Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Even ego:

Ik ben voor het eerst weer ongesteld!!!
    Dat is me nog nooit gebeurd, uit mezelf!! Ik hoop zo dat het echt een goede ongi is, door een eisprong! En niet dat mn lijf t even op wil ruimen ofzo...
    Dat een mens daar zo blij mee kan zijn he :p Over twee dagen piep ik vast weer anders, want bah wat voel ik me er vies door haha
    Ga proberen cyclus bij te houden, hoop dat ik een cyclus mag krijgen! Wie weet dan een tweede wondertje helemaal vanzelf zonder hulp!

2. sunshineS1976

Zouden ovulatietesten zin hebben?? En wanneer moet ik daar dan mee beginnen?? Wie weet dat misschien?
    Niet dat ik meteen weer zwanger wil raken, maar ben wel benieuwd of ik een eisprong kan ontdekken. Ben niet aan de pil en ook geen condooms, we laten het over aan "het lot" nu :)

3. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snap dat je er blij mee bent krul! Zou super zijn als je weer een eigen normale eisprong krijgt! Ik denk dat je op dag 14 kan beginnen met ovutesten toch? :)

4. sunshineS1976

Nog steeds alles rustig Juliave??
    Echt lang kan het nu niet meer duren :D
    Over twee weken ben je sowieso mama :D

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guusje.. Ja vandaag gaat het weer super, 130, 110 en 120 cc gedronken.. Geen pijl op te trekken, fijn dat je wat geruster bent met Joa.. Goed bezig met je dieet, ik ben ook bezig. Heb de eerste week te weinig gegeten want ik viel niet af. Eet nu iets meer en nu wel.. erg raar.. Heb ook last van mijn stoelgang, ik 'kan' maar 2/3x per week naar de wc... pfff

Juliave.. Ja vandaag gaat het weer super, 130, 110 en 120 cc gedronken.. Geen idee waar het aan ligt!

Krullie.. Fijn ongi..!! Hopelijk is je cyclus een beetje normaal en komt je 2e wondertje als een verassing !! Ja vandaag gaat het weer super, 130, 110 en 120 cc gedronken.. Ze heeft zo soms een slechte drinkdag... wel frustrerend.. Met haar spruw gaat het gelukkig steeds beter, bijna helemaal weg.. Moet nog wel een aantal dagen extra doorgaan met de medicijnen..

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul, wat fijn van je ongi!! Ik zou gewoon over ca 10 dagen dan gaan testen met ovutesten, wie weet ontdek je je ei en loopt je eigen cyclus weer normaal!

Uk: fijn dat ze vandaag wel goed drinkt! Bij Joa wisselde het ook altijd ene dag beter dan de andere..

7. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, tik tak tik tak, red je het nog een beetje het wa chten? J ik steriliseer de flesjes en droog ze met iedere dag een schone hydrofiel luier af, ook hier geen problemen mee gehad, maar ik vind het ook lastig hoor want er is geen manier waarop je ze echt steriel kan houden, maar wat ik zeg Lilly heeft er in ieder geval geen last van dus kennelijk is het goed genoeg ;)
    @Uk, joh wat balen dat ze zo slecht dronk, gelukkig gaat het alweer iets beter. Zie je er nog wat van de spruw in haar mondje?
    @guusje, hopelijk geeft je dieeet een goeie boost aan je lijf dan! Fijn ook dat ze bij Joa het nog even aankijken, dan is het kennelijk toch niet zo ‘erg’ dat ze het gelijk bestempelen zeg maar. En inderdaad helemaal fijn dat er nu wel gelijk goed naar gekeken word! Veel plezier met je even als vakantie voelende tijd, wie weet wat er daardoor wel komt, sowieso zal het je lijf op welke manier dan ook goed doen, even lekker relaxen!
    @krullie, ik ben jalooooeeeers!! haha! wat super dat je gewoon ongesteld bent geworden joh!! Hoop echt dat het gewoon zo doorgaat en een tweede wondertje vanzelf gaat lukken! Ik zou vanaf je eerste ongi dag weer tellen, en dan vanaf een dag of 10 ovulatie testen gaan doen..

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krul, nee van olvarit. Vandaag nog even weer gekeken bij de Jumbo, zij verkopen ook de bruine bonen wel! :)

Mvdk, Boaz slaapt overdag nu wel wat meer ja, dus heb zo nu en dan even dat ik zelf dingen kan doen.. Moet zeggen dat het heerlijk is!
    Hij slaapt ook door, sinds 2 weken nu denk ik.....
    Afgelopen nacht was hij wel wakker om 4:00 maar komt omdat hij een lange avond had gehad(avondvierdaagse) we hebben met z'n 4 gewandeld, en vanavond weer dus zal hij wel even uit zijn ritme zijn.

Verder is de fles per eergister verhoogd naar 150cc ipv 110 cc. Hij drinkt (met moeite) zijn fles leeg nu.
    Laatste beetje in de speen wil hij wel, en dan weer niet, maar blijft wel zuigen en draait weer weg...Haha

Krullie, dat kun je toch pas testen op je 2e menstruatie of heb ik dat mis?

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Oja, ik had vanaf mijn 1e tot 2e menstruatie 4 weken tussen zitten.. Heel netjes! Ook uit zichzelf, dus wie weet Krullie!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mvdk.. Nee je ziet niets meer, maar de dokters assistent zei dat spruw nogal hardnekkig is dus dat je door moet gaan tot de kuur af is omdat je het vaak niet meer ziet maar het er nog wel zit.

Krul.. Als je een cyclus hebt van 28 dagen heb je op dag 14 je eisprong.. Ik zou dus op dag 12 beginnen met testen..

11. sunshineS1976

@Uk: fijn dat het weer goed gaat met drinken!! Gewoon even uit dr hum of geen honger door de warmte ofzo! Gelukkig maar!

@Guus: hoe is het met jou nu schat?? Wanneer ga je weer naar het zh? Al een datum geprikt? Hoe is het met je mooie dochter?

@Kim: ooh wat fijn dat Boaz beter gaat slapen!! Heerlijk he die extra tijd voor jezelf!
    Ik heb geen idee wbt menstruatie en eitjes zoeken, we gaan het wel zien! Goed zeg jouw menstruatie! En nu? Naar de derde toe nog steeds 4 weken of langer??

@Mvdk: hoe is het met je meisje? Ging jij ook met haar naar de osteopaat/chiropractor/fysio??
    Ben jij nog niet ongesteld geworden sinds je bevalling?

Bedankt voor de reacties! Ik ga even online wat testen bestellen en ben benieuwd of ik iets kan ontdekken! Wel fijn om te weten wanneer je ongeveer je ongi kunt verwachten en niet dat je er pats boem mee verrast wordt!

@hier:
    Wat slaapt mn meisje toch weer goed sinds we nu een week met groentehapjes begonnen zijn!
    Vannacht was toch wel de klapper; 20uur laatste fles en tegen negen lag ze al te slapen. En dat tot 9.15 vanmorgen! Toen heb ik haar maar wakker gemaakt want ze gaf nog geen kick en vond het een beetje "eng" worden hoor! Wel hebben wij nu ook heerlijk bij kunnen slapen!

Fijn wknd nog!!

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Uk: super dat het nu goed gaat met drinken!!

@Guusje: hoe is het met jou?

@Mvdk/mvm : hoe is het met jullie kleintjes?

@krullie
    Wow! Wat fijn dat je meisje zo goed slaapt!
    Spannend die ovu testen. Zou super zijn als je een mooie cycles krijgt!

@all hier nog steeds niets... Alles rustig! Te rustig naar mijn zin. Ben echt klaar met het thuiszitten en niets doen. Hoop zo dat ze snel komt! Vanmiddag weer naar vk. Hopelijk voor de laatste keer! Duimen jullie mee??

13. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weer terug van vk. Ziet ernaar uit dat de kleine er nog wel ff lekker zit. Ze heeft onderzoek gedaan en er was nog geen ontsluiting, baarmoedermond was wel week maar stond nog niet genoeg open. Helaas kon ze dus niet strippen. Das balen. Nu zit er dus niets anders op dan maar weer wachten. Vrijdag eventueel naar ziekenhuis voor gesprek met gyneacoloog. Maar hopelijk is ze er toch al voor die tijd.
    Duimen maar!

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krul, als het goed is volgende week weer mienstruatie, rond de 7e.
    Heb vandaag slijmverlies, dus dat zit wel pluis (elke week voor menstruatie soms wat slijmverlies per dag)

;)

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Go Julia... !!

Yara krijgt vanmiddag haar eerste prikjes, spannend !!
    Ik heb vorige week foto's laten maken van ons kleine meisje (zie mijn avatar) hij staat in het groot in mijn album :)

16. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super mooi!! Wat kijkt ze prachtig uit haar oogjes!!

17. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    #4797 mvdk, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    Even via mn telefoon want zit met slapende gup op mn arm :)

@krullie, ik ben wel een aantal keer bij de osteopaat geweest maar kan nou niet zeggen dat je daardoor verbetering zag. Kinderarts wist ook niet meer wat te doen, hebben nu wel nutramigen ipv gewone voeding en daar reageren haar darmpjes iig beter op maar voor het slapen lijkt niks te helpen. Ik vind het ook wel goed zo, ze groeit goed, huilt weinig dus ze lijkt er niet veel last van te hebben. Wel is het heeel druk op een dag zo want ze slaapt af en toe een halfuurtje en word dan meestal een beetje sago wakker omdat ze niet uitgerust is maar niet meer in slaap kan komen.. Maar ja het huishouden en alles eromheen draait ook gewoon door dus 's avonds ben k echt gevloerd! Kan niet wachten tot mn man eindelijk een keer thuiskomt en ik kan zeggen; hier schat, neem jij haar even :)
    Verder nog steeds geen ongi en zit r zo op te hopen!
    Wat heerlijk zeg dat Linde het zo goed doet met haar groentenhap erbij! Blijft zij dan tussen die laatste fles en de groenten al wakker?

@ juliave, jammer dat het nog niks was bij de vk, hopelijk komt het gauw!

@ukkie, waaaauuuw! Wat een mooie foto! Zooo schattig!
    Succes met de prikjes!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je wel meiden.. We zijn inderdaad ook erg blij met de foto's..
    Zometeen de fles geven en om 14:45 krijgt ze haar prikjes, spannend!

19. sunshineS1976

@Uk: prachtige foto's!!! Een heerlijk toetje zeg, 8 weken alweer ,gaat hard he?! Ik heb ook professionele foto's van ons meisje. We liepen een keer de prenatal in en daar was zo een mobiele fotostudio. Was ook echt geweldig en het resultaat super ntl. Het hele pakket maar genomen haha

@Juliave: aah balen meis! Maar je leest hier verhalen dat het toch opeens een paar uur later zomaar kan beginnen!
    Grappig dat je altijd dat voorgevoel al had, dat ze lekker zou blijven zitten ;) Hoop dat je echt niet lang meer hoef te wachten nu hoor.

@Mvdk: niet alle baby's slapen als roosjes....zolang zij er niet onder lijdt verder en goed groeit enz... dan is het maar even zo. Jammer dat de osteo niet echt baat heeft gehad. Wel goed idee die voeding, dat hoor je meer dat het dan al stukken beter gaat.
    Oh ja heel herkenbaar hoor als manlief thuis komt; asjeblieft, she's all yours! ;) Wel drukke boel he!

Om 18u krijgt ze groentehapje en rond 19.30 begint ze te zeuren en is ze moe en wil ze gewoon de fles en naar bed, dus die anderhalf uur is ze wel wakker ja. Om 4 uur 's middags de fles en vaak slaapt ze dan van half zes tot zes ook nog wel even. Het is een echte slaapkop hoor. Heeft ze van mij ;)

@Kim: wat fijn dat er regelmaat zit in je menstruatie he! Wil je nog een derde ooit?
    Ik heb de bruine bonen gevonden trouwens van Olvarit! Maar daar zit appel door en dat mag toch nog niet? Of in ieder geval niet in het begin van de hapjes; dan mogen alleen maar pure smaken volgens cb.
    Wat vindt Boaz het lekkerst? Hier vreet ze de bloemkool echt op, heerlijk vindt ze dat.

@Guus: hoe is het met jou meis??

@All: hebben jullie vakantieplannen met de kids??

We gaan over een paar weken een week naar Center Parcs, wel over de grens. De faciliteiten daar vind ik gewoon super, lekker elke dag zwemmen als het slecht weer is. Lekker eten en winkelen en ook in de restaurants gratis olvarit potjes! We hebben wel een hotel ipv een huisje. Ik wil wel echt vakantie hebben en genieten van een ontbijtbuffet en 's avonds uit eten. Hebben een suite met etage, dus we slapen boven. Ideaal als de kleine vroeg naar bed gaat en wij dan beneden nog lekker kunnen zitten. Ik heb er wel zin in!
    Verder willen we nog een weekendje naar Parijs of omgeving, ook met de kleine, maar dat moeten we nog plannen.

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Boaz vind geen enkele groente hap lekker, net als zijn zus. Alyshá wou ze ook absoluut niet hebben. Heb nu de tuingroenten, jumbo merk zelf dacht probeer ik dat. Maar krijg er niets in met succes.. Hahahaha

Wij gaan in Juli op vakantie, een week. Ben benieuwd hoe het dan is. Samen met schoonouders, schoonzus en vriend en ons gezin.
    We hebben een grote auto, ruime kofferbak. Maar hebben straks ruimte te kort.... Grote onderstel van de kinderwagen die er in moet, en dan nog de kleding wat mee moet. Matras van Boaz zn bed want ze hebben daar wel een kinderbedje maar geen matras? (Hoe stom is dat.)
    We wouden wel graag Alyshá haar fiets meenemen, maar moeten echt even kijken hoe we dat gaan doen..... Hahahaha
    Grote kofferbak, maar ruimte te weinig! :p

Deel Deze Pagina