Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @daanxyz spannend en verwarrend lijkt me. Heb je de gyn. al gebeld?

@ Krullie, heel veel succes! We duimen voor je!

@ mvdk, jammer van je ongi.... Snap dat je teleurgesteld bent... Heel veel succes weer de komende ronde! Komt goed meid!

@ missmiranda , erg spannend!! Succes woensdag!

@all ben vanochtend weer op controle geweest en kreeg redelijk goed nieuws. Het eitje dat vrijdag nog 9mm was is nu ruim 12 mm. Er lijkt dus iets te gebeuren. Ben blij om eindelijk eens te horen dat er iets gebeurt. Hopelijk zet het eitje door. Ben benieuwd. Woensdag weer controle. Wat wel jammer is is dat mijn man nu voor zijn werk in het buitenland zit en zondag pas terugkomt.... Hopelijk blijft het eitje dus nog even zitten :) en anders weten we in ieder geval dat de clomid aanslaat. Spannend dus.

Fijn week weer meiden!

2. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Spannende dagen voor jupie
    MVDK: SUPER KLOTE!! wat een teleurstelling weer....
    juliave: goed dat er wat groeit.
    meestal tot 14mm groeien ze niet snel, daarna 2mm per dag.
    dus zal nog wel een dag of 5/6 duren voor het eitje springt.
    denk ik ;S

krullie waar wacht jij nu op?

ik heb weer ovulatietest gedaan...
    maar kan er niet wijs uit worden... niet lichter niet donkerder.....

gewoon t zelfde.....

willen jullie meekijken?

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    daan, zoals ik het zie is die van vandaag al wel donkerder hoor !!

mvdk, dikke digiknuf :(

juliave, hopenlijk wachten de eitjes totdat ML weer thuis is.
    wel fijn dat er iets gebeurd !!

jupje, succes en sterkte met het lange wachten, het is zo killing :(

lindeDD, heel veel sterkte en succes met je moeder, ik duim voor een goede uitslag !!

vanmorgen de gyn gebeld, en kan 9 mei terecht voor een 1e echo, hoop zo dat het hartje dan mooi klopt.

4. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @jupje, wat voelde je dan,,,? dat het eitje aan het groeien was? ik ben ondertussen niet meer ongi,, maar tijdens het nemen van de clomid van ik dus wel ongi... ik had ook wel buikpijn en steekjes enzo, maar ja daardoor weet ik niet of het nou van de ongi was of van een eventueel ei? ik voel namelijk niet hele andere dingen dan met clomid 50... dus daarom vroeg ik me af of je ook bepaalde dingen voelt als clomid wel werkt. nu ben ik bang dat ook de 100 mg niks doet, want ik voel geen ei ofzo(ik weet niet eens hoe dat voelt, haha)

@daan, naar mijn idee lijkt de t-streep vandaag iets donkerder dan 14 en 15 april... zien anderen dit ook??? misschien ligt het aan mij haha. wil je geen valse hoop geven...

@krullie, succes vanmiddag!!!!

@juliave, wat goed dat ze groeien!! ik ben zeeer benieuwd...

@mvdk, he meid, een knuffel voor jou!:(

5. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    miss mirand,
    ik voelde niks van de clomid maar op de echo groeide er ook niks.
    ik had wel sinds cd 28 ouzo pijn Links in mijn onderbuik, tot nu toe
    ik denk dat dat een groeiend ei is, 2 dagen geleden doorzichtige afscheiding. En daarom nu die ovulatietesten....
    ze moeten ook weer een keer lichter worden toch? dan is het voorbij....
    hieronder de testen...

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Juliave: Fijn dat je ei al goed aan het groeien is!

@ Daan: Volgens mij is de test van vandaag echt een stukje donkerder.

@ Vlekkengek: Spannend dat je een datum hebt voor de echo. Ik duim voor je dat jullie dan een mooi hartje horen.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    daan, ik heb der nou al 12 keer naar gekeken, maar die van vandaag is echt donkerder hoor meid! misschien dat hij morgen knalt! klussen geblazen dus....:D

8. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    @ miss miranda:
    haha erg ben ik he......
    sorry voor het posten van de testen, maar ik ben zo verbaasd....
    ;S
    gebruiken jullie ovu testen??
    ik snap niks van mijn lijf hoor...
    :S

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@mvdk: dikke knuffel voor jou! :(Wat balen dat deze ronde ook niet gelukt is…! Toch blijf ik vertrouwen hebben dat het goedkomt. Hoop jij ook!

@Miranda: fijn dat de Clomid er bijna op zit! Volgens mij merk je er weinig van of de Clomid wel of niet werkt. Sommigen ervaren wel steken links of rechts onder in je buik… als teken dat de eitjes groeien. Maar je kunt ook goede resultaten hebben en 0,0 ervan merken.

@Daphje: balen!!:( Altijd k*t… op naar de volgende ronde. Ooit hebben we geluk!

@Linde: thnx voor de tip over het koelkastje!! Mocht het nodig zijn, ga ik er zeker achteraan! Blijf jij maar lekker doorklussen! Niet alleen goed voor een eventueel eitje wat eraan komt of misschien tussendoor hebt gemist ;) maar ook voor jullie samen ;)

@Juliave: meis wat een FANTASTISCH nieuws!! Dat is echt supergoed hoor!! We blijven duimen dat ie woensdag weer groter is geworden! Moet ie inderdaad nog even blijven zitten tot manlief thuis is!

@Daan: poeh meis! Moeilijk zeg!! Krijg je niet een streepje als je rond je vruchtbare periode zit? Die kan 4 dagen duren toch? Weet niet hoeveel testen je hebt, maar zou even blijven doortesten. En blijven klussen natuurlijk. Kan het daar straks niet aan liggen als je inderdaad een eisprong hebt gehad!

Even ego:

Ik heb vanmiddag mijn fm gehad… weet niet zo goed of ik nu moet janken of lachen zeg maar:(. Had weer een andere gyn, die ik nog nooit had gezien. Er was één follikel te zien op links van 8mm… de rest was te ieniminie… Alles onder de 10 mm is gewoon niet goed eigenlijk… aan de ene kant denk ik: nou dat “eitje” heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen om van 1 mm als enige uit te groeien tot 8mm… dus er is wel íets gebeurd…
    Maar ja de vorige rondes had ik ook van 9 mm en die waren een paar dagen later weer verdwenen.
    Zucht dus, weet niet wat ik ervan moet denken. Ik zei ook meteen tegen de gyn: vanavond maar meteen 100 spuiten? Ja duh, ik denk: die dosis moet omhoog!!
    Maar toen zei die meteen: neeeeheee! We bouwen het heel rustig op!
    Pessimist als ik ben denk weer: ok die 75 gaat ook niet aanslaan, dus hup omhoog!
    Ik weet ook wel dat niet iedereen met het spuiten een mooie fm heeft op dag 11 en een eisprong op dag 14… het kan ook heel geleidelijk gaan en dat zei de gyn ook.
    Toch hoop je gewoon op een mooi resultaat waardoor je weet dat het spuiten in ieder geval aanslaat… ik voel me nu machteloos en vraag me af of er iets is wat ooit zal aanslaan…

[FONT=&quot]Donderdagochtend moet ik terug voor de volgende fm, dan heb ik weer 3 dagen gespoten en het zou erg fijn zijn als die 8mm dan groter is geworden! Daar ga ik voor! Ga de komende dagen lekker over mijn buikje wrijven en praten tegen mijn “eitjes” ! ;)[/FONT]

10. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @ daan, geen sorry zeggen gek! we zijn hier voor elkaar... ik ben juist blij dat je dit met ons deelt...
    heb je al contact met je gyn gehad over die ovutesten en die pillen die je geslikt hebt...
    ik snap jou lichaam ook even niet meer ;) haha...

@krullie... eennnnnn??????????????????;) *ben niet ongeduldig hoor*

11. sunshineS1976

we plaatsten tegelijk Miranda ;) Check berichtje voor t jouwe ;)

12. sunshineS1976

Oh ja, wat ook zo leuk is (NOT!!!) is dat ik donderdag terug moet komen en dat tijdens de "zwangerenpoli". Op donderdagochtend hebben ze tot 12.30 uur alleen maar afspraken voor alle zwangeren en aangezien ik echt donderdag terug moet, kan ik daar fijn tussen gaan zitten in de wachtkamer... zei dat al bij de assistente, maar kennelijk houden ze daar geen rekening met gevoelens...
    Kan het positief zien: zo'n mooie buik staat mij nou ook te wachten! Of negatief: wat als het nou nooit lukt... *auch!*

13. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    @ krullie wat ontzettend balen!!!! pff en alweer een andere gynaecoloog dat is ook niet prettig. zo kunnen ze je toch ook niet goed begeleiden?! zit er geen fertiliteitsarts in jullie ziekenhuis. Ik heb deze wel in ons ziekenhuis om moet zeggen dat zij veel begripvoller en geduldiger is en alles tot in detail uitlegt. Bij de eerste samenlevingstest ( dit was op zaterdag) had ik ook iemand anders. wat was dat een botte boer. zei bijna niks keek alleen moeilijk pfff

@ daan meid ren naar de winkel en haal cb testen. ik heb eerst ook met andere gedaan maar dit is zoeken naar de eisprong. bij cb zie je een smiley of een leeg rondje. dit is ook maar 1 dag!

@ miranda. ik voelde heel duidelijk dat er iets groeide in mijn buik wat er normaal gesproken niet zat. beide keren heb ik links de eispong gehad en begon dit te voelen met lichte steken links onder mijn middel. De twee dagen voor de eisprong had ik de laatste keer met twee eitjes ongelooflijke steken en met de eisprong ben ik tot twee keer toe onder het koken in elkaar gedoken van de pijn. op zich is dat wel fijn aangezien de controle in het ziekenhuis stop staat aangezien de clomid 50 al twee keer is aangeslagen. mocht het deze ronde dus niet raak zijn moet ik de komende 4 maanden zelf verder of ik moet al merken dat mijn cyclus verlengd

@ all
    pff wat ben ik ongeduldig. vorige week donderdag kreeg ik weer menstruatiekrampen. dit had ik de vorige keer ook. dus humeurig en er vol van overtuigd dat het weer niet raak is. nu weet ik het niet. vorige keer had ik ook pijn aan mijn tepels en nu totaal niet. goed of slecht teken wie weet. De vorige ronde had ik de eisprong op zondag en twee weken erna op zaterdag ongesteld. als dit nu ook zo is zou ik komende zondag (niet) ongesteld moeten worden. Ik weet nog niet of ik zondag ga testen of maandag. Zooooo spannend

14. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @krullie,,, aah meid ik had op supergeweldig nieuws gehoopt... maar wat jij ook al zegt.. er gebeurt wel íets! en dat is positief...
    iedere keer een andere gyn is ook niet echt leuk... ik moet zelf voor een FM altijd naar de fertiliteitsverpleegkundige... er daarvan zijn er maar 2 bij mij in het ziekenhuis, 2 vrouwen. de 1 vind ik prettiger dan de ander, maar ik vind het zeker een voordeel dat je ''vertrouwde'' gezichten ziet die je steeds helpen. naast die 2 verpleegkundigen heb ik dan nog wel mijn eigen gyn natuurlijk, das ook een vrouw en die is heel aardig.
    ik hoop dat je eitje nog lekker doorgroeid tot donderdag... je meot inderdaad maar lief tegen ze praten! haha...

@jupje... oef wat zit je in spanning meid... ik zou zeggen probeer te relaxen, maar ik weet dat dat niet gaat lukken.
    als je het vol kan houden zou ik maandag testen... maar gaat dat lukken :p ? haha

@all.... laatste clomid net ingenomen! nu maar hopen... overmorgen FM.

15. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    @miranda prikken ze niet eerst bloed om te kijken of de waardes wel gestegen zijn?n

16. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    haha meiden wat een geklets weer! Het is echt bijna niet bij te houden soms :)

@jupje, zo jij voelt je eicellen wel heel specifiek! Ik voel er (op 1 keer na) eigenlijk helemaal niks van, maar zo zie je het is bij iedereen weer anders.. spannende dagen voor jou dan komend weekend! Hoop dat het lukt!

@miss miranda, succes alvast voor de fm!

@Krullie, wat een rot nieuws weer bij je fm! Tuurlijk het kan nog, en het zal vast nog wel groeien maar we hopen toch allemaal dat ze bij zo'n echo zeggen dat het fantastisch gaat en je knetter vruchtbaar bent ;)
    maar de kans is groot dat het alsnog gebeurd dus ook jij, hou hoop meid! Enneh lekker balen ja dat je tijdens de zwangeren inloop zit!
    Kijk er maar heel verliefd naar misschien reageert je lichaam erop;)

@Daan, ik heb ook niet veel ervaring met die ovutesten, heb ze laatst geprobeerd en toen had ik telkens maar 1 streepje(wat bij die test gold als negatief resultaat) maar dat klopte wel met de echo's. Toen het bij mij positief werd was dat achteraf door de ovitrelle spuit die ik had gezet, oeps haha daar had ik even niet aan gedacht toen maar dat stond dus in de bijsluiter.. Maar zoals ik jouw test zie zou ik zeggen dat hij echt positief is en je dus flink moet klussen! Succes ;)

@Daphje, Ondertussen al duidelijkheid over je ongi?

@lindedd, ah joh een beetje voorklussen kan geen kwaad toch ;)

@juliave, wat een goed bericht! Hopelijk zet dit zo door en heb je over een paar dagen een mooi groot celletje :)

Zo hopelijk nu niks overgeslagen, sorry anders! Maar er staan zoveel berichten dat ik nu 2 pagina's open om de berichten te kunnen terug lezen hihi kan niet alles onthouden natuurlijk ;)
    Ik heb vandaag even lekker mn baaldag gehad en nu weer even normaal doen:) Ik ga zo even kijken bij mn vriendin die net bevallen is, ben zo benieuwd! Ze had al gebeld vandaag voor de uitslag voor mij, beetje onzeker natuurlijk want ja haar is het wel vlot gelukt, dus nu even duidelijk maken dat dit nu haar moment is en dat ze zich er niet druk om moet maken. Wanneer het bij ons lukt dan verwacht ik ook alle aandacht van haar ;)
    xx

17. sunshineS1976

Mvdk: wat ben je lief voor je vriendin!! Heel knap van je! En je hebt ook gelijk; jullie tijd komt en moet je dan eens kijken wie er voor jullie is!! Alles wat je geeft krijg je (bij echte vrienden) dubbel en dwars terug!

@Jupje: geen pijl op te trekken, al die lichamelijke "pijntjes". Ik ga in ieder geval heel hard duimen op een knaltest volgende week!! Test op tijd, ik ben razend nieuwsgierig! ;)

@Miranda: zeker geen pretje al die gyns... ga ook eens vragen of wij fertiliteitsdeskundigen hebben. Ik ga voor mezelf heel hard duimen dat die van 8 mm donderdag minstens 10 is! ;) En zo niet, dan neem ik aan dat ik wat meer mag gaan spuiten... er gaat in ieder geval nog niets verloren voorlopig.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @jupje,

nee er wordt bij mij geen bloedgeprikt... ik neem provera en wacht op mijn ongi... als ik dan ongi wordt (CD1) dan bel ik voor een afpsraak voor een FM, rond CD10/12 ongeveer... ondertussen neem ik braaf de clomid. en dan dus op CD 10/12 d.m.v. een echo kijken of er eitjes groeien...

hebben anderen met bloedprikken? ;):)

19. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Ik moest beide keren eerst blo prikken aan die waarde kunnen ze zien hoe ver de groei van follikel is en wanneer ze beginnen met f m

20. Imno

Imno Lid

Oct 13, 2011
    74
    0
    0
    zh
    even een snel berichtje.
    Balen Krullie dat het niet zo is gegroeid als je gehoopt had, maar het kan nog alle kanten op! Beetje positief blijven he!
    Het is wel vreemd dat je de dosis niet iets mag verhogen, want ik heb dat ook vaker gelezen dat ze dat doen als het niet "goed" is aangeslagen. Raar die gyn/fa dat ze allemaal anders werken. Laten we hopen dat het eitje donderdag groter is. xx

Share This Page