Geweldig die lach, smelt!!

3. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat weet ik van de matrasjes van de wagenbakken maar bedankt voor de tip krul. Ik denk dat ik toch wel een wiegje aanschaf.. klopt echt afschuwelijk het slapen.deze zwangershap heb ik veel meer last dan bij marouan..hoop echt dat ik op tijd beval..nu alleen harde buiken zonder ritme..maandag weer naar de vk dus we zullen zien hoe het met de kkeine gaat.

4. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een verschillende verhalen over die flesvoeding hè. Hier geeft iedereen juist het advies om gewoon warmwater uit de kraan te pakken, ipv magnetron. Misschien scheelt het idd per huis of per regio. Waterhardheid verscheelt in Nederland ook per regio.

@linde, wat een scheetje! Echt mooi!
    @mvm, poefff de laatste loodjes! Hopelijk komt de kleine snel!! Spannend!!!
    @kim, yes eerste menstruatie!! Hopelijk krijg je een mooie cycles!!
    @krul wanneer begin jij weer met werken?
    @guus, hoe is het met jou??

Fijn weekend ladies!

5. sunshineS1976

@MvM: spannend hoor!! Hou ons op de hoogte als het zover is!!

@Juliave: ja idd water is nogal verschillend. Hier heel veel kalk in het water bijv. Pak ook best vaak spa blauw.

Ik begin aanstaande woensdag weer met werken... begin er maar niet over :p haha
    Maar het is maar voor 2 dagen gedurende zes weken dus ik bouw het rustig op. Maar het is wel zuur om mn meisje na 3 maanden continu samen nu achter te moeten laten. Al was ze gisteren zó vervelend dat ik het ff niet meer trok en zoiets had van "ik ga graag werken, laat een ander het maar oplossen" :p

Is alles klaar in huis voor de kleine? Alle spulletjes binnen of moet je nog wat doen/kopen?

@Kim: wanneer moet jij weer???

Fijn wknd allemaal!!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik moet dinsdag 21 mei weer beginnen... Heb er NOG HELEMAAAAL geen zin in :)

7. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de mamas die al zijn bevallen of al mama zijn.. fijneeee moederdag....xxxx

8. sunshineS1976

Fijne Moederdag meiden!!!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies,

Vandaag de 4e dag weer met Gonal F bezig, alleen al vanaf vrijdag ongi,arts in ziekenhuis had al gezegd dat dit kon gebeuren, omdat ze afgelopen Woe bij de echo nog wat bloed zag zitten, maar kon geen kwaad zei ze. Morgen 1e fmmeting weer, wel fijn, maar ook wel weer emotioneel, gaan we weer, het hele traject in... Maar goed, is voor een goed doel..

Alles goed hier met alle meiden? Allemaal nog op een roze/blauwe wolk?

Liefs

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Heel veel succes vandaag Guusje...

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Kimmuh!

Net in zh geweest, ik had 3 follikels van rond de 10, alleen bsv nog niet omdat ik nog menstrueer.. De gyn zei dat het wel goed komt, ik hoef vrijdag pas weer terug.

12. sunshineS1976

Natuurlijk is het heftig en emotioneel lieve guus! Had ook zo gehoopt dat het niet met nodig was. Hopelijk worden jullie snel dolgelukkig gemaakt met een nieuw wondertje. Drie follikels klinkt goed! hopelijk ben je snel niet meer ongi en kan je bms ook goed gaan groeien. Duim voor je! xxx

13. sunshineS1976

Heeft iedereen een leuke moederdag gehad? ???

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Krul! Tja, dat bsv dat is altijd een gedoe geweest met clomid.., dus het maakt me eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig..

Moederdag was leuk, mooie bos bloemen gekregen en een potje met vergeet-me-nietjes erin die Joa mooi geschilderd had! En daarna naar mijn moeder geweest, mijn broer met vriendin waren er ook, dus was gezellig! En bij jou?

15. sunshineS1976

Snap t Guus! Al is Clomid heel anders dan Puregon!! Ik geloof er weer in!

Aah wat lief van je mannetje en je meisje! Je bent goed verwend!! Hier een kaartje, Rituals en een grote fotolijst gehad met "my first year" Ook erg leuk!
    Gaaf om eindelijk mama te zijn! Maar daar weet jij al alles van natuurlijk ;) haha
    Nu snel hopelijk voor de tweede keer!!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaah, ja leuk he, die 1e Moederdag.. Echt speciaal! Ik heb dit jaar voor t eerst een zelfgemaakt Moederdag cadeautje gehad, ook wel heel speciaal!!

Morgen gaat Joa voor t eerst baar de peuterspeelzaal! Zucht.. Wat gaat de tijd toch hard!! Kleine meisjes worden groot! Slik...

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh, deze foto wilde ik nog met jullie delen;
    Mijn kleine diva, haha

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nu de foto nog:

19. sunshineS1976

Oooh geweldig Guus!!! Superleuke foto!!
    Mooie dametje en mooie kleertjes ook!!! Om supertrots op te zijn!!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Krul! Ben ook heel trots op haar!

Deel Deze Pagina