Ik heb trouwens gewoon maar 87,5 gespoten, durf niet zelfverdediging te spuiten.. Ben niet zo'n held.. Haha
Leuke foto Guusje, mooi meisje Krullie, jij ook... Wat een schatje! Mijn eerste werkdag was gisteren een feit Ging goed, Boaz was in goede handen alyshá op school vandaag weer gewerkt.. Mn schoonmoeder pastte op. Heb vrijdag,zaterdag en zondag avonddienst.. Volgende week dinsdag ochtend+middag en dan pas weer die dinsdag daarop werken. Deze week 'pittig' volgende week rustig. Het viel me helemaal niet tegen, vind het wel heerlijk om even alleen in de auto weg te zijn (thuiszorg) Keihard muziek op, mee bleren.... Hahaaha Krullie, die vrouw van zonnekind had mij een tip gegeven qua bed dat ik hem een kwartier moest laten huilen en als hij dan nog niet stil was hem er uithalen, knuffelen evt beetje de fles en er dan weer in doen. Ze gaf aan niet langer dan 30min laten huilen. Maar dit was meer omdat Boaz geen rust in zijn lichaampje heeft en moeilijk slaapt.... Hij is meer wakker dan dat hij slaapt namelijk
Krul, guus wat een schattige fotos allemaal heel liefff lekkerdingetjes... @guus wat balen he dat de eitjes niet verder zijn gegroeid maar ik heb geen verstand van het spuiten enzo dus kan je helaas geen advies geven. Als ik hey goed begrijp moet je nu door blijven spuiten om te kijke of de eitjes alsnog gaan groeien?? @???? Die het over het cb hadden, die mensen moet je met een korreltje zout nemen.. adviezen zijn adviezen en richtlijnen dus GEEEEEEEEN VERPLICHTING... volg je gevoel wij zijn de moeder en je weet het beste wat goed is voor je kindje.. hun volgen de boekjes en wat hun opgedragen wordt om te zeggen.. dus trek er nirt teveel van aan allemaal. @all, hier nog steeds alles rustig maar heb sinds gister wel gigantische pijn in me rug wat doortrekt naar me lieze en billen.. ik kan me herrinneren dat ik hiervan ook last vam heb gehad toen ik zwanger was van marouan vlak voor de bevalling..ben nu maar een beetje aan t poetsen weer door het hele huis heen misschien dat dat weeen activeerd haha.. heb het wel weer gezien en me buik zit echt in de weg..vrijdag naar de vk dus ga haar vragen om te checken of er al wat gebeurd van onder..en wat de verdere stappen zijn want heb geen zin om tot 41 wkn te wachtrn met strippen pffff.maar we hebben nog ff ben offcieel maandag uitgerekend dus we zullen zien..spannend meiden ik hou jullie op de hoogte
Ik zit met een dingetje, ik ga het ook aan t ziekenhuis vragen hoor maar misschien weten jullie waarom ik volgende maand moet verhogen? 1e ronde puregon spuiten duurde heel lang en leverde uiteindelijk niks op, dus maand erna naar Gonal F overgestapt. Met de Gonal F 2 mooie eitjes! En zwanger van geworden! Deze maand weer Gonal F en eitjes groeien niet verder. Nu moet ik volgende maand de dosering ophogen. Maar ik vraag me dan af of het niet te hoog wordt, zodat ik en overstumulayie krijg? Aangezien ik de maand ervoor wel mooie eitjes had groeien en zwanger van geraakt! Dus ik snap het hier niet helemaal? Jullie?
Geboren: 04-01-2013: Jupje - Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr 12-01-2013: LindeDD - Dymph geboren, 49 cm 3450 gr. 08-02-2013: Krullie85 - Linde geboren, 50 cm 3240 gr. 18-02-2013: Linssiejjj - Sophie geboren 46 cm 2540 gr, Daan geboren 47 cm 2420 gr. 24-02-2013: Kimmuh - Boaz geboren. 52 cm 4310 gr. 24-02-2013: MVDK - Lilly geboren 50 cm 3100 gram 27-04-2013: Ukkie87 - Yara dmv spoedkeizersnede 48 cm 3125 gr Uitgerekend: 28-05-2013: mamavanmarouan 22-06-2013: Julia - Meisje Hoi meiden ben ik weer! Nog steeds erg druk en onrustig hier maar ben eindelijk weer bijgelezen haha @ guusje, wat jij zegt over dat ophogen terwijl het met die andere dosering is gelukt vind ik ook een beetje vreemd maar ik heb geen ervaring met het middel, misschien voor de zekerheid even aan het zh vragen? @kimmuh, klinkt heel interessant van dat 'lezen' van Boaz. heb je er ook al iets aan voor je gevoel? en de zijne @krulllie, 4 flessen op een dag? Ik teken ervoor! Lilly zit nog op de 6.. Minder wil ze echt niet. Hoe ziet het schema van jouw dametje er nu uit dan? Mooie foto trouwens @Ukkie, ehm beetje erg laat, maar eh gefeliciteerd! @mvm, en heeft het poetsen van je huis al geholpen @ iedereen waar ik nu niet op reageer, ga echt weer proberen actiever te zijn hoor! leef nog steeds met iedereen mee maar kom er vaak gewoon niet aan toe om achter de computer te duiken..
Nee hey poetsen heeft niets geholpen behalve dat ik echt super moe ben en pijn he in me hele lichaam hahaa..ben ook ff naar.prenatal geweest om een voedingsbh te halen .. en verders niets.. geen weeem mog hij wil er mog niet uittt hahaahha
Hahah mvm nog even wachten.. Jinte zit ook op vier flessen sinds 1,5 maamd ( volgende week is ze 5 maanden) Wel hebben we sinds een week twee flesjes verhoogd. Het schema is Tussen 7 en 8 180 water+6 Rond 11.30/12.00 210+7 16.30 180+6 21.00 210+7 Hier doet ze het prima op. Wel heeft ze last van haar tandjes. Vannacht ontroostbaar. Zetpilletje gegeven en tussen papa en mama laten slapen tot 8.30 heerlijk op mama haar vrije dag
Hee meiden, halve nacht wakker gelegen hier met weeen. Ik dacht jaaaa nu gaat het beginnen. Herrinnerde me in een keer ook weer hoe pijn weeen kunnen zijn..maar goed er kwam geen echte regelmaat in en op een gegeven moment hield het op. Dus hr tis nog steeds wachten wachten
@MvM: pfff wachten duurt zooo lang he!! Maar het klinkt veelbelovend! Denk dat het nu toch echt niet lang meer duurt!! @Jupje: aah zielig van de tandjes he!! Lijkt me een zware periode als ze daar doorheen moeten! Zeker als er nog gewerkt moet worden @Mvdk: wil ook graag een foto van jouw meisje zien hoor!! Gaat het nog steeds niet helemaal lekker met dr? Nog veel onrustig? Bah meis hoop echt dat t snel verbeterd. Kan me dan helemaal voorstellen dat je er echt niet aan toe komt om hier nog eens bij te lezen en te reageren! Voedingen: 7.00: 180+6 12.00 180+6 16.00 180+6 20.00 180+6 Soms drinkt ze niet alles leeg en dat merk je dan ook want dan komt ze om 23.00 nog een keer of 's nachts. Geef dan nog een flesje van 120+4 / 150+5 afhankelijk van hoeveel ze die dag had gedronken. @Kim: jaaa weer aan het werk!! Fijn ook dat het je niet tegenvalt! Lekker he in je autootje scheuren en muziek hard aan, ik geniet er ook van! Neem de bochtjes net even wat scherper dan met mn meisje erbij haha Het scheelt he dat Boaz ook in goede handen is! Heeft je meisje het naar dr zin op school?? Nee hier nog geen menstruatie gezien helaas... Ik heb weer zwangerschapstesten gekocht van de kv en die doe ik elke maand, just in case... kan toch zomaar een eisprong hebben ergens... vind het wel k*t... maar ja Ben al naar de ha geweest, moest toevallig voor Linde maar ook voor mezelf ff gevraagd. Wil graag een tweede en daar niet al te lang mee wachten...maar ja zonder eitjes gaat dat m helaas niet worden. En t shitte is dan ntl dat we weer naar t zh moeten. Het hoeft nog niet a la menute natuurlijk maar de ha zei ook dat ik nog ff moest wachten omdat menstruatie miss toch nog op gang komt. Nou ik geloof er nix van... maar goed. Met vriendlief afgesproken dat we in december weer naar de ha gaan met tweede kinderwens. De ha gaf ook aan dat t dan geen probleem is als ik dan nog niet ongi ben geweest en dat hij ons dan meteen weer zal door verwijzen. Jij wel ongi geweest al weer? @Juliave: hoe is het met jou????? @Ukkie: hoe is het met jou en je meisje?? Je bent vast hele dagen druk in de weer en volop aan het genieten
Ha meiden, Even een snelle reactie. Ben vollop aan het genieten van onze kleine meid. Ze doet het super, slaapt goed en is erg tevreden. Het drinken is nog steeds heel erg vervelend. Ze drinkt flesjes van 65cc die er meestal met veel moeite ingaan.. Soms laat ze hiervan nog 10 of 20cc staan. Andere keren laat ze goed merken dat ze meer wil drinken dan 65cc, dan gaat er 80 of soms wel 100cc in. Ook wisseld ze meestal een goede dag af met een slechte dag qua drinken. Morgen krijg ik een telefonisch consult met de pre logopediste. Ze krijgt 8 flesjes per dag omdat ze maar zo weinig drink, per flesje zijn we er zo'n 45 minuten mee bezig. Omdat ze erg veel lucht in haar buikje krijgt moet ze tussendoor erg veel boeren laten... We genieten vollop maar de voedingen vind ik wel frustrerend, hopelijk kunnen ze snel iets voor ons betekenen ! mamavanmarouan.. Succes !!
ALyshá vermaakt zich prima op school.Sinds 3 weken loopt ze nu vanuit school naar huis toe (Ze hoeft alleen een fietspad over) School is hier 200m vandaan..... Ze zeurt nu ook steeds dat ze zelf naar school wil lopen, maar vind d'r daar nog zo klein voor.... mvdk, opzich merk ik wel verbetering bij Boaz maar opzich ook weer niet helaas! Hij is wel rustiger, kan bijvoorbeeld nu wel een half uurtje in de box zichzelf vermaken maar 's avonds is hij verder wel onrustig, hij is nu ook al wakker vanaf zn laatste middagfles 16:00u. Had hem net in de slaap, en in de box gedaan maar hij is nu alweer wakker (Heeft denk ik krap aan 10min geslapen?). Straks krijgt hij de fles, rond 19:30/20:00u dan slaapt hij rond 20:30 en dan krijg ik hem met geen mogelijkheid meer wakker omdat meneertje gewoon oververmoeid is, dus dan komt hij elke nacht rond 3:30u. Het is niet anders,misschien dat het in verloop van tijd beter gaat. Morgen weer naar de chiropracter toe, kijken hoe z'n nekje er aan toe is
Oja: Ik had geprobeerd Boaz een fruithapje te geven maar hij vind het maar helemaal niets.... Dus we wachten lekker een paar weekjes als hij 4/5 maanden is, dan probeer ik het wel weer (Hij drinkt de laatste dagen ook veel minder, over gehele dag ongeveer 650-krap aan 700cc) Niet echt veel dus.
@Guus: raar meis idd zou deze ronde dan nu ook goed moeten verlopen met deze dosis!! Maar wellicht dat t ongi tussendoor er alles mee te maken heeft... wat zeggen ze daar van dan??