Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wát een schatje guusje! Leuk! En 3 follikels klinkt goed. Hopelijk groeien ze mooi door. Duim duim duim. Succes vrijdag!!

Hier laatste werkweekje. Donderdag laatste werkdag.

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Guusje: Wat een mooie meid. Geweldige foto! :)
    Ben benieuwd of de follikels vrijdag mooi gegroeid zijn.

@ Juliave: nu echt de laatste lootjes en dan lekker genieten!

Gisteren weer bij het CB geweest. Dymph heeft nu voorlopig de laatste prikjes gehad. Met 11 maanden hoeft ze nu pas weer. Ze is nu 62,5 cm en 6335 gram. Ze zit netjes op het gemiddelde.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hi,

gisteren naar de chiropracter geweest met Boaz
    zijn linkerkant van zijn nekje zit he-le-maal vast..
    Kinderen kunnen 90% draaien, hij maar 70% naar links.

Moet vrijdag terug komen.
    Volgende week dinsdag, en vrijdag
    en dan kijken hoever Boaz dan is!

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Juliave: yeah eindelijk! Verlof in zicht en jullie kleine lieve meisje komt er ook bijna aan!

@Kim: aai dat is niet zo fijn voor m!! Hopelijk kan de chiro hem goed helpen en voelt hij zich snel een stuk beter! Succes!

@Linde: zielig steeds he die prikjes!! Je meisje doet het volgens mij idd prima! Maar ik heb niet zoveel verstand van groeicurves haha
    Mijn meisje moest vandaag ook weer voor de prikjes. Bah blijft vervelend!
    Ze is ook goed gegroeid; 61 cm nu en 5560 gram!

Morgen mijn eerste werkdag... poeh :p
    Hoop dat ik het allemaal nog kan haha

Fijne week meiden!

5. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guus dat ze nu al rond de 10 zijn die 3 follikels is toch goed... Ben je nog steeds ongesteld nu...? Hoe gaat het verder allemaal dam als je meniet meer ongesteld bent? Wat leuk dat je dochter naar de PSZ gaat. Denk dat ze het heel leuk gaat vinden, marouan vind het ook heel leuk maar gaat sinds maandag naar de voorschool dus dat is net iets anders maar hij vind het heel leuk, hij gaat nu 4dagdelen ipv 2

@alle mama's ik hoop dstmjullie allemaal een leuke Moederdag hebben gehad ik heb een leuk knutselwerkje gehad vann marouan deze heeft die gemaakt op de PSZ

@lindedd, die prikjes blijven altijd lastig en zielig gelukkig hoeft ze nu even een tijdje niet meer. En wat fijn dat ze lekker groeit...geniet maar van je prinsesje..

@kimm, wat gaan ze er aan doen dat Boaz zo vast zit dan? En hoe komt het dat. Hij zo vast zit of is daar geen reden voor?

@krul, ooh morgen je eerste werkdag je ziet er vast tegenop, althans dat ik toen wel maar was wel weer blij om onder de mensen te zijn ik bedoel buiten familie om enzo..ik vond het wel moeilijk om marouan toen achter te laten voelde me beetje schuldig Marja er moet ook brood op dope plank komen haha..

Gister weer naar de vk geweest, alles is in orde maar de kleine man is nog steeds niet ingedaald, ze zei dat dit waarschijnlijk gebeurd tijdens de bevalling. Ben nu 38wk en heb het echt gehad. Ik vroeg haar hoe hun te werk gaan met overlijd lopen ze zei pas vanaf 41weken te gaan strippen tenzij ik er echt geen zin meer in heb en niet trek..hopen maar dat hij uit zichzelf komt..heb nog nergens last van. Af en toe harde buiken majag die heb ik al weken dus zegt ook niets...het is maar gwn afwachten...

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Juliave en MvM, jullie zijn er bijna!! Nog maar een paar weekjes uiterlijk, dan hebben jullie je kindjes!! Spannend hoor!!

Ja wel goed he, 3 eitjes, nu bsv nog!

Kimmuh: wat zielig voor je mannetje! Dat dat al kan zo vroeg vast zitten.. Voorkeurshouding? Komt het daardoor?

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hi dames, nee geen voorkeurshouding.
    De laatste 5 minuten van mijn bevalling is Boaz helemaal gedraait... Hij is uitzichzelf helemaal wezen draaien en is daardoor als sterrenkijker geboren,
    daar heeft hij die blokade opgelopen.....

De chiro probeert hem wat soepelijker te maken door oefeningen, en een klik-ding dat ze op bepaalde lichaamsplekken klikt..
    Ziet er heel raar uit, en je voelt er niets van *Zelf gevoeld* maar moet wel helpen, dus ben benieuwd!

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Zeg even een vraag, Boaz kwijlt behoorlijk veel sinds 2 dagen.. Zit telkens met zn handjes in zn mond....
    Als ik met mijn vinger over zn geheemelte gaat vind ie dat heerlijk.. Tandjes???

Doen die van jullie dat ook?!

9. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kim,ik denk eerder dat het meer zijn handen ontdekken is dan tandjes..met 2 maanden is af wel erg vroeg maar het zou wel kunnen natuurlijk..marouan had het vanaf 4 maanden dat hij echt zo erg kwijlde dat hij de hele dag met een s,ab om moest anders waren z'n kleding helemaal diorweekt.. En pas met 8,5 maand kree hij z'n eerste twee tandjes

10. sunshineS1976

@Hier ook Kim! Kan het zo moeilijk peilen; heeft ze weer honger of wat? Maar nee het is echt handjes ontdekken en de speekselklieren zijn nu actief.
    Kan t me voorstellen dat Boaz last heeft gehad vd bevalling! Hoop echt dat de chiro goed aanslaat!

@MvM: pff je moet nog even volhouden!! Ik had helemaal geen voortekenen en opeens braken de vliezen. Het kan zomaar ineens gebeuren! Hoop het voor je!!

Leuk zo'n zelfgeknutseld werkje van je zoontje. Dat zijn toch de leukste dingen op Moederdag!

@hier: eerste werkdag is een feit!!
    Dacht dat ik wel een traantje zou moeten wegpinken, maar nee hoor haha
    Liep weer lekker door de schoolgangen alsof ik nooit was weggeweest. Gekust en geknuffeld door collega's die zo blij waren dat ik er weer was. Heerlijk om weer met mijn leerlingen bezig te zijn. De dag vloog om en ik heb het echt super naar mijn zin gehad!! Zag ik daar nou zo tegenop..
    Twee dagen per week maar de komende 6 weken. Prima te doen!!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. Ooh fijn meid je eerste dag.. Ik heb vandaag weer een halve dag gewerkt, mijn ouders hebben een eigen bedrijf en ik doe daar de facturatie en nog wat dingen. Mijn moeder helpt wel wat mee maar de 'moeilijkere' dingen zijn de afgelopen 2 weken blijven liggen. Wel fijn want het huis van mijn ouders zit aan het bedrijf vast, onze kleine lag heerlijk te slapen in de box en ik ben 3x per uur even binnen gelopen... haha..

Heb niet alles terug gelezen... Excuuuuus..
    Hier gaan de voedingen steeds beter, ze drinkt haar flesjes (65 cc) steeds vaker leeg ook merken we dat ze meer honger krijgt want soms na 2 of 2,5 uur heeft ze alweer honger.. Goed teken dus..

Wat ik net toch heb meegemaakt echt schandalig !!!!
    Onze voeding was op.. Yara was ongeduldig dus een nieuwe pak uit de kast gepakt (vorige week gekocht bij de AH) flesje gegeven, flesje op, pakt vriendlief die pak vast om terug te zetten in de kast zegt hij: Er zit stof op de pak, ik zo: Stof? Je bedoeld melkpoeder? Nee stof zegt hij, hij kijkt op de datum wat denk je? TENMINSTE HOUDBAAR TOT 30-11-2012 !!!!!!!!!!!!!!
    Goede vrienden van ons hebben een AH die tot 22:00 open is, die zijn snel naar de winkel gereden voor een pak nieuwe voeding voor vannacht.. Vriendlief is daar nu heen gereden om de voeding op te halen... Morgen hier maar is even naar de AH want dit vind ik ECHT niet kunnen

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Oh jeetje, en wat zei de AH?!!!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hi dames,

welke foto vinden jullie 't leukst?

wil een foto aan mn schoonmoeder, oma, en daaf z'n oma geven alleen kan niet echt kiezen

ze moeten nog bewerkt worden hoor... het gaat eerst even gewoon om de foto zelf haha ;)

View attachment 325210

View attachment 325211

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36

Attached Files:

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Kim: De laatste foto vind ik het leukst!

@ Ukkie: Jeetje wat slecht. Hopelijk heeft Yara er geen last van gehad.

16. sunshineS1976

@Ukkie: dat is wel heel slecht!! Ik check t altijd in de supermarkt, je weet t maar nooit! Doen hoor!

@Kim: wauw mooi zeg, de eerste of de laatste!! De eerste omdat ze er helemaal op staan, maar neig ook naar de laatste omdat hun gezichtjes zo mooi zijn en zo mooi er op staan!

Wat een flinkerd is Boaz zeg...valt zo goed op bij zn grote zus. Echt groot vergeleken bij mijn meisje haha

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hahaha ja het is een flinke kereltje! Maar dat was Alyshá ook.
    Toen Alyshá zo oud was als Boaz was zij groter en veel ''dikker''.

Zij had toen allemaal van die plooien hahaaa (Nu niets meer van over! :D )

18. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind ook de laatste het leukste!

Guusje veel succes morgen!

(Mijn verlof is begonnen!! Morgen dus uitgebreide reactie :))

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Wat een moppies!! Ik zou de laatste doen Kim!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Thanks Juliave!

Share This Page