Nog steeds tiktak MvM? @Guus: pff dat meen je niet!! Kun je echt niemand bellen? Hier in het zh kun je altijd als het dringend is de kraamafdeling bellen waar je dan een gyn te spreken kunt krijgen. Ik kon daar ook op zondag terecht voor een echo om te kijken of t eitje wel echt groot genoeg was of om pregnyl te laten zetten. Ik hoop dat het komt door je mooie dochter die op je buik aan het springen was
@krul jaa nog steeds tiktak hier...of het moet bannacht gaan gebeuren dan zou ik prdcies op me uitgerekende datum bevallen..maar denk dat het zeker een week.later wordt. Ik probeer er niet mee bezig te zijnaar het lukt niet echt..
@MvM: hahaha schiet op daar Je mannetje heeft het veel te goed bij jou @Guus: hai wijffie hoe is t? Meer bloedverlies gehad? Zh gebeld? Wat zeggen ze er van?
Ze weten het niet.. Ik denk dat deze cyclus gewoon raar begonnen is, dat ik ongesteld werd tijdens het spuiten..maar goed, afwachten maar, ik zelf denk dat het begin van ongi is..
even afwachten Guusje, hoop t niet voor je!! Krul, ik ben vorige week vrijdag geweest... Moet nu 3juni terugkomen... Boaz vanochtend wakker van 8 tot 1... Tussendoor maar haze slaapjes van 10 minuutjes.. Hij slaapt nu al een uurtje, dus heb ev-en-tjes tijd voor mezelf haha Lekker weertje hé! Heerlijk die zon!!
@Guus: hoe kan dat nou?? Dan moet er ergens toch ook een ei zijn geweest of?! @Kim: poeh dat is niet veel zeg!! Alsie dan echt even slaapt moet je die tijd pakken ja!
Nou, net wat rood bloed gespot dus morgen maar weer ziekenhuis bellen... Erg vreemde ronde geweest! Laten we deze maar snel vergeten!! MvM; al wat aan t rommelen?
Guus.. Pfff dat meen je niet !! Wat vervelend zeg, goede hoop gehad op die eitjes en nu dit... Succes hopelijk snel duidelijkheid, en als het niet gelukt is SNEL door naar de volgende ronde! Ons meisje is alweer een maand, helemaal in LOVE
@guus, wat *** zeg het is idd een hele rare ronde voor je geweest hopelijk kanbhet het ziekenhuis je meer vertellen. @all, ik waggel onddrtussen nog steeds verder, naast ik het al helemaal zat ben, heb ik goster ook nog is kut jieuws gehad sorry voor me woordgebruik. Me werkgever heeft me gebeld dat t bedrijf waar ik voor werk failliet is gegaan. Gwn op de dag wanneer ik betaald zou krijgen. Ik heb dus niets gehad en ook me vakantiegeld niet etc. Op het kaatsre moetnik zowiezo minimaal 8 weken op wachten..en me zwangerschapsuitkering heb ik ook niet gekregen nu. Me hr manager neemt vandaag contact op met uwv of ik alsnog nunSm rechtstreeks.via hun betaaald kan krijgen aangezidn me werk me nkrmaal doorbetaald en straks bek ik zelf ook uwv nog. Hier zat ik dus echtnniet op te wachten. Mijn imkomen is het hoofdinkpmen en dat is er nu nier. We hebben gwen extra spaargeld en we moeten op bakantie in augustus nou k weet het allemaal niet meer behalve dat het me heel veel stress bezorgd. Wordt er gek van en weet niet wat ik moet doen straks na me verlof.pfff
@MvM: oooh neeeee Dat is echt k*t en nog zoveel meer andere woorden die ik er allemaal wel voor kan gebruiken... dit is echt geen goed nieuws voor je nu!! Potverdorrie!!!! T k*tte is dat t bedrijf failliet is dus snel een salaris zal er niet worden uitgekeerd... Het UWV springt vast meteen bij (dat moeten ze) voor je zwangerschapsuitkering. En daarna ga je dan volgens mij de ww in voor in ieder geval twee jaar als je lang genoeg hebt gewerkt. Maar in deze tijd pff meis!! Ik wil zeggen dat je je niet druk moet maken, helemaal niet nu met de bevalling voor de deur, en dat je moet genieten van je kleine wonder straks, geld is er wel, gelukkig zijn er in NL een boel zaken waar je recht op hebt. Maar ik zou ook niet weten waar ik t zoeken moest... Sterkte meis! @Guus: hoe is het met je?? Zh gebeld?? Je kan toch niet ongi zijn zonder ei?! Of is je lichaam van slag door al die stomme hormonen?! @Ukk: oooh uk she's so beautiful!! En 1 maand alweer! Jeetje wat gaat dat hard!! Gaat het beter met de voeding nu??
Nee MvM!! Wat een kutnieuws zeg!!! Jeeeeeetje, dat is wel het laatste waar je op zit te wachten nu!!! Ik hoop dat je snel je ww en zw-uitkering krijgt want dit is natuurlijk erg stressen zo, en dat kan je er nu niet bij hebben!! Sterkte wijfie!! Kus voor jou! Hier: bent toch echt ongi nu.. Waarschijnlijk te lang doorgespoten.. Maar wat ik niet snap is dat ik dat toch een ei had de vorige echo. Maar goed. Niet meer over nadenken, we beginnen weer opnieuw.. Ben serieus al de hele maand aan het spuiten nu.. Pfffff
Pff Guus dat meeeen je niet!! Maar dat eitje dan wat er zit?!! Hoe kan dat nou... dan heb je toch twee weken geleden wel een ei gehad? Wat niet is gesignaleerd op de echo?!
Dat zou kunnen.. Maar kan ook zonder Eisprong een ongi krijgen... Dus ik heb geen idee? Dat deze ronde maar snel vergeten mag worden!!!:x
Het ging hiervoor ook al fout toch... geen goede ongi na een kuurtje en opeens tussendoor ongi... Miss is je lijf van slag door alles? Is het niet beter om even een maand af te wachten en dan evt weer met duphaston te beginnen? Straks gebeurt je weer hetzelfde... Al wil je ntl helemaaaal geen maand pauze, dat kan ik me ook helemaal inbeelden...
Goed nieuws, ik krijg deze week nog me salaris van april en van mei gestort..dus hoop dat het ook echt gebeurd zoals ze zeggen maar daar ga ik wel vanuit..me vakantiegeld en urenkrijg ik wel pas later want de curator moet alles nog regelen. Verder nog steeds geen weeën helemaal nergens last van behalve van me rug en wat harde buiken.vrijdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige mocht de kleine tussendoor niet komen. Ben. Enieuwd wat de volgende stappen zijn en of ik gestript wordt ingeleid of wat dan ook..heb geen zin om nog een week extra te lopen ben het best zt nu..
Gelukkig MvM!! Krul: ziekenhuis zei dat het zo raar waarschijnlijk is gegaan omdat ik de ronde gewoon heel raar ben begonnen, tijdens spuiten ongi geworden natuurlijk terwijl je normaal op dag 5 moet beginnen. Dus ik begin nu pas echt met spuiten als alles schoon is daarbinnen! En dan zal het vast wel een keer goedkomen toch? Zucht.. Hoop niet te lang, merk dat ik een beetje klaar ben met alles, maar stoppen zeker niet!!
Ooh balen Guus! Op naar een nieuwe ronde! Mag je nu over 5 dagen alweer beginnen met spuiten? Hopelijk komt er meer ritme in komende ronde! Snap dat je het beu bent maar goed dat je volhoudt! MvM, fijn dat het toch een beetje goedkomt. Is inderdaad niet iets waar je nu mee bezig wilt zijn. Is alles nog steeds rustig?
@juliave, ja nog steeds alles heeeeeel rustig hier. Vrijdag controle bij de vk, ben benieuwd maar heb zon gevoel dat ze me nog zeker door laten lopen tot 41wekn en dan pas spreken over een evt inleiding..
Pffhh MvM, hopelijk meld dekleine uk zich snel!!! Guus, knuffel voor jou.. Straks naar de huisarts toe, controle van m'n spiraal *zo geen zin in Boaz slaapt sinds 2 dagen door!! Jeej!! Gisteren schrok ik wakker van me wekker 6:30u, en dacht HUUUH? ben er niet uit geweest vanacht En vanochtend werd ik 20 voor 6 wakker door manlief, en dacht hééé da's lekker... Weer een nacht 6u werd helaas Boaz wakker door de voordeur, maar ja, toch de hele nacht geslapen
@MvM: wat fijn dat je je salaris krijgt!! Das toch top!! Verder proberen rustig te blijven! Hoe rustiger jij bent, hoe eerder de beeb komt! @Juliave: hoe is het daar?? Aftellen nu! Beeb kan elk moment komen @Guus: bleeeeh ik hoop dat het nu helemaal gaat lukken deze ronde! Op dag vijf beginnen? Ik moest altijd op dag drie... @Kim: waaauw he Dat is even goed van je kleine grote knul Heeeeerlijk!! Linde slaapt al vanaf twee maanden door, maar alleen als de laatste fles om 23u was. Tegenwoordig ligt ze tussen 19 en 20u al op bed, maar dan komt ze rond een uur of 12/1 nog en dan weer om 7 uur. Geniet er van hoor, ben jij ook een stuk uitgeruster