Thanks meiden. Hier bijna 12 uur verder en nog weinig resultaat.... vanochtend veel krampen maar vanaf vanmiddag niets meer... Echt zo frustrerend... Zal vannacht wel in zkh moeten blijven en dn verder afwachten... Heb maar 2cm nodig om vliezen te kunnen breken maar tot nu toe nog geen resultaat. Bedankt voor het meeleven! @jupje echt super fijn!!! Fijn dat het opgang komt!! @krullie hopelijk voor jou ook snel positive test. Ik heb ook pcos en heb 1x positive ovutest gehad, dt was de keer dat ik zwanger werd het kan dus wel. hopelijk snel een positive test voor jou!
Oooh Julia dat wordt morgen dan waarschijnlijk! 2 juli is ook een prachtige datum Wat balen zeg dat het stil ligt! Krijg je meer wee-opwekkers dan? Misschien dat het straks en vannacht gaat doorzetten, is vaak 's nachts!! Hou ons op de hoogte, ik check steeds mn telefoon of er nieuws is
AH, Juliave, spannend nog meis!! Wellicht vannacht? En anders morgen inderdaad, duurt niet meer lang!! Binnenkort je prachtige beeb in je armen!! Hier: gister en vandaag bruin bloedverlies.. Dan nu wellicht een eigen ongi? Zou wel leuk zijn! Even afwachten wat t doet.
Hoi meiden! Vannacht toch wat opgang gekomen. Had om 1 uur 3cm ontsluiting. In de ochtend gaan ze mijn vliezen breken. Hopelijk zet het dan beter door. Heb al wel regelmatig krampen/weeën maar ze zijn nog zeker te handelen. Duimen dus dat het doorzet. Heb wel helemaal niet geslapen natuurlijk dus das minder maar ben super blij dat er iets gebeurt. Hopelijk snel goed nieuws. Thanks voor jullie medeleven!
Oeeh 3cm vannacht! !! Dan ben je nu druk bezig hopelijk! Veel he s nachts. .. vergeet dat slapen maar als je op t punt staat mama te worden! Fijn dat de pijn te handelen is, ik hou het hier vandaag nauwlettend in de gaten op babynieuws!!
@Jupje... Goed bezig, gaan jullie voor een tweede ? @Krullie.. Nee de kleine meid gaat gezellig mee @Juliave.. We denken aan je meid !! Hopelijk ben je NU mama
Jaaa ik denk ook dat je meisje al in je armen ligt nu!!! @Uk: superleuk!! Wij gaan volgende week, ben zooo benieuwd hoe ze het gaat doen in een andere omgeving! Hoop goed en dat er geen tandjes net gaan doorkomen ofzo... word me anders niet in dank afgenomen door de andere hotelgasten @Jupje: trouwens, mogen jullie al voor een tweede? Met een ks mag je toch een jaar niet zwanger worden of heb ik dat verkeerd?
@Krullie.. Ja morgen in ieder geval shoppen bij Rosada. Heb een hele nieuwe kledingkast nodig dus hopelijk slagen we! Tandjes doorkomen, zou dat al kunnen dan? Ohja lees op internet dat het gemiddeld tussen de 5 en 9 maanden is... Haha, das al snel! @Jupje.. Inderdaad net wat krullie zegt ik heb een gesprek gehad met de arts en mag 9 maanden niet zwanger worden?
Julia ik ben benieuwd naar jullie kleine meisje.. Krulllie en ukkie, wij gaan nu ook niet meteen voor een tweede.moeten inderdad 9 tot 12 maanden wachten. Aangezien mijn cyclus de laatste twee kee hetzelfde was waren we erg benieud of er ook daadwerkelijkeen eisprong was. In de testen lagen er nog en zijn niet zo heel lang meer houdbaar. In de herfst willen we waarschijnlijk gaan proberen maar wil eerst nog ettelijke kilos eraf dus dit is een duwtje in de rug
Jupje.. Nooit verkeerd om je cyclus bij te houden.. Ik had de eerste weken echt een fobie voor zwanger worden, moest er niet aan denken! Ben dus ook meteen weer aan de pil gegaan, en die gaat er de komende 2 jaar ook echt niet uit haha
haha ja de ene keer beangstigd het mij ook wel hoor. Wil ik wel echt een tweede. Maar de geboortekaartjes van vrienden stromen momenteel binnen en de aanblik van zo een kleintje kriebelt toch wel. Ben je niet bang dat door de pil alles opnieuw begint straks? Mijn lieve mooie meisje wordt deze week alweer een half jaar pfff
Aaah gefeliciteerd Jupje met je meisje! Een half jaar oud alweer! Gaat snel he!! Hier nog steeds vage streepjes op de ovulatietesten. We zullen t zien. Zou ook als een kind zo blij zijn met een ei! Ik wil juist niet meer aan de pil omdat mijn lijf dan weer van slag raakt denk ik. En een tweede is welkom...als ik een ei kan ontdekken gaan we gewoon extra ons best doen En anders in oktober/november weer naar de ha voor een nieuwe verwijzing naar de gyn. Leuk al die geboortekaartjes!! Wat lijkt het alweer lang geleden dat wij die ook op de post konden doen he! @Jupje: he leuk Rosada! Dat is niet zo ver weg van hier Leuk daar! Woon je ook in de buurt dan?? Hahaha weer lekker aan de pil dus! Hoef je iig niet bang te zijn nee. Twee jaar? Dat zou een mooie tijd zijn voor een eventuele nr 2 Voor de geïnteresseerden: Ik heb mijn bevallingsverhaal in geuren en kleuren opgeschreven! Het staat onder weblogberichten en is alleen toegankelijk voor vrienden. In twee delen, want het beslaat 4 pagina's in Word Ik ben nogal lang van stof
Juliaaaa ik ben zo benieuwd!!! Denk echt dat je nu mama bent! Je wordt vast overweldigd door al die emoties dat je je prachtige meisje nu in je armen hebt!
@julia, hoi nieuwe mama!!! hopelijk gaat het allemaal goed bij jullie! @krullie, lekker hoor even op vakantie. Als mn man thuis is hopen wij ook een weekje center parcs te doen, lijkt me echt heerlijk even weg met zn drietjes! Hij is de afgelopen 3 maanden maar 2 keer een paar dagen thuis geweest dus we hebben echt wel even wat quality time samen nodig ik ben ongesteld!! ben er zoooo blij mee het zegt natuurlijk nog niks maar ik hoop echt dat het gewoon door zet uit zichzelf nu... Volgende week moet ik naar de gynaecoloog, de hechting van mn knip is niet zo fijn genezen dus ze gaan kijken wat ze eraan kunnen doen @jupje, alweer een half jaar??? pfff wat vliegt de tijd!!! gefeliciteerd alvast @guusje, spannend meid hopen dat je ongi even uit zichzelf 'lekker' doorzet! fijn dat Joa straks wat extra begeleiding op de psz kan krijgen maar lijkt me idd lastig om haar zoveel te moeten missen! Gelukkig duurt het altijd maar een paar uurtjes, die jij dan maar heeeel leuk in moet gaan vullen
@Jupje.. Ik stop denk ik na ca. 1 jaar met de pil om mijn cyclus in de gaten te houden. Het liefst heb ik er 2/3 jaar tussen zitten. Stel dat ik eerder zwanger wordt is het geen probleem anders heb ik nog even om mijn cyclus in de gaten te houden. Heb met mijn artsen afgesproken dat ik niet opnieuw de molen in hoef, mag meteen weer beginnen met chlomid ! @Krullie.. In jou bericht staat @Jupje maar ik denk dat je @Ukkie bedoeld Ja het word waarschijnlijk toch geen rosada maar Alexandrium. Nee ik woon in brabant (Gemert) Dus het is voor ons wel een stukje rijden! Ik ga je verhaal zeker lezen maar nu niet, vriendlief is bijna klaar met de fles en dan duiken wij het bed in.. @nieuwe mama (juliave) Lekker genieten van die kleine meid Yara slaapt deze hele week al van 23:00 tot 07:00... Hiiiihaaaa Sorry, wil niemand jaloers maken
Nog steeds geen nieuws van Julia? Ze zal vast wel aan t genieten zijn en de rest van de wereld vergeten zijn.. Dat deed ik ook op dat moment!! Ladies wat denken jullie? Nu al 3 dagen bruin bloed.., alleen bij afvegen, 1x bij afvegen rood bloed.. Ziekenhuis bellen of nog ff wachten?