Guusje, ik weet het niet....... Die ovulatie testen hebben bij mij verder nooit een smily gegeven, en dat terwijl ik wel zwanger ben geworden toen van B.
Een hele goede tip Kim!! Ben t met je eens...ieder kind is anders... niets volgens t boekje, maar idd naar je kind kijken. Als Boaz er aan toe is, prima dan toch! Al zeggen ze eigenlijk wel dat de darmen er echt nog niet aan toe zijn he. Heeft Alysha daar geen last van gehad toen? Ze eet nu niet zoveel nee. Gek he dat dat zo kan veranderen. Maar ze groeit wel gewoon goed? Ik heb trouwens ook geen idee wat en hoeveel andere kleuters eten... Spannend weer die prikjes... nog heel even en dan zijn ze er weer vanaf! @Guus: ik zou het niet durven zeggen meis, ik heb ze niet gebruikt. Ik hoorde alleen maar dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn als je pcos hebt omdat je hormonen gewoon overhoop liggen... Om de dag blijven klussen, dan zit je sowieso wel goed mocht er toch een mooi eitje springen!!
Ze groeit zeker wel, madame is 125cm en weegt 24KG een lange dame, maar ja Boaz is ook lang.... Manlief is 1,95 dus niet zo vreemd Alyshá heeft er toen geen last van gehad, maar zij was er toen ook wel echt aan toe aan die fruithapjes.... Geen darmklachten gehad, of krampjes daardoor. Ik kijk eerst wel wat het CB zegt, donderdag over 2 weken moet ik daarheen
Fijn dat het cb er is maar vind ze ook niet zaligmakend hoor. Zo wordt er veelal gezegd dat je baby's gerust kunt laten huilen, bijv met het naar bed gaan. Lange tijd wilde ons meisje 's avonds niet slapen. Had vorige week bij het cb weer een ander en die zei juist dat je ze tot 1 jaar oud absoluut niet moet laat huilen. Je kunt ze nog niet verwennen en ze kunnen nog niet manipuleren. Bizar al die verschillende adviezen...pff! Maar ook daarvoor geldt wat jij zegt Kim; van je gevoel uitgaan...dan zit je eigenlijk altijd wel goed. Gelukkig dat ze er geen last van heeft gehad maar dat komt misschien ook wel doordat ze er echt al aan toe was. Flinke meid ja, maar idd met zo een lange papa is dat niet gek. Weer werken Kim komende week of volgende week?? Hebben jullie nog iets leuks gedaan deze dagen?? @Guus: succes he morgen wijffie...denk aan je!
Succes vandaag Guusje!! Duimen voor een prachtig ei! Ik heb de lastte ronde wel met ovulatietesten gewerkt en die gaf maar 1x een streep, echt op de dag van dr ovulatie. Dus dt kan zeker! Laat je nit gekmaken. Hopelijk zie je zo een prachtig ei!! Duim duim!! @mvm snap het helemaal! Ik begin ook echt af te tellen! Hopelijk komt de kleine snel!! Hou je taai!! @kim en krull, leuk om jullie verhalen te lezen. Als ervaringen zijn al welkom
Slecht nieuws: eitjes zijn niet doorgegroeid, ik word straks teruggebeld door de arts, ging overleggen wat we nu met deze ronde gaan doen. Baal als een stekker...
Alleen begrijp ik iets niet.. Deze ronde liep sowieso anders. Ik had voordat ik begon met spuiten een kuurtje Duphaston gehad, toen een heel klein beetje bruin bloed, alleen met afvegen, verder niks in mijn slipje ofzo. Daarna niks meer, toch ziekenhuis gebeld en dit uitgelegd. Ik moest komen voor een echo. Daar zagen ze dat er nog wel bloed in baarmoeder zat maar ik mocht wel beginnen met de Gonal F. Dat vond ik al raar maar ik wilde zo graag verder dat ik weer begonnen ben. 2 dagen later werd ik pas echt ongesteld. En nog gewoon aan de Gonal F.., gewoon doorgespoten en tijdens eerste follikelmeting bloedde ik nog flink. Dus van waar moet ik nou mijn cd1 berekenen? Want als ik vanaf de 1e dag van ongi bereken zit ik nu pas op cd 12, en dat is toch nog niet heel ver in de cyclus toch? Ben benieuwd wat ze zo zeggen als ik gebeld word...
Nou, net gebeld door ziekenhuis en ik moet tot vrijdag doorspuiten. Maar mag niet ophogen?!? Want ze zegt dat dat nu geen zin meer heeft?! Dat is raar toch? Of zie ik dat nou verkeerd? Ik ben geneigd om nu al naar de 100 over te stappen ipv 87,5.. Wat zouden jullie doen? En ik mag nog niet aan IUI beginnen, want ik heb met mijn stomme hoofd met opgegeven aan een test vanuit het ziekwnhuis, je wordt dat geloot voor 4 verschillende dingen: clomid, clomid met IUI, puregon enz, puregon met IUI. Ik werd voor alleen puregon geloot, dit moet ik 6 X doen. En dit is nu pas de 3e keer.. Dus ik moet nog 3 maanden aanrotn!! als ik dit van te voren geweten had!! Sorry voor mijn geklaag hoor, maar ik word hier zo moe van !!!!!!
Krul; ik luister al heel lang niet meer naar het CB, ik vind de adviezen ook altijd niet oke. Joa heeft vanaf een half jaar tot 1 jaar heel slecht geslapen,terwijl ze vanaf 3 weken oud van 12 tot 7 doorsliep! Vanaf half jaar elke nacht van 1 tot 5 wakker, man man en ik konden niet meer!! En inderdaad ook t advies haar te laten huilen.. Nou, hielp voor geen meter! En vele andere dingen geadviseerd en de ander zei weer van niet enz.. Werd er helemaal gek van!! Dus daarna mijn eigen plan maar getrokken en toen ging het weer beter, ik denk toch dat ik te geforceerd bezig was toen. Dus mijn advies: altijd naar je eigen gevoel luisteren, tuurlijk is advies af en toe wel fijn maar meestal hebben de moeders het bij het rechte eind hoor!
Oooh Guus toch Pff wat is dit kut... eigenlijk had je al niet moeten spuiten is mijn gevoel...maar eerst goed ongi moeten zijn...idd cd12 zou ik dan berekenen en dat is nog vroeg...miss dat je vandaar nog niet mag ophogen. Nooooit zelf doen!! Een klikje en je lichaam kan er heftig op reageren een grote cyste veroorzaken. Ik snap je meis, echt en ntl is dit je eerste ingeving, maar echt niet doen... Wou dat ik iets voor je kon doen nu Hoop gewoon op goed nieuws voor je en snel ook een beetje... en ik denk niet dat je iui nodig hebt hoor, manlief heeft goede zwemmers en vorig keer was het ook raak. Ik heb en houd hele goede hoop voor jou!! Kussss
dank je, ben t met je eens!! Dat is wel heavy zeg dat je meisje zo een lange periode niet wilde slapen! Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost???
Ja, was heel heftig.. Man en ik sliepn niet meer naast elkaar, nacht om en om doen, ander oordoppen in, was erg gezellig.. Waar het aan gelegen heeft is nog steeds een raadsel. Maar ik denk dat er veel onrust in zat bij haar. Vanaf het moment dat ze haar eerste stapjes ging doen, dat was met 11 maanden is het slapen weer beter gegaan. Of het hieraan gelegen heeft weet ik niet, maar dikke kans van wel.
En volgende maand moet ik sowieso al ophogen naar 100, dat staat nu al vast. Waarom mag ik het dan niet nu al doen? Dat snap ik gewoon niet..
Oei dat is ook echt killing voor je relatie...dat hoor je vaker he dat ze bij een sprong erg onrustig kunnen worden. Maar dat is dan wel een hele lange periode geweest! Gelukkig maar dat het weer over ging uiteindelijk...moet je toch niet aan denken!! Het was al veel te lang! Oooh heb ik daar overheen gelezen?? Moet je al ophogen volgende maand?? Waarom breken ze deze poging niet af dan nu?? Ook al wil je dat ntl helemaal niet... Maar bij mij ging het de eerste ronde zo...opgehoogd en opgehoogd tot cd 21 toen naar 100 en cd 23 pats boem een ei. Maar hun conclusie was toen dat het alles bij elkaar te lang heeft geduurd voor het eitje om te groeien en dat het daardoor van slechte kwaliteit zou zijn. En idd werd gewoon ongi. Misschien dat het dat ook is bij jou??? Want voor je ongi was je al begonnen ntl. Maar eigenlijk zouden ze dan nu moeten afbreken... Misschien is het zelfs beter om af te breken...want nu weer door en doorgaan kost je uiteindelijk weer meer tijd tot de start van een nieuwe poging met 100... pff
Ja het was een verademing dat we alle 3 weer mochten slapen, een verademing voor ons allemaal! Over slapen gesproken, vandaag voor de 2e keer baar peuterspeelzaal geweest, dus dan geen slaapje tussen de middag, en dat heeft ze nog zoooo nodig, dus op een gegeven moment bij een van de leidsters op schoot in slaap gevallen! Ze probeerde haar wakker te krijgen maar ze viel continu in slaap weer, haha, moppie van me. Wel op haar 1e schoolfoto geweest, ben erg benieuwd! Hopelijk niet slapend, haha Ja, ik weet ook niet waarom we op deze manier doorgaan. Moet tot vrijdag doorspuiten, waarschijnlijk omdat ik eigenlijk pas nu op cd 12 zit volgens de berekening van ongi, ze hebben het gewoon niet goed gedaan deze ronde, i had gewoon eerst mijn ongi af moeten wachten! Maar daarom heb ik zo iets van dan kan ik nu toch al ophogen naar 100? Als ik toch al naar 100 moet volgende maand? Dan is er misschien nog een kans dat er nu nog wat groeit, want met 87,5 groeit t niet toch? Zucht... Wat een gekloot weer..