@ MvM: Gefeliciteerd!! Geniet ervan! @ Guusje: 7 dagen is op zich wel normaal, maar jij bent normaal korter ongi? Ik weet dan niet waar het aan kan liggen.
@MvM: gefeliciteeeerddd!!! Prachtige naaaaaam!!!!!!!!!!!!!! Ben heel benieuwd naar je verhaal en ntl een foto van je prachtige wonder Geniet!! @Guus: dat is wel lang ja... denk dat je lijf een beetje van slag is door alles...
Hai meiden Ben nog steeds ongi.., dag 8! Maar niet de hele dag, het is maar 1x een vloed bloed (sorry voor de uitleg) per dag, echt heel vreemd. En meestal ben ik het 4/5 dagen best heftig, en nu is het telkens een beetje per dag, vreemd toch?
Guusje, mijn langste dag was 9 dagen achtereen..Erg lang! Maar eenmalig gehad..... Hopelijk is het snel weer voorbij! Mvm van harte gefeliciteerd en geniet er van!!!!
@mvm, gefeliciteerd!! @guusje, bij mij wisselde de lengte van mn ongi ook altijd, ben benieuwd wat ze zeggen bij je fm morgen! @kimmuh, hoe gaat het nu met boaz zijn slapen overdag? is het al wat verbeterd? + Krullie, even nieuwsgierig weer, hier zit er nog totaaaal geen ritme in omdat mevrouwtje 's nachts steeds op een ander tijdstip komt en daarna gewoon keurig om de 4 uur.. hoe gaat dat nu bij jullie? hoe zien jullie ritmes eruit? Heb k even voorbeeldjes @juliave, nu is het voor jou tik tak tik tak spannend hoor!!
Dat is balen Mvdk!! Hier slaapt ze al sinds twee maanden door, na een tip van mn kapster. Ze zei dat als ze 's nachts kwam ik een speentje moest proberen. Diezelfde nacht gedaan en dat was idd voldoende en vanaf dat moment sliep ze door. Het is wel om de dag wisselend, de ene dag heeft ze vier flessen van in totaal 200ml per fles, de andere dag zijn het er vijf. Maandag: 07.00 200ml 12.00 200 ml 16.00 200 ml 20.00 200 ml Maar het schuift ook wel eens op met een half uur of een uur. Een dag daarna zijn het dan vijf flessen omdat ze dan om 6 uur al wakker wordt. 6.00 10.00/11.00 15.00 18.00 21.00 En dan slaapt ze weer tot 7 uur...en zo steeds dezelfde dagen die elkaar afwisselen. Ritme heeft ze zelf zo gecreeerd sinds ik haar niet meer wakker maakte voor de vijfde fles. Zo zielig om haar uit haar diepe slaap te halen. Hoe gaat het verder met je meisje?? Wil nog steeds graag een foto zien hoor!
Juliave.. Nog 3 weekjes, heerlijk.. Zie je op tegen de bevalling ? Gefeliciteerd MvM.. We wachten op je verhaal met foto natuurlijk, maar eerst lekker genieten !! Hier.. Ben zo bang om (meteen) weer zwanger te worden! Ben op dag 21 begonnen met de pil maar vind het zooo spannend allemaal ! Pffff
haha meen je dat nou Uk? Ik wil zo graag weer! Kan me niet snel genoeg gaan... geen voorbehoedsmiddelen maar tot op heden nog niet eens ongi geworden dus ik kan het wel vergeten... ga even de poli in het zh bellen om te informeren hoe lang we moeten wachten voor we voor de tweede mogen gaan... als ze 9 maanden ontzwangeren aanhouden om die stomme ongi af te (die toch niet komt) zou ik dat echt k*t vinden...
Ja het wordt nu echt spannend hier. Kan elk moment gebeuren maar ook pas over een maand... Echt raar dat afwachten! Ik zie niet op tegen de bevalling. Ik laat het over me heenkomen. Ben vooral benieuwd hoe en wanneer het gaat beginnen en hoe ik mezelf hou tijdens de bevalling Ik vind het vooral spannend hoe het de tijd na de bevalling zal zijn. Dan heb je opeens een kindje en dan??? Weet je dan wel wat je moet doen en wanneer ze wat nodig heeft... Dat vind ik vooral spannend! Hoe hebben jullie dat ervaren?? @ukkie kan me helemaal voorstellen dat je niet meteen weer zwanger wilt worden. Ik moet er ook niet aan denken hahaha. Mag voor mij ook zeker wel een jaar of meer tussen zitten ben wel benieuwd of mijn cyclus op gang zal komen of niet. Bij jou is het wel het geval dus?? @krullie echt grappig dat jij dat wel meteen zou willen. Hopelijk komt je cyclus snel op gang!! Of hopelijk mag je anders snel weer beginnen in zkh. Dan duimen we weer voor jou!! Spannend!! @guus hoe is het met jou? Al weer fm gehad?? We duimen weer voor je meid!!
Mvm gefeliciteerd!!!! Mbt zwanger worden na een keizersnede zeiden mijn verloskundigen 9 maanden en het ziekenhuis een jaar. Heb nu twee menstruaties gehad met 5 weken er tussen. Benieuwd wat de volgende doet.....hoop zo de volgende keer zonder ziekenhuisbezoeken zwanger te worden
Mijn lieve schat is vandaag al 5 maanden!!!!! Wat vliegt de tijd en wat is ze al groot. Ze rolt zich om en zit soms al even alleen
@jupje, wat gaat het verschrikkelijk hard he! @krullie, ik zit steeds maar te kl;;;ten met die foto's. moet er even naar kijken want ze staan in mn fotostream maar vanuit daar kan ik ze niet kopieren en zo.. Maar ook hier geen ongi nog! had zoooo gehoopt dat het gewoon vanzelf goed zou komen na de bevalling! Wat een keurig schema heeft die kleine van jullie! En wanneer slaapt ze dan op een dag? @guusje, hoe was je fm??
zoo hehe gelukt! staat een foto in mn album. @krullie, volgens mij zei jij laatst dat jouw dametje haar handjes zo opat? doet ze dat nog steeds? Lilly doet soms niet anders, echt bizar gewoon! ze zuigt echt op alles wat in de buurt komt zelfs je gezicht!