Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ze zeggen dat dat niet uit moet maken...

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

pff Guus :(
    That sucks... ik vind het wel raar... als t de ene maand wel werkt en de andere niet.. als dat iedere keer zo gaat ben je steeds een maand kwijt ... :(
    Maar ik loop op de zaken vooruit... even afwachten wat er morgen gaat gebeuren! De eerstvolgende keer dat je weer een ei hebt is het weer raaak! Geloof ik in!
    Succes morgen!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks krul, ik snap er ook niks van, waarom er nu niks meer groeit, morgen maar even uitgebreid vragen, want dit is natuurlijk niks!

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    *gaap* boaz net 10minuten in bed, al vanaf vanmiddag 16:30u wakker....

Guusje, wil je even succes wensen voor morgen!

5. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Succes vandaag weer Guus! Hou ons op de hoogte!

@mvm klinkt erg vervelend!! Hopelijk zetten de weeën door!! Hoe gaat het nu?

@krul ja lastig hè die ongi... Hopelijk komt het nog op gang! December lijkt inderdaad wel mooie tijd. Hopelijk is het niet nodig :)

Hier gaat het goed. Ben erg moe en kan niet veel meer doen maar voor de rest gaat het prima. Heb alleen veel last van afscheiding :( echt niet fijn. :( In huis is alles bijna klaar. Alles is inmiddels gewassen :) vanmiddags liggingsecho en bevallingsgesprek bij vk. Ben benieuwd!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Juliave, spannend! En leuk ook om voor de laatste keer een echo te krijgen! Veel plezier!

7. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave, ik heb nj nergens meer last van heel raar. Straaks controle bij de vk dus ben benieuwd

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeej, heb een ei!! 18x14!! En bsv was 7!
    Zondag mag ik pregnyl zetten!! Ben zo blij! Had ik echt niet verwacht!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Yay Guusje!!!! :D

10. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yesss guuss ben echt blij voor je..hopen dat het deze keer raar ik en blijft plakken ik duim voor je...xxxxx

11. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yeah Guus!! Super fijn!! Duimen voor een super ronde!!! :) :) :) echt fijn

Mvm balen dat het weer rustig is! Wat zei de vk??

Net weer even ons meisje in zwart wit gezien. Zag er allemaal goed uit. Ze was al ingedaald en lag al mooi met hoofd naar beneden. Volgende week nog voor de zekerheid een echo om echt te meten hoe groot ze is. De vk had het gevoel dat ze erg hard groeit nou. Niets om je zorgen om te maken maar als ze heel hard groeit kan het zijn dan ze na de 40 weken wat eerder actie gaan ondernemen :) ik heb zelf het gevoel dat ze wel iets eerder komt en een extra echo is altijd leuk :) ben in ieder geval blij dat ze ingedaald is en goed ligt.

Fijn weekend meiden!

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Kim: pff best heavy als hij zo weinig slaapt!! Komt zijn ontwikkeling ook niet ten goede zo... arm mannetje zal wel meer moeten gaan slapen. Moet je weer naar de osteopaat/chiropractor binnenkort??

@Guus: noooo waaayyy :D:D:D:D
    Duimen heeft geholpen :D:D:D
    SUperblij voor je wijffie! Dit gaat m worden :D
    Klusze ;) Op naar een hele mooie plakbeeb!! Is je zo gegund!

@Uk: oh meis wat frustrerend van de voeding... fles geven hoort een fijn en intiem moment te zijn en dat is het zo niet natuurlijk :( Hoop dat het snel verbeterd hoor en dat ze wat voor je meisje kunnen betekenen!

@MvM: raar lijf heb je :p Wat zei de vk??

@Juliave: fijn dat alles klaar is in huis :D
    Ze kan komen als ze wil :D Maar beter nog even een weekje langer wachten haha
    Heerlijk om dr te zien he, je kunt geen echo's genoeg krijgen!!
    Top dat alles is goed is en ze is ingedaald. Had idd ook het gevoel dat ze eerder zou komen maar niet met 37wkn al :p
    Ben benieuwd bij jou!! Spannund!!

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ontsluiting en de beeb is nog niet ingedaald, volgende week weer terug komen ze bellen me nog voor een afspraak wnt alles was vol..hoop dat het dit weekend mog gebeurd

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus ik moet gwn me geduld weer op de proef stellen haha...tik tak tik tak

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Tja, MvM, geduld op de proef gesteld worden, dat ken ik..;) sterkte nog ff wijfie!! Hopelijk kondigt de beeb zich snel aan!

Ik snap er niks van, nog steeds geen 2e streep te bekennen op de ovulatietest.., maar gisteren wel al een redelijk groot ei op de echo.., hoe kan dit nou?

16. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guus maak je zelf niet gek met ovulatie testen, de test bij de gun is het belangrijkste de echo.dus ga daar vanuit..die andere zijn maar testen

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guus... Yeah wat een goed nieuws, hier branden de kaarsjes !!!

Mamavanmarouan.. Nou hopelijk komt de kleine dit weekend, ik ga voor je duimen. Heb trouwens wel ooit gehoord dat een 2e kindje nooit meer indaald ? Dat dat alleen bij een 1e kindje is ?

18. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gebeurd indd heel vaak dat een tweede kindje niet indaald omdat de buik en baarmoeder zacht is van binnen en de kleine dus genoeg ruimte heeft en zich neit verplicht voelt om in te dalen. Dit vertelde me vk mij.. ben nu maar weer een beetje aan t opruimen en poetsen en kijken wat ik nog evt mee zou kunnen nemen nar t ziekenhuis..ik ga straks nog ff hoeslakens halen want we hebben gister een wieg gekregen van me zwager en zijn vrouw.. ben er super blij mee dus dat ga ik zo nog ffies doen..verder nog alles ristog af en toe een harde buik maar daar blijft het ook wel bij...ik hou jullie op de hoogte meiden. X

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Good morning!

Hier net wakker, ik mocht uitslapen!
    Werd wel wakker met mijn dochter springend op mijn buik..haha
    Vanavond mag ik pregnyl zetten, jippie!

En vandaag lekker joggingbroeken-dag, heerlijk, ti's toch slecht weer, eind volgende week 22 graden, eindelijk!!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, wat ik nu weer heb, ging net naar het toilet, heb ik bruin bloed...en ik moet vanavond de pregnyl zetten..wat moet ik nou? Tuurlijk is het zondag en kan ik niet bellen... Zucht.. Waarom kan het nooit een keer normaal gaan bij mij?!?

Deel Deze Pagina