Ohja en het uitscheuren is dus uiteindelijk gekome omdat hij tijdens het indalen en tijdens het persen gedraaid is en heeft hij met het eruit komen mjij uitgescheurd door zn schouder... mijn brede kerel hahahaaha
Wow MvM! Wat een prachtig kereltje!! Echt super! En wat een verhaal! Fijn dat alles nu goed met jou en je mannen gaat! Geniet van de komende tijd!!
@MvM: prachtig mannetje!!! Heftige bevalling! Vooral het uitscheuren pff!! Wel erg fijn (en wonderlijk, lijkt me) dat je goed hersteld en er niet zo veel last van hebt! Heel herkenbaar; meteen daarna zeggen dat je het nog wel een keer kunt haha Ik vond het zo bizar dat die urenlange pijn opeens meteen verdwenen was zodra ze geboren was. Ik vond het zo mooi en eigenlijk achteraf wel meevallen ook. Wil graag nog een keer!
@Juliave: nu jij @Guus: hoe is het daar??? Super een paar eitjes rond de 10!! Duimen op flink doorgroeien!!
Aaaaah ja! Raar idee!! Heel raar maar ik voel me de laatste dagen zo relaxt en lijk er helemaal niet zo mee bezig te zijn. Terwijl het nu toch wel echt bijna zover is misschien juist een goed teken dat je er klaar voor bent?? Ben benieuwd! Nu is alles nog rustig. Lekker genieten van het zonnetje!
Schrik van mijn leven net, Joa in de taxi gezet, ik gaf mijn vader een kus en tegelijkertijd rijdt de taxi weg zonder mij!! En met Joa!! Vriendin rende naar haar auto, ik sprong erin en wilden erachteraan rijden, door rood stoplicht, gierende banden door de bocht, ik in auto centrale gebeld. We kwamen de taxi tegen, klem gereden, verkeerde taxi.. Centrale aan de lijn, zij probeerden contact op te nemen met de taxichauffeur, ik helemaal overstuur inmiddels, ze zouden hem terug sturen naar pap zijn huis. Wij terug rijden... Eenmaal daar zagen we gelukkig de taxi staan, mijn vader hem uitschelden!! En Joa gelukkig nog rustig... Ik bijna een hartaanval... 😳
Aaah!! Niet normaal!!! Wie doet zoiets! Heb je een klacht ingediend? Snap dat je goed overstuur was!!! Succes vandaag met de fm!!! Hopelijk goed nieuws!!
Nou net echo gehad, 1 ei van 15x14 en 1 ei van 12 maar wat nou wel weer raar is is dat mijn bsv eerst 7.4 was en nu 6.5... Raar toch? Ik heb zoooo'n raar lichaam!
@Guus: omg wat en verhaaaaaal!!! Dat meeeeen je niet!! Is die man niet goed bij zn hoofd?! Wie rijdt er nou weg met een kind?! Jezusss ik had m echt geslagen geloof ik!!! Thank God is het goed afgelopen...maar jeetje ik snap dat de schrik er goed inzat!! Jeeeh goede eitjes!!! Superblij voor je!!! En bms tsja dat kan volgens mij best snel aangroeien Komt goed @Juliave: aaah alleen maar goed dat je zo relaxt bent! Gewoon op je af laten komen, meer kun je niet doen Ik wou me lichamelijk en mentaal voorbereiden enz, nou forget it want net toen ik er wou mee beginnen, kwam ze en kon ik geen kant meer op Lekker blanco er in gaan is het beste! Spannend hoor!!!
Mvm... Wat een prachtig kereltje en zo'n mooi haar! Fijn dat je dochtertje het zo goed doet !! Is ook altijd maar afwachten hé... Wat een heftig verhaal zeg, hopelijk genezen de hechtingen goed en heb je snel geen pijn meer ! Guusje... Jeah, hopelijk groeien de eitjes goed door! Oh my god, guusje hoe kan zoiets gebeuren ? DIKKE klacht indienen! Grappig dat iedereen de pijn meteen is vergeten, helaas ik niet.. Wil graag nog een tweede kindje (pas over 2 jaar) maar ben echt ontzettend bang voor de pijn en de bevalling!
Nou, er groeit dus helemaal niks meer, alles is afgenomen... Ik wil gewoon niet meer.. Heb het gevoel alsof het niet meer mag lukken. Eerst had ik netjes iedere maand een Eisprong, nu weinig tot niet....
Ooh guus meid wat is er toch aan de hand allemaal hoe kan het nou afgenomen zijn...PDF ik snap dat het je onderhand je neus uitkomt en elke keer die onderzoeken en al zonder resultaat..kom op meid...misschien moet je jezelf en je lichaam wat rust geven...ik snap dat het moeilijk is maar misschien is dat op het moment beter
Net is het cb langs gekomen voor intake en het wegen. Saifeddine woog afgelopen vrijdag bij afsluiting van kraamzorg 4090 gram, en nu weeg 4320 gram, dus hij groeit heel goed.
MvM: ik word maandag gebeld door de arts, we gaan dan t een en ander bespreken. Dus ik ga voor mezelf een vragenlijst maken en sowieso wil ik zijn advies ook, kijken wat hem het beste lijkt.
Jaa dat is heel goed een lijstje maken met vragen want je hoofd zal wel vol zitten met vragen en de helft vergeet je dan. Ik hoop dat jer er samen met de dokter kan uitkomen wat op dit moment het beste is. Misschien mag je we met een andere behandeling beginnen?
Wow mvm! Hij groeit goed! Fijn dat het goed gaat! Heb je fijne kraamhulp? Hoe viel jij je verder? Balen Guus! Die nieuwe behandeling lijkt niet echt aan te slaan. Hopelijk kan je snel iets anders proberen. Fijn dat je met de arts kunt spreken. Ben benieuwd wat hij zegt. Hier nog alles rustig * zucht*
MvM.. De meeste babys vallen af in het begin, dat die van jullie al zoveel is aangekomen is alleen maar een goed teken !! Guusje.. Sorry weet niets te zeggen, elke keer die teleurstelling, dikke knuffel !!! Juliaaaaaaa... Nog iets meer dan een weekje !
Ik wacht met smart op nieuws van jouw kant Juliave @MvM: wauw! Hij doet het super op jouw melk! @Guus: ooh ik weet niet meer wat ik moet zeggen Hoe kunnen ze nou weer verdwijnen... toch een hogere dosis... al zul je het niet willen, ik moest er toen ook niet aan denken, maar misschien is het goed om even een maand rust te nemen en dan starten met een hogere dosis. Ook gezien alle plotselinge ongi's die je hebt gehad...je lijf lijkt wel van slag gewoon Dikke knuff meis...
Yara drinkt de laatste dagen haar flesjes weer steeds slechter, tijdens de fles huilen en de fles weigeren, terwijl ik zie dat ze nog honger heeft.. echt zo zielig. Gisteren was het zo erg dat ik een afspraak heb gemaakt met de HA. Die heeft met een lampje in haar mondje gekeken en blijkbaar heeft ze last van beginnende spruw.. We hebben dus medicijnen gekregen die ze 4x per dag moet nemen. Hopelijk drinkt ze haar flesjes snel weer beter..