Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey meiden!

Ook ik hier effe niet meer geweest..druk druk druk..sorry..

@Vlekkengek!!!GEFELICITEERD!!wat super..ja daar word je zeker blij van..:):)

@All..ik ben deze week drie keer naar gyneacoloog geweest voor fm metingen.Viel me gelukkig heel erg mee, zag er erg tegenp.Maar het onderzoek zelf stelt weinig voor, het is meer de schaamte die bij mij overheerst en het vervelend maken.

Iig lijkt alles bij mij in orde zover ze konden zien.Follikel groeide goed, baarmoederslijmvlies groeide mooi mee, ovulatie op dag 13 gehad..nu nog Dindsag bloedprikken om te kijken of het een volwaardige eisprong is geweest...

Dan begin mei terug naar Gyn en dan horen we welke behandelingsmethoden voor ons geschikt zijn...vind het allemaal zo lang duren..:(Steeds elke maand weer menstrueren..ik word er zo verdrietig van..

Gr liz

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He Liz!
    Fijn dat alles bij de gyn goed was! Die onderzoeken... je moet inderdaad even over je schaamte heen! Gelukkig zijn die fm's ook altijd zo gepiept. Het klinkt goed hoor, wat je beschrijft! Spannend wat de bloedtest uitwijst, hoop dat je een volwaardige eisprong hebt gehad, dan is er bij jou in ieder geval niets mis en maak je nog steeds elke maand kans...
    Heeft je vriend zijn zaad nog een keer ingeleverd?

@all:
    De eerste mogelijke trouwlocatie bekeken en we zijn om! :D Helemaal hoteldebotel verliefd!:D Voor de vorm hebben we natuurlijk nog wat weekjes bedenktijd, maar voor ons allebei is het duidelijk dat het 'm gaat worden! Heerlijk gevoel!
    Nu ben ik klaar voor de volgende verliefdheid: een klein wondertje in mijn buik! ;) Maar daar zijn we hier allemaal klaar voor!! Hoop dat we allemaal snel kunnen aansluiten bij Vlekkengek en Mrdam!

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mrdam, wat fijn dat je zwangerschap so far goed verloopt!! Lijkt me een heerlijk gevoel, lekker genieten meid!! :)

@juliave, jammer dat er op cd14 nog niet meer is… heb je er zelf nog vertrouwen in dat het nog verbeterd?? Ik duim voor mooie grote eitjes maandag!

@krullie, wat leuk! Ik wist niet dat je gaat trouwen… wat leuk dat de locatie zo mooi is, Klinkt heel romantisch! En dat je binnenkort gaat trouwen is natuurlijk een hele fijne afleiding bij het wachten op het andere geluk ;)

@liz, opzich wel heel goed nieuws dat je hele proces vanbinnen wel goed gaat… met een eisprong en alles! Dat wachten op uitslagen enzo is wel lastig, ik ben benieuwd welke mogelijkheden ze jullie bieden! Hoe was het ook alweer; waren de zwemmertjes van jou man al onderzocht??

@iedereen, vandaag de 3e dag van de clomid, ben wel erg emotioneel eigenlijk. ik huil om alles, en dan vooral om niks... en ik heb ook wel medelijden met vriendlief, want ik durf van mezelf te zeggen dat ik op het moment niet super lief ben...
    grrr... hormonen... woensdag de eerste FM deze ronde... ben best zenuwachtig

4. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @liz, leuk dat je er weer bent :) we hebben het allemaal wel eens druk toch:) Wat een goed nieuws tot nu toe over jouw vruchtbaarheid joh, fijn hoor, maar wel heel spannend hoe het met je vriend gaat! Weet je al wat meer ondertussen daarover? Inderdaad lang wachten weer tot mei, je weet het niet misschien gebeurd en toch nog een wondertje tussendoor, hoop dat het wachten iig meevalt.. Sterkte!

@miss miranda, oh jee zo'n last van de hormonen!? Echt balen! Hopelijk gaat het gauw weer over en heeft je vriend even heeel veel geduld :)

@krullie, wat gaaf dat het gelijk bij de eerste locatie zo raak was!!
    Nou als al die positieve energie niet mee helpt aan het groeien van die celletjes voor dat wondertje weet ik het ook niet meer hoor ;)

@all, vandaag even een dagje veel afleiding zoeken. Mn vriendin heeft gister haar kleintje gehad, super fijn voor haar natuurlijk, maar wel even slikken voor ons... Gelukkig waren zij en de vriendin die pas geleden bevallen was niet pas na ons begonnen met proberen, ahum oh ja wel dus :( Maar ja ieder op z'n tijd toch? Hopelijk komt die van ons alleen ook een keertje...
    xx

5. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    #445 daanxyz, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    Mvdk: jammer is dat hè
    Ik heb zelfs nog mensen die later begonnen zijn maar er over zeuren dat t wachten zo land duurde en nu al zwanger zijn :(

Ach, t leven is niet eerlijk!
    Bij Liz groeit alles goed, Nice! Zonder medicatie?

Miss Miranda!!!
    Ff doorbijten!!!

Ik wacht nog op m'n menstruatie....
    Duphaston was dinsdagochtend de laatste pil....
    Dus vandaag 5 dgn na, nog niets!

Gister dacht ik voor t eerst in m'n leven vruchtbaarslijm te zien!
    Beetje vreemd op cd32, maar toch maar ovulatietest gekocht!
    Voor t eerst in m'n. Leven!
    Nu weet ik alleen niet wat ik ermee moet!

Hebben jullie ervaring?

Ik heb n streep bij de t: heel erg duidelijk maar niet zo donker als de c. En dat moet wel! Maar de streep is wel heeeel duidelijk!
    Dus is er dan toch al veel lh!?
    Of is dat de hele cyclus door?!

DIT IS DUS EEN OVULATIETEST!

6. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Daan daarom ben op cb test over gegaan zijn en stuk duurder maart wel duidelijk daar krijg je en overduidelijke smily

7. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    he, deze is niet positief hoor!
    want hij is duidelijk lichter als de `C.
    maar ik heb het nog nooit gedaan een ovutest.
    dus misschien hebben jullie er verstand van

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    daan, vanavond of morgenvroeg nog even een testje doen, hij springt bijna !!!!! morgenvroeg alleen niet met ochtendurine dus het 2e of 3e plasje opvangen en testen. en als ie dan even dik of nog dikker is dan de controle streep heb je 24 uur na die test de meeste kans om zwanger te worden, zou vanavond zowiezo klussen, dat er al iets klaarligt zeg maar :)

krullie wat leuk dat jullie gaan trouwen !!!! welke datum ?? en een kasteel is zo romantisch !! wij waren ook bezig met onze eerste en met mijn vrijgezellen dag dacht ik laat ik eens testen voordat ik uit de band spring met alcohol, is maar goed ook want hij was positief, ik hoop zo dat dit bij jullie ook zo is, lekker stiekem trouwen met z'n 3en ;)

miranda, ja balen zijn die hormonen soms he :( hopenlijk snel voor een goed doel !!

juliave, hopenlijk maandag goed nieuws en zijn ze goed gegroeid !!

mvdk, ja soms is het niet eerlijk :(, even een dipje is dan heel normaal hoor, ik heb ook van die dagen gehad dat ik niet buiten kon komen omdat ik bij iedere zin al in janken uitbarste.

liz, wachten tot mei duurt idd lang :( maar misschien is het eerder raak, ik ga voor je duimen. wel fijn dat alles goed was !!

jupje, over ene kleien week kun je al testen toch ?? hoop het zo voor je !!

lindeDD, ben je al ongi geworden ?? sorry als ik het vraag maar er blijft niet zoveel hangen, maar doe mijn best om alles te onthouden.

moefoe, hoe is het met je meid ??

imno, lukt het spuiten al aardig ?? veel succes

semmy, ook al wachten tot mei zie ik op het kaartje :( wachten sucks :x

mrdam, zoals ik het tel dan ben ik 22 dec uitgerekend, maar goed kan nog wel een paar dagen gaan verschillen denk ik.
    wel spannend hoor, vorige keer bij de mk ging het 1 dag voor de echo van 8 wkn mis, dus hopenlijk nu een goede echo !!

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie: Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wanneer? En een kasteeltje is inderdaad erg leuk. Wij zijn ook in een kasteel getrouwd, was echt geweldig!

@ Mvdk: Ik kan me heel goed voorstellen dat dat erg moeilijk voor je is! Ik heb het ook steeds erger. Als mensen alleer al over hun kinderen praten of over zwanger worden, dan voel ik me al verdrietig worden.

@ Daan: Ik heb ook niet zoveel verstand van ovulatie testen. Misschien inderdaad dan eens een van clearblue proberen.

@ Vlekkengek: Mij ongi was alweer twee weken geleden ;). Ben weer aan het temperaturen en hoop op die manier een eisprong te ontdekken.
    Ik duim heel erg voor je dat je baby'tje zich goed vasthoud!

10. sunshineS1976

@Miranda: vervelend dat je zo emo bent!! Clomid is rot spul wat dat betreft... als het deze ronde nog niet raak is en je mag gaan spuiten, dan zul je merken dat dat heel ander spul is. Maar laten we daar niet vanuit gaan; hoop dat het aanslaat en je woensdag een goede fm hebt!!
    @Daan: jeetje wat gek! Ik heb nog nooit een ovu test gedaan, maar deze lijkt me wel positief te gaan worden! Dus Clomid slaat wel aan bij jou met 100mg, maar veeeel later! Zou even blijven testen en klussen... maaarr wat gaat die Duphaston nu doen dan?? Als dit een eisprong is, maar je wordt binnen nu en een paar dagen ongi???

@mvdk: fijn dat je vriendin moeder is geworden, maar gewoon klote voor jullie... en heb vertrouwen meis, ook voor jullie komt die tijd! Clomid slaat bij jou heel goed aan en met de zwemmertjes van je vriend is ook niets mis; ik geloof erin!!! Morgen de uitslag he??? Oh ik hoop het toch zo voor je!

@Vlekkengek: wat gaaf zeg dat je met zn drietjes bent getrouwd!! Ik hoop niet dat dat bij ons zo is, want we trouwen pas volgend jaar haha ;) Hoop onze kleine frummel dan al te hebben! ;) We trouwen op 10 juli 2013, op de dag dat we precies 10 jaar samen zijn. Vind ik wel hele mooie datum :)
    Wanneer heb je de eerste echo trouwens? Begrijp het dat je goed in de spanning zit! Je moet eerst bewijs hebben en de 8 weken voorbij zijn dat alles goed is!

11. sunshineS1976

@Linde: gaaf dat jullie ook in een kasteel zijn getrouwd!!
    Vind dat zo romantisch! Wat mij betreft trouw ik komende zomer al, maar moet helaas nog een jaar wachten...
    We trouwen op 10 juli 2013, op die dag zijn we precies 10 jaar bij elkaar. Dat vinden we een speciale datum. Maar nu ik gisteren alles heb gezien wil ik heeeel snel trouwen! ;) Maar ja er moet ook nog flink gespaard gaan worden ;)

Spannend, je eisprong kan elk moment komen dus als er al 2 weken weer voorbij zijn. Hou het goed in de gaten en gewoon om de dag klussen!

12. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    #452 daanxyz, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    Nou krullie,
    volgens mij is dit niet meer van de clomid hoor, tenminste het lijkt me niet.
    ze monitoren tot cd 21 en ik zit nu al op cd 32. \Ik denk dat dit een van de sporadische eisprongen is van mezelf.
    want ik ovuleer wel maar maar heeeeel weinig, zo heb ik ook mijn dochter gekregen.
    Ik maak me ook wel zorgen over de duphaston
    hopelijk neemt de eisprong (als die komt), wel de aanmaak van het progesteron over....
    dit is wel een heel vreemd verhaal he.....

mvdk, hoor jij t morgen?? SPANNEND hoor!!!

test van gister paars en vandaag roze

13. sunshineS1976

Wauw dat zou echt ongelofelijk zijn... nu spontaan een ei van jezelf!
    Maar die Duphaston... misschien even de gyn bellen morgen??? Als je hem hebt gehad en de kans hebt benut, mag die Duphaston geen roet in het eten gooien!

@All: hier begint de stress weer toe te nemen... Morgen om 16.15 voor een fm op dag 11, de eerste sinds het spuiten. Echt heel erg zenuwachtig. Laat het ajb geen teleurstelling worden...
    Het spuiten went trouwens wel... nooit gedacht, maar het begint mee te vallen. Ben niet meer een kwartier moeilijk aan het doen, maar vriendlief mag zo de naald erin zetten :)
    Over twee weken gaan we een weekendje weg en volgens mij hebben de hotelkamers geen minibar... mag hopen dat ik dan niet meer hoef te spuiten en dus geen gezeur heb met bewaren enz!

14. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miss miranda:ja dat geloof ik best meid het is best wel heftig om het te beseffen en dan ook nog een om een plekje te geven.Daarom weten heel veel mensen in mijn omgeving het ook nog niet we vinden het al moeilijk zat en dan heb je ook die irritante vragen niet hahah.

@krullie:en lukt het een beetje met het spuiten ben je er al een beetje aan gewend?We moeten 7 mei om half 10 weer bij de gyn zijn voor alle uitslagen.Haha wat grappig van je schoonouders nou wie weet hebben ze nog gelijk ook.

@Jupje:eek:hh spannend ja het kan best dat je een grote kans heb op een tweeling...hoop zo voor jullie dat je een positieve test kan laten zien.

@mrdam:eek:hh dat is een heel mooi moment om het hartje van je kindje te horen.Hoe voel je je verder?

@LindeDD:Ben heel blij dat de uitslagen van je moeder goed zijn,weten ze de datum al wanneerje moeder een kijkoperatie krijg hoop dat deze uitslag ook goed is.

@Vlekkengek:Ohhh wat geweldig zeg je bent zwanger...echt gaaf man en wat een mooie test zeg echt duidelijk.

@TanteM:Welkom hier.

@Imno:Wauww jij bent een echte die hard zeg qua spuiten hahaha.

@all:sorry als ik iemand vergeet maar heb 9 pagina's moeten lezen jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg hahaha.Vrijdag moet ik weer bloed laten prikken want dan zit ik op cd 21 en dan 7 mei krijgen we alle uitslagen en dan krijgen we te horen welke weg we gaan bewandelen vind het best wel spannend.

15. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @semmy: ja, n echte die hard haha.

Het begint echt een routineklus te worden, alhoewel vandaag was ik m bijna vergeten :)
    Begin er ook steeds meer handigheid in te krijgen. Ik hoef nog maar 4 dagen te prikken voor de FM. :)

@ krullie oh wat leuk dat je gaat trouwen!
    En veel succes morgen! Hopelijk zijn die prikken over 2 weken niet meer nodig.

@mvdk jij ook succes morgen!

16. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @all, nou morgen voor de show even naar het ziekenhuis voor de test maar ik weet de uitslag al.. Kreeg vanochtend flinke, helaas hele bekende buikpijn.. En nu vanavond ongesteld geworden..
    Pfff op naar de volgende ronde weer... :(

@krullie, ik vind het echt fijn voor je dat het spuiten al een beetje minder eng begint te worden! Zo spannend morgen je fm! Ik zal heel hard duimen dat er mooie celletjes aan het groeien zijn!

@Imno, zo jij gaat wel heel goed met die spuiten ;) Hopelijk is het effect net zo goed dan :)

@Semmy, we kletsen inderdaad wat af hier he haha.
    Lang wachten zo voor je nog tot 7 mei voor alle uitslagen,
    dat is altijd zo lastig he, succes!

@daan, joh wat een timing heeft jouw lichaam dan! Flink aan de klus zeker ;) je eigen lichaam zal vast wel sterker zijn dan die tabletjes, dat geloof ik in ieder geval wel, dus hopen dat het goed gaat dan deze eeh ja vreemde ronde voor je!

@vlekkengek, ik kan het even niet meer terugvinden, :)
    wanneer moet jij voor je echo dan? Echt heel spannend voor jullie lijkt me zeg, met die mk vlak voor de echo vorige keer, niet zwanger raken is 1 ding maar een mk is toch weer even wat anders.. blijf voor je duimen hoor :)

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mvdk. Ik snap je heel goed, het is wel heel confronterend natuurlijk… :( maar wel heel fijn voor je vriendin natuurlijk en ik denk dat je het een plekje moet geven en dan kun jij ook lekker van haar kruimel genieten! kun je vast oefenen ;)

@daan, woow dat lijkt er toch verdacht veel op dat je wel dan een eisprong krijgt,,, :$ wel heel laat in je cyclus… ben benieuwd hoe het verloopt allemaal… die van vandaag lijkt weer lichter dan die van gister, dus dan zou je hij al gesprongen zijn of bijna springen… spannend hoor… want stel dit is een goede eisprong & je wordt straks ongi door die pillen… heeft dat invloed op elkaar???:)
    hmmm zit je opeens weer midden in zo’n situatie waar je liever niet in zit… vervelend meid! ;)

@vlekkengek… met jou verleden is die grens van 8 weken dan nog veel spannender, dat kan ik me heel goed voorstellen! Wel proberen te genieten he meid!! :)

@Krullie, fijn dat het spuiten steeds beter gaat! En ik wens je heeeeeeel veel succes morgen…:D ik ga voor je duimen.!! Laat je het ons weten??

@semmym een spannende week voor jou! Je bent in ieder geval iets om naar toe te leven ;) ik duim voor een mooie uitslag…;)

@iedereen,,, alleen morgen nog de clomid 100 en dan zit het er weer op voor deze ronde...:) ik vroeg me af... wanneer de clomid wél werkt... voel je hier dan ook iets van... voelt het dan anders dan wanneer het niet aanslaat?? en wat voel je dan?
    ik moet natuurlijk gewoon wachten tot woensdag, maar ik ben zooooo zenuwachtig of het werkt of niet... ik ben bang voor de teleurstelling als het niet blijkt aan te slaan... :)

18. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    @ mdvk wat jammer! Waarom moet je dan toch gaan testen?
    @ krullie spannende dag succes
    @ miranda ik voelde duidelijk het ei

@ all spannende weweek volgende week om deze tijd hopelijk een positieve test in handen

19. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ik zit nu in ronde 3 met 100mg clomid... leuk om te lezen hoe iedereen het ervaart! En pff wat is het spannend!!
    Ik zit nu weer te wachten tot ik ongesteld wordt (mn NOD was gisteren) maar test helaas negatief.
    Nu continu naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben! Irritant gewoon!

Schommeld jullie cyclus trouwens ook zo erg?

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie: Succes vanmiddag met je FM! Spannend hoor. En voor als je nog moet spuiten als je in dat hotel zit, ik weet dat er voor spuiten koeltasjes zijn. Die had mijn man ook voor zijn insulinespuiten (hij is diabetes patient). Dus misschien even bij de apotheek vragen.

@ Mvdk: Wat balen dat je ongesteld bent geworden! :( Moet je vandaag dan toch testen?

@ Semmy: Mijn moeder wordt vandaag opgenomen en krijgt morgen de kijkoperatie. Dan krijgen we daar volgende week de uitslag van.

@ Jupje: Spannende week voor jou! Volgende week maandag wil je gaan testen?

@ Daphje: Leuk dat je ook hier mee komt kletsen. Balen dat je negatief getest hebt. En elk kwartier naar de wc om te kijken of de ongi er al is herken ik helaas wel ;).

@ All: Nou wij zijn weer om de dag aan het klussen ;). Ik geloof dat er nog geen eisprong is geweest want m'n temperatuur blijft nog laag en heb verder ook geen symptomen. Nog maar even afwachten.

Deel Deze Pagina