Krullie.. Ooh lekker, groot gelijk een hotel !! Lekker even ontspannen in luxe ! Kimmuh.. Waar ga je heen op vakantie? Yara heeft een beetje last gehad van de prikjes (beetje jengelig en hangerig) geslapen van 23:00 tot 07:45 Heerlijk !!
@ukk, wauwww prachtige fotoo wat een moppie ♥♥ @Juliave, meissie nog ff geduld en hopelijk mag je dan bevallen en genieten... @krul, wij gaan begin augustus opvakantie naar marokko met de auto. Dus het wordt nog wat met 2 kinderen. Om saifeddine maak ik me gewn zorgen maar marouan wel haha die moet ik echt bezig houden.. Gister naar het cb geweest en saifeddine is nu 55cm lang en 4900gram.. met de geboorte was dit 52cm en 4050gram.. hij doet het dus heel goed op mijn melk en met 1 borst per keer. Ben trots op mezelf en natuurlijk het allermeest op hem.. ook kan hij zn hoofdje al best een tijdje omhoog houden.. dus ben helemaal tevreden.. marouan gaat nu naar de vorschool en hij heeft het heel erg naar zn zin en doet het ook heel goed. Zn spraak gaat met stappen vooruit, dus ik ben helemaal tevreden.
Wij gaan naar een vakantie park iets voorbij apeldoorn, een uurtje hier vandaan dus met de auto te doen, en beide kids. Wou niet te ver weg voor Boaz. Hij vind auto rijden helemaal niets, vandaar!
Hi ladies! Alles wel hier? Hier lekker rustig eigenlijk, wel lekker ff geen spanning van die ziekenhuisbezoekjes en eisprongen enzo.., haha ook erg druk eigenlijk, op werk alles afronden voor de zomervakantie! En gesprek gehad over Joa. Ze gaat na zomervakantie 4 dagdelen naar de psz, wel veel hoor, zal wel wennen worden, ook voor mij! Boehoe! En ze gaat naar logopedie, als het goed is word ik morgen gebeld voor afspraak. Ook ben ik met een dieet begonnen, eet nu alles gluten-,en lactosevrij. En ik moet zeggen, ben minder vermoeid, mijn atoelgang is weer goed, en schijnt ook nog eens goed te zijn voor hormoonhuishouding!! Win-win situatie Krul, wat een luxe zeg! Zo heerlijk uitslapen! Lekker genieten! Juliave: Pfff, ik snap dat je er klaar mee bent, sterkte nog ff wijffie!! Xx
Hoi meiden! Leuk veel te lezen van jullie @Kim: lekker ook een weekje eruit!! En met wat meer mensen, gezelligheid hoor!! En ja ik breek nu ook al mijn hoofd over de auto inruimen haha Onvoorstelbaar. We hadden eerst een behoorlijk grote wagen, suv achtig, maar vriendlief heeft een paar weken geleden besloten een station te willen...zo gezegd zo gedaan. Maar aanzienlijk minder ruimte, vooral in de hoogte veel minder. En idd wat er allemaal wel niet mee moet!! En dan heb jij twee kids Hoop dat je goed weer hebt! Zou idd niet te ver gaan als de kleine niet dol is op autorijden. Vreselijk als je dan urenlang zou moeten rijden met een zeurend kind! haha grappig dat broer en zus zoveel op elkaar lijken qua groenten! Is dat bij je meisje wel bijgedraaid inmiddels en lust ze het wel?? @Guus: ah meis heerlijk die ontspanning! Je klinkt ook echt opgelucht en vrolijker (voor zover je dat ntl kan opmaken via een tekst ) Aah kan me voorstellen dat het wennen gaat worden straks Joa naar de psz gaat! Maar het zal haar goed doen en jou vast ook!! Spannend logopedie! Is dat echt al nodig op deze leeftijd?? Super dat je je dieet nog steeds goed volhoudt en dat het resultaten levert!! Niets belangrijker dan je er goed bij voelen en wie weet komt dat tweede wondertje ineens vanzelf?! @MvM: wauw heerlijk dat je bv zo goed op gang is en je kleine man er zo goed op groeit!! Waarom lukte het niet bij marouan als ik vragen mag? Hier lukte het ook niet, blijf hopen dat het bij een tweede ooit wel lukt...maar ja je weet het nooit. Ik had gewoon niet genoeg melk...dan kun je willen wat je wilt maar helaas... Zo dat wordt een hele onderneming naar Marokko! Je moet je kersverse manneke ntl laten zien aan de familie daar!! Die kleine zal wel slapen, voor Marouan moet je nog maar even wat bedenken Denk aan dvdtje voor in de auto ofzo? Zie dat veel onderweg op de snelweg, schijnt een grote hit te zijn. Niet dat het goed voor ze is, maar ach zo af en toe in de auto tijdens een grote rit moet dat niet uitmaken lijkt me. @Uk: gaan jullie niet weg? Gaat het beter met je meisje na de prikjes? Zo zielig altijd he Hier ook jengelig dan, gelukkig maar een dagje, daarna is het over. Wel slaapt ze opeens veel meer. Maar dat is nooit erg Je meisje slaapt goed he! Die van mij begon ook met 2 maanden door te slapen, heerlijk he @Hier: alles goed, ik heb nu vakantie! Wauw lekker gevoel hoor! Hoop dat het op vakantie straks goed gaat met mn meisje en ze niet het hotel bij elkaar krijst..zul je net zien ntl. Eten en drinken en slapen gaat echt super. Ik vraag me af waar ik zo een makkelijk kind aan te danken heb, juist omdat ik zelf echt totaal niet makkelijk ben Ze krijgt vier flessen van 200 waarvan 1 papfles. Verder om 18u een half potje groenten. Alles gaat er goed in, ze is vooral dol op bloemkool. Over een weekje ofzo maar eens fruit introduceren. Alles op het gemakje. Ze geeft heel goed aan wanneer ze het beu is en wil slapen. Tegenwoordig krijgt ze 's avonds om 19.30 een papfles en ligt ze iets na 20u te slapen! In het begin erg wennen...zo stil en ongezellig beneden, maar nu vind ik het echt heerlijk. Echt even tijd voor elkaar, even bijkletsen en lekker filmpje ofzo kijken. Heerlijk! Ze slaapt door tot 6-7 uur, maar de laatste dagen is het ineens 8.30 aan het worden. Apart...maar als ik vrij ben zeg ik er geen nee tegen
Hey meiden, Even snel ego berichtje. Hier nog steeds alles rustig. Vandaag in ziekenhuis geweest en alles wat nog rustig en met de baby was alles prima. Morgen komt vk en die gaat proberen te strippen. Mocht er dit weekend niets gebeuren dan gaan ze het maandag opwekken. Ben dus erg benieuwd. Alles voelt nog zo rustig dus ik denk dat het maandag gewoon het ziekenhuis wordt. Maar wie weet gaat ze ons verrassen en komt ze als nog dit weekend zelf. Duim duim duim. Ik hou jullie op de hoogte!
Oh meid wat spannend!!! Ik hoop dat jullie meisje je gaat verrassen hoor en dat je niet naar het zh hoeft! Maar ja je weet het niet! Hou je het nog vol? Nog een paar daagjes meid!
mamavanmarouan.. Misschien een HELE stomme vraag maar hoe spreek je saifeddine uit ?? Wat gaat het snel hé met die kleintjes, in het begin kunnen ze 'niets' en al zo snel kunnen ze van alles (lachen, hoofdje omhoog houden) Trots Guusje.. Ben zo trots op je meid, je slaat je er goed doorheen!!!! Krullie.. Wij gaan 1 september 2 weken naar zuid frankrijk (50 km van de spaanse grens) Dus dat is wel even spannend! Ja ze slaapt eigenlijk vanaf week 3 door, ofja.. van 22:30 tot 06:00 wel heerlijk! Fijn dat jullie kleintje het ook zo goed doet, vooral dat uitslapen heerlijk! Ik kan niet wachten op de potjes groenten/fruit, ben de fles namelijk behoorlijk beu! Die gaat er namelijk nog steeds niet 'soepel in'... Juliave.. Als wij het al spannend vinden, hoe voel jij jezelf nu dan? Hopelijk ben je nu bezig, en zet je er snel een berichtje op: IK BEN BEVALLEN Succes meid, hopelijk gaat alles goed !! Vriendlief is deze week een weekje vrij, heb met kerst 'een pluim' gekregen van mijn werkgever, dus we gaan deze week denk ik lekker een nachtje in een hotel slapen!
Hey meiden, hier helaas nog geen nieuws. Gisteren is strippen niet gelukt. Er was nog geen ontsluiting. Vandaag dus nog dagje afwachten maar waarschijnlijk wordt het morgen het ziekenhuis om ingeleid te worden. Erg spannend. Zie er wel een beetje tegen op. Je weet niet hoe dat inleiden uitpakt. Kan of heel lang duren of super snel gaan. En je moet natuurlijk meteen platliggen aan de monitors. Maar goed, het s niet anders en we laten het over ons heenkomen. We hadden al hulp nodig om haar te kunnen krijgen en nu dus ook om haar te halen. De cirkel is mooi rond maar wie weet verrast ze ons vandaag nog. Ik hou jullie op de hoogte!
Geboren: 04-01-2013: Jupje - Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr 12-01-2013: LindeDD - Dymph, 49 cm 3450 gr. 08-02-2013: Krullie85 - Linde, 50 cm 3240 gr. 18-02-2013: Linssiejjj - Sophie, 46 cm 2540 gr, Daan geboren 47 cm 2420 gr. 24-02-2013: Kimmuh - Boaz. 52 cm 4310 gr. 24-02-2013: MVDK - Lilly 50 cm 3100 gram 27-04-2013: Ukkie87 - Yara dmv spoedkeizersnede 48 cm 3125 gr 31-05-2013: mvm- saifeddine - 52cm 4050 gram Uitgerekend: 22-06-2013: Julia - meisje
Wat jammer Julia!!!! Pff spannend hoor morgen, jeetje!!! Je hebt geen idee wat je kunt verwachten...het kan lang duren...maar het kan ook heel snel gaan... Misschien ben je morgen aan het eind vd dag al mama!! 1 juli, mooie datum! Zet 'm op meis, we denken aan je!!! Heel veel succes !!
Hi meiden!! Ik ben heerlijk vakantie aan het vieren, haha, althans, zo voelt het tenminste zo zonder de ziekenhuisbezoekjes. Wel vandaag bruin bloed, dus ik denk dat mijn ongi gaat beginnen, en dat uit zichzelf! Mocht het doorzetten dat ga ik wel beginnen met een nieuwe ronde, en zo niet dan wachten we nog ff Juliave: succes nog ff met de allerlaatste loodjes wijffie!!! Dikke kus voor iedereen!!
Aah ben blij voor je guuss!! Ik hoop dat dit t is je lichaam is weer aan het herstellen! ! Duim Nog steeds voor je!! Binnenkort is t raak! Dikke kus ook voor jou wijffie!
Hey meiden, Ff berichtje uit het ziekenhuis. Hier liggen we dan. Inleiden is begonnen. Nu gaan ze dus proberen om ontsluiting te krijgen zodat mijn vliezen gebroken kunnen worden waarna hopelijk de weeën gaan beginnen. Het is dus nog niet begonnen. Ze proberen nu alleen mijn lichaam aan de gang te zetten Kan gelukkig nog wel wat rondlopen maar heb wel veel krampen en harde buiken. Goed teken want dan gebeurt er in ieder geval iets. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hopelijk duurt het niet al te lang maar het kan ook zomaar nog tot morgen duren voordat het begint. We hebben gelukkig van alles bij om ons te vermaken want het wordt zo een lange dag.
Ooh Julia wat spannend!! Gaaf dat je ons op de hoogte houdt! Wellicht ben je nu druk bezig de weeën weg te puffen!!! Denk t wel, anders hadden we misschien wel weer wat gehoord Zet 'm op hoor, je kunt t! @Jupje: gaaaff!! Welke dag zit je nu als in vragen mag? Ik ben ook aan het testen, nog maar drie dagen. Zit nu op cd12 maar ik heb alleen maar dezelfde kleur streepjes, nog best licht. En als je dan gaat googlen lees je dat ovulatietesten en pcos niet samen gaan omdat het LH hormoon altijd aanwezig is als je pcos hebt door de vele eiblaasjes en testen daardoor vaak vals positief kunnen zijn.... Maar ja je weet het niet. All we can do is wait! Maarruh klusze!! Gaan jullie ervoor?! @Uk: wauw gaaf lekker naar Frankrijk!! Flinke rit!! Lekker veel stoppen in ieder geval voor die kleine meid, is voor jezelf ook wel lekker! Ja kan me voorstellen dat je die fles beu bent als het niet lekker gaat. Zou mooi zijn dat ze de hapjs wel vlot naar binnen werkt straks Oh gaaf lekker naar een hotel! De kleine meid voor het eerst uit logeren of gaat ze ook gezellig mee?