Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mamavanmarouan.. Oooh wat een kut nieuws zeg net voordat je moet gaan bevallen pfff... Hopelijk krijg je je salaris snel deze week gestort, en hopelijk gaat de kleine zichzelf melden deze week.. Weet persies hoe je jezelf voelt zo die laatste dagen pff...

Krullie.. Thnx, we zijn helemaal verliefd haha...
    Drinken gaat steeds beter, we mengen de voeding nu met johannesbroodpitmeel, dit gaat veel beter, ze drinkt nu minder gulzig, knoeit minder, en boert minder... erg fijn dus !

Guusje.. Aaah Noo.. Dit was ook wel echt een k*t ronde zeg! Nieuwe ronde, nieuwe kansen... al die negatieve energie even weg, en alle positieviteit in deze ronde gooien. Onze duimen draaien weer!

Kimmuh.. Oooh lekker... genieten die langere nachten!

2. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff meiden ik ben t zooooooo zat, en ik voel de kleine ook veeeeeeel minder als eerst soms voel hem de hele midsag niet en san savonds pas weer. Morgen vroeg heb ik gelukkig een afspraak bij de vk dus ga dat wel ff melden

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Haaaai,

Mag weer beginnen met spuiten!
    Alleen gister test gedaan en pregnyl zit nog in mijn lichaam, kan dat geen kwaad? Gister vergeten te vragen. Heb afgelopen zondag pregnyl gezet.

En ze wilde met 100 ie beginnen, maar ik wil eerst nog een ronde 87,5 spuiten, omdat vorige cyclus heel raar verliep en keer daarvoor was ik er zwanger van geraakt. Ben bang dat als ik meteen met 100 begin een overstumulatie krijg...

MVM: pffff, ik ga heel hard voor je duimen dat de kleine zich gaat melden eerdaags! Kan je niet gestript worden?

4. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht amper geslapen echt afschuwelijk lig gwn echt nachten wakker. Vanochtend ging ik naar de wc en toen zag ik dat me afscheiding bruin was.daarna had ik slierten met lichtroze afscheiding..gelukkig had ik al om 9.15 een afspraak bij de vk dus dat kwam ff goed uit.. Me bloeddruk was goed en hartje klopt ook goed...en toen ging ze kijken of meneer nu wel ingedaald is. En jaa hoor hij zit nu in me bekken dus ingedaald is hij wel. Vast zit hij niet Marja dat vind ik niet erg tenminste erin haha..vandaar dat ik zon drukkend gevoel heb daar doet pijn zelfs in me rug.. Ik heb haar gevraagd of ze gelijk wilde kijken beneden, en me baarmoeder if baarmoedermond is al toegankelijk. Dus dat klinkt allemaal goed, ik moet vanmiddag ff bellen om te zeggen of ik de kleine goed voel aangezien ik hem stukken minder voel..en dan komen ze me vandaag of morgen strippen. De vk denkt dat ik dit weekend nog beval, dus spannend meiden ik hou jullie op de hoogte. Xx

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Allemaal goede voortekens MvM! Ik hoop dat het na t strippen gaat gebeuren!!

6. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa idd, heb net weer stukken of me heke slijmprop verloren. Weet natuurlijk niet hoeveel en hoe groot die prop is maar het komt er in ieider geval uit. Misschien ook wel omdat de vk heb getoucheerd dat het aklemaal los komt. Hopelijk komt ze straks al strippen...heb ook nu veel harde buiken duss zo spannendd

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MamavanMarouan.. Succes !!!!

8. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend!! Heel veel succes!! Hou ons op de hoogte!!! :)

9. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me verloskundige belde net en kndertussen heb ik continu harde buiken weeen ik weet nirt eens meer wat het zijn. Ze komen nog neit echt met regelmaat maar wel behoorlijk aanwezig en pijnlijk.. ze komt zo langs hoe het ervoor staat beneden en over de kleine aangezien ik hem maar 1 of 2 keer g
    Heb gevoeld na vanochtend. Zal natuurlijk ook dork de harde buiken komen...maar goedd ladies

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Oooooh MvM, je gaat beginnen hoor! Je heb snel je kleine kereltje in je armen! Succes!!

11. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net gestript en het is goed gelukt het hoofdje ligt al heel diep kon ze voelen en alles voelde goed aan en de vliezen gespannen ze heeft ze nuos gemaakt kwam veel bloed en slijm bij los. Merk gelijk dat de weeen krachtiger zijm en sneller dan ervoor...als ze een half uur om de 5 min komen moet ik weer bellen

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend!! Zet hem op!!

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oeeh MvM spannend meis!!!
    We horen het wel :D
    Zet 'm op!! Maar het zal wel snel gaan bij jou denk ik!!

@Guus: verstandig besluit wel met 87 beginnen!! En als het weingi resultaat heeft kun je toch op cd 12 toch alsnog naar 100? Kunnen eitjes alsnog een groeispurtje krijgen!

14. sunshineS1976

@Juliave: hou jij het allemaal nog een beetje vol??

15. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh hoe zal het met mvm zijn?!!!! Ben benieuwd!!

Hier alles goed Krul.
    Vandaag 37 weken dus ik ben er klaar voor! :) in huis is alles klaar dus nu is het echt afwachten. Echt een raar idee. Donderdag nog groeiecho gehad en alles ziet er prima uit. Ze weegt nu naar schatting 2745 gram. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen en hoe het gaat beginnen! :)

Zet hem op MvM!! :)

16. sunshineS1976

Heerlijk dat alles klaar is Juliave!! Nu kan het wachten beginnen haha! Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten!
    Ooh das een klein poppetje nog dan :D
    Hier 3240 toen ze geboren werd met 37wkn.
    Heb je het gevoel dat ze eerder komt of dat je overtijd gaat lopen?

Oeeh aangezien het stil is rond MvM denk ik dat ze of al bevallen is, eerste x ging ook zo snel toch, of nog bezig is :p
    Spannuund!! Hoop snel iets te horen!!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Krul, ik mag dus niet ophogen tijdens een ronde.. Dat is de regel in het ziekenhuis.. Als het niet werkt dat volgende maand ophogen. Maar vind het heel raar..! In andere ziekenhuizen doen ze dat wel toch?

18. sunshineS1976

Idd raar...bij mij dus wel idd. Ben eerste ronde begonnen met 75, na 10 dagen naar 87,5 en na 16 dagen naar 100. Toen opeens twee dagen later een ei, maar was al niet goed meer volgens de gyn door te lang spuiten.
    Volgende ronde met 100 begonnen en voila... ;)
    Ik hoop dat 87,5 nu wel gaat aanslaan voor je...anders weer een ronde weggegooid...

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ja precies! En anders volgende maand naar de 100!

20. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden , afgelopen vrijdag 31-05 om 23.46 uur ben ik bevallen van onze prachtige zoon saifeddine. Hij weegt 4050gram en is 52cm. Het was kort maar heftig. Bevallingsverhaal volgt nog. Xxxxx

Share This Page